Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
RIDE
Статус: Offline Зареєстрований: 28.09.2011 Повідомлення: 951 Звідки: Житомир Моє авто: 968
|
Додано: 05 Липень 2015 20:02 Заголовок повідомлення: [ZAZ-Laboratory] МеМЗ 245 + дискові гальма в ЗАЗ 965 |
|
|
Кароч діло було як?! Дзвонить Сашко sasha74,в нього сріблястий горбік з рідним мотором та гальмами(був), той хто був в Одесі той памятає як спрінтер родив ЗАЗік).так от дзвонить і каже хлопці хочу поставити тавромотор і дискові гальма зробите? ми з Вадюхою ХроНом покумекали і відповіли звичайно ТАК!через пару днів після Олдкарфеста горбік приїхав до нас в майстерню своїм впевненим ходом з м. Коростень.також були комплекти переходів на дискові гальма від товариша C_asperа були куплені диски гальмівні і супорти від 2108.так як трубки в горбіку були нові то вирішили купити перехідники і лишити рідні трубки,а також купили ГЦС від ГАЗ для гідроручніка.ну і понєслась.але на початку травня загримів в лікарню і трохи робота стояла,але двигун ще був в пошуках!
потім знайшовся двигун. КПП Сашко привіз вже з колоколом під тавромотор тому направляйка вже готова стояла і все стало як рідне,гралися з коромислом,вирізали днище під заднім диваном робили підсилення та лючок,привід зчеплення лишився тросовим.
спочатку вирішили зробити 1 радіатор з правої сторони від таврії і вентиль від інжевої таврії,поличку зробили нову під радіатор ну і кожухи для ізоляції радіатора в мотвідсіку.трохи проводки патрубки,трубка на обратку та електро бензонасос.хоча коромисло було зроблено що рідний бензонасос можна зняти на машині,а також і сам мотор можна одному зняти при наявності тальки,бо верхні болти кріплення двигуна до кпп відкручуються через лючок в салоні
[img]
однак тестові заїзди показали що з одним радіатором якщо їхати по трасі моторчик гріється,можливо якщо б ставити потужний вентиль від ауді то не грівся але у нас ціна такого біша ніж ціна нового таврорадіатора з вентелем,тому вирішили тулити ще один зліва,підєднали його на штатне підключення пічки.
також поставили нові сидіння дуже зручні і комфортні які Сашко теж привіз!
після встановлення ще одного радіатора температури при швидкості 100-110 км на годину бульше 90-93 градусів не піднімалась а якщо типу по місту так взагалі не закипить! кароч все їде все гальмує!
Надіюсь власник авто задоволений проробленою нами роботою і машинка приноситеме йому задоволення!
Подальшу долю даного посту нехай вирішує Сашко можливо почне свій бортовик і тема перенесеться в відповідний розділ!
Дякую тим хто осилить написане і покидає помідорами якщо треба буде)[/img]
_________________ якщо кому шо треба я тут
0978623772
0995276516 |
|
Повернутися до початку |
|
|
виталий т
Статус: Offline Зареєстрований: 30.01.2013 Повідомлення: 161 Звідки: КОРОСТЕНЬ Моє авто: ЗАЗ968М ford focus
|
Додано: 05 Липень 2015 20:50 Заголовок повідомлення: |
|
|
чудова робота.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Сотник Дванадцять стульчаків
Статус: Offline Зареєстрований: 12.06.2009 Повідомлення: 2202 Звідки: Київ Моє авто: 968м
|
Додано: 05 Липень 2015 22:59 Заголовок повідомлення: |
|
|
Жирок
Якщо дозрію, будете консультувати
_________________ Green Seven |
|
Повернутися до початку |
|
|
RIDE
Статус: Offline Зареєстрований: 28.09.2011 Повідомлення: 951 Звідки: Житомир Моє авто: 968
|
Додано: 05 Липень 2015 23:05 Заголовок повідомлення: |
|
|
ок)
|
|
Повернутися до початку |
|
|
madmobile
Статус: Offline Зареєстрований: 08.09.2007 Повідомлення: 4179 Звідки: UA.Kiev,Vishorod Моє авто: 968М red; 965A 1966
|
Додано: 06 Липень 2015 01:00 Заголовок повідомлення: |
|
|
гарно! Молодцi/
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Zazik_91 ПаЯльНег/неКроФилЬнег
Статус: Offline Зареєстрований: 18.12.2009 Повідомлення: 3081 Звідки: Украина, Киев, Соломенка. Моє авто: ЗАЗ 965 1961г. ЗАЗ 965 196?г.
|
Додано: 06 Липень 2015 12:12 Заголовок повідомлення: |
|
|
Видел в живую! Класс!
