Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
Ro968Ma
Статус: Offline Зареєстрований: 15.07.2009 Повідомлення: 191 Звідки: Чортків, Тернопільська обл.
|
Додано: 06 Березень 2010 22:31 Заголовок повідомлення: Стук в двигателе после замены поршневой |
|
|
ЗАЗ 968М
Після заміни поршневої в двигуні появився дивний стук.
Збиралось все по мануалу, важилось і т.д. Комплект гільза, поршень, палець, шатун збирав моторист, все промірював. Все решту збирав сам. Затягував динамометричним ключем. Три рази виставляв зазори клапанів, не тікають. Після зимової сплячки при 5+ завівся від кривого стартера. Стук чітко прослуховується в районі головки другого циліндра, сьогодні замітив, що на прогрітому часом майже не чути а часом подвоюється. На дотик вібраціїї в районі стуку в такт стуку не відчувається. Мотором не трясе - стакан з водою можна ставити.
Мій діагноз - клапан - коромисло - валик - штанга - десь тут, або як варіант - поршень достає до головки (але тоді мабуть стук був би сильнішим).
Записав на мобільник, скачати і прослухати можна тут (два різних файла по 400 кб.):
http://depositfiles.com/files/sszqdk7hr
http://depositfiles.com/files/j5phx6p68
або
http://ifolder.ru/16723536
http://ifolder.ru/16723569
Останній раз редагувалося: Ro968Ma (07 Березень 2010 00:13), всього редагувалося 1 раз |
|
Повернутися до початку |
|
 |
pau62

Статус: Offline Зареєстрований: 09.06.2008 Повідомлення: 996 Звідки: Рязань
|
Додано: 07 Березень 2010 00:10 Заголовок повідомлення: |
|
|
поршень никогда до головки не достанет.
а ты крышку сними с головки, и посмотри при работающем движке, идет ли масло в эту головку.
_________________ VW Golf2 GTI 1991
ЗАЗ-968А 1977 |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Wladimir_Donetsk

Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2006 Повідомлення: 4794 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
|
Додано: 07 Березень 2010 00:46 Заголовок повідомлення: |
|
|
Еще вариант, седло клапана.
Или гайка/шайба в цилиндре.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Driver968

