Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
Провалы на солексе( HELP!

 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
krasavjik2007



Статус: Offline
Зареєстрований: 12.11.2009
Повідомлення: 514
Звідки: Kirovograd

ПовідомленняДодано: 27 Серпень 2013 10:19    Заголовок повідомлення: Провалы на солексе( HELP! Відповісти з цитатою


Всем КУ! Дело было так! На солексе был плохой холостой, было не до него так как на коромыслах небыло смазки, сняли головы, заменили толкатели и штанги, все отрегулировали (клапана, зажигание, карбюратор), появились провалы при резком нажатии газа под нагрузку(когда на нейтралке все ок), а при плавной газульке машина тупо розганяэтся до 2000 тыс потом норм. Поехал на станцию прокрутились они с жужкой около 2-х часов в итоге 0, провал как был так и остался((
Дома лично проверил все высоковольтные провода, норм, потом насвечники, в одном насвечнике наеб"улась сопротивление, поставил перемычку, полез перебирать трамблер, оказалось был не рабочий вакуум корректор, его я тоже заменил, после всех етих манипуляций машина все также дергается на низах Evil or Very Mad
Ребята HELP! Помогите советом(


_________________
Лучше использовать 1% усилий от каждого из 100 человек, чем 100% от своих.
на любой вопрос найду любой ответ.
Изощренный садизм: кормить дятла сухариками с чугунной сковородки.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Herdsman



Статус: Offline
Зареєстрований: 18.06.2013
Повідомлення: 504
Звідки: Винницкая обл.
Моє авто: ЗАЗ-968М

ПовідомленняДодано: 28 Серпень 2013 20:49    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Ну типа совет: разобрать, перемыть карбюратор, собрать, поставить на машину и добавить ещё один фильтр тонкой очистки в магистраль подачи топлива - СОЛЕКС Twisted Evil не любит грязь
Больше сказать нечего, у меня ОЗОН


_________________
ЗАЗ-автомобиль с пугающей ремонторигодностью...и позитивный
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Сотник
Дванадцять стульчаків


Статус: Offline
Зареєстрований: 12.06.2009
Повідомлення: 2202
Звідки: Київ
Моє авто: 968м

ПовідомленняДодано: 29 Серпень 2013 00:19    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Налаштувати кут випередження запалювання. Не "на око", а по приладах.

_________________
Green Seven
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
RIDE



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.09.2011
Повідомлення: 951
Звідки: Житомир
Моє авто: 968

ПовідомленняДодано: 29 Серпень 2013 10:39    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


подивись чи ціле кільце на слонику ' ускорительного' насоса і чи струйки з нього при мінімальному відкриванні дрос.заслонки бють відразу в щілину між заслонкою та корпусом карбюратора.передивись ще раз розподільник запалення і вистав запалення.в мене навпаки не було провалу але після 2500 не іхав.в розподільнику де стоять пружинки в центробіжному коректорі підігнув усики за які чіпляються ці пружинки так, щоб в початковому стані вони не бовтались а ніби трішки натягнуті були.свічки були білі після ізди тому в 1 й камері головний повітряний жикльор замінив на з меншою пропускною здатністю зараз все ок машинка славно бігає.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
krasavjik2007



Статус: Offline
Зареєстрований: 12.11.2009
Повідомлення: 514
Звідки: Kirovograd

ПовідомленняДодано: 29 Серпень 2013 10:50    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


RIDE писав(ла):
подивись чи ціле кільце на слонику ' ускорительного' насоса і чи струйки з нього при мінімальному відкриванні дрос.заслонки бють відразу в щілину між заслонкою та корпусом карбюратора.передивись ще раз розподільник запалення і вистав запалення.в мене навпаки не було провалу але після 2500 не іхав.в розподільнику де стоять пружинки в центробіжному коректорі підігнув усики за які чіпляються ці пружинки так, щоб в початковому стані вони не бовтались а ніби трішки натягнуті були.свічки були білі після ізди тому в 1 й камері головний повітряний жикльор замінив на з меншою пропускною здатністю зараз все ок машинка славно бігає.

Есть подозрение на слона, чет мне не понравилось как он ссыт, должна быть цельная струя, а у мкея как-то розбрызгивается, слон стоит 45-й от нивы тайги, буду его на днях чистить и заново выставлять, а там будет видно.


_________________
Лучше использовать 1% усилий от каждого из 100 человек, чем 100% от своих.
на любой вопрос найду любой ответ.
Изощренный садизм: кормить дятла сухариками с чугунной сковородки.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун Часовий пояс: GMT + 3
Сторінка 1 з 1

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group