Список форумов ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Посвящённый автомобилям Запорожець
 
    ПоискПоиск   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения РегистрацияРегистрация
    ПрофильПрофиль   ВходВход 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус перевод
Книжная полка
 
Альтернатива БСЗ (вариант коммутатора к родному трамблеру)
На страницу Пред.  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов ЗАЗ Форум -> Электрика
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
Kremny



Статус: Offline
Зарегистрирован: 06.01.2021
Сообщения: 3
Откуда: З півночі
Моя машина: Доволі,Стареньке авто

СообщениеДобавлено: 14 Январь 2021 21:37    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой


Розподільник від Волги з індукційним сенсором підходить без проблем(можна відкорегувати пружину вакуумного регулятора).Додати комут.Шкода-Фав.(2А)+катушку найпотужнішу-3122 .Силікон ніколи не ставити.Головне-герметичність ковпачків.А якщо допрацювати кришку з рухомим контактом,можна ставити до 1.5мм свічкових електродів.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Wladimir_Donetsk



Статус: Offline
Зарегистрирован: 13.07.2006
Сообщения: 4658
Откуда: Україна
Моя машина: ЗАЗ-968А

СообщениеДобавлено: 15 Январь 2021 21:00    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой


Навіщо такі танці, якщо є трамблер з ДХ від "АЗЛК", та ще й "Волговський" має неаби які розміри.
А якщо хочеться комутатора до контактного трамблера, то комутатор від/для "ГАЗ-66" та "ЗИЛ-131", називається він ТК-102, працює з котушкою(трансформатором) Б114.
Нічаго й вигадувати не треба, "всьо уже украдєно до нас"(в даному випадку, "винайдено до нас" Smile )!
Підключається згідно зі схемою, тобто конденсатор на трамблері треба відключати, варіатор на котушці, задіяний по схемі ЗАЗ-968

Вернуться к началу
Посмотреть профиль Garage Отправить личное сообщение
Kremny



Статус: Offline
Зарегистрирован: 06.01.2021
Сообщения: 3
Откуда: З півночі
Моя машина: Доволі,Стареньке авто

СообщениеДобавлено: 02 Апрель 2021 21:30    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой


Спробуйте уважно прочитати моє повідомлення,а потім-своє.
Нічого,окрім безглуздості.Тому й відвідування сайту слабке-через флуд тролів.Доречі,комут.від,,Фаворіта надійний,ремонтопридатний та вдвічі потужніший за 131...90... 0529... та інші промислові СНГ.А Б114 гарна лише для,,волохатої іскри".

Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Wladimir_Donetsk



Статус: Offline
Зарегистрирован: 13.07.2006
Сообщения: 4658
Откуда: Україна
Моя машина: ЗАЗ-968А

СообщениеДобавлено: 03 Апрель 2021 22:04    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой


Kremny, у знайомого шкода старенька, комутатор "працює і працює", не гірше і не ліпше за "ВТН"(від "ДХ").
То ж не тре розповідати, що є кращим для ЗАЗ! Я ставив на свого Запорожця "блок триністорного запалювання, багатоіскровий", ото добра штукенція, на жаль нема ще одного до пари для "божої іскри". Двоконтурну систему запалювання на "Волгу" вже давно встановив, на Жужика все підготовлено, лише "вкинути" й запустити. А ти розповідаєш про те як приліпити до контактного трамблера імпортного індукційного комутатора, тут(у форумчан) є ЗАЗики з "мізками", "SECU-3" встановлено(мене це цікавить, але не настільки, щоб його купувати), тож це ще питання, хто тут флудом займається, бо за індукційного трамблера мови начебто не йшлося.

Вернуться к началу
Посмотреть профиль Garage Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   

Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов ЗАЗ Форум -> Электрика Часовой пояс: GMT + 3
На страницу Пред.  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Страница 11 из 11

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах

Найти сообщения с вашего последнего посещения
Flag Counter ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group