Статус: Offline Зареєстрований: 14.01.2010 Повідомлення: 310 Звідки: Станица-Луганская Моє авто: ЗАЗ-968М 1980г.в. и ТАЗ 2103 1974г.в.
|
Додано: 07 Березень 2010 00:59 Заголовок повідомлення: |
|
|
pau62 писав(ла): |
поршень никогда до головки не достанет.
а ты крышку сними с головки, и посмотри при работающем движке, идет ли масло в эту головку. |
Мог забиться масляный канал через который подаётся масла к каромыслам отсюда и стук. Просто нет нормальной смазки. Все лечиться путем промывки в керосине коромысла и заодно толкателей.
При прослушивании звука явна слышиться что в цилиндре может шайба или гровер. Но прежде надо проверить подачу масла. Двигатель лучше не заводить!!! отрыть клапаную крышку и снять коромысло. Если проблемы с маслом то будет видно. Если все нормально то снимать головку в цилиндре явно обнаружиться посторонний предмет.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Ro968Ma
Статус: Offline Зареєстрований: 15.07.2009 Повідомлення: 191 Звідки: Чортків, Тернопільська обл.
|
Додано: 07 Березень 2010 11:51 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ясно, напрямок роботи зрозумів.
Просто я не знав наскільки це ненормально, виявилось що не нормально. Я ж не маю з чим порівняти, в моєму місті їздить один 968 М і ще один заїжджає десь з району, от і все.
Як потепліє - візьмусь за роботу і по результатах відпишусь.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Zaz 968 1975 НенАвиЖу RamzesА
Статус: Offline Зареєстрований: 02.06.2009 Повідомлення: 2424 Звідки: от туда Моє авто: Geely mk new comfort 2011 Пежо 301 1,6hdi
|
Додано: 07 Березень 2010 12:01 Заголовок повідомлення: |
|
|
pau62 писав(ла): |
поршень никогда до головки не достанет.
а ты крышку сними с головки, и посмотри при работающем движке, идет ли масло в эту головку. |
Ошибешься ещё как поршень может доставать до головки, сам лично видел, у знакомого на жуже, гильза была с другого комплекта, чтобы избавиться от стука под гильзу подкладывали шайбу толшиной 1,5 мм.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Zaz 968 1975 НенАвиЖу RamzesА
Статус: Offline Зареєстрований: 02.06.2009 Повідомлення: 2424 Звідки: от туда Моє авто: Geely mk new comfort 2011 Пежо 301 1,6hdi
|
Додано: 07 Березень 2010 12:07 Заголовок повідомлення: |
|
|
Если слышится в районе 2 цилиндра стук, скорей всего поршень до головки достает.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Ro968Ma
Статус: Offline Зареєстрований: 15.07.2009 Повідомлення: 191 Звідки: Чортків, Тернопільська обл.
|
Додано: 07 Березень 2010 12:17 Заголовок повідомлення: |
|
|
В мене гільзи якраз різнобой, але думаю що коли поршень діставав би до головки - була б вібрація, крім того на слух частота стуку десь в два рази меньша оборотів двигуна.
Але стук появився з часом, тобто після капіталки потягали десь з 45 км. і завели, стуку не було, потім батя запускав вхолосту пару раз, а потім коли запустив при мені то я помітив цей стук. Мотор працював тільки на холостих.
Вирішив буду розбирати, але пізніше.
Одним словом - вскрытие покажет.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Driver968

Статус: Offline Зареєстрований: 14.01.2010 Повідомлення: 310 Звідки: Станица-Луганская Моє авто: ЗАЗ-968М 1980г.в. и ТАЗ 2103 1974г.в.
|
Додано: 07 Березень 2010 12:35 Заголовок повідомлення: |
|
|
По описанной ситуации могу сказать что это посторонний предмет в цилиндре. Скорее всего упал при сборке двигателя в пускной колектор, а потом попал в цилиндр.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Wladimir_Donetsk

Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2006 Повідомлення: 4794 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
|
Додано: 07 Березень 2010 12:44 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ro968Ma писав(ла): |
... після капіталки потягали десь з 45 км. і завели, ... |
А чего тягали, зажали шатунные вкладыши?
Если так, то сливай масло и снимай поддон смотри шатуны(замки, болты, вкладыши).
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Zaz 968 1975 НенАвиЖу RamzesА
Статус: Offline Зареєстрований: 02.06.2009 Повідомлення: 2424 Звідки: от туда Моє авто: Geely mk new comfort 2011 Пежо 301 1,6hdi
|
Додано: 07 Березень 2010 13:01 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ro968Ma писав(ла): |
В мене гільзи якраз різнобой, але думаю що коли поршень діставав би до головки - була б вібрація, крім того на слух частота стуку десь в два рази меньша оборотів двигуна.
Але стук появився з часом, тобто після капіталки потягали десь з 45 км. і завели, стуку не було, потім батя запускав вхолосту пару раз, а потім коли запустив при мені то я помітив цей стук. Мотор працював тільки на холостих.
Вирішив буду розбирати, але пізніше.
Одним словом - вскрытие покажет. |
вот именно что на холостом ходу не сильно слышно а вот на оборотах слышно очень хорошо, и вибрации двигателя не наблюдалось устойчиво работал.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
LEKS Авторитетище


