Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
Опрос. Какой у кого расход бензина?
На сторінку Попер.  1, 2, 3 ... 15, 16, 17
 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
Викол



Статус: Offline
Зареєстрований: 23.08.2014
Повідомлення: 103
Звідки: донецк

ПовідомленняДодано: 24 Вересень 2014 22:16    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Во время непомерно высоких цен на бензин странно, что никто не поднимает вопрос о эконометре. Езжу с ними 28 лет, ставлю на каждой своей машине. Действенная вещь! С ним совсем другой стиль езды, сначала даже обескураживает. Думаю, что благодаря ему смог пройти 170тк без капиталки до продажи. Думаю, что стоит открыть новую, интересную тему. Вкраце- эконометры- знаю 2 типа- стрелочный(вакууметр) и световой индикатор. Делал и тот,и другой и остановился навсегда на втором. Аргументы- стрелочный как на ваз05-07 и были раньше в продаже нуждаются в постоянном контроле, на стрелку надо все время смотреть,что в городе нереально и быстро надоедает. Кроме этого, он выдает избыточную и ненужную информацию- на шкале несколько секторов. Световой же информирует, что мотор вошел в неэкономичный режим и свет(лампочка на щитке в зоне видимости) сразу привлечет внимание, а если добавить пищалку...Сделать не дорого и не сложно,эффект для бережливых отменный. Я не замерял по городу, на трассе хватало бака в Крым за Судак и Донецк-харьков-донецк.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
stigi



Статус: Offline
Зареєстрований: 15.12.2010
Повідомлення: 927
Звідки: Запорожье, бабурка
Моє авто: 968м

ПовідомленняДодано: 18 Лютий 2015 19:48    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Задумался я про расход. У меня сейчас на стоке+ допгена по городу около 8 литров. Судя по отзывам выходит что лучше туда не лезть, меньше все равно не сделаю.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Компромисс



Статус: Offline
Зареєстрований: 21.04.2009
Повідомлення: 1684
Звідки: Днепропетровская обл.
Моє авто: ЗАЗ 968М, Sens 1.3

ПовідомленняДодано: 19 Лютий 2015 00:16    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Да, я бы не лез. У меня сейчас (зимой) при "каботажных" поездках чуть больше десяти... (Летом при дальнем плавании до 6,5.)

_________________
Если дела идут хорошо, значит вы чего-то не заметили...
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Руслан333_333



Статус: Offline
Зареєстрований: 23.01.2013
Повідомлення: 36
Звідки: Корсунь-Шевченковский

ПовідомленняДодано: 19 Лютий 2015 22:15    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Сейчас без прогрева (поездки по городу)около 12
Летом по городу 9 литров трасса 7,5

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
GVC911



Статус: Offline
Зареєстрований: 23.07.2014
Повідомлення: 152
Звідки: Киев
Моє авто: ЗАЗ 968М

ПовідомленняДодано: 14 Березень 2015 21:05    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


У меня таже проблема, если округлить до минимума 12 литров. Думал карбюратор, неа, карбюратор в норме, 2а раза ездил к карбюраторщику, проверка обагащённости жидкости внорме, выхолоп показал 2,2 это норм значит, и масло нюхал, бензом не воняет, не гонит в масло бензонасос, и компресию проверял кругом норм и свечи и зажигание позднее. Едет норм и котится норм, проблем с ходовой нима вродьбы. Куда ещё смотреть в чём проблема может быть. Караул хоть кричи((
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
Proffesor



Статус: Offline
Зареєстрований: 03.10.2010
Повідомлення: 2987
Звідки: Житомир(UA), Mladá Boleslav(CZ)
Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик 1994, ЗАЗ 968М 1990

ПовідомленняДодано: 14 Березень 2015 21:16    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


емм....ну ще багато залежить від стилю їзди і від того чим ти його заправляєш...ше, якщо це солєкс, він сам по собі може виносити мозок, при чому по різному.

але щось мені підказує шо то карбюраторщик.... Rolling Eyes


_________________
+420 774 618 380
+38 093 073 36 35
ZAZ-Laboratory, Богдан
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
GVC911



Статус: Offline
Зареєстрований: 23.07.2014
Повідомлення: 152
Звідки: Киев
Моє авто: ЗАЗ 968М

ПовідомленняДодано: 14 Березень 2015 21:42    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Proffesor Да солекс стоит, Валера накрутил что расход был гдето 17 литров, новый мастер мудохался долго но сделал, думаю уэх будет расходик литров 8м, но хрен там 12. Ездил сегодня к нему, замеры делал, смесь в норме, всё вроде в норме, замеряли бутылкой, езда у меня режим дед, потихоньку, всё как полагается, но 12 ну никак не может быть от такой тихой езды... В общем в отчаянии я, незнаю что с ним делать((
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
stigi



Статус: Offline
Зареєстрований: 15.12.2010
Повідомлення: 927
Звідки: Запорожье, бабурка
Моє авто: 968м

ПовідомленняДодано: 15 Березень 2015 10:32    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Поставь родной карб.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Proffesor



Статус: Offline
Зареєстрований: 03.10.2010
Повідомлення: 2987
Звідки: Житомир(UA), Mladá Boleslav(CZ)
Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик 1994, ЗАЗ 968М 1990

