Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
el_fuego Маньяк-одиночка


Статус: Offline Зарегистрирован: 03.12.2007 Сообщения: 4789 Откуда: Дніпро -> Київ Моя машина: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Добавлено: 24 Июнь 2019 14:01 Заголовок сообщения: |
|
|
Так відрегулюю, але чи описане вище не ознака просівших/нерівномірно упругих пружин?
|
|
Вернуться к началу |
|
 |
sanitar лентяй

Статус: Offline Зарегистрирован: 29.11.2005 Сообщения: 11507 Откуда: Киев Моя машина: 968м
|
Добавлено: 24 Июнь 2019 14:12 Заголовок сообщения: |
|
|
нет,это всего-лишь признак того,что лапки могут смещаться в перпендикулярной оси,и от этого меняются показания.
|
|
Вернуться к началу |
|
 |
el_fuego Маньяк-одиночка


Статус: Offline Зарегистрирован: 03.12.2007 Сообщения: 4789 Откуда: Дніпро -> Київ Моя машина: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Добавлено: 26 Июнь 2019 00:36 Заголовок сообщения: |
|
|
Хотів зняти кришку та почистити сопун.
Схаменувся, дунув - продувається нормально.
Через це варіанти: кільця або/та низьке розрідження у стоковому фільтрі
|
|
Вернуться к началу |
|
 |
el_fuego Маньяк-одиночка


Статус: Offline Зарегистрирован: 03.12.2007 Сообщения: 4789 Откуда: Дніпро -> Київ Моя машина: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Добавлено: 29 Июнь 2019 23:26 Заголовок сообщения: |
|
|
Не можу вже більше дивитись на іржу з останньої стоянки у Дніпрі - зачистив, протравив, покрив травлячи грунтом для вірності та звичайним. Далі буде фарбування
|
|
Вернуться к началу |
|
 |
Proffesor

Статус: Offline Зарегистрирован: 03.10.2010 Сообщения: 2900 Откуда: Житомир Моя машина: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Добавлено: 30 Июнь 2019 20:37 Заголовок сообщения: |
|
|
el_fuego писал(а): |
Хотів зняти кришку та почистити сопун.
Схаменувся, дунув - продувається нормально.
|
я колись так розібрав кришку)))
здивуванню не було меж, коли виявилось шо медуза того кісєля з картерних газів та коденсату зібралась лише в шлангу 
_________________ 097 222 44 90
093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан |
|
Вернуться к началу |
|
 |
el_fuego Маньяк-одиночка


Статус: Offline Зарегистрирован: 03.12.2007 Сообщения: 4789 Откуда: Дніпро -> Київ Моя машина: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Добавлено: 09 Июль 2019 21:41 Заголовок сообщения: |
|
|
Пофарбував коромисло,
Виставив п'яту на 52мм від маховика, зафіксувавши фарбою, бо механічно нереально
Промив масляний радіатор
Та встановив двигун має місце
На черзі масляний насос, перевірка датчику температури мастила, заміна корпусу генератора
ПС: сподобалась ідея Войтіка про подачу мастила з насосу одразу у радіатор - вже переглянув варіанти радіаторів і найкращим поки є рідний.. єдине, чи буде тримати тиск?
Ще бачив сучані варіанти масляного радіатора для Газону - просто трубка - можна і таке і зробити

|
|
Вернуться к началу |
|
 |
ayger Адский баянист

Статус: Offline Зарегистрирован: 11.05.2017 Сообщения: 439 Откуда: Сумы Моя машина: 968М, Alfa 75
|
Добавлено: 10 Июль 2019 09:56 Заголовок сообщения: |
|
|
А чем тебе не нравится такой радиатор как у меня? Там ряды соединены параллельно, он сопротивления особо не будет создавать. ИМХО длинную трубку как у Газона будет сложнее прокачать.
|
|
Вернуться к началу |
|
 |
Pas

Статус: Offline Зарегистрирован: 07.01.2009 Сообщения: 469 Откуда: Днепропетровск
|
|
Вернуться к началу |
|
 |
el_fuego Маньяк-одиночка


