Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
После капиталки не заводится!!!!
На сторінку Попер.  1, 2, 3, 4
 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
Монгол



Статус: Offline
Зареєстрований: 24.12.2014
Повідомлення: 21
Звідки: Новосибирск
Моє авто: зюзик

ПовідомленняДодано: 31 Жовтень 2015 19:11    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


А как они могут не закрываться? Я ЗАЗоры по 0.1 сделал. Или там есть какая хитрость? И кстати вопрос. А могут ли ЗАЗоры уходить? То есть меняться?
Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
Proffesor



Статус: Offline
Зареєстрований: 03.10.2010
Повідомлення: 2974
Звідки: Житомир(UA), Mladá Boleslav(CZ)
Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик

ПовідомленняДодано: 31 Жовтень 2015 20:13    Заголовок повідомлення: поддержали 1 человек Відповісти з цитатою


По-перше, зазори не правильні. Має бути ВПУСК 0,08/ВИПУСК 0,1.
по-друге, зазори можуть уходити, так як головки всідаються.
Я, в перші дні роботи мотора, клапана регулював раз 6..


_________________
+420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
RIDE



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.09.2011
Повідомлення: 951
Звідки: Житомир
Моє авто: 968

ПовідомленняДодано: 31 Жовтень 2015 20:35    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


після першого ж прогріву і навіть коли перший раз протягнув почекай години 2 і перевір зазори на клапанах і побачиш шо зазори втікли!з приводу мастила в головках треба завести мотор і щоб він попрацював масло зявиться,якщо не перепутав штанги випускних клапанів 1 і 3 циліндрів!
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
RIDE



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.09.2011
Повідомлення: 951
Звідки: Житомир
Моє авто: 968

ПовідомленняДодано: 31 Жовтень 2015 20:36    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


і ще коли крутив стартером і після того викрутивши свічки на них був натяк на бензин?
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Монгол



Статус: Offline
Зареєстрований: 24.12.2014
Повідомлення: 21
Звідки: Новосибирск
Моє авто: зюзик

ПовідомленняДодано: 10 Січень 2016 20:23    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Снял-таки двигатель проверить метки. Метки совпадают. два поршня 1и 4 в ВМТ. клапана какого регулировать в положении совмещённых меток? И в книге в разделе "масляный насос, привод, радиатор". Написано про установку привода распределителя зажигания. Больший и меньший сектора и 19 + - 11 градусов. А вот в каком положении коленвала это делать там не написано. Это делать тоже в момент совпадения меток на шестернях или как-то иначе?
Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
Herdsman



Статус: Offline
Зареєстрований: 18.06.2013
Повідомлення: 504
Звідки: Винницкая обл.
Моє авто: ЗАЗ-968М

ПовідомленняДодано: 10 Січень 2016 21:52    Заголовок повідомлення: поддержали 2 человек Відповісти з цитатою


Книга пишет:
установить корпус привода распределителя, при этом поставить коленчатый вал в положение, соответствующее ВМТ хода сжатия в первом цилиндре. В случае когда головки цилиндра не установлены и ВМТ хода сжатия первого цилиндра установить затруднительно, необходимо совместить метки «О» шестерен газораспределителя (см. рис. 13, а) и после этого провернуть коленчатый вал на один оборот так, чтобы метка «О» на шестерне распределительного вала находилась в верхнем положении

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Монгол



Статус: Offline
Зареєстрований: 24.12.2014
Повідомлення: 21
Звідки: Новосибирск
Моє авто: зюзик

ПовідомленняДодано: 11 Січень 2016 08:18    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


то есть в момент совпадения меток у нас нужнорегулировать клапана четвёртого цилиндра, а первый цилиндр это через 180 градусов по распредвалу? И в этом положении устанавливать распределитель зажигания под углом 19 градусов к оси коленвала? так?
Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун Часовий пояс: GMT + 3
На сторінку Попер.  1, 2, 3, 4
Сторінка 4 з 4

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group