| Попередня тема :: Наступна тема   | 
	
	
	
		| Автор | 
		Повідомлення | 
	
	
		RIDE
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 28.09.2011 Повідомлення: 951 Звідки: Житомир Моє авто: 968
  | 
		
			
				 Додано: 05 Липень 2015 20:02    Заголовок повідомлення: [ZAZ-Laboratory] МеМЗ 245 + дискові гальма в ЗАЗ 965 | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Кароч діло було як?! Дзвонить Сашко sasha74,в нього сріблястий горбік з рідним мотором та гальмами(був), той хто був в Одесі той памятає як спрінтер родив ЗАЗік).так от дзвонить і каже хлопці хочу поставити тавромотор і дискові гальма зробите? ми з Вадюхою ХроНом покумекали і відповіли звичайно ТАК!через пару днів після Олдкарфеста горбік приїхав до нас в майстерню своїм впевненим ходом з м. Коростень.також були комплекти переходів на дискові гальма від товариша C_asperа були куплені диски гальмівні і супорти від 2108.так як трубки в горбіку були нові то вирішили купити перехідники і лишити рідні трубки,а також купили ГЦС від ГАЗ для гідроручніка.ну і понєслась.але на початку травня загримів в лікарню і трохи робота стояла,але двигун ще був в пошуках!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
потім знайшовся двигун. КПП Сашко привіз вже з колоколом під тавромотор тому направляйка вже готова стояла і все стало як рідне,гралися з коромислом,вирізали днище під заднім диваном робили підсилення та лючок,привід зчеплення лишився тросовим.
 
спочатку вирішили зробити 1 радіатор з правої сторони від таврії і вентиль від інжевої таврії,поличку зробили нову під радіатор ну і кожухи для ізоляції радіатора в мотвідсіку.трохи проводки патрубки,трубка на обратку та електро бензонасос.хоча коромисло було зроблено що рідний бензонасос можна зняти на машині,а також і сам мотор можна одному зняти при наявності тальки,бо верхні болти кріплення двигуна до кпп відкручуються через лючок в салоні
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
[img]
 
однак тестові заїзди показали що з одним радіатором якщо їхати по трасі моторчик гріється,можливо якщо б ставити потужний вентиль від ауді то не грівся але у нас ціна такого біша ніж ціна нового таврорадіатора з вентелем,тому вирішили тулити ще один зліва,підєднали його на штатне підключення пічки.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
також поставили нові сидіння дуже зручні і комфортні які Сашко теж привіз!
 
після встановлення ще одного радіатора температури при швидкості 100-110 км на годину бульше 90-93 градусів не піднімалась а якщо типу по місту так взагалі  не закипить! кароч все їде все гальмує!
 
Надіюсь власник авто задоволений проробленою нами роботою і машинка приноситеме йому задоволення!
 
Подальшу долю даного посту нехай вирішує Сашко можливо почне свій бортовик і тема перенесеться в відповідний розділ!
 
Дякую тим хто осилить написане і покидає помідорами якщо треба буде)[/img]
  _________________ якщо кому шо треба я тут
 
0978623772
 
0995276516 | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		виталий т
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 30.01.2013 Повідомлення: 161 Звідки: КОРОСТЕНЬ Моє авто: ЗАЗ968М ford focus
  | 
		
			
				 Додано: 05 Липень 2015 20:50    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 чудова робота.
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Сотник Дванадцять стульчаків
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 12.06.2009 Повідомлення: 2202 Звідки: Київ Моє авто: 968м
  | 
		
			
				 Додано: 05 Липень 2015 22:59    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Жирок   
 
 
Якщо дозрію, будете консультувати   
  _________________  Green Seven  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		RIDE
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 28.09.2011 Повідомлення: 951 Звідки: Житомир Моє авто: 968
  | 
		
			
				 Додано: 05 Липень 2015 23:05    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 ок)
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		madmobile
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 08.09.2007 Повідомлення: 4179 Звідки: UA.Kiev,Vishorod Моє авто: 968М red; 965A 1966
  | 
		
			
				 Додано: 06 Липень 2015 01:00    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 гарно! Молодцi/
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Zazik_91 ПаЯльНег/неКроФилЬнег
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 18.12.2009 Повідомлення: 3085 Звідки: Украина, Киев, Соломенка. Моє авто: ЗАЗ 965 1961г. ЗАЗ 965 196?г.
  | 
		
			
				 Додано: 06 Липень 2015 12:12    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Видел в живую! Класс!
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		965mmx
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 28.05.2006 Повідомлення: 2501 Звідки: г. Сочи Моє авто: 965
  | 
		
			
				 Додано: 07 Липень 2015 01:01    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Красиво и грамотно. Усиление одобряют ! Но почему так низко мотор и радиаторы ?
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		RIDE
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 28.09.2011 Повідомлення: 951 Звідки: Житомир Моє авто: 968
  | 
		
			
				 Додано: 07 Липень 2015 08:05    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 мотор так низьеохз але зазор між кришкою не такий виликий тому навіть якщо і вище то не сильно.а радіатори стоять на хендмейдових поличках на стандартних для таврії подушках.правий трохи далі від кузова а лівий десь 1см від кузова.тому щоб кришка закрилась треба було на стільки опустити ,але вони теж не сильно низько.
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		shabsik
 
