| Попередня тема :: Наступна тема | 
	
	
		| Автор | Повідомлення | 
	
		| Morgan 
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 14.03.2017
 Повідомлення: 490
 Звідки: Киев
 Моє авто: ЗАЗ 968М
 
 | 
			
				|  Додано: 11 Лютий 2018 23:52    Заголовок повідомлення: Подбор крепежа для ходовой |     |  
				| 
 |  
				| Вопрос может тупой, но я ответа не знаю.
 Какого класса прочности нужно взять для заменв болтов крепления передней балкам к кузову и кронштейнов задних рычагов, гайки крепления амортизаторов и прочих элементов ходовой?
 На штатно установленных болтах и гайках маркировки нет или не сохранилась, в каталоге запчастей для них указаны все данные кроме класса прочност.
 Установить болты и гайки класса 10.9 будет достаточно?
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| Roskо Львівський Маньяк
 
  
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 07.12.2009
 Повідомлення: 3186
 Звідки: Львів
 Моє авто: Багато Запорожців
 
 | 
			
				|  Додано: 12 Лютий 2018 02:19    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| Достатньо, але ціна на нові болти буде не мала, не простіше вживані поставити?
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| Morgan 
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 14.03.2017
 Повідомлення: 490
 Звідки: Киев
 Моє авто: ЗАЗ 968М
 
 | 
			
				|  Додано: 12 Лютий 2018 10:30    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| Не усі залишилися придатними для вживання)
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| Roskо Львівський Маньяк
 
  
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 07.12.2009
 Повідомлення: 3186
 Звідки: Львів
 Моє авто: Багато Запорожців
 
 | 
			
				|  Додано: 12 Лютий 2018 16:06    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| Ну я завтра ввечері можу подивитись що в мене після розборок лишилось
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| C_asper Клубное привидение
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 14.03.2007
 Повідомлення: 1905
 Звідки: Украина, Светловодск
 Моє авто: ЗАЗ 968М 1983 года рождения
 
 | 
			
				|  Додано: 12 Лютий 2018 16:45    Заголовок повідомлення: | поддержали 1 человек     |  
				| 
 |  
				| 10.9 с головой хватит, там слабее стоят. Но не забывай о шаге резьбы, в некоторых местах шаг мелкий
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| Morgan 
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 14.03.2017
 Повідомлення: 490
 Звідки: Киев
 Моє авто: ЗАЗ 968М
 
 | 
			
				|  Додано: 25 Лютий 2018 16:15    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| Болты для задних кронштейнов класс 10,9 нашел по 9,4 грн, ниже классом уже 5,8 идет
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| C_asper Клубное привидение
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 14.03.2007
 Повідомлення: 1905
 Звідки: Украина, Светловодск
 Моє авто: ЗАЗ 968М 1983 года рождения
 
 | 
			
				|  Додано: 26 Лютий 2018 19:27    Заголовок повідомлення: | поддержали 1 человек     |  
				| 
 |  
				| есть 8,8
 
 По ГОСТ 1759.4-87 (ISO 898.1-78 ) предусмотрено разделение крепежных элементов по классам их прочности на 11 категорий: 3.6; 4.6; 5.6; 5.8; 6.6; 6.8; 8.8; 9.8; 10.9; 12.9.
 
 
 Останній раз редагувалося: C_asper (26 Лютий 2018 20:49), всього редагувалося 1 раз
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| Morgan 
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 14.03.2017
 Повідомлення: 490
 Звідки: Киев
 Моє авто: ЗАЗ 968М
 
 | 
			
				|  Додано: 26 Лютий 2018 20:26    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| В магазине 8,8 небыло)
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| ViktorBorisyuk 
 
 
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 01.03.2018
 Повідомлення: 2
 Звідки: Киев
 
 Забанен
 Причина?
 | 
			
				|  Додано: 01 Березень 2018 23:10    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| 9.8 вроде всегда есть
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| Morgan 
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 14.03.2017
 Повідомлення: 490
 Звідки: Киев
 Моє авто: ЗАЗ 968М
 
 | 
			
				|  Додано: 08 Червень 2018 07:41    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| Родной болт заднего кронштейна, котоый зажимает сайлентблок блок, имеет обозначение 5,6.
 Для справки, если кто искать будет.
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| kubanoid 
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 12.03.2006
 Повідомлення: 1058
 Звідки: Краснодар
 Моє авто: ЗАЗ-968М 1993 г., Nissan Terrano-II, 2001 г.
 
 | 
			
				|  Додано: 29 Червень 2025 19:17    Заголовок повідомлення: | поддержали 2 человек     |  
				| 
 |  
				| Нещодавно мав проблему з гайкою передньої маточини. Рідна гайка мала слабке різьблення, купив у магазині нову гайку-коронку. Нова виявилася трохи нижче, 11 мм, проблему можна було вирішити підклавши шайбу, але я уваги не звернув тоді. Під час їзди коронка проскочила через шплінт і гайка ослабла. Колесо почало стукати і погано крутитися. Знайшов гайку нормальної висоти, все працює.
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| depotop 
 
 
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 19.02.2020
 Повідомлення: 1
 Звідки: Киев
 
 
 | 
			
				|  Додано: 01 Жовтень 2025 12:37    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| Суть проблеми та її вирішення (Стисло)
 Проблема: Використання занизької гайки-коронки (11 мм замість стандартної) призвело до того, що вона проскочила над шплінтом (штифтом), який мав її фіксувати.
 Наслідок: Гайка послабилася, маточина отримала люфт, колесо почало стукати і погано обертатися. Це єдина і критична функція шплінта — запобігання повному відкручуванню гайки.
 Вирішення: Заміна на гайку нормальної висоти, яка забезпечує надійну фіксацію шплінтом. ✅
 Важливий Технічний Момент
 Товщина/висота гайки-коронки маточини критично важлива для Запорожця (ЗАЗ-968 та ін.), оскільки:
 Вона повинна забезпечити правильний натяг підшипників після затягування.
 Її проріз (корона) має збігатися з отвором у валу маточини для введення шплінта в межах робочого діапазону затяжки.
 Якщо гайка занизька, як у вашому випадку, шплінт виявляється розташованим над нею, і фіксація не відбувається. Шайба могла б компенсувати цю різницю.
 Порада на майбутнє: При купівлі запчастин для старих авто завжди порівнюйте усі розміри (особливо висоту та діаметр) нової деталі з оригінальною, навіть якщо маркування збігається.
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		|  |