Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
Мабуть, найбільший розхід палива серед запорожців.
На сторінку 1, 2  Наст.
 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун
Попередня тема :: Наступна тема  

Що може бути причиною поломки?
Карбюратор
30%
 30%  [ 8 ]
Це природній розхід палива
0%
 0%  [ 0 ]
Винен Обама
50%
 50%  [ 13 ]
Бензин просто витікає
7%
 7%  [ 2 ]
Треба просто купити іншу машину
11%
 11%  [ 3 ]
Всього проголосувало : 26

Автор Повідомлення
Jefferson



Статус: Offline
Зареєстрований: 29.12.2014
Повідомлення: 178
Звідки: Київ
Моє авто: 968МБ

ПовідомленняДодано: 29 Грудень 2014 18:35    Заголовок повідомлення: Мабуть, найбільший розхід палива серед запорожців. Відповісти з цитатою


Є запорожець 968МБ з мотором 40 к.с. і карбюратором К133. Проблема: не тримає холостий хід, великий провал при нажатті на педаль газу. Але після прогріву холостий хід з'являється. Але це не основні проблеми. Основна проблема в витраті палива - 8л за 20км (40 л на сотку). Карбюратор на настройки не реагує - працює однаково і при максимально закручених, і при максимально відпущених. Також буває таке, що "однить" (запускається лише один циліндр), але мені здається, що це вже зовсім інша історія. І при тому, що він їсть 40 л на сотку, на свічках лишається нагару, ніби суміш надзвичайно бідна. Карбюратор чистився, перебирався, варився в оцеті, робилось все можливе для приведення його в порядок. Але може проблема не в карбюраторі? Не може ж він прийняти настройки на 40 л на сто кілометрів. В чому може бути проблема і як її дігностувати?
Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення
Barbarossa
НашКузьмич


Статус: Offline
Зареєстрований: 23.01.2009
Повідомлення: 3193
Звідки: Кам’янець-Подільський, Україна
Моє авто: ЗАЗ-965А, ЗАЗ-968М

ПовідомленняДодано: 29 Грудень 2014 19:52    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Натиснув на перший пункт, але тут ватро було висунути вперед Обаму, якби спитав хтось в Новоросії, або з якихось братніх ій республік. Laughing

Почни з заміни або регулювання карба, або його діагностики, може банально не тримає поплавковий клапан або не відрегульований язичок поплавка- тоді ляє як з відра. Суміш збагачена, повністю не сгоряє, наліт на свічках буде чорний, це з часом затруднює запуск- може троїти-двоїти, нагар не дає нормально утворюватися іскрі. Як слідство- ще більша витрата палива, ненормальна робота на холодному двигуні.

1. Карб: перевірити, відрегулювати, або відремонтувати. Або замінити.
2. Свічки: замінити однозначно. Конкретно копчена свічка нормально працювати вже не буде, навіть якщо її чистити і цілювати три рази



Останній раз редагувалося: Barbarossa (29 Грудень 2014 20:08), всього редагувалося 1 раз
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Wladimir_Donetsk



Статус: Offline
Зареєстрований: 13.07.2006
Повідомлення: 4794
Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро
Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і

ПовідомленняДодано: 29 Грудень 2014 19:52    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Перевіряй(заміни) прокладки впускного коллектору("павука"), або підтягни гайки.
Перевір шпильки ГБЦ, можливо"попливли, і циліндр(и) смокче повітря.
Двигун треба прогрівати з "підсосом", ЗАЗ не виняток Smile , "холості" будуть при прогрітому двигуні.
Справний двигун з нормальним карбюратором має "їсти" від 6 до 9 л/100 км, залежить від прокладки між сидінням і кермом, дорожного покриття та місцевості.
Бензин також не треба скидати з шальок, спробуй долити відсодків 20-30 "95"го.
Ще спробуй запускати двигун без повітряного фільтру, або ж просто перевір рівень масла в фільтрі.

P.S. при "бідній" суміші жерти буде більше ніж при "багатій"!