Статус: Offline Зарегистрирован: 03.12.2007 Сообщения: 4789 Откуда: Дніпро -> Київ Моя машина: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Добавлено: 11 Июль 2019 13:25 Заголовок сообщения: |
|
|
ayger, яка ціна, робочий тиск?
Pas, прикольно. Ти не користовувся?
|
|
Вернуться к началу |
|
 |
ayger Адский баянист

Статус: Offline Зарегистрирован: 11.05.2017 Сообщения: 439 Откуда: Сумы Моя машина: 968М, Alfa 75
|
Добавлено: 11 Июль 2019 15:43 Заголовок сообщения: |
|
|
el_fuego,
~$65
Называется mocal type 16.
Судя по всему 10 атмосфер держат, испытывают на 11.5, также есть версии усиленые, с рабочим давлением 12 атм:
http://www.mocal.co.uk/products-oilcoolers.html
|
|
Вернуться к началу |
|
 |
эдуард

Статус: Offline Зарегистрирован: 19.04.2011 Сообщения: 289 Откуда: алчевск Моя машина: заз968м
|
Добавлено: 13 Июль 2019 12:08 Заголовок сообщения: |
|
|
привет Юра. я ездил без родного радиатора . не очень понравилось особенно на малых скоростях. стоит термостат на выходе маслонасоса и дальше на радиатор на морде самодельный..сейчас буду возвращать родной радиатор только подачу в него напрямую с насоса.иначе распредвалу кирдык.
|
|
Вернуться к началу |
|
 |
el_fuego Маньяк-одиночка


Статус: Offline Зарегистрирован: 03.12.2007 Сообщения: 4789 Откуда: Дніпро -> Київ Моя машина: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Добавлено: 13 Июль 2019 14:52 Заголовок сообщения: |
|
|
Привіт
Так а чому не дуже сподобалося? Невистачає мастила для інших деталей? Розподвалу? Тиск заміряв?
Вище мова про введення у розрив каналу від масляного насосу (куди зазвичай ставлять фільтр) додати радіатор
|
|
Вернуться к началу |
|
 |
el_fuego Маньяк-одиночка


Статус: Offline Зарегистрирован: 03.12.2007 Сообщения: 4789 Откуда: Дніпро -> Київ Моя машина: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Добавлено: 13 Июль 2019 15:03 Заголовок сообщения: |
|
|
По гаражу.
Зняв піддон, зняв масляний насос, але криміналу не побачив.
Зазор між корпусом та шестернею 0.15, а між шестернями 0.35. У вертикальній площині важно заміряти, але на око там до 0.2.
Ще раз розібрав свій насос, що підготував на заміну - 0.12, 0.25, 0.1 (на око).
Ще одна особливість - старий насос має отвір наскрізь під ведомий вал - може, туди щось і уходить.
Насос замінив
Але ще побачив цікаву річ: якщо у насосі мастило було повно, масляний радіатор чистий, то на стінках зливного отвору радіатора зі торони картера відносно сухо. У будь-якому разі зніму радіатор ще раз і спробую продути отвори
Додатковий нюанс: у картері знайшов уламки чогось металевого. Справа була уночі, тому не відмивав і не дивився з якого металу. Дуже не хочеться знову знімити двигун і лізти кудись, бо їздив-то без нарікань.
ПС. Може ну його і зібрати 1.4 протягом кількох місяців? - всеодно, за статистикою, ще тільки пару разів виїду на поточному двигуні )
|
|
Вернуться к началу |
|
 |
el_fuego Маньяк-одиночка


Статус: Offline Зарегистрирован: 03.12.2007 Сообщения: 4789 Откуда: Дніпро -> Київ Моя машина: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
|
Вернуться к началу |
|
 |
Pas

Статус: Offline Зарегистрирован: 07.01.2009 Сообщения: 469 Откуда: Днепропетровск
|
Добавлено: 13 Июль 2019 21:27 Заголовок сообщения: |
|
|
За стенд не выяснял. Некогда. Да и желания особого нет. "Чарлик" уже почти 4-е года стоит.
1. Гофра (газовая) не выдерживает давления. 3 раза без масла оставался. Медь надежней. но сложней в подгонке.
2. На Курчатовском рынке покупал.
3. Это переходник для установки на "Москвич" фильтра от "Жигулей". +дополнительная самодельная пластина.
|
|
Вернуться к началу |
|
 |
DaYa

