Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
Hell-Racer †


Статус: Offline Зареєстрований: 18.07.2007 Повідомлення: 6929 Звідки: Івано-Франківськ - Київ - Буча Моє авто: ЗАЗ-968М, АЕ968М, ГАЗ-21C Volg O ) ) ) VW Transporter T4, Audi A4 Allroad ABT
|
Додано: 19 Березень 2009 11:20 Заголовок повідомлення: |
|
|
Andriy_if писав(ла): |
В Хелла тоже масло що і в мене. Довольний вроді. |
ага Але в мене 15в40. Червоне 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
sasha_fv

Статус: Offline Зареєстрований: 24.03.2008 Повідомлення: 353 Звідки: Kiev Моє авто: ЗАЗ 968М
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
napalm Главврач


Статус: Offline Зареєстрований: 11.04.2003 Повідомлення: 9917 Звідки: Киев Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 19 Березень 2009 14:11 Заголовок повідомлення: |
|
|
Что-то меня берут сомнения, что в Shell серьезно изучали вопрос какое масло подходит для Запорожца.
Повторю, личное дело каждого.
Просто говорю из личного опыта и опыта знакомых - при использовании масла меньшей вязкости чем 50 по SAE - двигатель не набирает давление и в следствие этого греется.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Andriy_if

Статус: Offline Зареєстрований: 13.11.2007 Повідомлення: 449 Звідки: з Франіка Моє авто: ЗАЗ - 965
|
Додано: 19 Березень 2009 21:14 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ну чого ви спорете яке масло лити. М8, Олейна, яка хрен різниця. Хай хто і що хоче, то і заливає. Кому мало 10, 20 і хзW40, заливайте собі на літо нігрол або солідол пакуйте. Все залежить від стану мотору.
NAPALM
Якщо тебе цікавить чи занімався Шелл дослідженням мотору Запорожця, то скажу що не знаю точно, но деякими точно. А ще дослідження впливу, характеристик і т.п. проводяться в автопарках, автопідприємсв Але так як займався торгівлею масла можу сказати, якщо виробник рекомендує лити туда таке масло, значить він за це відповідає (звичайних роздрібник продавців це не стосується).
_________________ ЗАЗ - 968М -труп
Грашка 2.2 |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Borislav Кю в эцихе


Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2004 Повідомлення: 1491 Звідки: LV-426
|
Додано: 19 Березень 2009 21:28 Заголовок повідомлення: |
|
|
napalm писав(ла): |
Никаких 15W40 в Запорожец! Будет недостаточное давление и перегрев! |
Смотря в каком состоянии двиг. Мне достался с пробегом около 6 тык, уже не один десяток тыков проехал на Castrol Magnatec 15W40 (каждый день езжу). Никаких намёков на недостаток давления (лампочка гаснет сразу при включении стартера, на прогретом). А перегреть даже летом не получается, даже в пробках. Стоковая 40-ка...
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
sanitar лентяй

Статус: Offline Зареєстрований: 29.11.2005 Повідомлення: 11632 Звідки: Киев Моє авто: 968м
|
Додано: 19 Березень 2009 21:41 Заголовок повідомлення: |
|
|
15W40 Delphi
тоже не знаю.спорный вопрос.я получал моргание только когда летом пролетал на 130 бориспольскую или броварскую трассу(первая 16 км,вторая где-то 7-10 км).но тогда я не знал о том что датчик температуры врет градусов на 15-20,и по датчику нагревался до примерно 105-110.да,потеря тяги была,да лампочка горела.но это только при таких экстремальных ситуациях.при обычной эксплуатации никогда не испытывал проблем.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
el_fuego Маньяк-одиночка


Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4855 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 19 Березень 2009 22:44 Заголовок повідомлення: |
|
|
napalm писав(ла): |
Просто говорю из личного опыта и опыта знакомых - при использовании масла меньшей вязкости чем 50 по SAE - двигатель не набирает давление и в следствие этого греется. |
А гревшийся двигатель - из "бывалых" или после нормальной капиталки?
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
sasha_fv

Статус: Offline Зареєстрований: 24.03.2008 Повідомлення: 353 Звідки: Kiev Моє авто: ЗАЗ 968М
|
Додано: 20 Березень 2009 10:19 Заголовок повідомлення: |
|
|
napalm писав(ла): |
Что-то меня берут сомнения, что в Shell серьезно изучали вопрос какое масло подходит для Запорожца.
Повторю, личное дело каждого.
Просто говорю из личного опыта и опыта знакомых - при использовании масла меньшей вязкости чем 50 по SAE - двигатель не набирает давление и в следствие этого греется. |
+1
15W40 зима, осень - хорошо, на лето буду заливать 20W50
_________________ ZAZ 968M 1.2 МПЗС v3 |
|
Повернутися до початку |
|
 |
SIMON

Статус: Offline Зареєстрований: 22.02.2004 Повідомлення: 4955 Звідки: Харьков
|
Додано: 20 Березень 2009 11:02 Заголовок повідомлення: |
|
|
15W для зимы не очень хорошо - густовато, лучше 10, а то при морозах могут быть проблемы с холодным стартом.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Fedot