ПовідомленняДодано: 15 Березень 2015 13:40    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


або озон)) Twisted Evil

_________________
+420 774 618 380
+38 093 073 36 35
ZAZ-Laboratory, Богдан
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Vadim_K



Статус: Offline
Зареєстрований: 16.02.2008
Повідомлення: 1863
Звідки: Львів

ПовідомленняДодано: 15 Березень 2015 14:27    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


І шо...на озоні прямо на 5 літрів менше буде...???
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення ICQ Number
GVC911



Статус: Offline
Зареєстрований: 23.07.2014
Повідомлення: 152
Звідки: Киев
Моє авто: ЗАЗ 968М

ПовідомленняДодано: 15 Березень 2015 22:36    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


ТА какой озон, карбюратор солекс же отличный по словам форума и очень многих механиков, карбюратор. Может ещё посоветуйте левое колесо просто так поменять? Дайте дельный совет, к кому в Столице обратится, а то плять после того как мего мастер сделал 1й раз расход был жуть (17), счас жуть но попроще (12) но это пиндос какая жуть тоже. Карбюраторщик грит не в карбюраторе дело, нужен моторист...
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
RIDE



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.09.2011
Повідомлення: 951
Звідки: Житомир
Моє авто: 968

ПовідомленняДодано: 16 Березень 2015 00:25    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


раз такі справи і нема кращих спеців то тоді шукаєш книжки по карбу читаєш роздупляєшся,дивишся повно роликів в ютубі,закатуєш рукава і вперед з піснями.для початку перевір те що писали вище та перевіір чи гальма не підклинюють і колеса легко обертаються.перевіряти розхід по трасі тра на нагрітому моторі до 80-100 градусів і на швидкості 80-90,бо якщо на холодну оден хер буде жерти.якщо ж по трасі впишешся в 8 літрів це вже добре але при цьому в місті може хавати всі 15 тоді перевіряєш чи не пускає клапан ЭМР. там такий шариковий клапан під мембранкою яка закручується на 3 гвинти. і перевіряєш чи жиклер хх плотняком прилягає до посадочного місця.чи площини карба рівні і нема підсосів.вся інфа є як мінімум в ютубі там багато спірних моментів але якщо розібратись як працює карб то мона все зробити.
я свій солекс довго мучив по трасі при 90 км на год розхід 6.5 а в місті 10-12 .після всього що я зним зробив ( з нього вийшов майже Вебер) розхід по тасі 5.5-6.5 в місті до 8 на нагрітій машині.
тому давай дерзай!


_________________
якщо кому шо треба я тут
0978623772
0995276516
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Vadim_K



Статус: Offline
Зареєстрований: 16.02.2008
Повідомлення: 1863
Звідки: Львів

ПовідомленняДодано: 16 Березень 2015 01:16    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


А шо робив?
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Proffesor



Статус: Offline
Зареєстрований: 03.10.2010
Повідомлення: 2987
Звідки: Житомир(UA), Mladá Boleslav(CZ)
Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик 1994, ЗАЗ 968М 1990

ПовідомленняДодано: 16 Березень 2015 01:52    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


ну в мене 6,5л по трасі і 8-9л по місту їсть. думаю результат непоганий..
стільки бачу постійно мороки з тим солєксом, і дуже рідко бачу щоб хтось з озоном мучався... Rolling Eyes

тому і роблю такі виводи


_________________
+420 774 618 380
+38 093 073 36 35
ZAZ-Laboratory, Богдан
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
RIDE



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.09.2011
Повідомлення: 951
Звідки: Житомир
Моє авто: 968

ПовідомленняДодано: 16 Березень 2015 08:10    Заголовок повідомлення: поддержали 1 человек Відповісти з цитатою


притирав нижню частину карба і по підошві і сіж половинками,заглушив нафіг эмр.,в першу камеру поставив повітря 135 і паливо 97.5 в другу 145 і 95 виставив рівень в поплавковій з жиклером хх все було гуд.замінив всі дрібні резинки і обовязково перевірити і коли тра замінити діафрагму на підсосі.коли дірява от і підсос повітря.2 рази лоханувся через неї.
результат по розходу писав плюс хх став чіткіший та стабільніший.до переробок треба було нагріти машину до 60 гоадусів щоб був хх і при подальшому прогріві хх ріс.то після переробок в мороз завів викурив папіроску і вже є холостий.при прогріві трішки піднявся і у всому діапазоні нормальний. якось так.пле кажу одразу це не факт що в когось буде так само,бо кожен двигун і карб люблять свої рецепти вирішення проблем.


_________________
якщо кому шо треба я тут
0978623772
0995276516
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Zazik_91
ПаЯльНег/неКроФилЬнег


Статус: Offline
Зареєстрований: 18.12.2009
Повідомлення: 3084
Звідки: Украина, Киев, Соломенка.
Моє авто: ЗАЗ 965 1961г. ЗАЗ 965 196?г.

ПовідомленняДодано: 16 Березень 2015 12:42    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


+100500
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун Часовий пояс: GMT + 3
На сторінку Попер.  1, 2, 3 ... 15, 16, 17
Сторінка 17 з 17

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group