| Попередня тема :: Наступна тема | 
	
	
		| Автор | Повідомлення | 
	
		| nylon Кот Леопольд
 
  
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 16.05.2007
 Повідомлення: 4473
 Звідки: Гостомель-сity
 Моє авто: Zaz 968 m low
 
 | 
			
				|  Додано: 14 Січень 2012 18:41    Заголовок повідомлення: Полировка литых дисков. |     |  
				| 
 |  
				| не знаю насколько правильно определил тему,если не правильно - пусть админы перенесут)
 
 Диски алюминиевые,покрыты лаком.перед покрытием были полированы до блеска.теперь там где лак по-слазил алюминий по-мутнел(
 как подскажете исправлять ситуацию?хочу опять вернуть им блеск.
 
 _________________
 Мы здесь ненадолго, но это очень хорошее время (c)Colin Steele McRae.
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| Roskо Львівський Маньяк
 
  
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 07.12.2009
 Повідомлення: 3186
 Звідки: Львів
 Моє авто: Багато Запорожців
 
 | 
			
				|  Додано: 14 Січень 2012 19:26    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| в нас полірують полки і плоски диски наступним способом:
 ставлять на машину, готують докуя шкурки, машину на підпорку шоб ведучі звисали, заводиться і тримається на мінімальних обертах, береться шкурку приставляється до диску в порядку зменшення зерна. після цього лакують і тішаться.
 2 варіант берем кругову ШЛІФУВАЛЬНУ машинку, НЕ БОЛГАРКУ, насадку для шкурки і знов докуя шкурки, правда вийде дорожче і певні місця прийдеться вручну доробляти.
 
 _________________
 Мій стиль, не ваша мода.
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| nylon Кот Леопольд
 
  
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 16.05.2007
 Повідомлення: 4473
 Звідки: Гостомель-сity
 Моє авто: Zaz 968 m low
 
 | 
			
				|  Додано: 14 Січень 2012 22:28    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| такой способ слыхал.а какие надо шкурки,зернистость.
 
 _________________
 Мы здесь ненадолго, но это очень хорошее время (c)Colin Steele McRae.
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| Димас 
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 26.02.2010
 Повідомлення: 410
 Звідки: ХАРЬКОВ
 
 
 | 
			
				|  Додано: 14 Січень 2012 22:52    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| Шкурка-для шлифовки,а для полировки-фетр или войлок с постой ГОИ.
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| Roskо Львівський Маньяк
 
  
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 07.12.2009
 Повідомлення: 3186
 Звідки: Львів
 Моє авто: Багато Запорожців
 
 | 
			
				|  Додано: 15 Січень 2012 00:18    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| правильно! але то вiд стану залежить. в даному випадку потрiбно спершу вiдшлiфувати.
   зернистiсть брати залежно вiд стану починати можна з 200-400  закiнчували 1000-1500 то все на мiсцi тре пробувати i дивитись шо виходить!
 
 _________________
 Мій стиль, не ваша мода.
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| T-34kiev чОткий БэМВист
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 25.10.2011
 Повідомлення: 208
 Звідки: Киев
 Моє авто: ЗАЗ 1102
 
 | 
			
				|  Додано: 15 Січень 2012 00:29    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| мелкую шкурку в руки и вперед от крупно зернистой будут глубокие царапины!
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| Hell-Racer †
 
  
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 18.07.2007
 Повідомлення: 6930
 Звідки: Івано-Франківськ - Київ - Буча
 Моє авто: ЗАЗ-968М, АЕ968М, ГАЗ-21C Volg O ) ) ) VW Transporter T4, Audi A4 Allroad ABT
 
 | 
			
				|  Додано: 15 Січень 2012 00:42    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| Шкуркой надо правильно работать. Мелкой - это лишняя ебля, причём зря. Я бы удалил лак и раковины 120-150, затем понижая риску довёл почти до зеркала 240-400-600-800-1500 с водой и мылом-2000с водой и мылом, затем паста ГОИ.
 
 _________________
 Grants me a world of cold nihility
 An endless winter night
 A bitter, black frozen hell
 For me
 Forever...
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| 965mmx 
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 28.05.2006
 Повідомлення: 2501
 Звідки: г. Сочи
 Моє авто: 965
 
 | 
			
				|  Додано: 15 Січень 2012 01:07    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| все правильно, но лучше сначала заюзать смывку краски от BODY, а потом шкурку, причем 150 и крупнее исключить, очень риски крупные дает, 220-400-800-1200-2000-2500
 даже 2500 с водой и мылом дает риски. Паста ГОИ обязательна, а вот лак после - портит весь эффект. Хотя как оставлять без лака - тоже не вариант, я покрывал Америкацким лаком для алюминия (типа всякие хром/люминь цистерны покрывают на грузовиках)
 фотки до и после.
   
  
 _________________
 Украина Едина!
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| Hell-Racer †
 
  
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 18.07.2007
 Повідомлення: 6930
 Звідки: Івано-Франківськ - Київ - Буча
 Моє авто: ЗАЗ-968М, АЕ968М, ГАЗ-21C Volg O ) ) ) VW Transporter T4, Audi A4 Allroad ABT
 
 | 
			
				|  Додано: 15 Січень 2012 22:57    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| Нисагласен! Если пошли раковины, то вышкуривать мелкой нет смысла.
 
 _________________
 Grants me a world of cold nihility
 An endless winter night
 A bitter, black frozen hell
 For me
 Forever...
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| 965mmx 
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 28.05.2006
 Повідомлення: 2501
 Звідки: г. Сочи
 Моє авто: 965
 
 | 
			
				|  Додано: 15 Січень 2012 23:11    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| если глубокие - то да, надо грубой
 
 _________________
 Украина Едина!
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| Yurii 
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 30.12.2008
 Повідомлення: 237
 Звідки: Воронеж
 Моє авто: ЗАЗ 965/1963 г.М-61,,Ирбит,, 1961г/в
 
 | 
			
				|  Додано: 27 Січень 2012 12:47    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| А что скажите про порошковое покрытие " аля - хром"
 
   
 
  
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| Roskо Львівський Маньяк
 
  
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 07.12.2009
 Повідомлення: 3186
 Звідки: Львів
 Моє авто: Багато Запорожців
 
 | 
			
				|  Додано: 27 Січень 2012 13:00    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| ы скыльки у.о. просять за диск?
 
 _________________
 Мій стиль, не ваша мода.
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| Yurii 
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 30.12.2008
 Повідомлення: 237
 Звідки: Воронеж
 Моє авто: ЗАЗ 965/1963 г.М-61,,Ирбит,, 1961г/в
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| GTMAD 
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 20.01.2010
 Повідомлення: 389
 Звідки: Київ
 Моє авто: ЗАЗ 965А Yalta
 
 | 
			
				|  Додано: 30 Січень 2012 15:09    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| Колеги, з мого досвіду, порошкові фарби з ефектом максимально близьким до хрому дуже не стійкі до механічного впливу (легко царапаються). Підтвердженням цьому цитата з сайту наведеного вище Изделия, которые находятся в постоянном контакте с агрессивными средами, покрываются дополнительным слоем лака.
 Порошкові фарби з ефектом подібним до хрому використовуються тільки для захищених елементів, наприклад дзеркала в фарах.
 Тому для дисків краще порошковий металік а не хром, або зверху лаком.
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| Evenger 
 
 
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 03.02.2012
 Повідомлення: 3
 Звідки: Оттуда
 
 Забанен
 Причина?
 | 
			
				|  Додано: 03 Лютий 2012 01:34    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| чесно говоря зайди на (спам) там всё классно описано все проблемы с покраской
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		|  |