| Попередня тема :: Наступна тема   | 
	
	
	
		| Автор | 
		Повідомлення | 
	
	
		Ro968Ma
 
 
  Статус: Offline Зареєстрований: 15.07.2009 Повідомлення: 191 Звідки: Чортків, Тернопільська обл.
 
  | 
		
			
				 Додано: 06 Березень 2010 22:31    Заголовок повідомлення: Стук в двигателе после замены поршневой | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 ЗАЗ 968М
 
Після заміни поршневої в двигуні появився дивний стук.
 
Збиралось все по мануалу, важилось і т.д. Комплект гільза, поршень, палець, шатун збирав моторист, все промірював. Все решту збирав сам.  Затягував динамометричним ключем. Три рази виставляв зазори клапанів, не тікають. Після зимової сплячки при 5+ завівся від кривого стартера. Стук чітко прослуховується в районі головки другого циліндра, сьогодні замітив, що на прогрітому часом майже не чути а часом подвоюється. На дотик вібраціїї в районі стуку в такт стуку не відчувається. Мотором не трясе - стакан з водою можна ставити. 
 
Мій діагноз - клапан - коромисло - валик - штанга - десь тут, або як варіант - поршень достає до головки (але тоді мабуть стук був би сильнішим).
 
Записав на мобільник, скачати і прослухати можна тут (два різних файла по 400 кб.):
 
https://depositfiles.com/files/sszqdk7hr
 
https://depositfiles.com/files/j5phx6p68
 
або
 
https://ifolder.ru/16723536
 
https://ifolder.ru/16723569
 
  Останній раз редагувалося: Ro968Ma (07 Березень 2010 00:13), всього редагувалося 1 раз | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		pau62
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 09.06.2008 Повідомлення: 996 Звідки: Рязань
 
  | 
		
			
				 Додано: 07 Березень 2010 00:10    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 поршень никогда до головки не достанет.
 
а ты крышку сними с головки, и посмотри при работающем движке, идет ли масло в эту головку.
  _________________ VW Golf2 GTI 1991
 
ЗАЗ-968А 1977 | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Wladimir_Donetsk
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2006 Повідомлення: 4794 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
  | 
		
			
				 Додано: 07 Березень 2010 00:46    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Еще вариант, седло клапана. 
 
Или гайка/шайба в цилиндре.
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Driver968
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 14.01.2010 Повідомлення: 310 Звідки: Станица-Луганская Моє авто: ЗАЗ-968М 1980г.в. и ТАЗ 2103 1974г.в.
  | 
		
			
				 Додано: 07 Березень 2010 00:59    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 
 
	  | pau62 писав(ла): | 
	 
	
	  поршень никогда до головки не достанет.
 
а ты крышку сними с головки, и посмотри при работающем движке, идет ли масло в эту головку. | 
	 
 
 
Мог забиться масляный канал через который подаётся масла к каромыслам отсюда и стук. Просто нет нормальной смазки. Все лечиться путем промывки в керосине коромысла и заодно толкателей.
 
При прослушивании звука явна слышиться что в цилиндре может шайба или гровер. Но прежде надо проверить подачу масла. Двигатель лучше не заводить!!! отрыть клапаную крышку и снять коромысло. Если проблемы с маслом то будет видно. Если все нормально то снимать головку в цилиндре явно обнаружиться посторонний предмет.
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Ro968Ma
 
 
  Статус: Offline Зареєстрований: 15.07.2009 Повідомлення: 191 Звідки: Чортків, Тернопільська обл.
 
  | 
		
			
				 Додано: 07 Березень 2010 11:51    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Ясно, напрямок роботи зрозумів.
 
Просто я не знав наскільки це ненормально, виявилось що не нормально. Я ж не маю з чим порівняти, в моєму місті їздить один 968 М і ще один заїжджає десь з району, от і все.
 
Як потепліє - візьмусь за роботу і по результатах відпишусь.
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Zaz 968 1975 НенАвиЖу RamzesА
 
  Статус: Offline Зареєстрований: 02.06.2009 Повідомлення: 2424 Звідки: от туда Моє авто: Geely mk new comfort 2011 Пежо 301 1,6hdi
  | 
		
			
				 Додано: 07 Березень 2010 12:01    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 
 
	  | pau62 писав(ла): | 
	 
	
	  поршень никогда до головки не достанет.
 
