| Попередня тема :: Наступна тема   | 
	
	
	
		| Автор | 
		Повідомлення | 
	
	
		taras_rudno
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 09.02.2011 Повідомлення: 5 Звідки: Львів Моє авто: ЗАЗ 965
  | 
		
			
				 Додано: 23 Листопад 2012 14:28    Заголовок повідомлення: ЗАЗ 965 (Зроблено у Львові) | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Спробую написати про своє невеличке ретро захоплення вітчизняного виробництва. 
 
Отже завжди мріяв мати ретро автомобільчик. Довго думав шукав вибирав. Але мої роздуми видавали лише один результат ЗАЗ 965. Чому? 
 
- Це перший народний автомобільчик України неньки. 
 
- Затрати на відновлення і реставрацію із-за легкої конструкції будуть найменшими якщо розглядати автопром СССР
 
- розхід палива - можна їздити трошки кудись
 
- шокуючі розміри (маленький - коли цей автомобільчик стоїть поруч всіх пересічних авто - дивує своїми розмірами. 
 
- основним поштовхом на купівлю цього авто був вступ до клубу горбатих Запорожців, який веде активну діяльність і є найбільшим і найбільш впливовим клубом ретро авто в Україні. 
 
Отже історія розпочиналася із перегляду багатьох екземплярів у цілій Львівській області. Основними критеріями пошуку були:
 
- стан повинен був бути кращим за середній
 
- 100% комплектність
 
- мінімум колхозу особливо із зварювальними роботами
 
- без ДТП (як правило "перевериші")
 
- не іржавий кузов.
 
- ще одна моя слабість - чорні номера СССР, тобто першої реєстрації вони дуже пасують таким автомобільчикам, більше того їхні місця під номерні знаки розраховані саме на такі розміри.
 
І ось вона "вуаля" Я знайшов такий апарат. Він відповідав всім моїм вимогам і коли я його купив я отримав навіть більше ніж я хотів. Дуже задоволений і не жалію анітрішки про купівлю такого авто для задоволення. Зараз потихенько збираю детальки для повної гармонії і збираю грошики на все необхідне для відновлення. Ціль - повний сток оригінал. Хоча вже тепер є думки щодо другого комплекту коліс рідних - розварок і зрозуміло що буде заниженим. Але це речі які дуже легко виправимі і при бажанні можна буде повернутися в повний сток.  
 
Отже кілька фоток для початку (на фото він уже розібраний мною зняте абсолютно все. Кузов підготовляється до малярних робіт) 
 
П.С. буду дуже вдячний за будь-яку допомогу детальки, інформація про продаж чи просто наявність будь-яких запчастинок, література і т.д.
 
 
П.С не дуже вмію вставляти фотки тут в постах. Тому прошу для перегляду робіт перейти до галереї. На даний період авто вже повністю зібране готовиться до запуску. 
 
 
Вітайте нового Зазовода   
 
 
Є ще темка тут: Все по порядку розписано 
 
 
https://tuning.lviv.ua/forum/viewtopic.php?f=21&t=28058
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Olexandr'95
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 06.10.2008 Повідомлення: 1754 Звідки: КИЕВ Моє авто: BMW E34
  | 
		
			
				 Додано: 23 Листопад 2012 14:42    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 С открытием.  
  _________________ Автомобиль — не роскошь, роскошь — запчасти к нему. | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		priedinieks
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 13.02.2009 Повідомлення: 746 Звідки: Latvia Моє авто: zaz 965a
  | 
		 | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		semioncheff Сын ЗАЗ-Полка
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 16.04.2011 Повідомлення: 164 Звідки: Пенза
 
  | 
		
			
				 Додано: 23 Листопад 2012 19:20    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 хорошо что новые люди появляются на этом замечательном форуме,фото ещё нужно))!   поздравляю!
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		weld_master
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 622 Звідки: Україна Нікополь Моє авто: ЗАЗ-965А
  | 
		
			
				 Додано: 23 Листопад 2012 22:43    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Поздравляю с открытием гаража, Тарас!
 
