Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
Перепутал клемы аккума
На сторінку Попер.  1, 2
 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Електрика
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
Ro968Ma



Статус: Offline
Зареєстрований: 15.07.2009
Повідомлення: 191
Звідки: Чортків, Тернопільська обл.

ПовідомленняДодано: 10 Листопад 2011 10:40    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Маю таку проблему.
Одного ранку мій Зазік не завівся, стартер не міг прокрутити ротор, БК показав напругу в бортовій мережі 11,8 В.
Акумулятор був поставлений на зарядку. Але наступного ранку батько вирішив поїхати на дачу і позичив в родича акумулятор. Далі з його слів після підключення клем акумулятора десь через 1 хвилину з моторного відсіка повалив густий дим, після того клеми були від'єднанні.
Візуальний огляд: з білого проводу "+" що іде від генератора до стартера місцями облізла ізоляція.
Після допиту батька виявилось наступне: був тільки дим, ні тріскоту, ні горіння, білий провід "+" від генератора до стартера розігрівся так, що об нього можна було обпектись, і саме головне - "клеми не підходили по розмірах", тому він підкладав провід під них.
Замір опору між "+"(клема, провід що обгорів) та "-" (клема, кузов) показав опір 1,26 МОм. Тестер з організації, професійний, пройшов повірку.
Так от, підозрюю, що батько переплутав клеми на акумуляторі із усіма витікаючими обставинами.

План дій наступний, ще раз взяти в родича акумулятор і по розмірах клем вияснити, чи дійсно була переплюсовка. Потім поставити заряджений акумулятор але при під'єднанні клем спочатку попробувати через запобіжник чи тоненький провід. Якщо запобіжник витримає то під'єднати клеми і протестити, що працює.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
John Warner
ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист
ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист


Статус: Offline
Зареєстрований: 07.11.2009
Повідомлення: 5912


ПовідомленняДодано: 10 Листопад 2011 11:08    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Сгореть могли:

1) Реле поворотов (под торпедой).
2) Регулятор напряжения, если он электронный.
3) Коммутатор зажигания и Датчик Холла, если установлены.
4) Само собою, музыка, если есть, и сигналка (это вряд ли, обычно имеют защиту).

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Ro968Ma



Статус: Offline
Зареєстрований: 15.07.2009
Повідомлення: 191
Звідки: Чортків, Тернопільська обл.

ПовідомленняДодано: 10 Листопад 2011 12:15    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Ще по ідеї скоріше всього могли згоріти діоди випрямляча генератора.
В електриці так знаю основи. Думаю вийшло коротке замикання саме через діоди, от тільки ще не можу зрозуміти, чи струм пішов через діоди зразу на корпус, чи ще через обмотку генератора. По схемах що знайшов на інші карбюраторні совдеповські авто - виходить коротке замикання тільки через діоди минаючи обмотки генератора, хоча в процесі перегоряння діодів теоретично могло піти і через обмотку.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
John Warner
ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист
ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист


Статус: Offline
Зареєстрований: 07.11.2009
Повідомлення: 5912


ПовідомленняДодано: 10 Листопад 2011 13:37    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Да, диоды в первую очередь.
Просто уже писалось, я и не стал сразу упоминать.
Обмотки горят много реже, но тоже бывает, да.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Ro968Ma



Статус: Offline
Зареєстрований: 15.07.2009
Повідомлення: 191
Звідки: Чортків, Тернопільська обл.

ПовідомленняДодано: 10 Листопад 2011 21:59    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Дякую за допомогу!
Догадки підтвердились, акумулятор, який позичили у родича був знятий з іномарки, він з зворотньою (обратной) полярністю, схематично це так:
________________
|***************|
|***************|
|------------------------|
|"-"O |______|O"+"|
|_______________|
Будем розбиратись, про результати відпишусь.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Hammer
Великий Комбинатор


Статус: Offline
Зареєстрований: 06.08.2008
Повідомлення: 2524
Звідки: г.Лиман, Донецкая обл, УКРАИНА!!!
Моє авто: ЗАЗ 965, 61г.в.- был :(

ПовідомленняДодано: 10 Листопад 2011 22:09    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Ro968Ma писав(ла):

"ЙоХаНыЕ гандоны" клемы по разному делать Laughing
ДЛЯ ДУРАКА КЛЕМЫ С РАЗНЫМИ РАЗМЕРАМИ СДЕЛАНЫ!!! А НАШ СЛАВЯНСКИЙ ЧЕЛ МОЖЕТ НАТЯНУТЬ - невпихуемое!!!!!!!!!!!!!


