| Попередня тема :: Наступна тема   | 
	
	
	
		| Автор | 
		Повідомлення | 
	
	
		rechuk
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 24.03.2020 Повідомлення: 11 Звідки: Киев Моє авто: ЗАЗ 968А, ЗАЗ 968М-01, ЗАЗ-968МП
  | 
		
			
				 Додано: 08 Лютий 2023 18:06    Заголовок повідомлення: "Аналоговнет". Підбираємо аналог фільтруючого елементу на 45 | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Мені вдалося бридбати 2 оригінальні фільтруючі елементи Г968Б-1109080 на автомобілі з 45 та 50 сильними двигунами.
 
 
   
 
 
Але їм місце у музеї. Шкода їх зіпсовувати.
 
Встало завдання знайти аналог. 
 
Дякуючи старанням Putinin, ми знаємо що можна знайти м'який фільтруючий елемент WIX WA6418 та їх аналоги:
 
 
   
 
 
Але виглядає те все не дуже. Гуляючи по інтернетах, знайшов дуже схожий фільтруючий елемент. Нижче порівняння:
 
 
   
 
   
 
   
 
 
Розміри:
 
 
   
 
 
Та примірка у корпусі фільтру:
 
 
   
 
   
 
   
 
   
 
   
 
   
 
 
Для тих, кто також шукає, даю номерки:
 
 
Alco MD-9840
 
Ashika 20-01-113
 
Shinko SA227 / 16546G0300
 
Sakura — A1849
 
Blue Print ADS72205
 
Fram CA2748
 
Japanparts FA-113S
 
Kavo parts NA-298
 
AMC Filters NA-298
 
IFA3113 IPS Parts
 
VIC A227V
 
RYCO A450
 
AF25448 Fleetguard
 
NPS N132N13
 
 
   
 
 
Можу допомогти з пошуком.
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		sanitar лентяй
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 29.11.2005 Повідомлення: 11632 Звідки: Киев Моє авто: 968м
  | 
		
			
				 Додано: 08 Лютий 2023 23:40    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 мне не нужно,но за толковый подход-спасибо.
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		oleg1969
 
 
  Статус: Offline Зареєстрований: 07.12.2011 Повідомлення: 31 Звідки: Bashtanka Моє авто: ZAZ968
  | 
		
			
				 Додано: 10 Березень 2023 21:39    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Вибачте,що пишу в чужій темі,але підкажіть,який сухий фільтр простіше поставити замість стокового на 40-вку? В моєму від віку,або від сучасного масла розлізлась
 
набивка.Автомагазинів у нас не залишилось,треба щось виписувати,але що?
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		weld_master
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 622 Звідки: Україна Нікополь Моє авто: ЗАЗ-965А
  | 
		
			
				 Додано: 13 Березень 2023 10:23    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Виріж з рідного нутрощі.
 
Закажи фільтр WIX WA6392 та постав замість них.   
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		kubanoid
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 1058 Звідки: Краснодар Моє авто: ЗАЗ-968М 1993 г., Nissan Terrano-II, 2001 г.
  | 
		
			
				 Додано: 15 Березень 2023 21:00    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 
 
	  | weld_master писав(ла): | 
	 
	
	  Виріж з рідного нутрощі.
 
Закажи фільтр WIX WA6392 та постав замість них.    | 
	 
 
 
Так із цим фільтром треба ще масловідділювач окремий винаходити?   
  _________________ "Запорожец старый купили, разваленный!" (с) Э. Успенский | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		weld_master
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 622 Звідки: Україна Нікополь Моє авто: ЗАЗ-965А
  | 
		
			
				 Додано: 16 Березень 2023 10:07    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Якщо є бажання, то так. У мене просто шланг униз стирчить.
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		kubanoid
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 1058 Звідки: Краснодар Моє авто: ЗАЗ-968М 1993 г., Nissan Terrano-II, 2001 г.
  | 
		 | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		weld_master
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 622 Звідки: Україна Нікополь Моє авто: ЗАЗ-965А
  | 
		
			
				 Додано: 16 Березень 2023 15:27    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Зайва деталь.    
 
Та й Алі у нас не працює ...
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		kubanoid
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 1058 Звідки: Краснодар Моє авто: ЗАЗ-968М 1993 г., Nissan Terrano-II, 2001 г.
  | 
		
			
				 Додано: 16 Березень 2023 21:03    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 
 
	  | weld_master писав(ла): | 
	 
	
	  | Та й Алі у нас не працює ... | 
	 
 
 
Сподіваюся, що скоро і Алі запрацює і все буде добре.    А маслоотделитель можна спорудити з будь-якої зручної нісенітниці за дендрофекальною технологією. Пам'ятаю хтось робив на ЗАЗик із кавової банки, коли перейшов на сухий фільтр.
  _________________ "Запорожец старый купили, разваленный!" (с) Э. Успенский | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		weld_master
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 622 Звідки: Україна Нікополь Моє авто: ЗАЗ-965А
  | 
		
