Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
Стук в двигателе после замены поршневой
На сторінку 1, 2  Наст.
 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
Ro968Ma



Статус: Offline
Зареєстрований: 15.07.2009
Повідомлення: 191
Звідки: Чортків, Тернопільська обл.

ПовідомленняДодано: 06 Березень 2010 22:31    Заголовок повідомлення: Стук в двигателе после замены поршневой Відповісти з цитатою


ЗАЗ 968М
Після заміни поршневої в двигуні появився дивний стук.
Збиралось все по мануалу, важилось і т.д. Комплект гільза, поршень, палець, шатун збирав моторист, все промірював. Все решту збирав сам. Затягував динамометричним ключем. Три рази виставляв зазори клапанів, не тікають. Після зимової сплячки при 5+ завівся від кривого стартера. Стук чітко прослуховується в районі головки другого циліндра, сьогодні замітив, що на прогрітому часом майже не чути а часом подвоюється. На дотик вібраціїї в районі стуку в такт стуку не відчувається. Мотором не трясе - стакан з водою можна ставити.
Мій діагноз - клапан - коромисло - валик - штанга - десь тут, або як варіант - поршень достає до головки (але тоді мабуть стук був би сильнішим).
Записав на мобільник, скачати і прослухати можна тут (два різних файла по 400 кб.):
http://depositfiles.com/files/sszqdk7hr
http://depositfiles.com/files/j5phx6p68
або
http://ifolder.ru/16723536
http://ifolder.ru/16723569



Останній раз редагувалося: Ro968Ma (07 Березень 2010 00:13), всього редагувалося 1 раз
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
pau62



Статус: Offline
Зареєстрований: 09.06.2008
Повідомлення: 996
Звідки: Рязань

ПовідомленняДодано: 07 Березень 2010 00:10    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


поршень никогда до головки не достанет.
а ты крышку сними с головки, и посмотри при работающем движке, идет ли масло в эту головку.


_________________
VW Golf2 GTI 1991
ЗАЗ-968А 1977
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Wladimir_Donetsk



Статус: Offline
Зареєстрований: 13.07.2006
Повідомлення: 4794
Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро
Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і

ПовідомленняДодано: 07 Березень 2010 00:46    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Еще вариант, седло клапана.
Или гайка/шайба в цилиндре.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Driver968



Статус: Offline
Зареєстрований: 14.01.2010
Повідомлення: 310
Звідки: Станица-Луганская
Моє авто: ЗАЗ-968М 1980г.в. и ТАЗ 2103 1974г.в.

ПовідомленняДодано: 07 Березень 2010 00:59    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


pau62 писав(ла):
поршень никогда до головки не достанет.
а ты крышку сними с головки, и посмотри при работающем движке, идет ли масло в эту головку.

Мог забиться масляный канал через который подаётся масла к каромыслам отсюда и стук. Просто нет нормальной смазки. Все лечиться путем промывки в керосине коромысла и заодно толкателей.
При прослушивании звука явна слышиться что в цилиндре может шайба или гровер. Но прежде надо проверить подачу масла. Двигатель лучше не заводить!!! отрыть клапаную крышку и снять коромысло. Если проблемы с маслом то будет видно. Если все нормально то снимать головку в цилиндре явно обнаружиться посторонний предмет.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Ro968Ma



Статус: Offline
Зареєстрований: 15.07.2009
Повідомлення: 191
Звідки: Чортків, Тернопільська обл.