Останній раз редагувалося: Wladimir_Donetsk (29 Грудень 2014 19:57), всього редагувалося 1 раз
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Jefferson



Статус: Offline
Зареєстрований: 29.12.2014
Повідомлення: 178
Звідки: Київ
Моє авто: 968МБ

ПовідомленняДодано: 29 Грудень 2014 19:56    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Wladimir_Donetsk На холодному двигуні він не працює без підсоса взагалі. Більшу частину часу працював на суміші 80% 92 бенз ТНК і 20% 95 "Мустанг".
Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення
Wladimir_Donetsk



Статус: Offline
Зареєстрований: 13.07.2006
Повідомлення: 4794
Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро
Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і

ПовідомленняДодано: 29 Грудень 2014 20:03    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Не знаю як у Києві, а в Донецьку "ТНК" був "бє", краще ВОҐ, або ще який.
Те що без "підсосу" не заводиться, говорить також про підсос повітря в впускний коллектор, або під головками.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Jefferson



Статус: Offline
Зареєстрований: 29.12.2014
Повідомлення: 178
Звідки: Київ
Моє авто: 968МБ

ПовідомленняДодано: 29 Грудень 2014 20:12    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Wladimir_Donetsk доречі, раніше пропускав біля павучка. Зараз затягнули міцно, але це взагалі не допомогло.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення
Barbarossa
НашКузьмич


Статус: Offline
Зареєстрований: 23.01.2009
Повідомлення: 3193
Звідки: Кам’янець-Подільський, Україна
Моє авто: ЗАЗ-965А, ЗАЗ-968М

ПовідомленняДодано: 29 Грудень 2014 20:15    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Може бути кінцево зношена вісь дросельної заслонки- нижньої частини карба, тоді холостих не буде і "постійний підсіс віздуха"- Миколка Азаров. Для цього треба підкручувати якість паливної суміші в бік збагачення. Деякі карбюраточщчікі так і роблять, і ауфьюдерзейн майн лібе. Laughing
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Jefferson



Статус: Offline
Зареєстрований: 29.12.2014
Повідомлення: 178
Звідки: Київ
Моє авто: 968МБ

ПовідомленняДодано: 29 Грудень 2014 20:17    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Barbarossa доречі, щодо свічок - є свічок з 18. Високотемпературні, хороші бріск. Коптяться буквально за півгодини роботи. В мене так всі гроші будуть іти на свічки Sad
Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення
Barbarossa
НашКузьмич


Статус: Offline
Зареєстрований: 23.01.2009
Повідомлення: 3193
Звідки: Кам’янець-Подільський, Україна
Моє авто: ЗАЗ-965А, ЗАЗ-968М

ПовідомленняДодано: 29 Грудень 2014 20:48    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


проблему треба вирішувати поступово і глобально, розуміючи, звідки корінь зла росте. Є причина і є слідство. Заміна одної запчастини і думки про щастя проблеми не вирішать. Це як пити таблетки від кашлю, а в людини запалення легень і смерть за два тижні в двері стукає, розумієте?

Я першим пунктом написав карб. Треба зрозуміти, чому він ляє і припинити це, а потім міняти свічки. Так само немає сенсу міняти свічки самі по собі, без втручання в життя карба- то нічого не дасть.



Останній раз редагувалося: Barbarossa (29 Грудень 2014 20:56), всього редагувалося 1 раз
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Jefferson



Статус: Offline
Зареєстрований: 29.12.2014
Повідомлення: 178
Звідки: Київ
Моє авто: 968МБ

ПовідомленняДодано: 29 Грудень 2014 20:56    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Barbarossa я розумію. Але навіщо мені витрачати весь свій бюджет на "Солекс", наприклад, якщо карбюратор тут взагалі ні до чого? З карбюратором взагалі з бубном бігали, нічого не помагає. Буду ще шукати, де собака зарита.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення
Barbarossa
НашКузьмич


Статус: Offline
Зареєстрований: 23.01.2009
Повідомлення: 3193
Звідки: Кам’янець-Подільський, Україна
Моє авто: ЗАЗ-965А, ЗАЗ-968М

ПовідомленняДодано: 29 Грудень 2014 20:59    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Jefferson писав(ла):
Barbarossa... якщо карбюратор тут взагалі ні до чого...


Читайте уважно- я не писав насамперед "купляти". Це кінцева необхіднісь, якшо не допоможе діагностика та ремонт чи налаштування.