|
|
Повернутися до початку |
|
|
965mmx
Статус: Offline Зареєстрований: 28.05.2006 Повідомлення: 2500 Звідки: г. Сочи Моє авто: 965
|
Додано: 07 Липень 2015 01:01 Заголовок повідомлення: |
|
|
Красиво и грамотно. Усиление одобряют ! Но почему так низко мотор и радиаторы ?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
RIDE
Статус: Offline Зареєстрований: 28.09.2011 Повідомлення: 951 Звідки: Житомир Моє авто: 968
|
Додано: 07 Липень 2015 08:05 Заголовок повідомлення: |
|
|
мотор так низьеохз але зазор між кришкою не такий виликий тому навіть якщо і вище то не сильно.а радіатори стоять на хендмейдових поличках на стандартних для таврії подушках.правий трохи далі від кузова а лівий десь 1см від кузова.тому щоб кришка закрилась треба було на стільки опустити ,але вони теж не сильно низько.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
shabsik
Статус: Offline Зареєстрований: 31.07.2010 Повідомлення: 42 Звідки: Коростень Моє авто: заз968м
|
Додано: 07 Липень 2015 11:19 Заголовок повідомлення: |
|
|
Красота,молодцы
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Zaz 968 1975 НенАвиЖу RamzesА
Статус: Offline Зареєстрований: 02.06.2009 Повідомлення: 2424 Звідки: от туда Моє авто: Geely mk new comfort 2011 Пежо 301 1,6hdi
|
Додано: 27 Липень 2015 05:46 Заголовок повідомлення: |
|
|
Все хорошо, только не пойму почему карб а не инж поставили, я знакомому, в 968 поставил с Таврии 1.3 инж
Останній раз редагувалося: Zaz 968 1975 (02 Серпень 2015 12:40), всього редагувалося 1 раз |
|
Повернутися до початку |
|
|
Cepera-exp
Статус: Offline Зареєстрований: 26.07.2010 Повідомлення: 840 Звідки: Запорожье
|
Додано: 29 Липень 2015 01:15 Заголовок повідомлення: |
|
|
Как вы и из чего варили лейку?(выходной патрубок из гбц)
|
|
Повернутися до початку |
|
|
RIDE
Статус: Offline Зареєстрований: 28.09.2011 Повідомлення: 951 Звідки: Житомир Моє авто: 968
|
Додано: 29 Липень 2015 09:47 Заголовок повідомлення: |
|
|
з сантехнічних труб і поворотів,по місцю підганяли на прихватках а потім обварили
_________________ якщо кому шо треба я тут
0978623772
0995276516 |
|
Повернутися до початку |
|
|
965mmx
Статус: Offline Зареєстрований: 28.05.2006 Повідомлення: 2500 Звідки: г. Сочи Моє авто: 965
|
Додано: 29 Липень 2015 19:22 Заголовок повідомлення: |
|
|
RIDE писав(ла): |
з сантехнічних труб і поворотів,по місцю підганяли на прихватках а потім обварили |
+1 так же делал
_________________ Украина Едина! |
|
Повернутися до початку |
|
|
Cepera-exp
Статус: Offline Зареєстрований: 26.07.2010 Повідомлення: 840 Звідки: Запорожье
|
Додано: 29 Липень 2015 21:00 Заголовок повідомлення: |
|
|
Сантех. трубы к алюминиевой лейке?
_________________ Руки не для скуки |
|
Повернутися до початку |
|
|
XpoH
Статус: Offline Зареєстрований: 08.10.2012 Повідомлення: 490 Звідки: Житомир, Київ Моє авто: ЗАЗ 968М (Морська Хвилька)
|
Додано: 29 Липень 2015 22:08 Заголовок повідомлення: |
|
|
Cepera-exp писав(ла): |
Сантех. трубы к алюминиевой лейке? |
Придивись, то все цільне, новий фланець з металічної пластини 3мм здається, а до нього вже приварена труба з поворотами.
Zaz 968 1975 писав(ла): |
Все хорошо, только не пойму почему карб а не инж поставили, я зеакомому, в 968 поставил с Таврии 1.3 инж |
Робили на замовлення, хотіли карб, поставили карб.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
MishkoZAZ
Статус: Offline Зареєстрований: 14.11.2009 Повідомлення: 1302 Звідки: Харьков Моє авто: ЗАЗ968М
|
Додано: 01 Серпень 2015 12:04 Заголовок повідомлення: |
|
|
Двигун та КПП через плиту чи рідний колокол???
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Lanc Дохтор Снежок
Статус: Offline Зареєстрований: 24.07.2006 Повідомлення: 10318 Звідки: КИЕВ Моє авто: ЗАЗ968М был -005, г/в 1985; ЗАЗ968 г/в 1975; ЗАЗ965 г/в 1965
|
Додано: 01 Серпень 2015 12:26 Заголовок повідомлення: |
|
|
MishkoZAZ А шо, на фото не видно?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
RIDE
Статус: Offline Зареєстрований: 28.09.2011 Повідомлення: 951 Звідки: Житомир Моє авто: 968
|
Додано: 01 Серпень 2015 19:41 Заголовок повідомлення: |
|
|
колокол під тавромотор
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Zaz 968 1975 НенАвиЖу RamzesА
Статус: Offline Зареєстрований: 02.06.2009 Повідомлення: 2424 Звідки: от туда Моє авто: Geely mk new comfort 2011 Пежо 301 1,6hdi
|
Додано: 02 Серпень 2015 12:41 Заголовок повідомлення: |
|
|
XpoH тогда понятно, я тоже делал на заказ, но я от карба отговорил, поставил инж.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
C_asper Клубное привидение
Статус: Offline Зареєстрований: 14.03.2007 Повідомлення: 1905 Звідки: Украина, Светловодск Моє авто: ЗАЗ 968М 1983 года рождения
|
Додано: 02 Серпень 2015 17:05 Заголовок повідомлення: |
поддержали 3 человек |
|
Zaz 968 1975 что ты со своим инжектором всех достаешь. Сдесь, на таврофоруме в ветке про мпсз. Понятно что инжектор лучше, но и цена вопроса тоже не маленькая, и гемора с ним больше.
Да и вобще инжектор не самая последняя и высокая вершина, есть куда круче системы подачи топлива, так что завязывай со своими инжекторами
|
|
Повернутися до початку |
|
|
|