| Попередня тема :: Наступна тема   | 
	
	
	
		| Автор | 
		Повідомлення | 
	
	
		LEKS Авторитетище
  
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 15.04.2003 Повідомлення: 7163 Звідки: Боярка (пригород КИЕВА)
 
  | 
		
			
				 Додано: 30 Квітень 2011 21:02    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 
 
	  | Roskо писав(ла): | 
	 
	
	  
 
	  | LEKS писав(ла): | 
	 
	
	  | выглядит супер, конечно. вот только зачем надо было красить передние рычаги и задние корпуса ступиц? или ты и подшипники красить будешь? | 
	 
 
 
це грунтівка    | 
	 
 
и?
  _________________ 050-5254195 | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		bomok58
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 28.12.2010 Повідомлення: 1173 Звідки: г. Полоцк, центр Европы Моє авто: ЗАЗ 968М - для души
  | 
		
			
				 Додано: 30 Квітень 2011 23:05    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Я думаю LEKS имел ввиду поверхности, у которых естественное состояние  -нахождение в смазке, покрытие слоем смазки или заполнение смазкой.
 
 Я правильно понял?
 
 А вообще я такой подход к окраске мелочевки -  разделяю, сам тоже все перекрашиваю. Хорошо окрашенного кузова мало, машину нарядной  делает мелочевка.
  _________________ Hyundai S Coupe 93 г. 1.5i, 12 V, 88л.с. G4EK, ECFI, ( ее имя - Зверюга)
 
Присобачиваю неприсобачиваемое | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		GTMAD
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 20.01.2010 Повідомлення: 389 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ 965А Yalta
  | 
		
			
				 Додано: 01 Тра 2011 00:36    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 
 
	  | LEKS писав(ла): | 
	 
	
	  |  вот только зачем надо было красить передние рычаги и задние корпуса ступиц? или ты и подшипники красить будешь? | 
	 
 
 
 
Частини передніх важелів які заходять в труби підвіски, а також інші робочі поверхні замасковані броньованим скотчем, поперше від піскоструйки, а подруге від грунта. Я їх не встиг розмотати, гроза починалсь   
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		LEKS Авторитетище
  
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 15.04.2003 Повідомлення: 7163 Звідки: Боярка (пригород КИЕВА)
 
  | 
		
			
				 Додано: 01 Тра 2011 09:01    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 тогда вопрос снимается. я просто подумал, что ты хорошенько рычаги попескоструил там, где он по втулкам работает. "специалистов" хватает...
  _________________ 050-5254195 | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		GTMAD
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 20.01.2010 Повідомлення: 389 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ 965А Yalta
  | 
		
			
				 Додано: 14 Тра 2011 03:45    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Продовжую "обнуляти" запчастини.
 
Спочатку маскування.
 
 
 
 
Потім піскоструй,
 
Наступний крок - травлячий (кислотний) грунт тонненьким шаром (повинен просвічуватись метал).
 
 
 
 
 
 
На останок 2К поліуритановий грунт-наповнювач
 
 
 
 
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		slon
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 09.10.2007 Повідомлення: 238 Звідки: Lviv
 
  | 
		
			
				 Додано: 15 Тра 2011 00:09    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
         
 
серйозний підхід   
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		GTMAD
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 20.01.2010 Повідомлення: 389 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ 965А Yalta
  | 
		
			
				 Додано: 04 Вересень 2011 13:22    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Давно тут не був - робота,
 
Доречі, по роботі в Гомелі був разів 8 за цей час.
 
 
Продовжую підготовку запчастин.
 
Так вони виглядали
 
 
 
 
Перед піскоструйною обробкою потрібно максимально видалити масляні забруднення з поверхні деталі, використовую такий обезжирювач
 
 
 
 
Велика подяка LANCу за піскоструйку, ось, що він мені зробив. LANC з мене грунт.
 
 
 
 
Пора фабуватись, не забуваемо, що після піскоструйної обробки потрібно нанести грунт як найшвидше.
 
Так як стелажа для підвіски деталей я не маю доводиться виставляти деталі на імпровізований стіл.
 
 
 
 
Тепер готуємо инструмент.
 
 
 
 
Виконавець робіт  і компрессор :-)
 
 
 
 
Згідно теорії на голий метал, для найкращого результату, потрібно класти або травлячий грунт або епоксидний. Але не мав можливості це зробити то використовую 2-х компонентний поліуритановий грунт-рідка шпатлівка XPP 40003 виробництва PPG (з мого досвіду найкращий поліуритановий грунт).
 
 
Приготування грунту.
 
Інтенсивно вимішуємо грунт (у мому випадку бовтаю каністрою в різних площинах 5-10 хвилин)
 
Наливаємо 4 частини грунту
 
 
 
 
Взбовтуємо затверджувач.
 
Додаємо 1 частину затверджувача
 
 
 
 
Вимішуємо мірною лінійкою (або чим прийдеться :-) але чистим і обезжиреним) грунт із затверджувачем до повної гомогенізації.
 
 
 
 
Додаю розчинника, в залежності від того який продукт нам потрібен (грунт чи рідка шпатлівка) 2 - 5 % і знову добре вимішуємо.
 
 
 
 
Заливаємо грунт в бачок фарборозпилювача через паперовий фільтр і наносимо на деталі.
 
