| Попередня тема :: Наступна тема   | 
	
	
   
	
	  
		| Що може бути причиною поломки? | 
	   
	  
		
		  
			
			  | Карбюратор | 
			  
				
			   | 
			   30%  | 
			  [ 8 ] | 
			 
			
			  | Це природній розхід палива | 
			  
				
			   | 
			   0%  | 
			  [ 0 ] | 
			 
			
			  | Винен Обама | 
			  
				
			   | 
			   50%  | 
			  [ 13 ] | 
			 
			
			  | Бензин просто витікає | 
			  
				
			   | 
			   7%  | 
			  [ 2 ] | 
			 
			
			  | Треба просто купити іншу машину | 
			  
				
			   | 
			   11%  | 
			  [ 3 ] | 
			 
		   
		 | 
	   
	  
		| Всього проголосувало : 26 | 
	   
	 
	 
   | 
	
		| Автор | 
		Повідомлення | 
	
	
		Jefferson
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 29.12.2014 Повідомлення: 178 Звідки: Київ Моє авто: 968МБ
  | 
		
			
				 Додано: 29 Грудень 2014 18:35    Заголовок повідомлення: Мабуть, найбільший розхід палива серед запорожців. | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Є запорожець 968МБ з мотором 40 к.с. і карбюратором К133. Проблема: не тримає холостий хід, великий провал при нажатті на педаль газу. Але після прогріву холостий хід з'являється. Але це не основні проблеми. Основна проблема в витраті палива - 8л за 20км (40 л на сотку). Карбюратор на настройки не реагує - працює однаково і при максимально закручених, і при максимально відпущених. Також буває таке, що "однить" (запускається лише один циліндр), але мені здається, що це вже зовсім інша історія. І при тому, що він їсть 40 л на сотку, на свічках лишається нагару, ніби суміш надзвичайно бідна. Карбюратор чистився, перебирався, варився в оцеті, робилось все можливе для приведення його в порядок. Але може проблема не в карбюраторі? Не може ж він прийняти настройки на 40 л на сто кілометрів. В чому може бути проблема і як її дігностувати?
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Barbarossa НашКузьмич
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 23.01.2009 Повідомлення: 3194 Звідки: Кам’янець-Подільський, Україна Моє авто: ЗАЗ-965А, ЗАЗ-968М
  | 
		
			
				 Додано: 29 Грудень 2014 19:52    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Натиснув на перший пункт, але тут ватро було висунути вперед Обаму, якби спитав хтось в Новоросії, або з якихось братніх ій республік.   
 
 
Почни з заміни або регулювання карба, або його діагностики, може банально не тримає поплавковий клапан або не відрегульований язичок поплавка- тоді ляє як з відра. Суміш збагачена, повністю не сгоряє, наліт на свічках буде чорний, це з часом затруднює запуск- може троїти-двоїти, нагар не дає нормально утворюватися іскрі. Як слідство- ще більша витрата палива, ненормальна робота на холодному двигуні.
 
 
1. Карб: перевірити, відрегулювати, або відремонтувати. Або замінити.
 
2. Свічки: замінити однозначно. Конкретно копчена свічка нормально працювати вже не буде, навіть якщо її чистити і цілювати три рази
 
  Останній раз редагувалося: Barbarossa (29 Грудень 2014 20:08), всього редагувалося 1 раз | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Wladimir_Donetsk
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2006 Повідомлення: 4794 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
  | 
		
			
				 Додано: 29 Грудень 2014 19:52    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Перевіряй(заміни) прокладки впускного коллектору("павука"), або підтягни гайки.
 
Перевір шпильки ГБЦ, можливо"попливли, і циліндр(и) смокче повітря.
 
Двигун треба прогрівати з "підсосом", ЗАЗ не виняток   , "холості" будуть при прогрітому двигуні.
 
Справний двигун з нормальним карбюратором має "їсти" від 6 до 9 л/100 км, залежить від прокладки між сидінням і кермом, дорожного покриття та місцевості.
 
Бензин також не треба скидати з шальок, спробуй долити відсодків 20-30 "95"го.
 
