Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
weld_master
Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 616 Звідки: Украина Никополь Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 12 Червень 2023 16:19 Заголовок повідомлення: Маслопомийка |
поддержали 2 человек |
|
Усім привіт!
Не пам"ятаю у якій темі kubanoid мене присоромив на рахунок того, що не годиться шланг вентиляції картерних газів виводити у атмосферу.
Вирішив із цим щось робити.
У мене у рідному корпусі стоїть сухий фільтр від Трабанта, тому шланг вивів у "черепашку".
Маслопомийку організував наступним чином.
Був куплений сепаратор картерних газів 481H-1014030.
https://www.google.com/search?q=481H-1014030&oq=481H-1014030&aqs=chrome..69i57.74817j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Також придбав бачок зчеплення 2101 та купу усіляких штуцерів.
У результаті доопрацювання отримуємо ось таку штукенцію (штуцер знизу бачка зрізаний, отвір заплавлений).
Прикріпив її за допомогою саморобного кронштейна до бензонасосу.
До "черепахи" у потрібному місці приробив штуцер.
Усе у купі виглядає так.
P.S. Прошу вибачення за брудний двигун. З водою у Нікополі зараз не дуже.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
kubanoid
Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 1057 Звідки: Краснодар Моє авто: ЗАЗ-968М 1993 г., Nissan Terrano-II, 2001 г.
|
Додано: 13 Червень 2023 10:30 Заголовок повідомлення: |
|
|
Цілком робочий варіант, за пластиковою технологією. Пластик зараз довговічний. Подивишся що з фільтром, як поїздиш. Або заздалегідь фільтр сфотографуй, щоби порівняти. У когось рідний "мокрий" фільтр, тим простіше якщо масловідділювач не повністю гази чистить. Той варіант, який Paul R-0707 пропонував, виглядає витонченішим і підшипник балансирного валу береже, але зробити його складніше, аргонне зварювання потрібне.
_________________ "Запорожец старый купили, разваленный!" (с) Э. Успенский |
|
Повернутися до початку |
|
|
weld_master
Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 616 Звідки: Украина Никополь Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 13 Червень 2023 11:01 Заголовок повідомлення: |
|
|
А до чого тут фільтр?
Там розрідження.
Як картерні гази попадуть у фільтр?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Wladimir_Donetsk
Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2006 Повідомлення: 4794 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
|
Додано: 01 Липень 2023 13:32 Заголовок повідомлення: |
|
|
Компактно і за феншуєм(то циклон!?)
|
|
Повернутися до початку |
|
|
weld_master
Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 616 Звідки: Украина Никополь Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 01 Липень 2023 13:41 Заголовок повідомлення: |
|
|
Так, працює за принципом циклону.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
weld_master
Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 616 Звідки: Украина Никополь Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 28 Грудень 2023 17:46 Заголовок повідомлення: |
|
|
Якщо чесно, не очікував настільки позитивного ефекту!
Воно реально працює!
|
|
Повернутися до початку |
|
|
weld_master
Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 616 Звідки: Украина Никополь Моє авто: ЗАЗ-965А
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Компромисс
Статус: Offline Зареєстрований: 21.04.2009 Повідомлення: 1683 Звідки: Днепропетровская обл. Моє авто: ЗАЗ 968М, Sens 1.3
|
Додано: 28 Грудень 2023 23:52 Заголовок повідомлення: |
|
|
И за какой период накопилась эта водно-масляная эмульсия? И в каком сезоне?
Очищать картерные газы объективно полезно, прежде всего, думаю, для чистоты карбюратора. Для впрысковых, наверное, не так важно.
На своём ЗАЗике давно установил примерно 0,7 л банку, в крышку которой три трубки - одна для входа газов - до дна, вторая выход сверху в резиновую трубу перед карбюратором (К-133), третья тоже сверху, но в отверстие 1,5 мм в под дроссельную заслонку для отсоса на х.х. В банке ещё мочалка леска-путанка.
Скапливается эмульсия. Т.к. горячие газы идут вниз, пробулькивая через эмульсию они греют её, испаряя часть. Раз в полгода выливал. Да, во входной трубке под крышкой проткнуто отверстие около 1 мм - чтобы, если разрежение в картере, не засасывало обратно уловленное.
Карбюратор вполне чистый.
_________________ Если дела идут хорошо, значит вы чего-то не заметили... |
|
Повернутися до початку |
|
|
weld_master
Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 616 Звідки: Украина Никополь Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 29 Грудень 2023 08:13 Заголовок повідомлення: |
|
|
Пробіг не фіксував.
По теплу було сухо.
Зараз злив перший раз.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Likvid апасний Віталя
Статус: Offline Зареєстрований: 06.09.2015 Повідомлення: 836 Звідки: Київ Моє авто: 968М Zaponka
|
Додано: 29 Грудень 2023 10:30 Заголовок повідомлення: |
|
|
А по якій технології паяв пластик? Теж собі хочу таке зробити
|
|
Повернутися до початку |
|
|
weld_master
Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 616 Звідки: Украина Никополь Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 29 Грудень 2023 13:25 Заголовок повідомлення: |
|
|
Без технології.
Звичайним паяльником 40 Вт.
Матеріал сепаратора під час пайки (правильніше називати зварюванням) трохи підгорає.
У розплавленому стані його треба змішувати з матеріалом штуцерів.
Тоді шов стає еластичним.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Bodya_troll
Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 161 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 14 Грудень 2024 23:29 Заголовок повідомлення: |
|
|
Гарне, а головне - працююче рішення, і навіть не дорого.
А ще виявляється, що користувач з ніком "weld_master" може зварювати навіть пластик
На ЛуАЗ мені треба буде теж щось видумувати, надіюсь за дешевше, ну івикористовувати запчастини від китайців дляя мене поки несумісно з моєю картиною світу
|
|
Повернутися до початку |
|
|
weld_master
Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 616 Звідки: Украина Никополь Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 15 Грудень 2024 10:24 Заголовок повідомлення: |
|
|
Bodya_troll писав(ла): |
Гарне, а головне - працююче рішення, і навіть не дорого. |
Дякую.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
|