 
  Статус: Offline Зареєстрований: 31.07.2010 Повідомлення: 42 Звідки: Коростень Моє авто: заз968м
  | 
		
			
				 Додано: 07 Липень 2015 11:19    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Красота,молодцы
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Zaz 968 1975 НенАвиЖу RamzesА
 
  Статус: Offline Зареєстрований: 02.06.2009 Повідомлення: 2424 Звідки: от туда Моє авто: Geely mk new comfort 2011 Пежо 301 1,6hdi
  | 
		
			
				 Додано: 27 Липень 2015 05:46    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Все хорошо, только не пойму почему карб а не инж поставили, я знакомому, в 968 поставил с Таврии 1.3 инж
 
  Останній раз редагувалося: Zaz 968 1975 (02 Серпень 2015 12:40), всього редагувалося 1 раз | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Cepera-exp
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 26.07.2010 Повідомлення: 840 Звідки: Запорожье
 
  | 
		
			
				 Додано: 29 Липень 2015 01:15    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Как вы и из чего варили лейку?(выходной патрубок из гбц)
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		RIDE
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 28.09.2011 Повідомлення: 951 Звідки: Житомир Моє авто: 968
  | 
		
			
				 Додано: 29 Липень 2015 09:47    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 з сантехнічних труб і поворотів,по місцю підганяли на прихватках а потім обварили
  _________________ якщо кому шо треба я тут
 
0978623772
 
0995276516 | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		965mmx
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 28.05.2006 Повідомлення: 2501 Звідки: г. Сочи Моє авто: 965
  | 
		
			
				 Додано: 29 Липень 2015 19:22    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 
 
	  | RIDE писав(ла): | 
	 
	
	  | з сантехнічних труб і поворотів,по місцю підганяли на прихватках а потім обварили | 
	 
 
 
+1 так же делал
  _________________ Украина Едина! | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Cepera-exp
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 26.07.2010 Повідомлення: 840 Звідки: Запорожье
 
  | 
		
			
				 Додано: 29 Липень 2015 21:00    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Сантех. трубы к алюминиевой лейке?  
  _________________ Руки не для скуки | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		XpoH
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 08.10.2012 Повідомлення: 490 Звідки: Житомир, Київ Моє авто: ЗАЗ 968М (Морська Хвилька)
  | 
		
			
				 Додано: 29 Липень 2015 22:08    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 
 
	  | Cepera-exp писав(ла): | 
	 
	
	  Сантех. трубы к алюминиевой лейке?   | 
	 
 
 
 
Придивись, то все цільне, новий фланець з металічної пластини 3мм здається, а до нього вже приварена труба з поворотами.
 
 
 
 
 
	  | Zaz 968 1975 писав(ла): | 
	 
	
	  | Все хорошо, только не пойму почему карб а не инж поставили, я зеакомому, в 968 поставил с Таврии 1.3 инж | 
	 
 
 
 
Робили на замовлення, хотіли карб, поставили карб.  
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		MishkoZAZ
 
 
  Статус: Offline Зареєстрований: 14.11.2009 Повідомлення: 1302 Звідки: Харьков Моє авто: ЗАЗ968М
  | 
		
			
				 Додано: 01 Серпень 2015 12:04    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Двигун та КПП через плиту чи рідний колокол???
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Lanc Дохтор Снежок
  
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 24.07.2006 Повідомлення: 10321 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ968М был -005, г/в 1985; ЗАЗ968 г/в 1975; ЗАЗ965 г/в 1965
  | 
		
			
				 Додано: 01 Серпень 2015 12:26    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 MishkoZAZ А шо, на фото не видно?
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		RIDE
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 28.09.2011 Повідомлення: 951 Звідки: Житомир Моє авто: 968
  | 
		
			
				 Додано: 01 Серпень 2015 19:41    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 колокол під тавромотор
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Zaz 968 1975 НенАвиЖу RamzesА
 
  Статус: Offline Зареєстрований: 02.06.2009 Повідомлення: 2424 Звідки: от туда Моє авто: Geely mk new comfort 2011 Пежо 301 1,6hdi
  | 
		
			
				 Додано: 02 Серпень 2015 12:41    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 XpoH тогда понятно, я тоже делал на заказ, но я от карба отговорил, поставил инж.
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		C_asper Клубное привидение
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 14.03.2007 Повідомлення: 1905 Звідки: Украина, Светловодск Моє авто: ЗАЗ 968М 1983 года рождения
  | 
		
			
				 Додано: 02 Серпень 2015 17:05    Заголовок повідомлення:  | 
				поддержали 3 человек         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Zaz 968 1975  что ты со своим инжектором всех достаешь. Сдесь, на таврофоруме в ветке про мпсз. Понятно что инжектор лучше, но и цена вопроса тоже не маленькая, и гемора с ним больше. 
 
Да и вобще инжектор не самая последняя и высокая вершина, есть куда круче системы подачи топлива, так что завязывай со своими инжекторами
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		 |