Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
damakos
Статус: Offline Зареєстрований: 04.04.2016 Повідомлення: 36 Звідки: ua. kamyanka Моє авто: 968m
|
Додано: 10 Квітень 2016 14:59 Заголовок повідомлення: |
|
|
і що означає
Roskо писав(ла): |
Мотор, він шей кривий певно. |
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Roskо Львівський Маньяк


Статус: Offline Зареєстрований: 07.12.2009 Повідомлення: 3186 Звідки: Львів Моє авто: Багато Запорожців
|
Додано: 10 Квітень 2016 15:40 Заголовок повідомлення: |
|
|
Площини між нижнтою і верхньою частинами. Коротше впевнений шо то металолом
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Roskо Львівський Маньяк


Статус: Offline Зареєстрований: 07.12.2009 Повідомлення: 3186 Звідки: Львів Моє авто: Багато Запорожців
|
Додано: 10 Квітень 2016 15:40 Заголовок повідомлення: |
|
|
А перехідник то не проблема
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
damakos
Статус: Offline Зареєстрований: 04.04.2016 Повідомлення: 36 Звідки: ua. kamyanka Моє авто: 968m
|
Додано: 10 Квітень 2016 21:07 Заголовок повідомлення: |
|
|
Roskо для кого як, для кого як 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
damakos
Статус: Offline Зареєстрований: 04.04.2016 Повідомлення: 36 Звідки: ua. kamyanka Моє авто: 968m
|
Додано: 10 Квітень 2016 21:11 Заголовок повідомлення: |
|
|
короче ситуація наступна - зажигання настроїв...ну як зміг....ніби нормально.
тест драв на 0,5 літрів показав ось що:
1. динаміка авто в нормі, перестав глохнути на ХХ, в повороти спокійно заходить
2. робота двигуна рівна без перебоїв.
далі по топливу.
на перших 0,5 літрів проїхав близько 5 км...тобто впринципі 10 на 100....вже не погано.
далі попросився за кермо брат, без особливих навиків кермування в результаті 6,6 він проїхав і ще грамм так 250 залишилося......я сів доїхав додому ( до 0,5 км), але він почав реально сам газувати...занадто газувати, приїхав додому троси в нормі, на підсос теж.
думаю всетави варто відштовхуватися від 10 на 100, все ж він на 1-2, максимум 3тя їхав....
завтра робочий день, побачу...
але як я зрозумів для даного моторчика все ж таки 10 на 100 це багатувато?
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Roskо Львівський Маньяк


Статус: Offline Зареєстрований: 07.12.2009 Повідомлення: 3186 Звідки: Львів Моє авто: Багато Запорожців
|
Додано: 10 Квітень 2016 22:11 Заголовок повідомлення: |
|
|
Нормас))) аби було менше має бути ввсьо вв ідеалі))))
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Proffesor

Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2987 Звідки: Житомир(UA), Mladá Boleslav(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик 1994, ЗАЗ 968М 1990
|
Додано: 10 Квітень 2016 22:57 Заголовок повідомлення: |
|
|
Мотор прогрівся - холостий виріс. Відрегулюй холостий на гарячу
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
damakos
Статус: Offline Зареєстрований: 04.04.2016 Повідомлення: 36 Звідки: ua. kamyanka Моє авто: 968m
|
Додано: 11 Квітень 2016 07:18 Заголовок повідомлення: |
|
|
Proffesor так тросик клинить. після того як чистив, знімав карба началося таке оце.
вже і масло лив в тросік, а всерівно
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
damakos
Статус: Offline Зареєстрований: 04.04.2016 Повідомлення: 36 Звідки: ua. kamyanka Моє авто: 968m
|
Додано: 11 Квітень 2016 11:34 Заголовок повідомлення: |
|
|
можете мене поздоровити. заклинив мотор. готовлю до розборки 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Proffesor

Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2987 Звідки: Житомир(UA), Mladá Boleslav(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик 1994, ЗАЗ 968М 1990
|
Додано: 11 Квітень 2016 13:03 Заголовок повідомлення: |
поддержали 2 человек |
|
швидко він....якшо він був в передсмертному стані - то вітаю! ти добився гарного розходу на мертвому моторі! з тебе будуть люди! 
_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
ZAZ-Laboratory, Богдан |
|
Повернутися до початку |
|
 |
damakos
Статус: Offline Зареєстрований: 04.04.2016 Повідомлення: 36 Звідки: ua. kamyanka Моє авто: 968m
|
Додано: 11 Квітень 2016 18:37 Заголовок повідомлення: |
|
|
що ж, розповім свою сумну історію.
зранку виїхав на роботу, все вцілому нормально.
приїхав, трохи по роботі поїздив....помітив що розход знову збільшився, десь приблизно на літрі виїздив км 7-8, але ж списав це все на те що машина погано прогріта.
Далі заправив новеньку "бутилочку" і поїхав до офіса. доїжджаючи почув дивний звук, який мене стривожив....я заглушив і став у обочини.
подивився на мотор, все ніби добре, завів ще раз...звук не пропав.
недалеко стояв таксіст, і в ти етажі загнув мені "бла бла бла, йому бла бла бла, застукав він в тебе". короче визвав сотрудніка на "пиріжку", дотянули мене додому. начальнік відпустив, мол так і так йди роби машину, мені нада шоб ти їздив...
ну що ж....машина куплена місяць назад, хотів я зняти двиг, але все часу не вистачало, тому я навіть і не задумуючись почав знімати карб, проводки і все решта.
це треба було звісно фотографувати я так підозрюю..пилюки там...я не знаю, чи це нормально чи ні, але її там дууже багато.
знову відступ був, вибачте..
короче злив я масло, зняв кришку нижню...але нічого геть такого я там не побачив, хорошо що папка в мене хоч трохи та розбирається в машинах, свого москалика 412 перебирав вже разів 5
короче....прийшлоя знімати головку....зняв головку, а там....кусок заліза такий вже, пресований....але що повезло, що поршень, що гільза ціла..
але ж питання, звідки там воно взялося....начав знімати пружину, добиратися до клапанів, і о чудо, знайшлося.....короче направляюща клапанів, чи як там воно правильно зветься надщербнута....і це все попало до циліндра...хорошо що горя не наробило.
направляючих цих не має ніде....головки теж не має....знайшли в сосідньому місті, за 150 грн...прийдеться брати...
тепер питання ще одне, міг бути збільшений розхід топлива через цю проблему?
п.с. на направляючому видно що там воно тріснуте давним давно було...
ах да, ще забув уточнити, "павук", чи колектор правильніше був поганенько зажатий...думаю там всетаки підсос був воздуха
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Xabar