_________________
зовут меня- Веталь Wink2
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Ro968Ma



Статус: Offline
Зареєстрований: 15.07.2009
Повідомлення: 191
Звідки: Чортків, Тернопільська обл.

ПовідомленняДодано: 06 Лютий 2012 23:24    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Зняв випрямляч генератора, провірив по камасутрі лампочкою, тестером, знайшов там режим перевірки діодів, все добре.
Тільки сильно оплавився плюсовий провід від генератора до стартера.
Виходить що діоди витримали коротке замикання.
Тепер маю дві "підкови" - з донора (верхня) і та яка стояла (нижня).



Який варіант краще ?

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
John Warner
ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист
ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист


Статус: Offline
Зареєстрований: 07.11.2009
Повідомлення: 5912


ПовідомленняДодано: 06 Лютий 2012 23:46    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Краще нижняя - потому что диоды мощнее и вообще конструкция охлаждается всяко лучше.

Причём, мощность диодов - важнее всего))
К тому же, их легко, при желании, заменить на ещё более мощные, хотя и незачем - те, что стоят, уже с запасом перекрывают требуемый ток.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
kubanoid



Статус: Offline
Зареєстрований: 12.03.2006
Повідомлення: 1058
Звідки: Краснодар
Моє авто: ЗАЗ-968М 1993 г., Nissan Terrano-II, 2001 г.

ПовідомленняДодано: 07 Лютий 2012 17:52    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


John Warner
А какого ты мнения, как практикующий врач, о впихивании в мост диодов Шоттки? Там вроде какие-то десятые доли вольта можно выиграть, а это вполне реальные ватты, не расходуемые на нагрев моста, а идущие на пользу энергетике Жужика.


_________________
"Запорожец старый купили, разваленный!" (с) Э. Успенский
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
John Warner
ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист
ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист


Статус: Offline
Зареєстрований: 07.11.2009
Повідомлення: 5912


ПовідомленняДодано: 07 Лютий 2012 18:27    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


В принципе, неплохо бы.
Но я сам обычно ими не морочусь))
На мотоцикл (ИЖ-Ю5) собирал с таких, было дело, там каждый ватт от слабой динамы был на счету, а на машине как-то посчитал уже ловлей блох.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Ro968Ma



Статус: Offline
Зареєстрований: 15.07.2009
Повідомлення: 191
Звідки: Чортків, Тернопільська обл.

ПовідомленняДодано: 09 Квітень 2012 09:16    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Невеличкий звіт за результатами переплюсовки клем АКБ.
1. Оплавився (не згорів) плюсовий провід від генератора до стартера.
2. Оплавлений провід був замінений, але проведений не через кожухи мотора до стартера, а через моторний відсік і припаяний до плюсової клеми АКБ (АКБ з заводу стоїть ззаду).
3. Нічого не згоріло, випрямляч тестувався, все решту уже провірялось після встановлення АКБ - повороти, аварійка працюють, зарядка іде (міряв БК та тестером на рідних оборотах двигуна), БК на щастя був відключений на момент переплюсовки.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
John Warner
ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист
ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист


Статус: Offline
Зареєстрований: 07.11.2009
Повідомлення: 5912


ПовідомленняДодано: 09 Квітень 2012 09:46    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Шо, опять!? Shocked ©Волк из мультика
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Ro968Ma



Статус: Offline
Зареєстрований: 15.07.2009
Повідомлення: 191
Звідки: Чортків, Тернопільська обл.

ПовідомленняДодано: 09 Квітень 2012 15:48    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Ні, це ще той випадок, машинка зиму провела в сплячці.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Електрика Часовий пояс: GMT + 3
На сторінку Попер.  1, 2
Сторінка 2 з 2

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group