 
З.Ы. С "дідком" в мой адрес ты явно погарячился!   
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		CrusadeR
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 16.12.2008 Повідомлення: 1110 Звідки: РСФСР, КЖ, Обнинск Моє авто: '65 ЗАЗ 965АЭ, '76 ЗАЗ 968, 2х'73 АЗЛК 408ИЭ '77 АЗЛК 2140
  | 
		
			
				 Додано: 23 Листопад 2012 22:47    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Ну что же, цель сделать полностью стоковый автомобиль крайне похвальна. Мне, как чуть ли не единственному здесь ценителю стока на деле, а не на словах, очень даже радостно читать об этом. Сток нынче большая редкость, всем теперь нравится унылый мейнстрим с разварками, вайтволлами и опусканиями. И все приписки о том, что "все можно вернуть в оригинал" - ерунда на самом деле. Никто ничего никуда не возвращает, проверено и не раз. Так что, если решил делать - сток - делай сток. Если решил делать не сток - делай не сток. Промежуточных вариантов не бывает.
 
Машина 67го года? Ни одного горбатовского мотора я в галерее не увидел, увы. Цвет дисков тоже не тот. Насчет корпуса приборки, думаю, и так все понятно. Рисунок шин неужто самый ранний ??  Зеркало АЭшное, я надеюсь, к установке не готовится?
 
А так да, работа впечатляющая проведена, большое уважение. Как покрашены номера - особо понравилось.
  _________________ Вы смеетесь? Или вы издеваетесь? (с) | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		валдик968
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 26.11.2007 Повідомлення: 1554 Звідки: ХАРЬКОВ, ХТЗ Моє авто: ЗАЗ 968М
  | 
		
			
				 Додано: 23 Листопад 2012 23:54    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Горби тру , Львов форум чушь  
  _________________ Есле каму нужен званить - 0930284189 | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		mamay
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 19.01.2012 Повідомлення: 715 Звідки: Украина, Харьков ХТЗ Моє авто: ЗАЗ 965
  | 
		
			
				 Додано: 24 Листопад 2012 00:17    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Хороший автомобиль получается , желаю удачи в нелёгком деле.
  _________________ 067-672-29-50 Александр | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Serg.zp
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 16.09.2007 Повідомлення: 644 Звідки: Запорожье Моє авто: ЗАЗ-965А, 1964
  | 
		
			
				 Додано: 26 Листопад 2012 01:12    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Хорошая работа проделана!
 
Делай оригинал (сток) раз уж так решил и не отвлекайся.
 
По фотографиям не все видно. Но вижу, что литература которая есть, позволяет делать оригинал.
 
Какой эмалью цвет/фирма покрасили?
 
 
Передняя подвеска переделана была наверное еще прежним хозяином в безшкворневую.
 
 
Щиток приборов (черный 68 года) похоже новый нашелся где-то?
 
Щетчик километража разделен перегородками в отличие от первых.
 
В нем наоборот "фары" и "указатель поворота" - соответственно может по длине не хватить проводов в старой проводке.
 
По цвету пластика можно весь салон сделать черным (черный руль, ручки) или красть в светлый беж пластик щитка приборов, шлицевую часть руля и "дудку" вала руля. Это если белый руль хороший.
 
Хотя можно и не красить щиток, если он хорош. 
 
Руль и дудку красить по-любому.
 
 
Мотор 30 лс подойдет тот который охлаждается "на выдув". 
 
Надо переукомплектовать:
 
- заменить заметную кривую маслозаливную горловину на маленькую с креплением на 4 точки;
 
- собрать полный комплект кожухов (щитков) вокруг цилиндров для правильного охлаждения. И делать это надо до сборки и тем более до установки мотора на авто;
 
- заменить кожух вентилятора на кожух с трубкой для охлаждения генератора;
 
- сверлить блок - ставить сапун. (если его там наверное нет).
 
 
Удивил размер гаражика!!!
 
И количество кубков!!!
  _________________ Водителю автомобиля запрещается соскакивать с него до полной остановки машины.
 
(Параграф 12 "Основные правила езды" СССР, 1931 г) | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		taras_rudno
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 09.02.2011 Повідомлення: 5 Звідки: Львів Моє авто: ЗАЗ 965
  | 
		
			
				 Додано: 26 Листопад 2012 10:38    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 
 
	  | weld_master писав(ла): | 
	 
	
	  Поздравляю с открытием гаража, Тарас!
 