			
				 Додано: 17 Березень 2023 10:06    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 
 
	  | weld_master писав(ла): | 
	 
	
	  Зайва деталь.     | 
	 
 
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		kubanoid
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 1058 Звідки: Краснодар Моє авто: ЗАЗ-968М 1993 г., Nissan Terrano-II, 2001 г.
  | 
		
			
				 Додано: 17 Березень 2023 18:29    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Якщо вважати що жужик повинен бути смердючий, без гальм і ворожити всюди маслом - то, звичайно, зайва деталь! Але ж на цьому форумі начебто зібралися люди, котрі люблять Запорожець? Як мінімум варто прагнути довести цей автомобіль до стану, схожого на оригінальний, та й можливо щось поліпшити.
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Paul R-0707
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 08.02.2007 Повідомлення: 500 Звідки: Германия Моє авто: ЛуАЗ-969М
  | 
		
			
				 Додано: 17 Березень 2023 22:14    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 
 
	  | kubanoid писав(ла): | 
	 
	
	  
 
	  | weld_master писав(ла): | 
	 
	
	  | Та й Алі у нас не працює ... | 
	 
 
...А маслоотделитель можна спорудити з будь-якої зручної нісенітниці за дендрофекальною технологією. Пам'ятаю хтось робив на ЗАЗик із кавової банки, коли перейшов на сухий фільтр. | 
	 
 
 
А можно сделать и по человечески    
 
Я на ЛуАЗе от штатной масозаливной горловины оставил только низ (фланец) и верх (резбовая часть под пробку). Остальное убрал и вместо толстостенной части вварил тонкостенную трубу подлинней. В верхней части приварил штуцер для шланга. Штатный штуцер вентиляции картера я заглушил, а шланго присоединил к штуцеру на грловине. В итоге у горловины внутрений объём увеличился, масло отделяется, бумажный воздушный фильтр остаётся суихм.
 
 
 
На фото шланг к воздухоочистителю ещё не установлен.
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		kubanoid
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 1058 Звідки: Краснодар Моє авто: ЗАЗ-968М 1993 г., Nissan Terrano-II, 2001 г.
  | 
		
			
				 Додано: 18 Березень 2023 09:43    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 
 
	  | Paul R-0707 писав(ла): | 
	 
	
	  А можно сделать и по человечески     | 
	 
 
 
Можно, но если уж тратиться на аргоновую сварку, то наверное стоило еще нарастить объем  трубы горловины (сделать овального сечения, а наверху соединить не сваркой, а фланцем на болтах, чтобы можно было внутрь напихать сеток стальных (для мытья посуды). Хотя можно и так запихать... я в свой засунул шесть сеток, примерно половина объема маслоотделителя. Тогда по максимуму будет и разряжение, и конденсация масла.
 
У нас такие работы с аргоном весьма недешево обойдутся (что в вашем варианте, что в увеличенном, как я написал). Так что китайские поделки экономически оправданы могут быть, у кого есть возможность их заказать. Но конечно "тюнинговая" маслозаливная горловина-маслоотделитель - намного круче    
 
Так что "зайва деталь" по системе "Paul R-0707" поможет решить несколько вопросов сразу: нормальную работу сухого фильтра (мокрому тоже не повредит), реже придется мыть карбюратор, дольше будет жить подшипник балансирного вала.
  _________________ "Запорожец старый купили, разваленный!" (с) Э. Успенский | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		weld_master
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 622 Звідки: Україна Нікополь Моє авто: ЗАЗ-965А
  | 
		
			
				 Додано: 18 Березень 2023 14:42    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 
 
	  | kubanoid писав(ла): | 
	 
	
	  | Якщо вважати що жужик повинен бути смердючий, без гальм і ворожити всюди маслом ... | 
	 
 
 
 
А чого це ти вирішив, що я так вважаю?
 
І до чого тут гальма?
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		kubanoid
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 1058 Звідки: Краснодар Моє авто: ЗАЗ-968М 1993 г., Nissan Terrano-II, 2001 г.
  | 
		
			
				 Додано: 18 Березень 2023 17:27    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 
 
	  | weld_master писав(ла): | 
	 
	
	  А чого це ти вирішив, що я так вважаю?
 
І до чого тут гальма? | 
	 
 
 
Та я не можу нічого сказати про стан твого жужика, не приймай на свій рахунок! Але є стереотип, що Запорожець не гальмує, у нього тече масло, гучний екологічно брудний мотор ну і так далі.
 
Якщо говорити про вентиляцію картера, то її належить направляти на вхідний колектор для зменшення забруднення повітря і щоб масло не капало на дорогу. Вентиляцію зазвичай відключають коли мотор зовсім стомлений і занадто сильно закидає олією карбюратор (і сухий фільтр, якщо він є).
  _________________ "Запорожец старый купили, разваленный!" (с) Э. Успенский | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		weld_master
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 622 Звідки: Україна Нікополь Моє авто: ЗАЗ-965А
  | 
		
			
				 Додано: 18 Березень 2023 19:08    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 
 
	  | kubanoid писав(ла): | 
	 
	
	  
 
Та я не можу нічого сказати про стан твого жужика ... | 
	 
 
 
 
 
 
На 1:06 і далі проскакує.
 
