Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 24 Червень 2019 14:01 Заголовок повідомлення: |
|
|
Так відрегулюю, але чи описане вище не ознака просівших/нерівномірно упругих пружин?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
sanitar лентяй
Статус: Offline Зареєстрований: 29.11.2005 Повідомлення: 11631 Звідки: Киев Моє авто: 968м
|
Додано: 24 Червень 2019 14:12 Заголовок повідомлення: |
|
|
нет,это всего-лишь признак того,что лапки могут смещаться в перпендикулярной оси,и от этого меняются показания.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 26 Червень 2019 00:36 Заголовок повідомлення: |
|
|
Хотів зняти кришку та почистити сопун.
Схаменувся, дунув - продувається нормально.
Через це варіанти: кільця або/та низьке розрідження у стоковому фільтрі
|
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 29 Червень 2019 23:26 Заголовок повідомлення: |
|
|
Не можу вже більше дивитись на іржу з останньої стоянки у Дніпрі - зачистив, протравив, покрив травлячи грунтом для вірності та звичайним. Далі буде фарбування
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Proffesor
Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2959 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 30 Червень 2019 20:37 Заголовок повідомлення: |
|
|
el_fuego писав(ла): |
Хотів зняти кришку та почистити сопун.
Схаменувся, дунув - продувається нормально.
|
я колись так розібрав кришку)))
здивуванню не було меж, коли виявилось шо медуза того кісєля з картерних газів та коденсату зібралась лише в шлангу
_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан |
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 09 Липень 2019 21:41 Заголовок повідомлення: |
|
|
Пофарбував коромисло,
Виставив п'яту на 52мм від маховика, зафіксувавши фарбою, бо механічно нереально
Промив масляний радіатор
Та встановив двигун має місце
На черзі масляний насос, перевірка датчику температури мастила, заміна корпусу генератора
ПС: сподобалась ідея Войтіка про подачу мастила з насосу одразу у радіатор - вже переглянув варіанти радіаторів і найкращим поки є рідний.. єдине, чи буде тримати тиск?
Ще бачив сучані варіанти масляного радіатора для Газону - просто трубка - можна і таке і зробити
|
|
Повернутися до початку |
|
|
ayger Адский баянист
Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 540 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 10 Липень 2019 09:56 Заголовок повідомлення: |
|
|
А чем тебе не нравится такой радиатор как у меня? Там ряды соединены параллельно, он сопротивления особо не будет создавать. ИМХО длинную трубку как у Газона будет сложнее прокачать.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Pas
Статус: Offline Зареєстрований: 07.01.2009 Повідомлення: 473 Звідки: Днепропетровск
|
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 11 Липень 2019 13:25 Заголовок повідомлення: |
|
|
ayger, яка ціна, робочий тиск?
Pas, прикольно. Ти не користовувся?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
ayger Адский баянист
Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 540 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 11 Липень 2019 15:43 Заголовок повідомлення: |
|
|
el_fuego,
~$65
Называется mocal type 16.
Судя по всему 10 атмосфер держат, испытывают на 11.5, также есть версии усиленые, с рабочим давлением 12 атм:
http://www.mocal.co.uk/products-oilcoolers.html
|
|
Повернутися до початку |
|
|
эдуард
Статус: Offline Зареєстрований: 19.04.2011 Повідомлення: 299 Звідки: алчевск Моє авто: заз968м
|
Додано: 13 Липень 2019 12:08 Заголовок повідомлення: |
|
|
привет Юра. я ездил без родного радиатора . не очень понравилось особенно на малых скоростях. стоит термостат на выходе маслонасоса и дальше на радиатор на морде самодельный..сейчас буду возвращать родной радиатор только подачу в него напрямую с насоса.иначе распредвалу кирдык.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 13 Липень 2019 14:52 Заголовок повідомлення: |
|
|
Привіт
Так а чому не дуже сподобалося? Невистачає мастила для інших деталей? Розподвалу? Тиск заміряв?
Вище мова про введення у розрив каналу від масляного насосу (куди зазвичай ставлять фільтр) додати радіатор
|
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 13 Липень 2019 15:03 Заголовок повідомлення: |
|
|
По гаражу.
Зняв піддон, зняв масляний насос, але криміналу не побачив.
Зазор між корпусом та шестернею 0.15, а між шестернями 0.35. У вертикальній площині важно заміряти, але на око там до 0.2.
Ще раз розібрав свій насос, що підготував на заміну - 0.12, 0.25, 0.1 (на око).
Ще одна особливість - старий насос має отвір наскрізь під ведомий вал - може, туди щось і уходить.
