Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
el_fuego Маньяк-одиночка


Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4855 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 23 Серпень 2014 14:40 Заголовок повідомлення: |
|
|
потер скотч-брайтом - стало так:

|
|
Повернутися до початку |
|
 |
DaYa

Статус: Offline Зареєстрований: 10.08.2009 Повідомлення: 1520 Звідки: Днепропетровск Моє авто: ЗАЗ 968м, Kadett E, МЗМА 401
|
Додано: 23 Серпень 2014 20:25 Заголовок повідомлення: |
|
|
Водостоки, а зачем? лучше хорошо покрасить их.
Там же нет кузовных стыков
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
DaYa

Статус: Offline Зареєстрований: 10.08.2009 Повідомлення: 1520 Звідки: Днепропетровск Моє авто: ЗАЗ 968м, Kadett E, МЗМА 401
|
Додано: 23 Серпень 2014 20:25 Заголовок повідомлення: |
|
|
че с дырдочками решил делать?
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
el_fuego Маньяк-одиночка


Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4855 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 24 Серпень 2014 01:53 Заголовок повідомлення: |
|
|
У водостоках замажу герметиком. Усі інші поварено.
Завтра зачистити зварку і буду грунтувати днище
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
el_fuego Маньяк-одиночка


Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4855 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 24 Серпень 2014 16:03 Заголовок повідомлення: |
|
|

|
|
Повернутися до початку |
|
 |
el_fuego Маньяк-одиночка


Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4855 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 24 Серпень 2014 16:06 Заголовок повідомлення: |
|
|
Питаннячко: чи варто фарбуватти днище після епоксидної грунтовки?
Є 3 варіанта:
1. Мовіль поверх
2. Фарба (є банка)
3. Фарба + мовіль
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Дядька Камазовод

Статус: Offline Зареєстрований: 07.06.2007 Повідомлення: 2422 Звідки: г. Горловка. ТД4 Никитовка(Микитiвка) Фосфорное гетто. Моє авто: ВАЗ 2107
|
Додано: 24 Серпень 2014 16:13 Заголовок повідомлення: |
|
|
думаю крашше пофарбуваты. ибо на мой взляд. грунт один хрен гигроскопичен. а мовиль все равно с днищща слетает. особенно осень зима.
_________________ Поезд Японский занесенный порошею. Красив. Обтекаем. Доставляет по адресу. Но мы выбираем сто раз разъебошенный . Старый . Советский ВЛ8М. |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Roskо Львівський Маньяк


Статус: Offline Зареєстрований: 07.12.2009 Повідомлення: 3186 Звідки: Львів Моє авто: Багато Запорожців
|
Додано: 24 Серпень 2014 16:50 Заголовок повідомлення: |
|
|
в ідеалі це кислотник, акрил, фарба і тоді вже біткум
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
el_fuego Маньяк-одиночка


Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4855 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 24 Серпень 2014 16:59 Заголовок повідомлення: |
|
|
червоний - то кислотний, далі епоксидний, про всяк випадоок
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Roskо Львівський Маньяк


Статус: Offline Зареєстрований: 07.12.2009 Повідомлення: 3186 Звідки: Львів Моє авто: Багато Запорожців
|
Додано: 24 Серпень 2014 17:07 Заголовок повідомлення: |
|
|
el_fuego нема сенсу, можеш акрил давати, епоксидний то замість кислотного хіба.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Hell-Racer †


Статус: Offline Зареєстрований: 18.07.2007 Повідомлення: 6929 Звідки: Івано-Франківськ - Київ - Буча Моє авто: ЗАЗ-968М, АЕ968М, ГАЗ-21C Volg O ) ) ) VW Transporter T4, Audi A4 Allroad ABT
|
Додано: 24 Серпень 2014 17:32 Заголовок повідомлення: |
|
|
Юра (Роско), не радь того, чого не знаєш.
Юра (Ель_Фуего), вперше бачу червоний кислотник))) Там, де ржавчиною вкрилось треба дуже ретельно відтерти механічно, повидувати пісок і грунтувати кислотником. З тонким шаром іржі він впорається. Але ліпше не допускати такого.
На рахунок покраски днище - якщо хочеш виставковий варіант, що не знатиме наших доріг, то зачисть гарно ті шмарки від зварки, для надійності можеш по кислотнику пройти єпоксидником. Він міцний і не пропускає вологу. Потім або спецальний рідкий пластик для днища, або хороший дорогий антигравій. Пластику в продажу давно не бачив. Потім уже зверху по тому всьому фарбуй.
Але якщо збираєшся кататись, то роби як я: погрунтував кислотником, акриловим. Пару днів висушив. Потім рідкий Хамелеонівський бітум (по каталогу 710, якщо не помиляюсь). Почекай ще пару днів. Потім береш мовіль, 10% переробки якоїсь несмердючої і віск!11 Нагріваєш мовіль до рідкого стану, кидаєш туди свічки приблизно 50% від об*єму, дуже ретельно перемішуєш і плавиш то всьо. Потім доливаєш тих 10% переробки. І поки воно гаряче наносиш на днище з антигравійного пульвера. Це важливо! Бо ті пульвери-мовільниці з довгим металічним носом не прокатують: в носі суміш швидко охолоджується і застигає. І ще одно: якщо наливатимеш суміш в банку від антигравію, то вважай, бо від температури пластикова фігня з різьбою може почати плавитись, банячок може впасти на ноги чи голову і спричинити серйозні опіки. У мене на Волзі ця суміш витримала грязеві бомбардування з-під коліс, керхер, камені і їй нічого не сталось. Як було відносно м*якеньким і жирненьким - так і лишилось.
_________________ Grants me a world of cold nihility
An endless winter night
A bitter, black frozen hell
For me
Forever... |
|
Повернутися до початку |
|
 |
el_fuego Маньяк-одиночка


Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4855 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 24 Серпень 2014 21:03 Заголовок повідомлення: |
|
|
Днище у кислоному та епоксидному, а багажник та капот - кислотний + акриловий
Дякую за пораду, так і зроблю
А підкажи ще: чим (інструмент) задути пороги та полості (зі свердленням отвору) ?
Залишиться небегато епоксидного грунта. Чи варто їм залити вже погрунтовані акрилом водостоки? Або герметик та не паритись?
ПС: кислотник найтоксичнішій з усього чим фарбував. Купуйте добрі распіратори ))

|
|
Повернутися до початку |
|
 |
prodiji

Статус: Offline Зареєстрований: 26.08.2006 Повідомлення: 843 Звідки: Украина Запорожье Моє авто: ЗАЗ 968М и impreza WRX
|
Додано: 24 Серпень 2014 21:26 Заголовок повідомлення: |
|
|
Задувай все дно и арки Teroson 2000 HS, недешевый, но изумительный материл. Единственное на будущее делать надо мокрый по мокрому. Погрунтовал, чуть выждал и дуеш жидкими подкрылками. Вообще с эпоксидным нужно рабоать максимально по мокрому, он очень плохо шкурится когда высыхает и сильно теряется адгезия.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Hell-Racer †


Статус: Offline Зареєстрований: 18.07.2007 Повідомлення: 6929 Звідки: Івано-Франківськ - Київ - Буча Моє авто: ЗАЗ-968М, АЕ968М, ГАЗ-21C Volg O ) ) ) VW Transporter T4, Audi A4 Allroad ABT
|
Додано: 24 Серпень 2014 22:55 Заголовок повідомлення: |
|
|
el_fuego писав(ла): |
Залишиться небегато епоксидного грунта. Чи варто їм залити вже погрунтовані акрилом водостоки? Або герметик та не паритись?
ПС: кислотник найтоксичнішій з усього чим фарбував. Купуйте добрі распіратори ))
|
Грунтани. Гірше не стане.
А ти думав
У мене деколи стоїть зеленкуватий туман, коли грунт реагує з металом. Але кислотник не найтоксичніший. От рідка шпаклівка... 
_________________ Grants me a world of cold nihility
An endless winter night
A bitter, black frozen hell
For me
Forever... |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Hell-Racer †


Статус: Offline Зареєстрований: 18.07.2007 Повідомлення: 6929 Звідки: Івано-Франківськ - Київ - Буча Моє авто: ЗАЗ-968М, АЕ968М, ГАЗ-21C Volg O ) ) ) VW Transporter T4, Audi A4 Allroad ABT
|
Додано: 24 Серпень 2014 22:57 Заголовок повідомлення: |
|
|
prodiji писав(ла): |
Вообще с эпоксидным нужно рабоать максимально по мокрому, он очень плохо шкурится когда высыхает и сильно теряется адгезия. |
+1
_________________ Grants me a world of cold nihility
An endless winter night
A bitter, black frozen hell
For me
Forever... |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Barbarossa НашКузьмич

Статус: Offline Зареєстрований: 23.01.2009 Повідомлення: 3194 Звідки: Кам’янець-Подільський, Україна Моє авто: ЗАЗ-965А, ЗАЗ-968М
|
Додано: 25 Серпень 2014 21:38 Заголовок повідомлення: |
|
|
+1. Особливий момент, цілком підтримую. Власними граблями.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
el_fuego Маньяк-одиночка


Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4855 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 26 Серпень 2014 01:19 Заголовок повідомлення: |
|
|
Він лише на днищі, куди буде вкладатись щось мастикоподібне, то все добре )
Сьогодні удень салон виглядав так:
Випадково розірвав плівку - такі, да, протравлює )
Наразі загрунтований акрилом
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
el_fuego Маньяк-одиночка


Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4855 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 04 Вересень 2014 11:18 Заголовок повідомлення: |
|
|
Підкажіть, які кожухи стояли на двигунах 966: з термостатами чи без?
І чи обов’язково перетирати грунт? Хочу днище з салону пофарбувати
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
el_fuego Маньяк-одиночка


Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4855 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 07 Вересень 2014 10:11 Заголовок повідомлення: |
|
|
Чи то у всіх капоти настільки гнуті?

|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Roskо Львівський Маньяк


Статус: Offline Зареєстрований: 07.12.2009 Повідомлення: 3186 Звідки: Львів Моє авто: Багато Запорожців
|
Додано: 07 Вересень 2014 10:14 Заголовок повідомлення: |
|
|
гнуті то мягко кажучи, вони тупо криві
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
|