Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
Ro968Ma
Статус: Offline Зареєстрований: 15.07.2009 Повідомлення: 191 Звідки: Чортків, Тернопільська обл.
|
Додано: 10 Листопад 2011 10:40 Заголовок повідомлення: |
|
|
Маю таку проблему.
Одного ранку мій Зазік не завівся, стартер не міг прокрутити ротор, БК показав напругу в бортовій мережі 11,8 В.
Акумулятор був поставлений на зарядку. Але наступного ранку батько вирішив поїхати на дачу і позичив в родича акумулятор. Далі з його слів після підключення клем акумулятора десь через 1 хвилину з моторного відсіка повалив густий дим, після того клеми були від'єднанні.
Візуальний огляд: з білого проводу "+" що іде від генератора до стартера місцями облізла ізоляція.
Після допиту батька виявилось наступне: був тільки дим, ні тріскоту, ні горіння, білий провід "+" від генератора до стартера розігрівся так, що об нього можна було обпектись, і саме головне - "клеми не підходили по розмірах", тому він підкладав провід під них.
Замір опору між "+"(клема, провід що обгорів) та "-" (клема, кузов) показав опір 1,26 МОм. Тестер з організації, професійний, пройшов повірку.
Так от, підозрюю, що батько переплутав клеми на акумуляторі із усіма витікаючими обставинами.
План дій наступний, ще раз взяти в родича акумулятор і по розмірах клем вияснити, чи дійсно була переплюсовка. Потім поставити заряджений акумулятор але при під'єднанні клем спочатку попробувати через запобіжник чи тоненький провід. Якщо запобіжник витримає то під'єднати клеми і протестити, що працює.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
John Warner ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист


Статус: Offline Зареєстрований: 07.11.2009 Повідомлення: 5912
|
Додано: 10 Листопад 2011 11:08 Заголовок повідомлення: |
|
|
Сгореть могли:
1) Реле поворотов (под торпедой).
2) Регулятор напряжения, если он электронный.
3) Коммутатор зажигания и Датчик Холла, если установлены.
4) Само собою, музыка, если есть, и сигналка (это вряд ли, обычно имеют защиту).
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Ro968Ma
Статус: Offline Зареєстрований: 15.07.2009 Повідомлення: 191 Звідки: Чортків, Тернопільська обл.
|
Додано: 10 Листопад 2011 12:15 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ще по ідеї скоріше всього могли згоріти діоди випрямляча генератора.
В електриці так знаю основи. Думаю вийшло коротке замикання саме через діоди, от тільки ще не можу зрозуміти, чи струм пішов через діоди зразу на корпус, чи ще через обмотку генератора. По схемах що знайшов на інші карбюраторні совдеповські авто - виходить коротке замикання тільки через діоди минаючи обмотки генератора, хоча в процесі перегоряння діодів теоретично могло піти і через обмотку.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
John Warner ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист


Статус: Offline Зареєстрований: 07.11.2009 Повідомлення: 5912
|
Додано: 10 Листопад 2011 13:37 Заголовок повідомлення: |
|
|
Да, диоды в первую очередь.
Просто уже писалось, я и не стал сразу упоминать.
Обмотки горят много реже, но тоже бывает, да.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Ro968Ma
Статус: Offline Зареєстрований: 15.07.2009 Повідомлення: 191 Звідки: Чортків, Тернопільська обл.
|
Додано: 10 Листопад 2011 21:59 Заголовок повідомлення: |
|
|
Дякую за допомогу!
Догадки підтвердились, акумулятор, який позичили у родича був знятий з іномарки, він з зворотньою (обратной) полярністю, схематично це так:
________________
|***************|
|***************|
|------------------------|
|"-"O |______|O"+"|
|_______________|
Будем розбиратись, про результати відпишусь.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Hammer Великий Комбинатор

