Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно. Хотя, уже гештальт закрыт
1. Фотки не бачу взагалі.
2. Що там за хитрість з отвором під штифт, чому він може бути неправильно просверлений ?
Бо думаю при нагоді ставити полуосі від Луаза.
Фотки перезалив, контролюй.
якщо довго не розписувати і не вдаватись в подробиці, то повинно бути отак:
До цього висновку мене наштовхнув Льоха з Сум(в якого вихлоп крутий з нєржи).
він в себе також міняв піввісі, і також провтикав в цьому моменті. Але, вчасно все виправив, на відміну від мене
Подивись гіфки в інеті на тему шарнірів Гука, там все стане зрозуміло)
на моїй піввісі вісь пальця була зміщена приблизно на 45градусів.. _________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
ZAZ-Laboratory, Богдан
та да, як виявилося дискові гальма - то гімно. Аерографію теж стер, і люк назад заварив, втрачалась жорсткість кузова _________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
ZAZ-Laboratory, Богдан
Здається, я знайшов нормальний хостинг, але чеський.
Хто сюди зайде і побачить це, відпишіть, будьласка, чи вам видні фотки, які я вставлю внизу під цим текстом. Дякую!
Та оце вже тиждень сюди заходжу, тяжко вздихну і виходжу
Ну що ж...варто лиш почати, воно саме піде...
Якщо раптом хтось пропустив, чи забув(часу вже багато пройшло, та й ми не молодішаємо ), в 2019 році, за декілька місяців перед ковідом, я поїхав на Бєжику в Чехію. Там я на ньому чимало накатав, побував на ньому в Польщі, Словакії, Австрії, в Німеччині навіть на зліт у Рудольтадт з'їздив. Але, ковід, звісно, дуже попсував плани. Мав бути і ОМММА Магдебург, і ще кілька прикольних автофестивалів..За цей час моторчик сильно здав, та і з кпп була одна серйозна поломка, яка також сильно підкосила її стан - зрізало палець напівосі, і все оте щастя разом з сухарями впало в кпп, шось перемололось, стружка по всій кпп, з усіма витікаючими.
Гаража і якоїсь рем.бази в мене там ще не було на той час, тому я прийняв рішення повернути Бєжика додому, в Житомир, поки він ще може їхати своїм ходом..
на цьому, в принципі, його історія і зупинилась. Я поставив його в гараж на козли, один раз, приїздивши додому, я, годину знатно пої*авшись, щоб його завезти, витягнув його з гаража, проїхати на ньому. І для себе, і для машини, типу щоб не застоювалась і рухалась...тоді я ще не знав про майбутнє, і що ця машина стане на прикол на довго..
Власне, без будьякого руху Бєжик стоїть вже з 2021 року, коли я останній раз був вдома..
Там мотор присмерті, кпп сильно побита, і втомлений багаторічною кожноденною експлуатацією і моїми знуащаннями у вигляді стабів, регтопу і узаму, кузов.
Відновлювати то всьо дуже геморно, і я досі не знайшов людину, яка могла б мені зробити то всьо під ключ. Ну хоча б, ту найважливішу, найтяжчу роботу. Нагадаю, в мене ще є нульовий ціленький кузов.
Треба розібрати Бєжика повіністю до останнього гвинтика, все дефектувати, реставрувати, і зібрати назад на новий кузов. Звісно ж, враховуючи помилки "першого кузова". І найстрашніше - номер кузова. Його потрібно перенести з Бєжика на новий кузов...
Ну і от який довбо*об на таке може погодитись
Час йшов, були іноді і безсонні ночі через муки совісті..що ось там, в Житомирі стоїть Бєжик, просто стоїть і, мабуть, гниє.. Стоїть новий кузов, можливо також ржавіє... За оті гаражі я постійно плачу гроші, і от нах*я оце все.. Ну ви зрозуміли...
За цей час і я змінився... У цих всіх роздумах, я взагалі почав думати шо мені той Бєжик в такому виконанні взагалі і не потрібен.. В мене вже є машини на кожен день, а ганяти якісь гонки з Жигулями, чи комусь шось доказувати на дорозі стало абсолютно не цікаво, та й взагалі - проти всіх місцевих правил і понять.. І тут знову...ну і нах*я це все, навіщо відновлювати того Бєжика, якщо в такому вигляді, в якому він є, він мені в Чехії не потрібен...Я нікого не здивую тієї потужністю закапіталеного Узаму, і т.д...
Я усвідомив, що сьогодні мені з головою вистачить МеМЗу, стандартного Запорожця без сигналізації, цетральних замків, сабвуферів і т.д...
Так, в мене почався пошук цілого, не гнилого, не заколхоженого і не усосаного БЕЖЕВОГО Запорожця на документах. Щоб його можна було купити, переоформити і перевезти в Чехію.
Знову йшли роки... І тут, раптом, як грім посеред ясного неба, Юра Роско....
Скидає фото та відео бєжевої мки, саме такого бежевого, як мій(бо бували ж різні бежеві)
Стоїть, бідося в гаражі, забутий на 30 років. Пробіг на момент знахідки 2040км.
Знайшов його якийсь знайомий Юрія, перекинув ті фото-відеоматеріали Юрію, той вже знаючи, що я шукаю саме таке, перекинув їх вже мені.
Я думав може години дві. Придумав мільйон аргументів для Каті(дружини, хто не знає), чому там ТОЧНО потрібно купити цього Запорожця
Як не дивно, але Катя погодилась практично відразу.
