Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
968М все еще жив!
На сторінку Попер.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 
Почати нову тему   Дана тема закрита, Ви не можете писати відповіді і редагувати повідомлення.    Список форумів ЗАЗ Форум -> Гараж
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
Proffesor



Статус: Offline
Зареєстрований: 03.10.2010
Повідомлення: 2987
Звідки: Житомир(UA), Mladá Boleslav(CZ)
Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик 1994, ЗАЗ 968М 1990

ПовідомленняДодано: 16 Жовтень 2015 22:04    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Joker_mode я веду до того, що подібні констатації фактів нам не приємні, бо тут люблять Запорожець!
я тебе не лякаю, а просто приводжу особистий приклад. мається на увазі що ухожений жужик доволі надійне авто!

я їзжу на жужику, бо це моє єдине авто. ти на своїй 99 скільки їздиш зазвичай?
90,100,110?
я на жужику 80,90. думаю, шо ти не багато часу виграєш..

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
RIDE



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.09.2011
Повідомлення: 951
Звідки: Житомир
Моє авто: 968

ПовідомленняДодано: 16 Жовтень 2015 22:32    Заголовок повідомлення: поддержали 1 человек Відповісти з цитатою


більш ніяких причин не може бути хіба? шо вже тепер отак одразу голови скидати? викрути свічки почисть ,накачай бензу витягни підсос і пробуй запускати.не думаю шо в головах біда.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Joker_mode
Джокер-чпокер-ла-ла-ла


Статус: Offline
Зареєстрований: 28.05.2015
Повідомлення: 127


ПовідомленняДодано: 17 Жовтень 2015 06:19    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Proffesor писав(ла):
Joker_mode я веду до того, що подібні констатації фактів нам не приємні, бо тут люблять Запорожець!
я тебе не лякаю, а просто приводжу особистий приклад. мається на увазі що ухожений жужик доволі надійне авто!

я їзжу на жужику, бо це моє єдине авто. ти на своїй 99 скільки їздиш ЗАЗвичай?
90,100,110?
я на жужику 80,90. думаю, шо ти не багато часу виграєш..

Да что вы как девочки, обидчивые такие. Ладно, извините если обидел. Проехали. Ну кстати 99 это не моя, а рабочая. У меня 10-ка. По скорости ты прав, езжу 80-120. Просится и больше местами, но ГБО настроено на экономию, во 2-ю камеру не подается газ. Поэтому максималка 120. Зато вышли на расход 7-8 литров газа. Это как бы достойный результат, если катать такой километраж в день. Ну то я уже отошел от темы...

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
Joker_mode
Джокер-чпокер-ла-ла-ла


Статус: Offline
Зареєстрований: 28.05.2015
Повідомлення: 127


ПовідомленняДодано: 17 Жовтень 2015 06:22    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


RIDE писав(ла):
більш ніяких причин не може бути хіба? шо вже тепер отак одразу голови скидати? викрути свічки почисть ,накачай бензу витягни підсос і пробуй запускати.не думаю шо в головах біда.

Знаешь, вроде не сильно далекий от техники. Все простые варианты перебрал вроде. Акум заряжен, бензин есть, в карбе и баке, свечи мокрые, в бензине, искра есть, подсос не помогает, даже клапана уже проверил. Просто мистика, не пойму что это может быть. Работал так хорошо, как пчелка заводился, с пол пинка.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
Proffesor



Статус: Offline
Зареєстрований: 03.10.2010
Повідомлення: 2987
Звідки: Житомир(UA), Mladá Boleslav(CZ)
Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик 1994, ЗАЗ 968М 1990

ПовідомленняДодано: 17 Жовтень 2015 07:10    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


свічки мокрі, значить перелив, хіба ні?