 
З.Ы. С "дідком" в мой адрес ты явно погарячился!    | 
	 
 
 
 
Дякую. І дякую за дзеркальце. Не знаю чому я так вирішив... і подумав що ти набагато старший. Пробач за неправильне висловлювання. П.С. памятаю ще за другий грибок. Напиши мені в приват адрес я тобі ще один вишлю.
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		taras_rudno
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 09.02.2011 Повідомлення: 5 Звідки: Львів Моє авто: ЗАЗ 965
  | 
		
			
				 Додано: 26 Листопад 2012 10:50    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 
 
	  | CrusadeR писав(ла): | 
	 
	
	  Ну что же, цель сделать полностью стоковый автомобиль крайне похвальна. Мне, как чуть ли не единственному здесь ценителю стока на деле, а не на словах, очень даже радостно читать об этом. Сток нынче большая редкость, всем теперь нравится унылый мейнстрим с разварками, вайтволлами и опусканиями. И все приписки о том, что "все можно вернуть в оригинал" - ерунда на самом деле. Никто ничего никуда не возвращает, проверено и не раз. Так что, если решил делать - сток - делай сток. Если решил делать не сток - делай не сток. Промежуточных вариантов не бывает.
 
Машина 67го года? Ни одного горбатовского мотора я в галерее не увидел, увы. Цвет дисков тоже не тот. Насчет корпуса приборки, думаю, и так все понятно. Рисунок шин неужто самый ранний ??  Зеркало АЭшное, я надеюсь, к установке не готовится?
 
А так да, работа впечатляющая проведена, большое уважение. Как покрашены номера - особо понравилось. | 
	 
 
 
 
Дякую за критику. Машина дійсно 67 року. На рахунок двигунів - не розумію з чого такий висновок що мотора від горбатого ні єдиного немає? то по перше. по друге - в галереї не всі фото. в мене в наявності 5 двигунів і 6 КПП.Є 27. є і 30 к.с. Колір дисків - це вже не така велика проблема. Корпус приборки в мене чорного кольору. він зараз у маляра разом із всіма бежевими елементами які потребували покраски. Так що в салоні все буде бежевого кольору. так як по заводу. Розумію що нутро приборки - від новішого. не та колірна гама. так що шукаю ще бежеву . Зараз першочерговою задачею є виїхати на достойному авто. а потім вже буду вдосконалювати ішукати всі необхдні дрібниці - щоб авто відповідало всім параметрам. Надіюся що все получиться. Дякую за похвалу і за критику. Врахую всі зауваження. Буду максимально притримуватися оригіналу.
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		taras_rudno
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 09.02.2011 Повідомлення: 5 Звідки: Львів Моє авто: ЗАЗ 965
  | 
		
			
				 Додано: 26 Листопад 2012 11:00    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 
 
	  | Serg.zp писав(ла): | 
	 
	
	  Хорошая работа проделана!
 
Делай оригинал (сток) раз уж так решил и не отвлекайся.
 
По фотографиям не все видно. Но вижу, что литература которая есть, позволяет делать оригинал.
 
Какой эмалью цвет/фирма покрасили?
 
 
Передняя подвеска переделана была наверное еще прежним хозяином в безшкворневую.
 
 
Щиток приборов (черный 68 года) похоже новый нашелся где-то?
 
Щетчик километража разделен перегородками в отличие от первых.
 
В нем наоборот "фары" и "указатель поворота" - соответственно может по длине не хватить проводов в старой проводке.
 
По цвету пластика можно весь салон сделать черным (черный руль, ручки) или красть в светлый беж пластик щитка приборов, шлицевую часть руля и "дудку" вала руля. Это если белый руль хороший.
 
Хотя можно и не красить щиток, если он хорош. 
 
Руль и дудку красить по-любому.
 
 
Мотор 30 лс подойдет тот который охлаждается "на выдув". 
 
Надо переукомплектовать:
 
- заменить заметную кривую маслозаливную горловину на маленькую с креплением на 4 точки;
 
- собрать полный комплект кожухов (щитков) вокруг цилиндров для правильного охлаждения. И делать это надо до сборки и тем более до установки мотора на авто;
 
- заменить кожух вентилятора на кожух с трубкой для охлаждения генератора;
 
- сверлить блок - ставить сапун. (если его там наверное нет).
 
 
Удивил размер гаражика!!!
 