Насос замінив
Але ще побачив цікаву річ: якщо у насосі мастило було повно, масляний радіатор чистий, то на стінках зливного отвору радіатора зі торони картера відносно сухо. У будь-якому разі зніму радіатор ще раз і спробую продути отвори
Додатковий нюанс: у картері знайшов уламки чогось металевого. Справа була уночі, тому не відмивав і не дивився з якого металу. Дуже не хочеться знову знімити двигун і лізти кудись, бо їздив-то без нарікань.
ПС. Може ну його і зібрати 1.4 протягом кількох місяців? - всеодно, за статистикою, ще тільки пару разів виїду на поточному двигуні )
|
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Pas
Статус: Offline Зареєстрований: 07.01.2009 Повідомлення: 473 Звідки: Днепропетровск
|
Додано: 13 Липень 2019 21:27 Заголовок повідомлення: |
|
|
За стенд не выяснял. Некогда. Да и желания особого нет. "Чарлик" уже почти 4-е года стоит.
1. Гофра (газовая) не выдерживает давления. 3 раза без масла оставался. Медь надежней. но сложней в подгонке.
2. На Курчатовском рынке покупал.
3. Это переходник для установки на "Москвич" фильтра от "Жигулей". +дополнительная самодельная пластина.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
DaYa
Статус: Offline Зареєстрований: 10.08.2009 Повідомлення: 1520 Звідки: Днепропетровск Моє авто: ЗАЗ 968м, Kadett E, МЗМА 401
|
Додано: 16 Липень 2019 15:12 Заголовок повідомлення: |
|
|
Pas писав(ла): |
"Чарлик" уже почти 4-е года стоит. |
Приезжайте на слёт. Не далеко ведь.....
|
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 19 Липень 2019 00:43 Заголовок повідомлення: |
|
|
Сергій діло каже )
По жужику зняв радіатор ще раз - все продувається - проблем немає
Кришку так і не зміг зняти - важко підлазити - потрібен інший вороток для бовта у центрифузі. Потім згадав, що там отвір для зливу не такий вже і великий і дивно, що могло щось потрапити з частин шестерен у піддон.
Знайшов лише 2 часточки чих "шестерен" (з 10-20 шт) - як бітум. Прокладка піддону при тому була ціла.
Дякуючи Володі, маю оригінальний корпус напрямного апарату - буду встановлювати найближчим часом
|
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 28 Липень 2019 23:18 Заголовок повідомлення: |
|
|
напрямний апарат відтер, шліфанув залізною щіткою на дрилу та всткновив. Здається, від інвалідної емки
Старий трос спідометра розірвало, то замінив разом з оболонкою
Додав невистачаючий дріт, пропаяв ще пару - завівся
Не дуже подобався датчик тиску та температури (перший наче і працював, а от температура починала показувати з 110)
Проїхався - щеплення працює
Перевірив показники спідометра - показує 60 за 72-74км/год
Температура - стартує з 80. За реальної температури 100, на показнику 110 - хто підкаже як відрегулявати?
Нарешті випала можливість помити моторний відсік - тепер все чистенько
Налаштував запалення за 2-3 градуси до МЗ (92 бензин) - сподіваюсь, знизить температуру
Додатково заклеїв отвори бокових кожухів (старого зразка, без заслонок)
Купив дермантин - виявився набагато яскравішим, ніж дивився воочію (
Де можна узяти темний червоний?
DaYa - тобі фото
Ну і ще ковпаки поставив - очікував більшого. Щоб красиво виглядало, потрібна рідна резина та фліпери
|
|
Повернутися до початку |
|
|
sanitar лентяй
Статус: Offline Зареєстрований: 29.11.2005 Повідомлення: 11631 Звідки: Киев Моє авто: 968м
|
Додано: 29 Липень 2019 01:22 Заголовок повідомлення: |
|
|
el_fuego писав(ла): |
За реальної температури 100, на показнику 110 - хто підкаже як відрегулявати?
|
или подбирать пару датчик-показометр,которые не будут врать,или просто помнить что у тебя дают погрешность +10 и забить
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Barbarossa НашКузьмич
Статус: Offline Зареєстрований: 23.01.2009 Повідомлення: 3156 Звідки: Кам’янець-Подільський, Україна Моє авто: ЗАЗ-965А, ЗАЗ-968М
|
Додано: 29 Липень 2019 21:09 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
Я давно забив, міняв датчики, міняв прибор. бачу, шо реагує, стає в
одному положенні в робочому режимі, в жару бува трохи далі стрілка, але то некритично, бо тяга є і лампа тиску не блимає. Раз перегрів конкретно, лопнув шків карлсона і підклинив. В мене допгєна,тому лампа блакитна не засвітилася, але стрілка термометру поповзла конкретно. Я на це звернув увагу,коли тяга вмерла.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
|