Ще спробуй запускати двигун без повітряного фільтру, або ж просто перевір рівень масла в фільтрі.
 
 
P.S. при "бідній" суміші жерти буде більше ніж при "багатій"!
 
  Останній раз редагувалося: Wladimir_Donetsk (29 Грудень 2014 19:57), всього редагувалося 1 раз | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Jefferson
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 29.12.2014 Повідомлення: 178 Звідки: Київ Моє авто: 968МБ
  | 
		
			
				 Додано: 29 Грудень 2014 19:56    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Wladimir_Donetsk На холодному двигуні він не працює без підсоса взагалі. Більшу частину часу працював на суміші 80% 92 бенз ТНК і 20% 95 "Мустанг".
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Wladimir_Donetsk
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2006 Повідомлення: 4794 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
  | 
		
			
				 Додано: 29 Грудень 2014 20:03    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Не знаю як у Києві, а в Донецьку "ТНК" був "бє", краще ВОҐ, або ще який.
 
Те що без "підсосу" не заводиться, говорить також про підсос повітря в впускний коллектор, або під головками.
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Jefferson
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 29.12.2014 Повідомлення: 178 Звідки: Київ Моє авто: 968МБ
  | 
		
			
				 Додано: 29 Грудень 2014 20:12    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Wladimir_Donetsk доречі, раніше пропускав біля павучка. Зараз затягнули міцно, але це взагалі не допомогло.
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Barbarossa НашКузьмич
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 23.01.2009 Повідомлення: 3194 Звідки: Кам’янець-Подільський, Україна Моє авто: ЗАЗ-965А, ЗАЗ-968М
  | 
		
			
				 Додано: 29 Грудень 2014 20:15    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Може бути кінцево зношена вісь дросельної заслонки- нижньої частини карба, тоді холостих не буде і "постійний підсіс віздуха"- Миколка Азаров. Для цього треба підкручувати якість паливної суміші в бік збагачення. Деякі карбюраточщчікі так і роблять, і ауфьюдерзейн майн лібе.   
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Jefferson
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 29.12.2014 Повідомлення: 178 Звідки: Київ Моє авто: 968МБ
  | 
		
			
				 Додано: 29 Грудень 2014 20:17    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Barbarossa доречі, щодо свічок - є свічок з 18. Високотемпературні, хороші бріск. Коптяться буквально за півгодини роботи. В мене так всі гроші будуть іти на свічки  
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Barbarossa НашКузьмич
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 23.01.2009 Повідомлення: 3194 Звідки: Кам’янець-Подільський, Україна Моє авто: ЗАЗ-965А, ЗАЗ-968М
  | 
		
			
				 Додано: 29 Грудень 2014 20:48    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 проблему треба вирішувати поступово і глобально, розуміючи, звідки корінь зла росте. Є причина і є слідство. Заміна одної запчастини і думки про щастя проблеми не вирішать. Це як пити таблетки від кашлю, а в людини запалення легень і смерть за два тижні в двері стукає, розумієте?
 
 
Я першим пунктом написав карб. Треба зрозуміти, чому він ляє і припинити це, а потім міняти свічки. Так само немає сенсу міняти свічки самі по собі, без втручання в життя карба- то нічого не дасть.
 
  Останній раз редагувалося: Barbarossa (29 Грудень 2014 20:56), всього редагувалося 1 раз | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Jefferson
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 29.12.2014 Повідомлення: 178 Звідки: Київ Моє авто: 968МБ
  | 
		
			
				 Додано: 29 Грудень 2014 20:56    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Barbarossa я розумію. Але навіщо мені витрачати весь свій бюджет на "Солекс", наприклад, якщо карбюратор тут взагалі ні до чого? З карбюратором взагалі з бубном бігали, нічого не помагає. Буду ще шукати, де собака зарита.
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Barbarossa НашКузьмич
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 23.01.2009 Повідомлення: 3194 Звідки: Кам’янець-Подільський, Україна Моє авто: ЗАЗ-965А, ЗАЗ-968М
  | 
		
			
				 Додано: 29 Грудень 2014 20:59    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 
 
	  | Jefferson писав(ла): | 
	 
	
	  | Barbarossa... якщо карбюратор тут взагалі ні до чого... | 
	 
 
 
 
Читайте уважно- я не писав насамперед "купляти". Це кінцева необхіднісь, якшо не допоможе діагностика та ремонт чи налаштування.
 