И количество кубков!!! | 
	 
 
 
 
Дякую. Дякую. Я був здивований вашим екземпляром. Бачив у Львові його на виставках. Прикро що зачепили вам таку красуню в нас. В салоні всі елементи будуть пофарбовані в беж. Вже в маляра. Щиток буду шукати ранніший. По мотору. Горловина замінена на коротку. Комплект кожухів є. кожух із охолодженням - є все є. також малюється в чорний колір. Кубки це заслуги за автозмагання. Гараж збудував цього року. Оскільки я любитель авто то зробив собі гараж такий як мріяв. Розміри 7х10м. із воротами виїзлджними довжиною 5м. Зараз доокомплектовую всіма необхідними інструментами. Дякую за критику і компліменти. Буду вдячний за зауваження в подальшому процесі і за допомогу. 
 
На рахунок фарби - я у вас питався в який колір ви свій фарбували. Якщо мені память не зраджує то Хеліос колір бриз. Свій колір - я не можу сказати бо не памятаю.
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Serg.zp
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 16.09.2007 Повідомлення: 644 Звідки: Запорожье Моє авто: ЗАЗ-965А, 1964
  | 
		
			
				 Додано: 26 Листопад 2012 13:59    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 По цвету краски - я как раз и спрашивал не такой ли как у меня, чтоб не было одинаковых    
 
По щитку приборов - не заморачивайся с поиском старого. Этот очень даже подойдет.
 
По замене маслозаливной горловины - проверь есть ли на моторе сапун.
 
 
Мою машину уже подрихтовал и покрасил.
 
Готовлюсь приехать весной во Львов.
 
 
Напиши свой телефон - буду в январе недельку вокруг Львова, интересно будет живьем на процесс реставрации посмотреть 
 
  
  _________________ Водителю автомобиля запрещается соскакивать с него до полной остановки машины.
 
(Параграф 12 "Основные правила езды" СССР, 1931 г) | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		weld_master
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 622 Звідки: Україна Нікополь Моє авто: ЗАЗ-965А
  | 
		
			
				 Додано: 26 Листопад 2012 14:52    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 [quote="taras_rudno"]
 
	  | weld_master писав(ла): | 
	 
	
	  | ...памятаю ще за другий грибок. Напиши мені в приват адрес я тобі ще один вишлю. | 
	 
 
 
 
в ЛС
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		taras_rudno
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 09.02.2011 Повідомлення: 5 Звідки: Львів Моє авто: ЗАЗ 965
  | 
		 | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		taras_rudno
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 09.02.2011 Повідомлення: 5 Звідки: Львів Моє авто: ЗАЗ 965
  | 
		
			
				 Додано: 13 Лютий 2013 17:30    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Виникло два питання: 
 
1. Яке масло заливати? Яку марку? І чи потрібно промивочним маслом користуватися перед заливанням нового бо не відомо що було залито перед тим. Якщо так то яким саме? 
 
2. Якої ємкості ставити акумулятор? Двигун 30 к.с. генератор 350. ? Щоб нормально все працювало.. Бо чув що є проблеми якщо поставити завеликої ємкості то не дозаряжання може привести до швидкого виходу із строю акумулятора.   Буду вдячний за поради
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Olexandr'95
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 06.10.2008 Повідомлення: 1754 Звідки: КИЕВ Моє авто: BMW E34
  | 
		
			
				 Додано: 13 Лютий 2013 17:56    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Как на меня:
 
1. Минералка 15W40
 
    Промывочными маслами никогда не пользовался.
 
2. 55a\h
  _________________ Автомобиль — не роскошь, роскошь — запчасти к нему. | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		weld_master
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 622 Звідки: Україна Нікополь Моє авто: ЗАЗ-965А
  | 
		
			
				 Додано: 13 Лютий 2013 20:59    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 
 
	  | Olexandr'95 писав(ла): | 
	 
	
	  
 
2. 55a\h | 
	 
 
 
 
А он на Горби в штатное место влезет?   
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Olexandr'95
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 06.10.2008 Повідомлення: 1754 Звідки: КИЕВ Моє авто: BMW E34
  | 
		
			
				 Додано: 13 Лютий 2013 23:00    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Влезет, проверено.  
  _________________ Автомобиль — не роскошь, роскошь — запчасти к нему. | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Roskо Львівський Маньяк
  
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 07.12.2009 Повідомлення: 3186 Звідки: Львів Моє авто: Багато Запорожців
  | 
		
			
				 Додано: 14 Лютий 2013 01:48    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Вже їздить, шеби гальмував було б взагалі відмінно! правда Тарас?  
  _________________ Мій стиль, не ваша мода. | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		 |