а ты крышку сними с головки, и посмотри при работающем движке, идет ли масло в эту головку. | 
	 
 
 Ошибешься ещё как поршень может доставать до головки, сам лично видел, у знакомого на жуже, гильза была с другого комплекта, чтобы избавиться от стука под гильзу подкладывали шайбу толшиной 1,5 мм.
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Zaz 968 1975 НенАвиЖу RamzesА
 
  Статус: Offline Зареєстрований: 02.06.2009 Повідомлення: 2424 Звідки: от туда Моє авто: Geely mk new comfort 2011 Пежо 301 1,6hdi
  | 
		
			
				 Додано: 07 Березень 2010 12:07    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Если слышится в районе 2 цилиндра стук, скорей всего поршень до головки достает.
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Ro968Ma
 
 
  Статус: Offline Зареєстрований: 15.07.2009 Повідомлення: 191 Звідки: Чортків, Тернопільська обл.
 
  | 
		
			
				 Додано: 07 Березень 2010 12:17    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 В мене гільзи якраз різнобой, але думаю що коли поршень діставав би до головки - була б вібрація, крім того на слух частота стуку десь в два рази меньша оборотів двигуна. 
 
Але стук появився з часом, тобто після капіталки потягали десь з 45 км. і завели, стуку не було, потім батя запускав вхолосту пару раз, а потім коли запустив при мені то я помітив цей стук. Мотор працював тільки на холостих. 
 
Вирішив буду розбирати, але пізніше.
 
Одним словом - вскрытие покажет.
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Driver968
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 14.01.2010 Повідомлення: 310 Звідки: Станица-Луганская Моє авто: ЗАЗ-968М 1980г.в. и ТАЗ 2103 1974г.в.
  | 
		
			
				 Додано: 07 Березень 2010 12:35    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 По описанной ситуации могу сказать что это посторонний предмет в цилиндре. Скорее всего упал при сборке двигателя в пускной колектор, а потом попал в цилиндр.
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Wladimir_Donetsk
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2006 Повідомлення: 4794 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
  | 
		
			
				 Додано: 07 Березень 2010 12:44    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 
 
	  | Ro968Ma писав(ла): | 
	 
	
	  | ...  після капіталки потягали десь з 45 км. і завели, ... | 
	 
 
 
А чего тягали, зажали шатунные вкладыши?
 
Если так, то сливай масло и снимай поддон смотри шатуны(замки, болты, вкладыши).
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Zaz 968 1975 НенАвиЖу RamzesА
 
  Статус: Offline Зареєстрований: 02.06.2009 Повідомлення: 2424 Звідки: от туда Моє авто: Geely mk new comfort 2011 Пежо 301 1,6hdi
  | 
		
			
				 Додано: 07 Березень 2010 13:01    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 
 
	  | Ro968Ma писав(ла): | 
	 
	
	  В мене гільзи якраз різнобой, але думаю що коли поршень діставав би до головки - була б вібрація, крім того на слух частота стуку десь в два рази меньша оборотів двигуна. 
 
Але стук появився з часом, тобто після капіталки потягали десь з 45 км. і завели, стуку не було, потім батя запускав вхолосту пару раз, а потім коли запустив при мені то я помітив цей стук. Мотор працював тільки на холостих. 
 
Вирішив буду розбирати, але пізніше.
 
Одним словом - вскрытие покажет. | 
	 
 
 
 вот именно что на холостом ходу не сильно слышно а вот на оборотах слышно очень хорошо, и вибрации двигателя не наблюдалось устойчиво работал.
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		LEKS Авторитетище
  
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 15.04.2003 Повідомлення: 7163 Звідки: Боярка (пригород КИЕВА)
 
  | 
		
			
				 Додано: 07 Березень 2010 13:43    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 
 
	  | Ro968Ma писав(ла): | 
	 
	
	  В мене гільзи якраз різнобой, але думаю що коли поршень діставав би до головки - була б вібрація, крім того на слух частота стуку десь в два рази меньша оборотів двигуна. 
 