 
"Танці з бубнами"- не діагноз.
 
  Останній раз редагувалося: Barbarossa (29 Грудень 2014 21:06), всього редагувалося 1 раз | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Jefferson
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 29.12.2014 Повідомлення: 178 Звідки: Київ Моє авто: 968МБ
  | 
		
			
				 Додано: 29 Грудень 2014 21:01    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Barbarossa ви вважаєте, що це однозначно несправний карбюратор?
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Barbarossa НашКузьмич
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 23.01.2009 Повідомлення: 3194 Звідки: Кам’янець-Подільський, Україна Моє авто: ЗАЗ-965А, ЗАЗ-968М
  | 
		
			
				 Додано: 29 Грудень 2014 21:13    Заголовок повідомлення:  | 
				поддержали 1 человек         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Це перше, шо дає двигуну через себе бензин)))він або дає його, або не дає.
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Jefferson
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 29.12.2014 Повідомлення: 178 Звідки: Київ Моє авто: 968МБ
  | 
		
			
				 Додано: 29 Грудень 2014 21:22    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Barbarossa в мене є підозри, що карбюратор від мене кудись ховає бензин. Він бере його багато, а вже до циліндрів доходить дуже мало. Та й не може мотор 1.1 з'їсти 8 літрів палива за 20 хвилин. Куди міг втекти бензин?
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Barbarossa НашКузьмич
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 23.01.2009 Повідомлення: 3194 Звідки: Кам’янець-Подільський, Україна Моє авто: ЗАЗ-965А, ЗАЗ-968М
  | 
		
			
				 Додано: 29 Грудень 2014 21:31    Заголовок повідомлення:  | 
				поддержали 1 человек         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Ну конєшно. Як я так міг помилитися? треба було протерти лобове скло, постукати по колесу, позвонити Обамі.
 
 
Я не можу зрозуміти- якшо ви впевнені самі чи з порад майстрів в причині, то для чого питати тут?
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Jefferson
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 29.12.2014 Повідомлення: 178 Звідки: Київ Моє авто: 968МБ
  | 
		
			
				 Додано: 29 Грудень 2014 21:56    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Barbarossa я не впевнений. В мене нема жодного коментаря без знака питання.
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Lanc Дохтор Снежок
  
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 24.07.2006 Повідомлення: 10321 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ968М был -005, г/в 1985; ЗАЗ968 г/в 1975; ЗАЗ965 г/в 1965
  | 
		
			
				 Додано: 29 Грудень 2014 22:02    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 А как меряли расход?
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Дядька Камазовод
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 07.06.2007 Повідомлення: 2422 Звідки: г. Горловка.  ТД4  Никитовка(Микитiвка) Фосфорное гетто. Моє авто: ВАЗ 2107
  | 
		
			
				 Додано: 29 Грудень 2014 22:11    Заголовок повідомлення:  | 
				поддержали 1 человек         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 це обама цуко карб крутанув паскуда. а вообще. сдесь явно совокупность факторов неисправности карба. и регулировки зажигания.
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Jefferson
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 29.12.2014 Повідомлення: 178 Звідки: Київ Моє авто: 968МБ
  | 
		
			
				 Додано: 29 Грудень 2014 22:13    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Lanc розігрівали двигун, потім зливали паливо, заливали 4 літри ї їздили.
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Дядька Камазовод
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 07.06.2007 Повідомлення: 2422 Звідки: г. Горловка.  ТД4  Никитовка(Микитiвка) Фосфорное гетто. Моє авто: ВАЗ 2107
  | 
		
			
				 Додано: 29 Грудень 2014 22:15    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 питание откуда. с бака или с бутылки?
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		 |