 |
ЗАЗ Форум Посвящённый автомобилям Запорожець
|
|
|
|
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
Kremny
Статус: Offline Зарегистрирован: 06.01.2021 Сообщения: 3 Откуда: З півночі Моя машина: Доволі,Стареньке авто
|
Добавлено: 14 Январь 2021 21:37 Заголовок сообщения: |
|
|
Розподільник від Волги з індукційним сенсором підходить без проблем(можна відкорегувати пружину вакуумного регулятора).Додати комут.Шкода-Фав.(2А)+катушку найпотужнішу-3122 .Силікон ніколи не ставити.Головне-герметичність ковпачків.А якщо допрацювати кришку з рухомим контактом,можна ставити до 1.5мм свічкових електродів.
|
|
Вернуться к началу |
|
 |
Wladimir_Donetsk

Статус: Offline Зарегистрирован: 13.07.2006 Сообщения: 4658 Откуда: Україна Моя машина: ЗАЗ-968А
|
Добавлено: 15 Январь 2021 21:00 Заголовок сообщения: |
|
|
Навіщо такі танці, якщо є трамблер з ДХ від "АЗЛК", та ще й "Волговський" має неаби які розміри.
А якщо хочеться комутатора до контактного трамблера, то комутатор від/для "ГАЗ-66" та "ЗИЛ-131", називається він ТК-102, працює з котушкою(трансформатором) Б114.
Нічаго й вигадувати не треба, "всьо уже украдєно до нас"(в даному випадку, "винайдено до нас" )!
Підключається згідно зі схемою, тобто конденсатор на трамблері треба відключати, варіатор на котушці, задіяний по схемі ЗАЗ-968
|
|
Вернуться к началу |
|
 |
Kremny
Статус: Offline Зарегистрирован: 06.01.2021 Сообщения: 3 Откуда: З півночі Моя машина: Доволі,Стареньке авто
|
Добавлено: 02 Апрель 2021 21:30 Заголовок сообщения: |
|
|
Спробуйте уважно прочитати моє повідомлення,а потім-своє.
Нічого,окрім безглуздості.Тому й відвідування сайту слабке-через флуд тролів.Доречі,комут.від,,Фаворіта надійний,ремонтопридатний та вдвічі потужніший за 131...90... 0529... та інші промислові СНГ.А Б114 гарна лише для,,волохатої іскри".
|
|
Вернуться к началу |
|
 |
Wladimir_Donetsk

Статус: Offline Зарегистрирован: 13.07.2006 Сообщения: 4658 Откуда: Україна Моя машина: ЗАЗ-968А
|
Добавлено: 03 Апрель 2021 22:04 Заголовок сообщения: |
|
|
Kremny, у знайомого шкода старенька, комутатор "працює і працює", не гірше і не ліпше за "ВТН"(від "ДХ").
То ж не тре розповідати, що є кращим для ЗАЗ! Я ставив на свого Запорожця "блок триністорного запалювання, багатоіскровий", ото добра штукенція, на жаль нема ще одного до пари для "божої іскри". Двоконтурну систему запалювання на "Волгу" вже давно встановив, на Жужика все підготовлено, лише "вкинути" й запустити. А ти розповідаєш про те як приліпити до контактного трамблера імпортного індукційного комутатора, тут(у форумчан) є ЗАЗики з "мізками", "SECU-3" встановлено(мене це цікавить, але не настільки, щоб його купувати), тож це ще питання, хто тут флудом займається, бо за індукційного трамблера мови начебто не йшлося.
|
|
Вернуться к началу |
|
 |
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах
 |
|
Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group
|