Але стук появився з часом, тобто після капіталки потягали десь з 45 км. і завели, стуку не було, потім батя запускав вхолосту пару раз, а потім коли запустив при мені то я помітив цей стук. Мотор працював тільки на холостих. 
 
Вирішив буду розбирати, але пізніше.
 
Одним словом - вскрытие покажет. | 
	 
 
после такой "капиталки" я бы сразу мотор выкинул бы...
  _________________ 050-5254195 | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		dedushka Аксакал
  
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 20.03.2009 Повідомлення: 689 Звідки: Донецк Моє авто: ЗАЗ 968МД 1991 г.в.
  | 
		
			
				 Додано: 07 Березень 2010 15:41    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 
 
	  | pau62 писав(ла): | 
	 
	
	  поршень никогда до головки не достанет.
 
 | 
	 
 
 
Ещё в 80-е годы, когда ремонтировал моторы на гарантийной СТО
 
у норм. мотористов ( работали вместе и всё такое); так они ставили
 
под цилиндр по ДВЕ прокладки.Именно для профилактики вышесказанного. 10-ю годами позже я забыл об этой фишке
 
и нарвался. А по паре прокладок ставил всегда.( Естессно, в 
 
стандарте 76мм)Так что ещё как достаёт.
 
Гильзы разнобой."Тягали"...Печально.ИМХО дрова.
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Ro968Ma
 
 
  Статус: Offline Зареєстрований: 15.07.2009 Повідомлення: 191 Звідки: Чортків, Тернопільська обл.
 
  | 
		
			
				 Додано: 07 Березень 2010 20:53    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 
 
	  | Wladimir_Donetsk писав(ла): | 
	 
	
	  
 
	  | Ro968Ma писав(ла): | 
	 
	
	  | ...  після капіталки потягали десь з 45 км. і завели, ... | 
	 
 
 
А чего тягали, зажали шатунные вкладыши?
 
Если так, то сливай масло и снимай поддон смотри шатуны(замки, болты, вкладыши). | 
	 
 
 
Після зборки мотор легко крутився кривим стартером, можна було заводити, але по мануалу зробив холодну обкатку, тягали з викрученими свічками, після чого мотор завівся, а потім настала зима.
 
Гільзи різнобой по зовнішньому вигляді, фактично вони в такому комплекті зняті з іншого мотора, який пробіг не одну тясячу км, гарантований совдеп.
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Ro968Ma
 
 
  Статус: Offline Зареєстрований: 15.07.2009 Повідомлення: 191 Звідки: Чортків, Тернопільська обл.
 
  | 
		
			
				 Додано: 19 Березень 2010 21:51    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
        
 
Сьогодні зняв клапанну кришку і виявив наступне. 
 
1. На впускному клапані 2-го циліндра зазор 1 мм      
 
Хоча перед тим два рази преставляв - все по мануалу.
 
Зняв валік з коримислами і все стало зрозумілим.
 
2. Коромисло клапана другого циліндра має відчутний люфт на валіку;
 
3. В цьому ж коромислі отвір під болт зміщений відносно центру майже до краю (в інших точно по центру), при цьому зміщений в сторону люфта;
 
4. Кожух штанги толкателя (сталева трубка в головці) препресовувався з донора, при цьому там де кожух впирається в головці утворився уступ.
 
5.  Верхній металевий наконечник штанги зачіпав за цей уступ в результаті чого утворилась виробітка в кожуху. По мірі виробітки цей уступ посувався  вниз.
 
6. Відповідно в кожусі виявлено металеву стружку.
 
7. Можливо при виставленні зазорів (на 2-гому циліндрі зазори виставляються в останню чергу) наконечник штанги толкателя зависав на уступі, а при роботі мотора зазор тікав.
 
 
Лікувати думаю так.
 
В кожух напхати промаслених тряпок, головку по можливості накрити, уступ зняти напильником. 
 
Коромисло взяти з донора.
 