Статус: Offline Зареєстрований: 16.04.2015 Повідомлення: 101 Звідки: Николаев
|
Додано: 12 Квітень 2016 03:39 Заголовок повідомлення: |
|
|
damakos
Пипец((
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
damakos
Статус: Offline Зареєстрований: 04.04.2016 Повідомлення: 36 Звідки: ua. kamyanka Моє авто: 968m
|
Додано: 12 Квітень 2016 14:15 Заголовок повідомлення: |
|
|
фух, знайшов напрявляючу втулку, поніс до людини яка займається.
винесений діагноз мене аж обрадував - клапана не погнуті, все нормально.
ітого 18 грн штука за втулку
+ 100 грн робота майстра.
поки обійшовся "легким іспугом" в 150 грн.
буду сьогодні ставити назад двигун
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
damakos
Статус: Offline Зареєстрований: 04.04.2016 Повідомлення: 36 Звідки: ua. kamyanka Моє авто: 968m
|
Додано: 13 Квітень 2016 19:13 Заголовок повідомлення: |
|
|
майже все зібрано.
залишилося карбюратор, шківок той що йде на турбіну ( доречі не замітив чи там є мітки якісь щоб вернути його?, хто знімав?)
саму турбіну і все, регулювати клапана і підключати проводку.
ах да, ще переварив глушники, бо мої зовсім прогоріли 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Proffesor

Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2987 Звідки: Житомир(UA), Mladá Boleslav(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик 1994, ЗАЗ 968М 1990
|
Додано: 13 Квітень 2016 19:36 Заголовок повідомлення: |
поддержали 2 человек |
|
заведи для цього свій бортовик в розділі "Гараж", і там відписуй про свою тачку 
_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
ZAZ-Laboratory, Богдан |
|
Повернутися до початку |
|
 |
damakos
Статус: Offline Зареєстрований: 04.04.2016 Повідомлення: 36 Звідки: ua. kamyanka Моє авто: 968m
|
Додано: 19 Квітень 2016 22:06 Заголовок повідомлення: |
|
|
зібрав нарешті, попутно відремонтувавши стартер, ситуація наступна, 0,5л в бутилку
53,3 на спідометрі, машина звісно трохи погано прогріта,да....
при 58,1 заглох, бензін закінчився.
по їзді впринципі все нормально, єдине - проблеми з газом, він реально западає ніби, сам газує...
питання, що зробити щоб вистачало км на 5,5-6 хочаб, і чи це реально?
і що зробити з педалькою?
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
petro63

Статус: Offline Зареєстрований: 23.07.2015 Повідомлення: 115 Звідки: Волинь Моє авто: ЗАЗ-965А,Опель-кадет
|
Додано: 19 Квітень 2016 22:14 Заголовок повідомлення: |
|
|
Схоже відтяжна пружина (біля карба) не працює.Може склав шо неправильно...
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
damakos
Статус: Offline Зареєстрований: 04.04.2016 Повідомлення: 36 Звідки: ua. kamyanka Моє авто: 968m
|
Додано: 19 Квітень 2016 22:30 Заголовок повідомлення: |
|
|
та цю пружину я вже зкрутив проволокой, щоб більше натягнута була, але не допомагає.....все правильно ж ніби зібрано, це почалося ще до зняття двигуна, як тільки перший раз повністю зняв карб.
тросік вже і змазував маслом що тільки не робив, не пойму де "собака зарита"
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Proffesor

Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2987 Звідки: Житомир(UA), Mladá Boleslav(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик 1994, ЗАЗ 968М 1990
|
Додано: 19 Квітень 2016 23:19 Заголовок повідомлення: |
|
|
викинь той трос і його оболочку, візьми оболочку троса спідометра, пролий її маслом, змасти трос(тільки шоб не цілий був і гладенький) і збери все. і шоб різких заворотів - буде тобі щастя! 
_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
ZAZ-Laboratory, Богдан |
|
Повернутися до початку |
|
 |
damakos
Статус: Offline Зареєстрований: 04.04.2016 Повідомлення: 36 Звідки: ua. kamyanka Моє авто: 968m
|
Додано: 19 Квітень 2016 23:55 Заголовок повідомлення: |
|
|
Proffesor блін, вибач, не зрозумів що ти хотів сказати цим повідомленням.
чому не цілий?
і оце
і шоб різких заворотів - буде тобі щастя!
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
|