ПовідомленняДодано: 07 Березень 2010 11:51    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Ясно, напрямок роботи зрозумів.
Просто я не знав наскільки це ненормально, виявилось що не нормально. Я ж не маю з чим порівняти, в моєму місті їздить один 968 М і ще один заїжджає десь з району, от і все.
Як потепліє - візьмусь за роботу і по результатах відпишусь.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Zaz 968 1975
НенАвиЖу RamzesА


Статус: Offline
Зареєстрований: 02.06.2009
Повідомлення: 2424
Звідки: от туда
Моє авто: Geely mk new comfort 2011 Пежо 301 1,6hdi

ПовідомленняДодано: 07 Березень 2010 12:01    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


pau62 писав(ла):
поршень никогда до головки не достанет.
а ты крышку сними с головки, и посмотри при работающем движке, идет ли масло в эту головку.
Ошибешься ещё как поршень может доставать до головки, сам лично видел, у знакомого на жуже, гильза была с другого комплекта, чтобы избавиться от стука под гильзу подкладывали шайбу толшиной 1,5 мм.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Zaz 968 1975
НенАвиЖу RamzesА


Статус: Offline
Зареєстрований: 02.06.2009
Повідомлення: 2424
Звідки: от туда
Моє авто: Geely mk new comfort 2011 Пежо 301 1,6hdi

ПовідомленняДодано: 07 Березень 2010 12:07    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Если слышится в районе 2 цилиндра стук, скорей всего поршень до головки достает.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Ro968Ma



Статус: Offline
Зареєстрований: 15.07.2009
Повідомлення: 191
Звідки: Чортків, Тернопільська обл.

ПовідомленняДодано: 07 Березень 2010 12:17    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


В мене гільзи якраз різнобой, але думаю що коли поршень діставав би до головки - була б вібрація, крім того на слух частота стуку десь в два рази меньша оборотів двигуна.
Але стук появився з часом, тобто після капіталки потягали десь з 45 км. і завели, стуку не було, потім батя запускав вхолосту пару раз, а потім коли запустив при мені то я помітив цей стук. Мотор працював тільки на холостих.
Вирішив буду розбирати, але пізніше.
Одним словом - вскрытие покажет.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Driver968



Статус: Offline
Зареєстрований: 14.01.2010
Повідомлення: 310
Звідки: Станица-Луганская
Моє авто: ЗАЗ-968М 1980г.в. и ТАЗ 2103 1974г.в.

ПовідомленняДодано: 07 Березень 2010 12:35    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


По описанной ситуации могу сказать что это посторонний предмет в цилиндре. Скорее всего упал при сборке двигателя в пускной колектор, а потом попал в цилиндр.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Wladimir_Donetsk



Статус: Offline
Зареєстрований: 13.07.2006
Повідомлення: 4794
Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро
Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і

ПовідомленняДодано: 07 Березень 2010 12:44    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Ro968Ma писав(ла):
... після капіталки потягали десь з 45 км. і завели, ...

А чего тягали, зажали шатунные вкладыши?
Если так, то сливай масло и снимай поддон смотри шатуны(замки, болты, вкладыши).

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Zaz 968 1975
НенАвиЖу RamzesА


Статус: Offline
Зареєстрований: 02.06.2009
Повідомлення: 2424
Звідки: от туда
Моє авто: Geely mk new comfort 2011 Пежо 301 1,6hdi

ПовідомленняДодано: 07 Березень 2010 13:01    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Ro968Ma писав(ла):
В мене гільзи якраз різнобой, але думаю що коли поршень діставав би до головки - була б вібрація, крім того на слух частота стуку десь в два рази меньша оборотів двигуна.
Але стук появився з часом, тобто після капіталки потягали десь з 45 км. і завели, стуку не було, потім батя запускав вхолосту пару раз, а потім коли запустив при мені то я помітив цей стук. Мотор працював тільки на холостих.
Вирішив буду розбирати, але пізніше.
Одним словом - вскрытие покажет.