Статус: Offline Зареєстрований: 06.08.2008 Повідомлення: 2524 Звідки: г.Лиман, Донецкая обл, УКРАИНА!!! Моє авто: ЗАЗ 965, 61г.в.- был :(
|
Додано: 10 Листопад 2011 22:09 Заголовок повідомлення: |
|
|
"ЙоХаНыЕ гандоны" клемы по разному делать
ДЛЯ ДУРАКА КЛЕМЫ С РАЗНЫМИ РАЗМЕРАМИ СДЕЛАНЫ!!! А НАШ СЛАВЯНСКИЙ ЧЕЛ МОЖЕТ НАТЯНУТЬ - невпихуемое!!!!!!!!!!!!!
_________________ зовут меня- Веталь  |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Ro968Ma
Статус: Offline Зареєстрований: 15.07.2009 Повідомлення: 191 Звідки: Чортків, Тернопільська обл.
|
Додано: 06 Лютий 2012 23:24 Заголовок повідомлення: |
|
|
Зняв випрямляч генератора, провірив по камасутрі лампочкою, тестером, знайшов там режим перевірки діодів, все добре.
Тільки сильно оплавився плюсовий провід від генератора до стартера.
Виходить що діоди витримали коротке замикання.
Тепер маю дві "підкови" - з донора (верхня) і та яка стояла (нижня).
Який варіант краще ?
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
John Warner ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист


Статус: Offline Зареєстрований: 07.11.2009 Повідомлення: 5912
|
Додано: 06 Лютий 2012 23:46 Заголовок повідомлення: |
|
|
Краще нижняя - потому что диоды мощнее и вообще конструкция охлаждается всяко лучше.
Причём, мощность диодов - важнее всего))
К тому же, их легко, при желании, заменить на ещё более мощные, хотя и незачем - те, что стоят, уже с запасом перекрывают требуемый ток.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
kubanoid

Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 1058 Звідки: Краснодар Моє авто: ЗАЗ-968М 1993 г., Nissan Terrano-II, 2001 г.
|
Додано: 07 Лютий 2012 17:52 Заголовок повідомлення: |
|
|
John Warner
А какого ты мнения, как практикующий врач, о впихивании в мост диодов Шоттки? Там вроде какие-то десятые доли вольта можно выиграть, а это вполне реальные ватты, не расходуемые на нагрев моста, а идущие на пользу энергетике Жужика.
_________________ "Запорожец старый купили, разваленный!" (с) Э. Успенский |
|
Повернутися до початку |
|
 |
John Warner ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист


Статус: Offline Зареєстрований: 07.11.2009 Повідомлення: 5912
|
Додано: 07 Лютий 2012 18:27 Заголовок повідомлення: |
|
|
В принципе, неплохо бы.
Но я сам обычно ими не морочусь))
На мотоцикл (ИЖ-Ю5) собирал с таких, было дело, там каждый ватт от слабой динамы был на счету, а на машине как-то посчитал уже ловлей блох.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Ro968Ma
Статус: Offline Зареєстрований: 15.07.2009 Повідомлення: 191 Звідки: Чортків, Тернопільська обл.
|
Додано: 09 Квітень 2012 09:16 Заголовок повідомлення: |
|
|
Невеличкий звіт за результатами переплюсовки клем АКБ.
1. Оплавився (не згорів) плюсовий провід від генератора до стартера.
2. Оплавлений провід був замінений, але проведений не через кожухи мотора до стартера, а через моторний відсік і припаяний до плюсової клеми АКБ (АКБ з заводу стоїть ззаду).
3. Нічого не згоріло, випрямляч тестувався, все решту уже провірялось після встановлення АКБ - повороти, аварійка працюють, зарядка іде (міряв БК та тестером на рідних оборотах двигуна), БК на щастя був відключений на момент переплюсовки.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
John Warner ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист


Статус: Offline Зареєстрований: 07.11.2009 Повідомлення: 5912
|
Додано: 09 Квітень 2012 09:46 Заголовок повідомлення: |
|
|
Шо, опять!? ©Волк из мультика
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Ro968Ma
Статус: Offline Зареєстрований: 15.07.2009 Повідомлення: 191 Звідки: Чортків, Тернопільська обл.
|
Додано: 09 Квітень 2012 15:48 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ні, це ще той випадок, машинка зиму провела в сплячці.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
|