 
Також на першому циліндрі гуляє наконечник штанги впускного клапана. Думаю запресую на фользі, або візьму трубку з донора.
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Ro968Ma
 
 
  Статус: Offline Зареєстрований: 15.07.2009 Повідомлення: 191 Звідки: Чортків, Тернопільська обл.
 
  | 
		
			
				 Додано: 20 Березень 2010 23:21    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Сьогодні займався моторчиком. 
 
Головку не скидав - пошарив магнітом по камері згоряння через отвір під свічку (я так з кожухів охолодження мотора шайбочки виловлюю які туди впали). А взагалі при зборці мотора був дуже акуратний.
 
Решту зробив все, що планував (попередній пост). Після запуску різкого стуку, який виділяється на загальному фоні, вроді нема, хоча ГРМ шумить.
 
З цього всього зробив висновок, що у мене параноя.
 
Машина поки що буде експлуатуватись в режимі дача, город. Потім ще раз перевірю зазори в клапанах і подивлюсь на роботу при знятих клапанних кришках.
 
  
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Ro968Ma
 
 
  Статус: Offline Зареєстрований: 15.07.2009 Повідомлення: 191 Звідки: Чортків, Тернопільська обл.
 
  | 
		
			
				 Додано: 08 Тра 2010 22:52    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Щасливий фінал. Десь на форумі писали, що клапана потрібно регулювати при + 20, на днях прийшов з роботи на градуснику +22. Пішов в гараж, на четвертому циліндрі зазори клапанів були аж 4-5 мм          , з решту тільки два були в нормі – 0,1 мм. Я регулюю всі клапана на 0,1 мм, бо нема іншого щупа і вони після регулювання все одно трохи збиваються. Зняв валик з коромислами, підсвітив лампочкою, заглянув в кожухи штанг, із толкателями вроді ОК, закрутив на місце, відрегулював всі знов на 0,1 мм., регулював, прокручував вал, перевіряв і знов підрегульовував. Після цього запустив, стук пропав, мотор шепче, набір оборотів відчутно покращився і на холостому і так.  Думаю проблема була в тому, що головки повністю розбирались і чистились, мились, наконечнечники штанг знімались бо до того в мотор лялось дизельне масло, і він був засраний як параша на автостанції в забитому райцентрі, і штанги також. Відповідно наконечники на штанзі не сіли, може що попутав як робирав, збирав, поки приробилось.
 
         
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		X2-bec
 
 
  Статус: Offline Зареєстрований: 09.12.2005 Повідомлення: 3206 Звідки: Харьков
 
  | 
		
			
				 Додано: 09 Тра 2010 18:12    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 
 
	  | pau62 писав(ла): | 
	 
	
	  поршень никогда до головки не достанет.
 
а ты крышку сними с головки, и посмотри при работающем движке, идет ли масло в эту головку. | 
	 
 
 Еще как достанет, если головы неправильно затягивать.
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Андрей-Томск
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 20.12.2009 Повідомлення: 455 Звідки: Россия, Томск Моє авто: Луаз969М
  | 
		
			
				 Додано: 09 Тра 2010 18:29    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 да...офигеть ремонт.
 
а по поводу достанет или нет до головки, то всё инДивидуально тут.
 
и проверяется это легко. с начало цилиндр на поршень и в ВМТ смотрим зазор до плоскости торца цилинда.. потом головку осматриваем на предмет продавлености.
 
я вообще без прокладок под цилиндр собирал  
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Ro968Ma
 
 
  Статус: Offline Зареєстрований: 15.07.2009 Повідомлення: 191 Звідки: Чортків, Тернопільська обл.
 
  | 
		
			
				 Додано: 10 Тра 2010 21:59    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Для перевірки чи поршень дістає до головки взяв сталевий дріт діаметром 0,7-0,8 мм (такий був в наявності), на кінці дріту зігнув кільце, вийшов такий собі щуп. При перевірці у ВМТ щуп з невеликим зусиллям витягувався із щілини між поршнем і витіснювачем. 
 
Зараз стуку уже нема.
 
В себе головку закручував динамометричним ключем по мануалу.
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		 |