вот именно что на холостом ходу не сильно слышно а вот на оборотах слышно очень хорошо, и вибрации двигателя не наблюдалось устойчиво работал.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
LEKS
Авторитетище
Авторитетище


Статус: Offline
Зареєстрований: 15.04.2003
Повідомлення: 7163
Звідки: Боярка (пригород КИЕВА)

ПовідомленняДодано: 07 Березень 2010 13:43    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Ro968Ma писав(ла):
В мене гільзи якраз різнобой, але думаю що коли поршень діставав би до головки - була б вібрація, крім того на слух частота стуку десь в два рази меньша оборотів двигуна.
Але стук появився з часом, тобто після капіталки потягали десь з 45 км. і завели, стуку не було, потім батя запускав вхолосту пару раз, а потім коли запустив при мені то я помітив цей стук. Мотор працював тільки на холостих.
Вирішив буду розбирати, але пізніше.
Одним словом - вскрытие покажет.
после такой "капиталки" я бы сразу мотор выкинул бы...

_________________
050-5254195
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
dedushka
Аксакал
Аксакал


Статус: Offline
Зареєстрований: 20.03.2009
Повідомлення: 689
Звідки: Донецк
Моє авто: ЗАЗ 968МД 1991 г.в.

ПовідомленняДодано: 07 Березень 2010 15:41    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


pau62 писав(ла):
поршень никогда до головки не достанет.

Ещё в 80-е годы, когда ремонтировал моторы на гарантийной СТО
у норм. мотористов ( работали вместе и всё такое); так они ставили
под цилиндр по ДВЕ прокладки.Именно для профилактики вышесказанного. 10-ю годами позже я забыл об этой фишке
и нарвался. А по паре прокладок ставил всегда.( Естессно, в
стандарте 76мм)Так что ещё как достаёт.
Гильзы разнобой."Тягали"...Печально.ИМХО дрова.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
Ro968Ma



Статус: Offline
Зареєстрований: 15.07.2009
Повідомлення: 191
Звідки: Чортків, Тернопільська обл.

ПовідомленняДодано: 07 Березень 2010 20:53    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Wladimir_Donetsk писав(ла):
Ro968Ma писав(ла):
... після капіталки потягали десь з 45 км. і завели, ...

А чего тягали, зажали шатунные вкладыши?
Если так, то сливай масло и снимай поддон смотри шатуны(замки, болты, вкладыши).

Після зборки мотор легко крутився кривим стартером, можна було заводити, але по мануалу зробив холодну обкатку, тягали з викрученими свічками, після чого мотор завівся, а потім настала зима.
Гільзи різнобой по зовнішньому вигляді, фактично вони в такому комплекті зняті з іншого мотора, який пробіг не одну тясячу км, гарантований совдеп.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Ro968Ma



Статус: Offline
Зареєстрований: 15.07.2009
Повідомлення: 191
Звідки: Чортків, Тернопільська обл.

ПовідомленняДодано: 19 Березень 2010 21:51    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Exclamation Exclamation Exclamation
Сьогодні зняв клапанну кришку і виявив наступне.
1. На впускному клапані 2-го циліндра зазор 1 мм Shocked Rolling Eyes
Хоча перед тим два рази преставляв - все по мануалу.
Зняв валік з коримислами і все стало зрозумілим.
2. Коромисло клапана другого циліндра має відчутний люфт на валіку;
3. В цьому ж коромислі отвір під болт зміщений відносно центру майже до краю (в інших точно по центру), при цьому зміщений в сторону люфта;
4. Кожух штанги толкателя (сталева трубка в головці) препресовувався з донора, при цьому там де кожух впирається в головці утворився уступ.
5. Верхній металевий наконечник штанги зачіпав за цей уступ в результаті чого утворилась виробітка в кожуху. По мірі виробітки цей уступ посувався вниз.
6. Відповідно в кожусі виявлено металеву стружку.
7. Можливо при виставленні зазорів (на 2-гому циліндрі зазори виставляються в останню чергу) наконечник штанги толкателя зависав на уступі, а при роботі мотора зазор тікав.

Лікувати думаю так.
В кожух напхати промаслених тряпок, головку по можливості накрити, уступ зняти напильником.
Коромисло взяти з донора.

Також на першому циліндрі гуляє наконечник штанги впускного клапана. Думаю запресую на фользі, або візьму трубку з донора.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Ro968Ma



Статус: Offline
Зареєстрований: 15.07.2009
Повідомлення: 191
Звідки: Чортків, Тернопільська обл.