Статус: Offline Зареєстрований: 15.04.2003 Повідомлення: 7163 Звідки: Боярка (пригород КИЕВА)
|
Додано: 07 Березень 2010 13:43 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ro968Ma писав(ла): |
В мене гільзи якраз різнобой, але думаю що коли поршень діставав би до головки - була б вібрація, крім того на слух частота стуку десь в два рази меньша оборотів двигуна.
Але стук появився з часом, тобто після капіталки потягали десь з 45 км. і завели, стуку не було, потім батя запускав вхолосту пару раз, а потім коли запустив при мені то я помітив цей стук. Мотор працював тільки на холостих.
Вирішив буду розбирати, але пізніше.
Одним словом - вскрытие покажет. |
после такой "капиталки" я бы сразу мотор выкинул бы...
_________________ 050-5254195 |
|
Повернутися до початку |
|
 |
dedushka Аксакал


Статус: Offline Зареєстрований: 20.03.2009 Повідомлення: 689 Звідки: Донецк Моє авто: ЗАЗ 968МД 1991 г.в.
|
Додано: 07 Березень 2010 15:41 Заголовок повідомлення: |
|
|
pau62 писав(ла): |
поршень никогда до головки не достанет.
|
Ещё в 80-е годы, когда ремонтировал моторы на гарантийной СТО
у норм. мотористов ( работали вместе и всё такое); так они ставили
под цилиндр по ДВЕ прокладки.Именно для профилактики вышесказанного. 10-ю годами позже я забыл об этой фишке
и нарвался. А по паре прокладок ставил всегда.( Естессно, в
стандарте 76мм)Так что ещё как достаёт.
Гильзы разнобой."Тягали"...Печально.ИМХО дрова.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Ro968Ma
Статус: Offline Зареєстрований: 15.07.2009 Повідомлення: 191 Звідки: Чортків, Тернопільська обл.
|
Додано: 07 Березень 2010 20:53 Заголовок повідомлення: |
|
|
Wladimir_Donetsk писав(ла): |
Ro968Ma писав(ла): |
... після капіталки потягали десь з 45 км. і завели, ... |
А чего тягали, зажали шатунные вкладыши?
Если так, то сливай масло и снимай поддон смотри шатуны(замки, болты, вкладыши). |
Після зборки мотор легко крутився кривим стартером, можна було заводити, але по мануалу зробив холодну обкатку, тягали з викрученими свічками, після чого мотор завівся, а потім настала зима.
Гільзи різнобой по зовнішньому вигляді, фактично вони в такому комплекті зняті з іншого мотора, який пробіг не одну тясячу км, гарантований совдеп.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Ro968Ma
Статус: Offline Зареєстрований: 15.07.2009 Повідомлення: 191 Звідки: Чортків, Тернопільська обл.
|
Додано: 19 Березень 2010 21:51 Заголовок повідомлення: |
|
|
Сьогодні зняв клапанну кришку і виявив наступне.
1. На впускному клапані 2-го циліндра зазор 1 мм
Хоча перед тим два рази преставляв - все по мануалу.
Зняв валік з коримислами і все стало зрозумілим.
2. Коромисло клапана другого циліндра має відчутний люфт на валіку;
3. В цьому ж коромислі отвір під болт зміщений відносно центру майже до краю (в інших точно по центру), при цьому зміщений в сторону люфта;
4. Кожух штанги толкателя (сталева трубка в головці) препресовувався з донора, при цьому там де кожух впирається в головці утворився уступ.
5. Верхній металевий наконечник штанги зачіпав за цей уступ в результаті чого утворилась виробітка в кожуху. По мірі виробітки цей уступ посувався вниз.
6. Відповідно в кожусі виявлено металеву стружку.
7. Можливо при виставленні зазорів (на 2-гому циліндрі зазори виставляються в останню чергу) наконечник штанги толкателя зависав на уступі, а при роботі мотора зазор тікав.
Лікувати думаю так.
В кожух напхати промаслених тряпок, головку по можливості накрити, уступ зняти напильником.
Коромисло взяти з донора.
Також на першому циліндрі гуляє наконечник штанги впускного клапана. Думаю запресую на фользі, або візьму трубку з донора.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Ro968Ma
Статус: Offline Зареєстрований: 15.07.2009 Повідомлення: 191 Звідки: Чортків, Тернопільська обл.
|
Додано: 20 Березень 2010 23:21 Заголовок повідомлення: |
|
|
Сьогодні займався моторчиком.
Головку не скидав - пошарив магнітом по камері згоряння через отвір під свічку (я так з кожухів охолодження мотора шайбочки виловлюю які туди впали). А взагалі при зборці мотора був дуже акуратний.
Решту зробив все, що планував (попередній пост). Після запуску різкого стуку, який виділяється на загальному фоні, вроді нема, хоча ГРМ шумить.
З цього всього зробив висновок, що у мене параноя.
Машина поки що буде експлуатуватись в режимі дача, город. Потім ще раз перевірю зазори в клапанах і подивлюсь на роботу при знятих клапанних кришках.