_________________
+420 774 618 380
+38 093 073 36 35
ZAZ-Laboratory, Богдан
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Joker_mode
Джокер-чпокер-ла-ла-ла


Статус: Offline
Зареєстрований: 28.05.2015
Повідомлення: 127


ПовідомленняДодано: 17 Жовтень 2015 17:07    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Proffesor писав(ла):
свічки мокрі, значить перелив, хіба ні?
Не, ставлю сухие свечи - никаких изменений. Сегодня головы снимал, явного подсоса не нашел, вроде бы все в порядке. Выставил клапана, обжал все хорошенько. Нихрена. Искра есть, свечи мокреют. Заводиться не хочет вообще.
Ах да, жуж начал косить под инжекторный мотор. При вкл зажигания появляется на пару секунд писк. По видимому в одной из релюх под катушкой. Не знаю даже, может в ней причина моей беды. Снять не откуда, что б проверить.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
RIDE



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.09.2011
Повідомлення: 951
Звідки: Житомир
Моє авто: 968

ПовідомленняДодано: 17 Жовтень 2015 18:28    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


думаю тре перевірити чи з текстоліткою все норм.знімаєш кришку трамблера крутиш кв і дивишся чи крутиться бігунок.ну і по мітках подивись чи запалення в нормі.а ще перевір хомут який тримає трамблер там є болтик на і є гайка.часто шось із них відкручується запалення втікає в пізнє і тому починаються проблеми.ну і конденсатор перевір- вистав бігунок так шоб контакти в трамблері були зімкнуті,включи запалення і рукою розмикай контакти якщо на контактах проскакує іскра то кондеру лозу і тому не заводиться
в голови лізти сама остання процедура

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
RIDE



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.09.2011
Повідомлення: 951
Звідки: Житомир
Моє авто: 968

ПовідомленняДодано: 17 Жовтень 2015 18:28    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


думаю тре перевірити чи з текстоліткою все норм.знімаєш кришку трамблера крутиш кв і дивишся чи крутиться бігунок.ну і по мітках подивись чи запалення в нормі.а ще перевір хомут який тримає трамблер там є болтик на і є гайка.часто шось із них відкручується запалення втікає в пізнє і тому починаються проблеми.ну і конденсатор перевір- вистав бігунок так шоб контакти в трамблері були зімкнуті,включи запалення і рукою розмикай контакти якщо на контактах проскакує іскра то кондеру лозу і тому не заводиться
в голови лізти сама остання процедура

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Dima-Yagodcin



Статус: Offline
Зареєстрований: 18.11.2012
Повідомлення: 327
Звідки: Донецк
Моє авто: ЗАЗ 968А

ПовідомленняДодано: 17 Жовтень 2015 19:10    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Я думаю проблемы с трамблёром!
Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Joker_mode
Джокер-чпокер-ла-ла-ла


Статус: Offline
Зареєстрований: 28.05.2015
Повідомлення: 127


ПовідомленняДодано: 18 Жовтень 2015 04:52    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


RIDE Да я же вечером когда глушил машину все работало, а утром уже она в дизель превратилась, начала жутко троить, даже наверно двоить. Через 5 минут такой работы вовсе все пропало. Хомут трамблера зажат, и положение последнего так как и было. При вращении коленвала бегунок естественно крутится. А как может быть такое, что он не будет крутиться?)))
Тесть тоже на трамблер грешит. Конденсатор может быть полетел... ну насколько я помню по своему первому мотоциклу - если полетел кондер, мот хреново очень работает, НО он хотя бы заводится, чихает стреляет, но это хоть что то. А у меня в гараж сейчас просто труп.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
RIDE



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.09.2011
Повідомлення: 951
Звідки: Житомир
Моє авто: 968

ПовідомленняДодано: 18 Жовтень 2015 12:07    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


а скіки разів було у нас усіх ось їдеш все гуд а тут бац стоїш і шось шукаєш!
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
RED13



Статус: Offline
Зареєстрований: 30.12.2012
Повідомлення: 172
Звідки: Киев!
Моє авто: Ford Sierra Sapphire Ghia

ПовідомленняДодано: 18 Жовтень 2015 14:09    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Кстати! плюсую к текстолитке. Была схожая шляпа на волговском моторе.Там тоже текстолитко есть)))
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
RIDE



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.09.2011
Повідомлення: 951
Звідки: Житомир
Моє авто: 968