ПовідомленняДодано: 20 Березень 2010 23:21    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Сьогодні займався моторчиком.
Головку не скидав - пошарив магнітом по камері згоряння через отвір під свічку (я так з кожухів охолодження мотора шайбочки виловлюю які туди впали). А взагалі при зборці мотора був дуже акуратний.
Решту зробив все, що планував (попередній пост). Після запуску різкого стуку, який виділяється на загальному фоні, вроді нема, хоча ГРМ шумить.
З цього всього зробив висновок, що у мене параноя.
Машина поки що буде експлуатуватись в режимі дача, город. Потім ще раз перевірю зазори в клапанах і подивлюсь на роботу при знятих клапанних кришках.
Rolling Eyes

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Ro968Ma



Статус: Offline
Зареєстрований: 15.07.2009
Повідомлення: 191
Звідки: Чортків, Тернопільська обл.

ПовідомленняДодано: 08 Тра 2010 22:52    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Щасливий фінал. Десь на форумі писали, що клапана потрібно регулювати при + 20, на днях прийшов з роботи на градуснику +22. Пішов в гараж, на четвертому циліндрі зазори клапанів були аж 4-5 мм Shocked Shocked Shocked , з решту тільки два були в нормі – 0,1 мм. Я регулюю всі клапана на 0,1 мм, бо нема іншого щупа і вони після регулювання все одно трохи збиваються. Зняв валик з коромислами, підсвітив лампочкою, заглянув в кожухи штанг, із толкателями вроді ОК, закрутив на місце, відрегулював всі знов на 0,1 мм., регулював, прокручував вал, перевіряв і знов підрегульовував. Після цього запустив, стук пропав, мотор шепче, набір оборотів відчутно покращився і на холостому і так. Думаю проблема була в тому, що головки повністю розбирались і чистились, мились, наконечнечники штанг знімались бо до того в мотор лялось дизельне масло, і він був засраний як параша на автостанції в забитому райцентрі, і штанги також. Відповідно наконечники на штанзі не сіли, може що попутав як робирав, збирав, поки приробилось.
Very Happy Very Happy Very Happy

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
X2-bec



Статус: Offline
Зареєстрований: 09.12.2005
Повідомлення: 3206
Звідки: Харьков

ПовідомленняДодано: 09 Тра 2010 18:12    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


pau62 писав(ла):
поршень никогда до головки не достанет.
а ты крышку сними с головки, и посмотри при работающем движке, идет ли масло в эту головку.
Еще как достанет, если головы неправильно затягивать.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Андрей-Томск



Статус: Offline
Зареєстрований: 20.12.2009
Повідомлення: 455
Звідки: Россия, Томск
Моє авто: Луаз969М

ПовідомленняДодано: 09 Тра 2010 18:29    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


да...офигеть ремонт.
а по поводу достанет или нет до головки, то всё инДивидуально тут.
и проверяется это легко. с начало цилиндр на поршень и в ВМТ смотрим зазор до плоскости торца цилинда.. потом головку осматриваем на предмет продавлености.
я вообще без прокладок под цилиндр собирал Wink

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Ro968Ma



Статус: Offline
Зареєстрований: 15.07.2009
Повідомлення: 191
Звідки: Чортків, Тернопільська обл.

ПовідомленняДодано: 10 Тра 2010 21:59    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Для перевірки чи поршень дістає до головки взяв сталевий дріт діаметром 0,7-0,8 мм (такий був в наявності), на кінці дріту зігнув кільце, вийшов такий собі щуп. При перевірці у ВМТ щуп з невеликим зусиллям витягувався із щілини між поршнем і витіснювачем.
Зараз стуку уже нема.
В себе головку закручував динамометричним ключем по мануалу.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун Часовий пояс: GMT + 3
На сторінку 1, 2  Наст.
Сторінка 1 з 2

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group