 |
ЗАЗ Форум Посвящённый автомобилям Запорожець
|
|
|
|
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
Kremny
Статус: Offline Зарегистрирован: 06.01.2021 Сообщения: 2 Откуда: З півночі Моя машина: Доволі,Стареньке авто
|
Добавлено: 14 Январь 2021 21:37 Заголовок сообщения: |
|
|
Розподільник від Волги з індукційним сенсором підходить без проблем(можна відкорегувати пружину вакуумного регулятора).Додати комут.Шкода-Фав.(2А)+катушку найпотужнішу-3122 .Силікон ніколи не ставити.Головне-герметичність ковпачків.А якщо допрацювати кришку з рухомим контактом,можна ставити до 1.5мм свічкових електродів.
|
|
Вернуться к началу |
|
 |
Wladimir_Donetsk

Статус: Offline Зарегистрирован: 13.07.2006 Сообщения: 4654 Откуда: Україна Моя машина: ЗАЗ-968А
|
Добавлено: 15 Январь 2021 21:00 Заголовок сообщения: |
|
|
Навіщо такі танці, якщо є трамблер з ДХ від "АЗЛК", та ще й "Волговський" має неаби які розміри.
А якщо хочеться комутатора до контактного трамблера, то комутатор від/для "ГАЗ-66" та "ЗИЛ-131", називається він ТК-102, працює з котушкою(трансформатором) Б114.
Нічаго й вигадувати не треба, "всьо уже украдєно до нас"(в даному випадку, "винайдено до нас" )!
Підключається згідно зі схемою, тобто конденсатор на трамблері треба відключати, варіатор на котушці, задіяний по схемі ЗАЗ-968
|
|
Вернуться к началу |
|
 |
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах
 |
|
Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group
|