Статус: Offline Зарегистрирован: 10.08.2009 Сообщения: 1527 Откуда: Днепропетровск Моя машина: ЗАЗ 968м, Kadett E, МЗМА 401
|
Добавлено: 16 Июль 2019 15:12 Заголовок сообщения: |
|
|
Pas писал(а): |
"Чарлик" уже почти 4-е года стоит. |
Приезжайте на слёт. Не далеко ведь.....
|
|
Вернуться к началу |
|
 |
el_fuego Маньяк-одиночка


Статус: Offline Зарегистрирован: 03.12.2007 Сообщения: 4789 Откуда: Дніпро -> Київ Моя машина: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Добавлено: 19 Июль 2019 00:43 Заголовок сообщения: |
|
|
Сергій діло каже )
По жужику зняв радіатор ще раз - все продувається - проблем немає
Кришку так і не зміг зняти - важко підлазити - потрібен інший вороток для бовта у центрифузі. Потім згадав, що там отвір для зливу не такий вже і великий і дивно, що могло щось потрапити з частин шестерен у піддон.
Знайшов лише 2 часточки чих "шестерен" (з 10-20 шт) - як бітум. Прокладка піддону при тому була ціла.
Дякуючи Володі, маю оригінальний корпус напрямного апарату - буду встановлювати найближчим часом
|
|
Вернуться к началу |
|
 |
el_fuego Маньяк-одиночка


Статус: Offline Зарегистрирован: 03.12.2007 Сообщения: 4789 Откуда: Дніпро -> Київ Моя машина: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Добавлено: 28 Июль 2019 23:18 Заголовок сообщения: |
|
|
напрямний апарат відтер, шліфанув залізною щіткою на дрилу та всткновив. Здається, від інвалідної емки
Старий трос спідометра розірвало, то замінив разом з оболонкою
Додав невистачаючий дріт, пропаяв ще пару - завівся
Не дуже подобався датчик тиску та температури (перший наче і працював, а от температура починала показувати з 110)
Проїхався - щеплення працює
Перевірив показники спідометра - показує 60 за 72-74км/год
Температура - стартує з 80. За реальної температури 100, на показнику 110 - хто підкаже як відрегулявати?
Нарешті випала можливість помити моторний відсік - тепер все чистенько
Налаштував запалення за 2-3 градуси до МЗ (92 бензин) - сподіваюсь, знизить температуру
Додатково заклеїв отвори бокових кожухів (старого зразка, без заслонок)
Купив дермантин - виявився набагато яскравішим, ніж дивився воочію (
Де можна узяти темний червоний?
DaYa - тобі фото
Ну і ще ковпаки поставив - очікував більшого. Щоб красиво виглядало, потрібна рідна резина та фліпери

|
|
Вернуться к началу |
|
 |
sanitar лентяй

Статус: Offline Зарегистрирован: 29.11.2005 Сообщения: 11507 Откуда: Киев Моя машина: 968м
|
Добавлено: 29 Июль 2019 01:22 Заголовок сообщения: |
|
|
el_fuego писал(а): |
За реальної температури 100, на показнику 110 - хто підкаже як відрегулявати?
|
или подбирать пару датчик-показометр,которые не будут врать,или просто помнить что у тебя дают погрешность +10 и забить
|
|
Вернуться к началу |
|
 |
Barbarossa НашКузьмич

Статус: Offline Зарегистрирован: 23.01.2009 Сообщения: 3086 Откуда: Кам’янець-Подільський, Україна Моя машина: ЗАЗ-965
|
Добавлено: 29 Июль 2019 21:09 Заголовок сообщения: |
поддержали 1 человек |
|
Я давно забив, міняв датчики, міняв прибор. бачу, шо реагує, стає в
одному положенні в робочому режимі, в жару бува трохи далі стрілка, але то некритично, бо тяга є і лампа тиску не блимає. Раз перегрів конкретно, лопнув шків карлсона і підклинив. В мене допгєна,тому лампа блакитна не засвітилася, але стрілка термометру поповзла конкретно. Я на це звернув увагу,коли тяга вмерла.
|
|
Вернуться к началу |
|
 |
|