| Попередня тема :: Наступна тема | 
	
	
		| Автор | Повідомлення | 
	
		| RIDE 
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 28.09.2011
 Повідомлення: 951
 Звідки: Житомир
 Моє авто: 968
 
 | 
			
				|  Додано: 05 Липень 2015 20:02    Заголовок повідомлення: [ZAZ-Laboratory] МеМЗ 245 + дискові гальма в ЗАЗ 965 |     |  
				| 
 |  
				| Кароч діло було як?! Дзвонить Сашко sasha74,в нього сріблястий горбік з рідним мотором та гальмами(був), той хто був в Одесі той памятає як спрінтер родив ЗАЗік).так от дзвонить і каже хлопці хочу поставити тавромотор і дискові гальма зробите? ми з Вадюхою ХроНом покумекали і відповіли звичайно ТАК!через пару днів після Олдкарфеста горбік приїхав до нас в майстерню своїм впевненим ходом з м. Коростень.також були комплекти переходів на дискові гальма від товариша C_asperа були куплені диски гальмівні і супорти від 2108.так як трубки в горбіку були нові то вирішили купити перехідники і лишити рідні трубки,а також купили ГЦС від ГАЗ для гідроручніка.ну і понєслась.але на початку травня загримів в лікарню і трохи робота стояла,але двигун ще був в пошуках!
 
   
   
   
   
   потім знайшовся двигун. КПП Сашко привіз вже з колоколом під тавромотор тому направляйка вже готова стояла і все стало як рідне,гралися з коромислом,вирізали днище під заднім диваном робили підсилення та лючок,привід зчеплення лишився тросовим.
 спочатку вирішили зробити 1 радіатор з правої сторони від таврії і вентиль від інжевої таврії,поличку зробили нову під радіатор ну і кожухи для ізоляції радіатора в мотвідсіку.трохи проводки патрубки,трубка на обратку та електро бензонасос.хоча коромисло було зроблено що рідний бензонасос можна зняти на машині,а також і сам мотор можна одному зняти при наявності тальки,бо верхні болти кріплення двигуна до кпп відкручуються через лючок в салоні
 
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   [img]
 однак тестові заїзди показали що з одним радіатором якщо їхати по трасі моторчик гріється,можливо якщо б ставити потужний вентиль від ауді то не грівся але у нас ціна такого біша ніж ціна нового таврорадіатора з вентелем,тому вирішили тулити ще один зліва,підєднали його на штатне підключення пічки.
 
   
   
   
   
 також поставили нові сидіння дуже зручні і комфортні які Сашко теж привіз!
 після встановлення ще одного радіатора температури при швидкості 100-110 км на годину бульше 90-93 градусів не піднімалась а якщо типу по місту так взагалі  не закипить! кароч все їде все гальмує!
 Надіюсь власник авто задоволений проробленою нами роботою і машинка приноситеме йому задоволення!
 Подальшу долю даного посту нехай вирішує Сашко можливо почне свій бортовик і тема перенесеться в відповідний розділ!
 Дякую тим хто осилить написане і покидає помідорами якщо треба буде)[/img]
 
 _________________
 якщо кому шо треба я тут
 0978623772
 0995276516
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| виталий т 
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 30.01.2013
 Повідомлення: 161
 Звідки: КОРОСТЕНЬ
 Моє авто: ЗАЗ968М ford focus
 
 | 
			
				|  Додано: 05 Липень 2015 20:50    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| чудова робота.
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| Сотник Дванадцять стульчаків
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 12.06.2009
 Повідомлення: 2202
 Звідки: Київ
 Моє авто: 968м
 
 | 
			
				|  Додано: 05 Липень 2015 22:59    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| Жирок
   
 Якщо дозрію, будете консультувати
  
 _________________
 Green Seven
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| RIDE 
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 28.09.2011
 Повідомлення: 951
 Звідки: Житомир
 Моє авто: 968
 
 | 
			
				|  Додано: 05 Липень 2015 23:05    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| ок)
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| madmobile 
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 08.09.2007
 Повідомлення: 4179
 Звідки: UA.Kiev,Vishorod
 Моє авто: 968М red; 965A 1966
 
 | 
			
				|  Додано: 06 Липень 2015 01:00    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| гарно! Молодцi/
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| Zazik_91 ПаЯльНег/неКроФилЬнег
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 18.12.2009
 Повідомлення: 3085
 Звідки: Украина, Киев, Соломенка.
 Моє авто: ЗАЗ 965 1961г. ЗАЗ 965 196?г.
 
 | 
			
				|  Додано: 06 Липень 2015 12:12    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| Видел в живую! Класс!
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| 965mmx 
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 28.05.2006
 Повідомлення: 2501
 Звідки: г. Сочи
 Моє авто: 965
 
 | 
			
				|  Додано: 07 Липень 2015 01:01    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| Красиво и грамотно. Усиление одобряют ! Но почему так низко мотор и радиаторы ?
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| RIDE 
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 28.09.2011
 Повідомлення: 951
 Звідки: Житомир
 Моє авто: 968
 
 | 
			
				|  Додано: 07 Липень 2015 08:05    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| мотор так низьеохз але зазор між кришкою не такий виликий тому навіть якщо і вище то не сильно.а радіатори стоять на хендмейдових поличках на стандартних для таврії подушках.правий трохи далі від кузова а лівий десь 1см від кузова.тому щоб кришка закрилась треба було на стільки опустити ,але вони теж не сильно низько.
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| shabsik 
 