"Танці з бубнами"- не діагноз.



Останній раз редагувалося: Barbarossa (29 Грудень 2014 21:06), всього редагувалося 1 раз
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Jefferson



Статус: Offline
Зареєстрований: 29.12.2014
Повідомлення: 178
Звідки: Київ
Моє авто: 968МБ

ПовідомленняДодано: 29 Грудень 2014 21:01    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Barbarossa ви вважаєте, що це однозначно несправний карбюратор?
Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення
Barbarossa
НашКузьмич


Статус: Offline
Зареєстрований: 23.01.2009
Повідомлення: 3193
Звідки: Кам’янець-Подільський, Україна
Моє авто: ЗАЗ-965А, ЗАЗ-968М

ПовідомленняДодано: 29 Грудень 2014 21:13    Заголовок повідомлення: поддержали 1 человек Відповісти з цитатою


Це перше, шо дає двигуну через себе бензин)))він або дає його, або не дає.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Jefferson



Статус: Offline
Зареєстрований: 29.12.2014
Повідомлення: 178
Звідки: Київ
Моє авто: 968МБ

ПовідомленняДодано: 29 Грудень 2014 21:22    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Barbarossa в мене є підозри, що карбюратор від мене кудись ховає бензин. Він бере його багато, а вже до циліндрів доходить дуже мало. Та й не може мотор 1.1 з'їсти 8 літрів палива за 20 хвилин. Куди міг втекти бензин?
Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення
Barbarossa
НашКузьмич


Статус: Offline
Зареєстрований: 23.01.2009
Повідомлення: 3193
Звідки: Кам’янець-Подільський, Україна
Моє авто: ЗАЗ-965А, ЗАЗ-968М

ПовідомленняДодано: 29 Грудень 2014 21:31    Заголовок повідомлення: поддержали 1 человек Відповісти з цитатою


Ну конєшно. Як я так міг помилитися? треба було протерти лобове скло, постукати по колесу, позвонити Обамі.

Я не можу зрозуміти- якшо ви впевнені самі чи з порад майстрів в причині, то для чого питати тут?

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Jefferson



Статус: Offline
Зареєстрований: 29.12.2014
Повідомлення: 178
Звідки: Київ
Моє авто: 968МБ

ПовідомленняДодано: 29 Грудень 2014 21:56    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Barbarossa я не впевнений. В мене нема жодного коментаря без знака питання.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення
Lanc
Дохтор Снежок
Дохтор Снежок


Статус: Offline
Зареєстрований: 24.07.2006
Повідомлення: 10320
Звідки: Київ
Моє авто: ЗАЗ968М был -005, г/в 1985; ЗАЗ968 г/в 1975; ЗАЗ965 г/в 1965

ПовідомленняДодано: 29 Грудень 2014 22:02    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


А как меряли расход?
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Дядька
Камазовод


Статус: Offline
Зареєстрований: 07.06.2007
Повідомлення: 2422
Звідки: г. Горловка. ТД4 Никитовка(Микитiвка) Фосфорное гетто.
Моє авто: ВАЗ 2107

ПовідомленняДодано: 29 Грудень 2014 22:11    Заголовок повідомлення: поддержали 1 человек Відповісти з цитатою


це обама цуко карб крутанув паскуда. а вообще. сдесь явно совокупность факторов неисправности карба. и регулировки зажигания.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Jefferson



Статус: Offline
Зареєстрований: 29.12.2014
Повідомлення: 178
Звідки: Київ
Моє авто: 968МБ

ПовідомленняДодано: 29 Грудень 2014 22:13    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Lanc розігрівали двигун, потім зливали паливо, заливали 4 літри ї їздили.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення
Дядька
Камазовод


Статус: Offline
Зареєстрований: 07.06.2007
Повідомлення: 2422
Звідки: г. Горловка. ТД4 Никитовка(Микитiвка) Фосфорное гетто.
Моє авто: ВАЗ 2107

ПовідомленняДодано: 29 Грудень 2014 22:15    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


питание откуда. с бака или с бутылки?
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун Часовий пояс: GMT + 3
На сторінку 1, 2  Наст.
Сторінка 1 з 2

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group