Результат ось такий
 
 
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		seregazaz
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 14.10.2009 Повідомлення: 343 Звідки: Одесса Моє авто: заз965 1962г
  | 
		
			
				 Додано: 04 Вересень 2011 20:13    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 пескоструй решает.. шкуркой это можно было затирать очень долго, а так конечно можно все обработать, даже самую мелочь    
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		GTMAD
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 20.01.2010 Повідомлення: 389 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ 965А Yalta
  | 
		
			
				 Додано: 15 Вересень 2011 12:33    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 По можливості стараюсь замінити старі елементи кріплення на нові з нержавійки.
 
Ось комплект для автомобільного сигналу
 
 
 
 
Так вийшло в зібраному стані
 
 
 
 
А це після нанесення емалі і остаточної зборки
 
 
 
  Останній раз редагувалося: GTMAD (21 Вересень 2011 16:23), всього редагувалося 1 раз | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		nylon Кот Леопольд
  
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 16.05.2007 Повідомлення: 4473 Звідки: Гостомель-сity Моє авто: Zaz 968 m low
  | 
		
			
				 Додано: 15 Вересень 2011 12:47    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 сигнал більше не буде піддаватись покрасці?
 
наче в грунті тільки  
  _________________ Мы здесь ненадолго, но это очень хорошее время (c)Colin Steele McRae. | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		GTMAD
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 20.01.2010 Повідомлення: 389 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ 965А Yalta
  | 
		
			
				 Додано: 15 Вересень 2011 12:51    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Задую завтра в білий колір
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		petertuning
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 17.06.2004 Повідомлення: 2557 Звідки: kiev
 
  | 
		
			
				 Додано: 15 Вересень 2011 13:27    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 чет я не понял а зачем грунт на тормозную поверхность барабанов??? новое слово в триботехнике???
  _________________ тюнинг навсегда | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		GTMAD
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 20.01.2010 Повідомлення: 389 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ 965А Yalta
  | 
		
			
				 Додано: 15 Вересень 2011 17:31    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 
 
	  | petertuning писав(ла): | 
	 
	
	  | чет я не понял а зачем грунт на тормозную поверхность барабанов??? новое слово в триботехнике??? | 
	 
 
 
Погоджуюсь це "мінус" але грунт легко зніметься з робочої поврехні 300-м наждаком перд установкою барабану на автомобіль (додаткові затрати часу - 5 хв на барабан), по друге робоча поверхня не буде ржавіти до установки барабанів на авто і по третьє барабани будуть мати достойний вигляд.   
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		petertuning
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 17.06.2004 Повідомлення: 2557 Звідки: kiev
 
  | 
		
			
				 Додано: 16 Вересень 2011 08:26    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 а я то думал о трибонано технологиях....а если грунт удаляеться за 5 минут наждаком-то єто разве хороший грунт?? 
  _________________ тюнинг навсегда | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		GTMAD
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 20.01.2010 Повідомлення: 389 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ 965А Yalta
  | 
		
			
				 Додано: 16 Вересень 2011 10:34    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 
 
	  | petertuning писав(ла): | 
	 
	
	   если грунт удаляеться за 5 минут наждаком-то єто разве хороший грунт??  | 
	 
 
 
 
Якщо пальцем терти то ти правий     але якщо наждаком то ні.
 
Наждаком скло матується, а воно знааачно твердіше за грунт чи фарбу
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		petertuning
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 17.06.2004 Повідомлення: 2557 Звідки: kiev
 
  | 
		
			
				 Додано: 16 Вересень 2011 11:05    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 ну в общем респект...разноцветные запчастюльки я люблю
  _________________ тюнинг навсегда | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		LEKS Авторитетище
  
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 15.04.2003 Повідомлення: 7163 Звідки: Боярка (пригород КИЕВА)
 
  | 
		
			
				 Додано: 16 Вересень 2011 20:14    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 а крепеж не китайский? уж больно блестящий
  _________________ 050-5254195 | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		GTMAD
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 20.01.2010 Повідомлення: 389 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ 965А Yalta
  | 
		
			
				 Додано: 21 Вересень 2011 16:25    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 
 
	  | LEKS писав(ла): | 
	 
	
	  | а крепеж не китайский? уж больно блестящий | 
	 
 
 
Якщо чесно то не зняю як відрізнити Китайський чи ні, купував у спеціалізованому магазині біля Куренівського ринку
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		GTMAD
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 20.01.2010 Повідомлення: 389 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ 965А Yalta
  | 
		
			
				 Додано: 21 Вересень 2011 16:32    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 
 
	  | petertuning писав(ла): | 
	 
	
	  | ну в общем респект...разноцветные запчастюльки я люблю | 
	 
 
 
Приїзжай і тобі задуємо, он Саняба та Ferents вже з обновками  
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		kobza Шаман Сосіской
 
  Статус: Offline Зареєстрований: 09.11.2008 Повідомлення: 695 Звідки: Ів Франківськ
 
  | 
		
			
				 Додано: 21 Вересень 2011 23:42    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 І я хочу ,разнацвєтні штучки   
  _________________ А небо все точно такое же,
 
 Как если бы ты не продался...
 
(Егор Летов) | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		 |