ПовідомленняДодано: 18 Жовтень 2015 14:18    Заголовок повідомлення: поддержали 1 человек Відповісти з цитатою


буває текстолітка відклеюється від металевої втулки в середині і тому втулка сидить на розпредвалі норм а сама шестерня трохи крутиться туди сюди!
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Joker_mode
Джокер-чпокер-ла-ла-ла


Статус: Offline
Зареєстрований: 28.05.2015
Повідомлення: 127


ПовідомленняДодано: 18 Жовтень 2015 16:32    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Всем спасибо за подсказки. Сегодня все решилось! В течении дня с тестем катались и размышляли, что еще может быть? Решили в первую очередь проверить катушку, трамблер и конденсатор.
Вот час назад приехали домой, я взял катушку со своей прошлой копейки, решил поставить ее. Там оказалось как и положено две клеммы, а на жуже их три. Ну подсоединил минусовую на контакт трамблера а вторую на вторую клемму. Вообщем не заработало, и тут все ставлю назад - все работает! Как???
Само собой напрашивается ответить что дело в контактах на клеммах катушки, НО они были ЧИСТЫЕ и очень хорошо ЗАТЯНУТЫ. Ни окислов не было, ни грязи, все просто прекрасно там было. Вот так вот бывает.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
RIDE



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.09.2011
Повідомлення: 951
Звідки: Житомир
Моє авто: 968

ПовідомленняДодано: 18 Жовтень 2015 16:54    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


а казали зря голови знімав
це певно первічній обмотці в котушці кирдик приходить

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Joker_mode
Джокер-чпокер-ла-ла-ла


Статус: Offline
Зареєстрований: 28.05.2015
Повідомлення: 127


ПовідомленняДодано: 18 Жовтень 2015 17:28    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


RIDE Ой бля, и не говори. Я за лето столько раз их снимал, что уже просто дипресия начинается когда нужно это делать. Еще и зря, вдвойне обидно! Ну главное что все решилось, правда такой мозгоебкой, ну да ладно, ничего не поделаешь.
Подскажи, с чего еще можно катушку такую найти? Я первый раз на жуже увидел такую катушку, на которой 3 клеммы, а не 2. Батя говорит это еще тех времен, на первых ГАЗонах еще ставились.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
RIDE



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.09.2011
Повідомлення: 951
Звідки: Житомир
Моє авто: 968

ПовідомленняДодано: 18 Жовтень 2015 19:03    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


та котушку можеш і з жигуля і рафа і волги і москвича з чого хочеш.
а 3 вивиоди то зроблено шоб вона вмикалась при звичайній роботі з додатковим опором щоб менше грілась а в момент пуску напруга подавалась на пряму без опору щоб при пуску була потужніша іскра!

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Joker_mode
Джокер-чпокер-ла-ла-ла


Статус: Offline
Зареєстрований: 28.05.2015
Повідомлення: 127


ПовідомленняДодано: 18 Жовтень 2015 23:07    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


А по поводу подключения подскажешь, что б я не рылся повсюду в поиске? На обычной катушке Есть + и -. Минус идет на трамблер, а на плюс какой провод из двух оставшихся? Или оба накинуть на плюс?
Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
Joker_mode
Джокер-чпокер-ла-ла-ла


Статус: Offline
Зареєстрований: 28.05.2015
Повідомлення: 127


ПовідомленняДодано: 21 Жовтень 2015 17:34    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Прошу всех сюда, кто не далек от малярного дела! http://zaz.kiev.ua/forum/viewtopic.php?t=29889
Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
Joker_mode
Джокер-чпокер-ла-ла-ла


Статус: Offline
Зареєстрований: 28.05.2015
Повідомлення: 127


ПовідомленняДодано: 08 Листопад 2015 18:28    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Ура! Нашелся покупатель на запорожец! Продал не раздумывая, еще и пиво хотел поставить мужику за покупку, но потом одумался.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Дана тема закрита, Ви не можете писати відповіді і редагувати повідомлення.    Список форумів ЗАЗ Форум -> Гараж Часовий пояс: GMT + 3
На сторінку Попер.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Сторінка 8 з 8

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group