Сума, правда, виявилась не маленька, але воно і не дивно, при такій кількості посередників - 2000$
Юра також, виступив гарантом цієї оборудки, бо одна з умов купівлі цього Запорожця, була така, що Запорожець мав бути на ходу. Щоб міг доїхати до кордону, або хоча б його переїхати.
А в Запорожці була зібрала вся класика - гальма, зчеплення, РР генератора, гума, АКБ, паливна система вся взагалі забита, бензонасос, ну просто все шо могло(або любить) поламатись - було в не робочому стані. І тут, власне і була моя головна помилка.
Справа в тому, що час, виділений для цієї оборудки, був обмежений у, приблизно, 2-3 тижня(вже точно не пам'ятаю). І оце Rosko мав за оцей час купити його, поставити на хід і переоформити. І начебто, якщо впритик, то це встигнути реально. Але, у Юрки була купа своїх проблем, і половину з того часу Запорожець просто простояв в гаражі. В резульаті Юра то всьо зробив за неповних 5 днів. А ще ж покататись, обкатати, щоб вилізли ще якісь проблеми(а вони таки вилізли, у вигляді розірваної муфти тяги кпп ). І це і була та головна проблема. Роботи Юра зробив багато, але, за 5 днів це все якісно зробти було тупо нереально.
Приїхала Катя у Львів, для безпосереднього переоформлення, на наступний день акт прийому-передачі. І Катя на ньому їхати до кордону відмовилась, це було не реально. Та і навіть, якби все було в порядку з технічним станом, той Запорожець би тупо розтрусився б, за тих 80км зі Львову до кордону. Бо гума залишилась рідна, а за 30 років стояння в гаражі, вона стала тупо квадратна. І машина після 40км/год переставала їхати і починала скакати по дорозі..
Був викликаний евакуатор, який довіз Катю і зепчик до шлагбауму, Катя сам кордон переходила теж з пригодами, так як подача бензину була з каністри. Польским митникам це не сподобалось, і Катя повезла зепчика на рентген. По самому кордону також...мопед Вехровина 3М - трохи їдем, трохи йдем. Так і Катя, трохи їхала, трохи пхали. Бо карбюратор нормально працював тільки на холостих, насос-прискорювач майже не працював, і т.д., і т.п..
За кордоном вже стояли я та Олексій "ayger" зі своїм Таурегом. Справа в тому, що я, якраз змінив свою основну машину, і тоді в мене не було фаркопа. Льоха живе, по мірках Європи, не далеко від мене, всього 666км І він був єдиний, хто мав підходящу машину і погодився на таку авантюру. Взяли лафета в оренду і помчали(від мого дому це було 900км в одну сторону). За 200км до кордону Олексію прийшла в голову думка виміряти ширину колії на лафеті, чи Зепчик на нього взагалі зайде .
І зайшов він таки в притірку.. якби лафет був на сантиметрів 5 ширший - дала б нам жаба цицьки . Ми його насилу туди затягнули, лебідкою, звісно. Бо своїм ходом це було не реально. Поки його розгазуєш, ручнік не тримає, постійно глохне, ще й задом - ну жесть, коротше..
Довезли без проблем. Потім пару місяців зборів запчастин, організації якогось опалення в гаражі, і т.д. Потім технічка. Підібрав соплі в гальмах (було декілька підтікань), БСЗ на базі рідного трамбльору та оптодатчика, чистка бака, пробивання і чистка паливних магістралей, багаторазова чистка карба, піскоструй і покаска верхніх кожухів двигуна, протяжка гбц, регулювання клапанів, заміна масла, чистка центрифуги, мийка, загальне прибирання і полірування цілої машини.
Роботи вже було зроблено багато, а це ж, насправді, тільки база, для такого випадку. я ще зовсім не лазив в ходову(в рульвому є великий люфт), ще треба працювати над гамальми, бо працюють всеодно дуже хріново. Треба робити антікор, поки та корозія, яка є, є локальною і поверхневою.
На даний момент Зепчик стоїть в гаражі, тому що я зварив карб у кислоті до дірок. Чекаю на інший з України. потім буде ходовка, а потім постановка на чеський облік.
Більшість людей мене від того відмовляють, але я це повинен зробити по закону, та і пунктик в мене такий є, хочу мати Запорожець на чеських номерах. Побачимо..
Ну, мабуть, на цьому поки все....тепер накидаю пачку фото і відео всього цього процесу
Гараж, який я знімаю за 100Є/місяць, 18 квадратів
Бак, після того як я злив старий бєнз
Бак після мийки керхером
Окреме ДЯКУЮ Максиму з Житомира, який вже давно проживає в Німеччині(250км від мене), та працює на фірмі, яка займається піском/порошком. Оці всі гарні кожухи, колісні диски,і т.д. - це все його праця. Все дуже гарно і якісно зробив
_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
ZAZ-Laboratory, Богдан
Обережно, у відео іноді проскакує нецензурка лексика
З цих відео я думав зробити якийсь блог, якраз і телефон відповідний з'яився на руках, але вже пів року пройшло, я нічого не змонтував, тому загружаю як є, шматками.
Заодно і скажете чи мені варто щось таке починати, чи це взагалі цікаво дивитись
Тут я згадував шо таке мемз, К133 і шо з тим треба робити, щоб кудсь поїхати
Тут я ще машині абсолютно нічого не робив, окрім того, що підключив трос підсоса.
Ви не можете починати теми Ви не можете відповідати на повідомлення Ви не можете редагувати свої повідомлення Ви не можете знищити свої повідомлення Ви не можете голосувати в опитуваннях