Звісно не ідеал, але я його майже щодня експлуатую.
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Paul R-0707
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 08.02.2007 Повідомлення: 500 Звідки: Германия Моє авто: ЛуАЗ-969М
  | 
		
			
				 Додано: 18 Березень 2023 20:09    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 
 
	  | kubanoid писав(ла): | 
	 
	
	  | ...если уж тратиться на аргоновую сварку, то наверное стоило еще нарастить объем  трубы горловины (сделать овального сечения,  | 
	 
 
 
Мне с аргоновой сваркой проще, у нас она есть на работе, правда я сам варить не могу. Объём трубы у меня как раз увеличился, за счёт тонкостенной вставки которая ещё и длиней вырезанного куска горловины. 
 
На фото стрелка показывает а буртик оставшийся от штатной горловины, под ним начинается вваренная труба стонкой стенкой: 
 
  
 
Этого объёма в прицирпе хватает, что бы воздушный фильтр оставался сухим. Пары в фильтр хоть и попадают, но не в таком количестве, что бы он забивался. В красном кружке виден след от пальца, налёта не больше чем у ВАЗов от которого этот фильтр:
 
 
 
 
А двигатель у меня довольно ушатанный, вот этот ролик я снимал ещё в 2011-ом году:
 
 
 
Как видно дымит из картера прилично, а с тех пор я с двигателем ещё ничего не делал, пробег с момента съёмки около 13.500 км.
 
 
Сейчас ещё одна горловина в работе, для неё я взял трубу диаметром 60 мм. Т. е. объём будет чуть больше этой.
 
 
 
	  | kubanoid писав(ла): | 
	 
	
	  | .а наверху соединить не сваркой, а фланцем на болтах, чтобы можно было внутрь напихать сеток стальных (для мытья посуды). Хотя можно и так запихать... я в свой засунул шесть сеток, примерно половина объема маслоотделителя. Тогда по максимуму будет и разряжение, и конденсация масла. | 
	 
 
 
Я вообще ничего внутрь не запихиваю. В Союзе у меня лет шесть подобная конструкция стояла. Правда там у меня к аргоновой сварке доступа не было, поэтому сварил банку из тонкостенной трубы с резьбовыми штуцерами. Внизу наружная резьба, которой "банка" была ввёрнута в горолвину старого образца (короткую) сверху с внутренней резьбой для штатной пробки. И та "банка" была пустой и ВАЗовский бумажный фильтр тоже оставался сухим.
 
На картинек я примерно нарисовал ту конструкцию:
 
 
 
 
 
	  | kubanoid писав(ла): | 
	 
	
	  .У нас такие работы с аргоном весьма недешево обойдутся (что в вашем варианте, что в увеличенном, как я написал). Так что китайские поделки экономически оправданы могут быть, у кого есть возможность их заказать. Но конечно "тюнинговая" маслозаливная горловина-маслоотделитель - намного круче    
 
Так что "зайва деталь" по системе "Paul R-0707" поможет решить несколько вопросов сразу: нормальную работу сухого фильтра (мокрому тоже не повредит), реже придется мыть карбюратор, дольше будет жить подшипник балансирного вала. | 
	 
 
 
Больший ресурс подшипника балансирного вала могу подтвердить, это побочный эффект отвода картерных газов через маслозаливную горловину, конденсат в этом случае не попадает напрямую на подшипник как в штатном варианте.
 
А при отсутсвии аргонной сварки можно применить мой старый вариант из советских времён. Всё лучше болтающейся на шланге консервной банки.   
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		sanitar лентяй
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 29.11.2005 Повідомлення: 11632 Звідки: Киев Моє авто: 968м
  | 
		
			
				 Додано: 19 Березень 2023 01:06    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 стоп-стоп,а я один увидел что kubanoid на украинском писал?неожиданно и приятно.
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		kubanoid
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 1058 Звідки: Краснодар Моє авто: ЗАЗ-968М 1993 г., Nissan Terrano-II, 2001 г.
  | 
		
			
				 Додано: 19 Березень 2023 07:36    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 
 
	  | sanitar писав(ла): | 
	 
	
	  | стоп-стоп,а я один увидел что kubanoid на украинском писал?неожиданно и приятно. | 
	 
 
 
Андрюха, якщо ваше суспільство консолідувалося то наше – розкололося на дві нерівні половини. Можеш здогадатися, до якої я себе відношу. Але можеш вважати, що це через зміну інтерфейсу цього форуму. Балачку козачу чув з дитинства, розумію і читаю більш-менш, але пишу через первісток, вибачте!   
  _________________ "Запорожец старый купили, разваленный!" (с) Э. Успенский | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		sanitar лентяй
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 29.11.2005 Повідомлення: 11632 Звідки: Киев Моє авто: 968м
  | 
		
			
				 Додано: 19 Березень 2023 21:00    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 
 
	  | kubanoid писав(ла): | 
	 
	
	  | пишу через первісток | 
	 
 
 
 
первісток это или первенец или подснежник
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		 |