| Попередня тема :: Наступна тема   | 
	
	
	
		| Автор | 
		Повідомлення | 
	
	
		Morgan
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 14.03.2017 Повідомлення: 490 Звідки: Киев Моє авто: ЗАЗ 968М
  | 
		
			
				 Додано: 11 Лютий 2018 23:52    Заголовок повідомлення: Подбор крепежа для ходовой | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Вопрос может тупой, но я ответа не знаю. 
 
Какого класса прочности нужно взять для заменв болтов крепления передней балкам к кузову и кронштейнов задних рычагов, гайки крепления амортизаторов и прочих элементов ходовой? 
 
На штатно установленных болтах и гайках маркировки нет или не сохранилась, в каталоге запчастей для них указаны все данные кроме класса прочност. 
 
Установить болты и гайки класса 10.9 будет достаточно?
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Roskо Львівський Маньяк
  
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 07.12.2009 Повідомлення: 3186 Звідки: Львів Моє авто: Багато Запорожців
  | 
		
			
				 Додано: 12 Лютий 2018 02:19    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Достатньо, але ціна на нові болти буде не мала, не простіше вживані поставити?
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Morgan
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 14.03.2017 Повідомлення: 490 Звідки: Киев Моє авто: ЗАЗ 968М
  | 
		
			
				 Додано: 12 Лютий 2018 10:30    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Не усі залишилися придатними для вживання)
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Roskо Львівський Маньяк
  
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 07.12.2009 Повідомлення: 3186 Звідки: Львів Моє авто: Багато Запорожців
  | 
		
			
				 Додано: 12 Лютий 2018 16:06    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Ну я завтра ввечері можу подивитись що в мене після розборок лишилось
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		C_asper Клубное привидение
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 14.03.2007 Повідомлення: 1905 Звідки: Украина, Светловодск Моє авто: ЗАЗ 968М 1983 года рождения
  | 
		
			
				 Додано: 12 Лютий 2018 16:45    Заголовок повідомлення:  | 
				поддержали 1 человек         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 10.9 с головой хватит, там слабее стоят. Но не забывай о шаге резьбы, в некоторых местах шаг мелкий
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Morgan
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 14.03.2017 Повідомлення: 490 Звідки: Киев Моє авто: ЗАЗ 968М
  | 
		
			
				 Додано: 25 Лютий 2018 16:15    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Болты для задних кронштейнов класс 10,9 нашел по 9,4 грн, ниже классом уже 5,8 идет
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		C_asper Клубное привидение
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 14.03.2007 Повідомлення: 1905 Звідки: Украина, Светловодск Моє авто: ЗАЗ 968М 1983 года рождения
  | 
		
			
				 Додано: 26 Лютий 2018 19:27    Заголовок повідомлення:  | 
				поддержали 1 человек         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 есть 8,8
 
 
По ГОСТ 1759.4-87 (ISO 898.1-78 ) предусмотрено разделение крепежных элементов по классам их прочности на 11 категорий: 3.6; 4.6; 5.6; 5.8; 6.6; 6.8; 8.8; 9.8; 10.9; 12.9.
 
  Останній раз редагувалося: C_asper (26 Лютий 2018 20:49), всього редагувалося 1 раз | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Morgan
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 14.03.2017 Повідомлення: 490 Звідки: Киев Моє авто: ЗАЗ 968М
  | 
		
			
				 Додано: 26 Лютий 2018 20:26    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 В магазине 8,8 небыло)
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		ViktorBorisyuk
 
 
  Статус: Offline Зареєстрований: 01.03.2018 Повідомлення: 2 Звідки: Киев
  Забанен Причина? | 
		
			
				 Додано: 01 Березень 2018 23:10    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 9.8 вроде всегда есть
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Morgan
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 14.03.2017 Повідомлення: 490 Звідки: Киев Моє авто: ЗАЗ 968М
  | 
		
			
				 Додано: 08 Червень 2018 07:41    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Родной болт заднего кронштейна, котоый зажимает сайлентблок блок, имеет обозначение 5,6. 
 
Для справки, если кто искать будет.
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		kubanoid
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 1058 Звідки: Краснодар Моє авто: ЗАЗ-968М 1993 г., Nissan Terrano-II, 2001 г.
  | 
		
			
				 Додано: 29 Червень 2025 19:17    Заголовок повідомлення:  | 
				поддержали 2 человек         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Нещодавно мав проблему з гайкою передньої маточини. Рідна гайка мала слабке різьблення, купив у магазині нову гайку-коронку. Нова виявилася трохи нижче, 11 мм, проблему можна було вирішити підклавши шайбу, але я уваги не звернув тоді. Під час їзди коронка проскочила через шплінт і гайка ослабла. Колесо почало стукати і погано крутитися. Знайшов гайку нормальної висоти, все працює.
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		depotop
 
 
  Статус: Offline Зареєстрований: 19.02.2020 Повідомлення: 1 Звідки: Киев
 
  | 
		
			
				 Додано: 01 Жовтень 2025 12:37    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Суть проблеми та її вирішення (Стисло)
 
Проблема: Використання занизької гайки-коронки (11 мм замість стандартної) призвело до того, що вона проскочила над шплінтом (штифтом), який мав її фіксувати.
 
Наслідок: Гайка послабилася, маточина отримала люфт, колесо почало стукати і погано обертатися. Це єдина і критична функція шплінта — запобігання повному відкручуванню гайки.
 
Вирішення: Заміна на гайку нормальної висоти, яка забезпечує надійну фіксацію шплінтом. ✅
 
Важливий Технічний Момент
 
Товщина/висота гайки-коронки маточини критично важлива для Запорожця (ЗАЗ-968 та ін.), оскільки:
 
Вона повинна забезпечити правильний натяг підшипників після затягування.
 
Її проріз (корона) має збігатися з отвором у валу маточини для введення шплінта в межах робочого діапазону затяжки.
 
Якщо гайка занизька, як у вашому випадку, шплінт виявляється розташованим над нею, і фіксація не відбувається. Шайба могла б компенсувати цю різницю.
 
Порада на майбутнє: При купівлі запчастин для старих авто завжди порівнюйте усі розміри (особливо висоту та діаметр) нової деталі з оригінальною, навіть якщо маркування збігається.
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		 |