Статус: Offline Зареєстрований: 15.02.2008 Повідомлення: 45 Звідки: Луцьк
|
Додано: 22 Березень 2009 21:01 Заголовок повідомлення: |
|
|
20W50 Valvoline або 20W50 XADO.
З Хадо маю вищеозначені проблеми /після навіть нетривалої їзди (20-30км) зі швидкістю 80-100км/год починає горіти лампочка тиску/
Велволайнівське вигорає, хоча в цілому досить непогане.
Спробую для наступної заміни рекомендоване мені ENEOS 10W60, після експлуатації відпишуся.
_________________ Скажений V4 Жужик |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Lagiga

Статус: Offline Зареєстрований: 10.04.2007 Повідомлення: 1141 Звідки: Горловка
|
Додано: 23 Березень 2009 09:15 Заголовок повідомлення: |
|
|
Fedot писав(ла): |
20W50 Valvoline або 20W50 XADO.
З Хадо маю вищеозначені проблеми /після навіть нетривалої їзди (20-30км) зі швидкістю 80-100км/год починає горіти лампочка тиску/
Велволайнівське вигорає, хоча в цілому досить непогане.
Спробую для наступної заміни рекомендоване мені ENEOS 10W60, після експлуатації відпишуся. |
а может не в масле проблема? Просто двиг на ремонт проситсо.
У меня и 15w40 не мигало, пока с двигом всё норм было.
_________________ По Запорожцу в каждую семью, товарищи! |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Fedot

Статус: Offline Зареєстрований: 15.02.2008 Повідомлення: 45 Звідки: Луцьк
|
Додано: 23 Березень 2009 09:48 Заголовок повідомлення: |
|
|
Lagiga писав(ла): |
Fedot писав(ла): |
20W50 Valvoline або 20W50 XADO.
З Хадо маю вищеозначені проблеми /після навіть нетривалої їзди (20-30км) зі швидкістю 80-100км/год починає горіти лампочка тиску/
Велволайнівське вигорає, хоча в цілому досить непогане.
Спробую для наступної заміни рекомендоване мені ENEOS 10W60, після експлуатації відпишуся. |
а может не в масле проблема? Просто двиг на ремонт проситсо.
У меня и 15w40 не мигало, пока с двигом всё норм было. |
Та я б не сказав...Компресія 9,5-9,2 в усіх циліндрах, жвавенький. Коли просився на ремонт - більш як 70 км/год витиснути не міг з нього...
_________________ Скажений V4 Жужик |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Lagiga

Статус: Offline Зареєстрований: 10.04.2007 Повідомлення: 1141 Звідки: Горловка
|
Додано: 23 Березень 2009 10:33 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ну компрессия это хорошо, а вкладыши? Ведь за давление они отвечают. А угар масла может быть из-за раздолбанных втулок клапанов.
_________________ По Запорожцу в каждую семью, товарищи! |
|
Повернутися до початку |
|
 |
SIMON

Статус: Offline Зареєстрований: 22.02.2004 Повідомлення: 4955 Звідки: Харьков
|
Додано: 23 Березень 2009 13:10 Заголовок повідомлення: |
|
|
Самое интересное, что в мануале к экспортным 968М завод рекомендует 10W40 и даже 10W30... интересно, что они имели ввиду, может тогда еще ...W50 просто не было.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
el_fuego Маньяк-одиночка


Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4855 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 23 Березень 2009 13:19 Заголовок повідомлення: |
|
|
Fedot писав(ла): |
З Хадо маю вищеозначені проблеми /після навіть нетривалої їзди (20-30км) зі швидкістю 80-100км/год починає горіти лампочка тиску/ |
А ти спробуй безпосередньо манометром заміряти.. був випадок, що вже за тиску в 3 од. горіла лампочка
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Fedot

Статус: Offline Зареєстрований: 15.02.2008 Повідомлення: 45 Звідки: Луцьк
|
Додано: 23 Березень 2009 19:48 Заголовок повідомлення: |
|
|
el_fuego писав(ла): |
Fedot писав(ла): |
З Хадо маю вищеозначені проблеми /після навіть нетривалої їзди (20-30км) зі швидкістю 80-100км/год починає горіти лампочка тиску/ |
А ти спробуй безпосередньо манометром заміряти.. був випадок, що вже за тиску в 3 од. горіла лампочка |
Та треба)) Бо думаю, що воно так і є))
_________________ Скажений V4 Жужик |
|
Повернутися до початку |
|
 |
sanitar лентяй

Статус: Offline Зареєстрований: 29.11.2005 Повідомлення: 11632 Звідки: Киев Моє авто: 968м
|
Додано: 23 Березень 2009 20:58 Заголовок повідомлення: |
|
|
el_fuego писав(ла): |
Fedot писав(ла): |
З Хадо маю вищеозначені проблеми /після навіть нетривалої їзди (20-30км) зі швидкістю 80-100км/год починає горіти лампочка тиску/ |
А ти спробуй безпосередньо манометром заміряти.. був випадок, що вже за тиску в 3 од. горіла лампочка |
откуда знаешь,если манометр вкручивается вместо датчика для лампочки?
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
el_fuego Маньяк-одиночка


Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4855 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 23 Березень 2009 21:07 Заголовок повідомлення: |
|
|
sanitar писав(ла): |
откуда знаешь,если манометр вкручивается вместо датчика для лампочки? |
манометр включен последовательно в масляную магистраль дополнительного фильтра
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
|