 
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 31.07.2010
 Повідомлення: 42
 Звідки: Коростень
 Моє авто: заз968м
 
 | 
			
				|  Додано: 07 Липень 2015 11:19    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| Красота,молодцы
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| Zaz 968 1975 НенАвиЖу RamzesА
 
 
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 02.06.2009
 Повідомлення: 2424
 Звідки: от туда
 Моє авто: Geely mk new comfort 2011 Пежо 301 1,6hdi
 
 | 
			
				|  Додано: 27 Липень 2015 05:46    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| Все хорошо, только не пойму почему карб а не инж поставили, я знакомому, в 968 поставил с Таврии 1.3 инж
 
 
 Останній раз редагувалося: Zaz 968 1975 (02 Серпень 2015 12:40), всього редагувалося 1 раз
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| Cepera-exp 
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 26.07.2010
 Повідомлення: 840
 Звідки: Запорожье
 
 
 | 
			
				|  Додано: 29 Липень 2015 01:15    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| Как вы и из чего варили лейку?(выходной патрубок из гбц)
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| RIDE 
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 28.09.2011
 Повідомлення: 951
 Звідки: Житомир
 Моє авто: 968
 
 | 
			
				|  Додано: 29 Липень 2015 09:47    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| з сантехнічних труб і поворотів,по місцю підганяли на прихватках а потім обварили
 
 _________________
 якщо кому шо треба я тут
 0978623772
 0995276516
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| 965mmx 
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 28.05.2006
 Повідомлення: 2501
 Звідки: г. Сочи
 Моє авто: 965
 
 | 
			
				|  Додано: 29 Липень 2015 19:22    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| 
 
 
	  | RIDE писав(ла): |  
	  | з сантехнічних труб і поворотів,по місцю підганяли на прихватках а потім обварили |  +1 так же делал
 
 _________________
 Украина Едина!
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| Cepera-exp 
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 26.07.2010
 Повідомлення: 840
 Звідки: Запорожье
 
 
 | 
			
				|  Додано: 29 Липень 2015 21:00    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| Сантех. трубы к алюминиевой лейке?
  
 _________________
 Руки не для скуки
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| XpoH 
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 08.10.2012
 Повідомлення: 490
 Звідки: Житомир, Київ
 Моє авто: ЗАЗ 968М (Морська Хвилька)
 
 | 
			
				|  Додано: 29 Липень 2015 22:08    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| 
 
 
	  | Cepera-exp писав(ла): |  
	  | Сантех. трубы к алюминиевой лейке?  |  
 Придивись, то все цільне, новий фланець з металічної пластини 3мм здається, а до нього вже приварена труба з поворотами.
 
   
 
 
 
	  | Zaz 968 1975 писав(ла): |  
	  | Все хорошо, только не пойму почему карб а не инж поставили, я зеакомому, в 968 поставил с Таврии 1.3 инж |  
 Робили на замовлення, хотіли карб, поставили карб.
  
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| MishkoZAZ 
 
 
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 14.11.2009
 Повідомлення: 1302
 Звідки: Харьков
 Моє авто: ЗАЗ968М
 
 | 
			
				|  Додано: 01 Серпень 2015 12:04    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| Двигун та КПП через плиту чи рідний колокол???
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| Lanc Дохтор Снежок
 
  
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 24.07.2006
 Повідомлення: 10321
 Звідки: Київ
 Моє авто: ЗАЗ968М был -005, г/в 1985; ЗАЗ968 г/в 1975; ЗАЗ965 г/в 1965
 
 | 
			
				|  Додано: 01 Серпень 2015 12:26    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| MishkoZAZ А шо, на фото не видно?
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| RIDE 
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 28.09.2011
 Повідомлення: 951
 Звідки: Житомир
 Моє авто: 968
 
 | 
			
				|  Додано: 01 Серпень 2015 19:41    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| колокол під тавромотор
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| Zaz 968 1975 НенАвиЖу RamzesА
 
 
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 02.06.2009
 Повідомлення: 2424
 Звідки: от туда
 Моє авто: Geely mk new comfort 2011 Пежо 301 1,6hdi
 
 | 
			
				|  Додано: 02 Серпень 2015 12:41    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| XpoH тогда понятно, я тоже делал на заказ, но я от карба отговорил, поставил инж.
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| C_asper Клубное привидение
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 14.03.2007
 Повідомлення: 1905
 Звідки: Украина, Светловодск
 Моє авто: ЗАЗ 968М 1983 года рождения
 
 | 
			
				|  Додано: 02 Серпень 2015 17:05    Заголовок повідомлення: | поддержали 3 человек     |  
				| 
 |  
				| Zaz 968 1975  что ты со своим инжектором всех достаешь. Сдесь, на таврофоруме в ветке про мпсз. Понятно что инжектор лучше, но и цена вопроса тоже не маленькая, и гемора с ним больше.
 Да и вобще инжектор не самая последняя и высокая вершина, есть куда круче системы подачи топлива, так что завязывай со своими инжекторами
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		|  |