|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Ro968Ma
Статус: Offline Зареєстрований: 15.07.2009 Повідомлення: 191 Звідки: Чортків, Тернопільська обл.
|
Додано: 08 Тра 2010 22:52 Заголовок повідомлення: |
|
|
Щасливий фінал. Десь на форумі писали, що клапана потрібно регулювати при + 20, на днях прийшов з роботи на градуснику +22. Пішов в гараж, на четвертому циліндрі зазори клапанів були аж 4-5 мм , з решту тільки два були в нормі – 0,1 мм. Я регулюю всі клапана на 0,1 мм, бо нема іншого щупа і вони після регулювання все одно трохи збиваються. Зняв валик з коромислами, підсвітив лампочкою, заглянув в кожухи штанг, із толкателями вроді ОК, закрутив на місце, відрегулював всі знов на 0,1 мм., регулював, прокручував вал, перевіряв і знов підрегульовував. Після цього запустив, стук пропав, мотор шепче, набір оборотів відчутно покращився і на холостому і так. Думаю проблема була в тому, що головки повністю розбирались і чистились, мились, наконечнечники штанг знімались бо до того в мотор лялось дизельне масло, і він був засраний як параша на автостанції в забитому райцентрі, і штанги також. Відповідно наконечники на штанзі не сіли, може що попутав як робирав, збирав, поки приробилось.

|
|
Повернутися до початку |
|
 |
X2-bec
Статус: Offline Зареєстрований: 09.12.2005 Повідомлення: 3206 Звідки: Харьков
|
Додано: 09 Тра 2010 18:12 Заголовок повідомлення: |
|
|
pau62 писав(ла): |
поршень никогда до головки не достанет.
а ты крышку сними с головки, и посмотри при работающем движке, идет ли масло в эту головку. |
Еще как достанет, если головы неправильно затягивать.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Андрей-Томск

Статус: Offline Зареєстрований: 20.12.2009 Повідомлення: 455 Звідки: Россия, Томск Моє авто: Луаз969М
|
Додано: 09 Тра 2010 18:29 Заголовок повідомлення: |
|
|
да...офигеть ремонт.
а по поводу достанет или нет до головки, то всё инДивидуально тут.
и проверяется это легко. с начало цилиндр на поршень и в ВМТ смотрим зазор до плоскости торца цилинда.. потом головку осматриваем на предмет продавлености.
я вообще без прокладок под цилиндр собирал 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Ro968Ma
Статус: Offline Зареєстрований: 15.07.2009 Повідомлення: 191 Звідки: Чортків, Тернопільська обл.
|
Додано: 10 Тра 2010 21:59 Заголовок повідомлення: |
|
|
Для перевірки чи поршень дістає до головки взяв сталевий дріт діаметром 0,7-0,8 мм (такий був в наявності), на кінці дріту зігнув кільце, вийшов такий собі щуп. При перевірці у ВМТ щуп з невеликим зусиллям витягувався із щілини між поршнем і витіснювачем.
Зараз стуку уже нема.
В себе головку закручував динамометричним ключем по мануалу.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
|