Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Likvid апасний Віталя
Статус: Offline Зареєстрований: 06.09.2015 Повідомлення: 836 Звідки: Київ Моє авто: 968М Zaponka
|
Додано: 17 Тра 2019 16:53 Заголовок повідомлення: |
|
|
Обязательно новые цилиндры нужны? Так-то на ОЛХ продаются в разборе эти движки. Можно 4 б/у цидиндра найти не проблема. Чуть расточить, и будут как новые
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Likvid апасний Віталя
Статус: Offline Зареєстрований: 06.09.2015 Повідомлення: 836 Звідки: Київ Моє авто: 968М Zaponka
|
Додано: 17 Тра 2019 16:54 Заголовок повідомлення: |
|
|
Это получается не нужно запрессовывать москвичевские цилиндры, а просто эти вопхнуть каким-то образом в наши головы, и все?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Димас
Статус: Offline Зареєстрований: 26.02.2010 Повідомлення: 408 Звідки: ХАРЬКОВ
|
Додано: 17 Тра 2019 18:04 Заголовок повідомлення: |
|
|
Чем не устраивают цилиндры москвича? Обточил по наружи и напрессовал родные алюминиевые ребра... И можно расточить на 85...
|
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 18 Тра 2019 20:51 Заголовок повідомлення: |
|
|
Тут практично нічого і не потрібно робити
+ Більше розмір самих ребер
|
|
Повернутися до початку |
|
|
эдуард
Статус: Offline Зареєстрований: 19.04.2011 Повідомлення: 299 Звідки: алчевск Моє авто: заз968м
|
Додано: 18 Тра 2019 21:26 Заголовок повідомлення: |
|
|
Юра дерзай!! я скоро буду свой собирать на 86мм.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 18 Тра 2019 22:05 Заголовок повідомлення: |
|
|
Давай подробиці!
Чесно кажучи, хочу нарешті дістатись гаражу і подивитись наскільки поганий стан поточних 82мм. Можливо, масляні форсунки та нормальний масляний насос додам і запущу
Хто як думає, не малий ресурс буде у циліндрів вище? Може, у когось є твердомір ?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
эдуард
Статус: Offline Зареєстрований: 19.04.2011 Повідомлення: 299 Звідки: алчевск Моє авто: заз968м
|
Додано: 18 Тра 2019 22:20 Заголовок повідомлення: |
|
|
да это старый проект был на85мм. фотки в галерее.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Likvid апасний Віталя
Статус: Offline Зареєстрований: 06.09.2015 Повідомлення: 836 Звідки: Київ Моє авто: 968М Zaponka
|
Додано: 18 Тра 2019 23:46 Заголовок повідомлення: |
|
|
Офигеть, я начинаю хотеть
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Zazik_91 ПаЯльНег/неКроФилЬнег
Статус: Offline Зареєстрований: 18.12.2009 Повідомлення: 3081 Звідки: Украина, Киев, Соломенка. Моє авто: ЗАЗ 965 1961г. ЗАЗ 965 196?г. Wartburg 1.3 turist
|
Додано: 27 Тра 2019 12:23 Заголовок повідомлення: |
|
|
Хоти-хоти)
|
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 27 Тра 2019 13:50 Заголовок повідомлення: |
|
|
Подивився на свої циліндри - один з 4х поршнів був сильно голодним )
Буду шукати як у темі або точити 1 рідний
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Alexus
Статус: Offline Зареєстрований: 09.02.2019 Повідомлення: 32 Звідки: Киев Моє авто: Заз 968
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Alexus
Статус: Offline Зареєстрований: 09.02.2019 Повідомлення: 32 Звідки: Киев Моє авто: Заз 968
|
Додано: 09 Червень 2019 11:22 Заголовок повідомлення: |
|
|
Думаю это самый дешевый метод и красиво будет смотреться ( по родному ) на двигателе + все отверстия под шпильки толкатели уже есть
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Дядька Камазовод
Статус: Offline Зареєстрований: 07.06.2007 Повідомлення: 2422 Звідки: г. Горловка. ТД4 Никитовка(Микитiвка) Фосфорное гетто. Моє авто: ВАЗ 2107
|
Додано: 22 Серпень 2019 16:04 Заголовок повідомлення: |
|
|
я вот все сижу и думаю. а какой ресурс поршневой 82мм при повседневной круглогодичной эксплуатации? тысяч 20.
_________________ Поезд Японский занесенный порошею. Красив. Обтекаем. Доставляет по адресу. Но мы выбираем сто раз разъебошенный . Старый . Советский ВЛ8М. |
|
Повернутися до початку |
|
|
Lanc Дохтор Снежок
Статус: Offline Зареєстрований: 24.07.2006 Повідомлення: 10317 Звідки: КИЕВ Моє авто: ЗАЗ968М был -005, г/в 1985; ЗАЗ968 г/в 1975; ЗАЗ965 г/в 1965
|
Додано: 22 Серпень 2019 16:38 Заголовок повідомлення: |
|
|
А ты у старых гаражных "спецов" спроси - они тебе и про камазовское масло раскажут и про то шо жигулёвские кольца и поршня в запорожце розплавютсо
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Дядька Камазовод
Статус: Offline Зареєстрований: 07.06.2007 Повідомлення: 2422 Звідки: г. Горловка. ТД4 Никитовка(Микитiвка) Фосфорное гетто. Моє авто: ВАЗ 2107
|
Додано: 22 Серпень 2019 22:47 Заголовок повідомлення: |
|
|
от блять не подъебуй. я серьезно. мой сорокет на полусиньке и 79 костромской поршневой отходил чуть более 68 тысяч. поршневая компрессию держит. но на холодную дзеленчит пара поршней. а на горячую прослушивается стук коренных. есть идея о 82. но все таки ссыкотно. ибо ввалить немало по дырдыстанским меркам бабла. а после при пробеге 20 тык колоть свою жопу шилом как то не охота.
_________________ Поезд Японский занесенный порошею. Красив. Обтекаем. Доставляет по адресу. Но мы выбираем сто раз разъебошенный . Старый . Советский ВЛ8М. |
|
Повернутися до початку |
|
|
Barbarossa НашКузьмич
Статус: Offline Зареєстрований: 23.01.2009 Повідомлення: 3156 Звідки: Кам’янець-Подільський, Україна Моє авто: ЗАЗ-965А, ЗАЗ-968М
|
Додано: 24 Серпень 2019 22:49 Заголовок повідомлення: |
|
|
Будь-яке суттєве форсування знизить без того невеликий ресурс. Зрозуміло, якщо питання цікавості і принципіальної впертості, але в щоденному житті безглузде. Є межі розумного, які можна назвати поліпшенням в межах закладеної міцності , а все, що далі- однозначно невиправдані і безглузді витрати. Наступні питання з подібною переробкою: додаткове охолодження і без того проблемного в цьому плані двигуна+ питання міцності валу, які ти ніяк не вирішиш. Залишиться або: не виїжджати далеко, або молитися в дорозі, щоб коліно не "наказало довго жити".
Або їздити дуже обережно без форсажів, але навіщо тоді це все???
Юра, я не намагаюся тебе переконати, просто висловив думку. Класично будь-яка розкачка моторчика дає йому яскравіше, але коротке життя.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 24 Тра 2020 16:38 Заголовок повідомлення: |
|
|
Просто апну тему
|
|
Повернутися до початку |
|
|
|