| Попередня тема :: Наступна тема | 
	
	
		| Автор | Повідомлення | 
	
		| perets 
 
 
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 16.04.2008
 Повідомлення: 104
 Звідки: Ирпень
 Моє авто: Луаз, 1.2l, 4х4
 
 | 
			
				|  Додано: 30 Грудень 2020 11:25    Заголовок повідомлення: Незрозуміла пудра в двигуні. Після капремонту. |     |  
				| 
 |  
				| Друзі, всім привіт.
 В двигуні, після капремонту, виявив пудру. Але трішки хронології.
 Ремонт двигуна був зроблений навесні 2019 р. Коліно в 0,25 всі шийки, ремонт втулок розподільчого валу, розточка гільз під 79.0 мм, головки не піджимав.
 За весь час на авто так і не їздив але обкатку двигуна (теоретичну) проходив в гаражі. На двигуні стоїть ВАЗ карб 2105-1102070-10, електронне запалення, впускний колектор під ВАЗ карб. Тобто, в принципі, стандартне обладнання як у багатьох із ЗАЗоводів.
 Декілька днів тому вирішив, що потрібно замінити оливу на авто. Час напрацювання на ній  було години 2 максимум. До речі, на авто поставив перехідник на звичайний маслофільтр. Злив через пробку оливу. Але цього було замало тому, заради спортивного інтересу зняв піддон. І тут я "наївся ухи". В піддоні, на умовно передній половині де є ребра виявив шар сметаноподібного гуана. При більш детальному огляді виявилося, що це алюмінієва пудра. Чому пудра? Бо більші шматки виявилися у фільтрі для очистки оливи. Не можу сказати, що ці шматки якісь великі але вони є.
 Коліно після шліфовки вимивав і продував. Блок після ремонту втулок РВ промивав і продував. Звідки ця пудра не можу уявити. Я вже думав що якось накосячив при установуі КВ і він противісами тре по картеру. Але вчора я цього так і не побачив, ніяких слідів затирань не має.
 Питання, що це може бути?
 Поршні - індійські, кольці- якісь німецькі але не гуано точно. Плюс до цього, робився капремонт головок. Розточувалися рідні направляючі клапанів, ніжки клапанів напилялися хромом і все підганялося один до одного. Плюс притирка сідел клапанів.
 Декілька фото з того що вчора було виявлено.
 
   
   
   
   
   
   
   
  
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| sanitar лентяй
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 29.11.2005
 Повідомлення: 11632
 Звідки: Киев
 Моє авто: 968м
 
 | 
			
				|  Додано: 30 Грудень 2020 14:53    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| притирка деталей,забей.
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| perets 
 
 
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 16.04.2008
 Повідомлення: 104
 Звідки: Ирпень
 Моє авто: Луаз, 1.2l, 4х4
 
 | 
			
				|  Додано: 30 Грудень 2020 15:10    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| Це ж виходить, що десь тугенько... При тому, що все робилося із заводськими допусками.
 До речі, забув відразу написати. Масло використовував рекомендовате тут Леол. 10-40.
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| Ganimed 
 
 
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 17.07.2017
 Повідомлення: 41
 Звідки: Одесса
 Моє авто: ЗАЗ 968А 1975 г
 
 | 
			
				|  Додано: 30 Грудень 2020 19:02    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| Как вариант перепутаны крышки шатунов и собраны с нятягом . Коленвал легко вращался после сборки всех вкладышей или внаглую проворачивали ломом и чьето матерью ?))
 В моем моторе ни шатуны ни крышки не меченые . При разборке не обратил внимание и потом затрахался эти пазлы складывать чтоб колено пальцами крутилось со всеми обжатыми шатунами
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| Dr.Hartman 
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 02.01.2011
 Повідомлення: 742
 Звідки: Мелитополь
 
 
 | 
			
				|  Додано: 30 Грудень 2020 20:32    Заголовок повідомлення: | поддержали 1 человек     |  
				| 
 |  
				| 
 
 
	  | sanitar писав(ла): |  
	  | притирка деталей,забей. |  Это уже интенсивный износ, такого не должно быть.
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| Dr.Hartman 
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 02.01.2011
 Повідомлення: 742
 Звідки: Мелитополь
 
 
 | 
			
				|  Додано: 30 Грудень 2020 20:37    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| 
 
 
	  | Ganimed писав(ла): |  
	  | Как вариант перепутаны крышки шатунов |  Не вариант, пудры не будет , частицы разрушенного вкладыша да, могут быть , но это уже когда мотор застучал бы.
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| Dr.Hartman 
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 02.01.2011
 Повідомлення: 742
 Звідки: Мелитополь
 
 
 | 
			
				|  Додано: 30 Грудень 2020 20:45    Заголовок повідомлення: | поддержали 1 человек     |  
				| 
 |  
				| 
 
 
	  | perets писав(ла): |  
	  | Це ж виходить, що десь тугенько... При тому, що все робилося із заводськими допусками. До речі, забув відразу написати. Масло використовував рекомендовате тут Леол. 10-40.
 |  Уже не важно , хотя сомневаюсь что было что то туго там, тут какая то банальщина , типа забоины на краю толкателя , которая вспахивает каждый раз риску , при этом оный вращается , вот и стругает по кругу.
 В любом случае разбирать двигатель до обнаружения больного узла, начните со снятия голов, а там , вынимая толкатели обратите внимание на состояние отверстия толкателя , может там и собака зарыта.
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| perets 
 
 
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 16.04.2008
 Повідомлення: 104
 Звідки: Ирпень
 Моє авто: Луаз, 1.2l, 4х4
 
 | 
			
				|  Додано: 30 Грудень 2020 22:52    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| Шатуни всі комплекті. До того ж і збалансовані по вазі. Я просто  не розумію, де є така пара тертя щоб так пудру шліфувати.
 Двигун після збирання завівся практично з пів оберту. При прогріві до 50-60 гр компресія від 7,4 до 7,9 кг.
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| Morgan 
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 14.03.2017
 Повідомлення: 490
 Звідки: Киев
 Моє авто: ЗАЗ 968М
 
 | 
			
				|  Додано: 30 Грудень 2020 22:52    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| Присадки, ревитализаторы и монтажные/сборочные пасты с сульфидом молибдена не применялись?
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| perets 
 
 
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 16.04.2008
 Повідомлення: 104
 Звідки: Ирпень
 Моє авто: Луаз, 1.2l, 4х4
 
 | 
			
				|  Додано: 31 Грудень 2020 19:42    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| Для збирання двигуна використовував оригінальний герметик VAG. У мене таке відчуття що то наче якась присадка з оливи. Сьогодні зняв кришки шатунів. Шийки КВ без радіальних дефектів. А от на вкладишах видно, що шийка не притерлася (місце тертя не блищить)  а наче "нульовкою" терло. Воно і зрозуміло оскільки олива повна абразиву. Після свят буду розбирати та дефектувати двигун.
 
 Дурня різна лізе в голову.
 У мене до того, як я відправляв картер в ремонт на розточку і завтулювання під РВ всередині картеру на стінках були якісь чорні плями. Наче припечений лак. Теоретично він здирався гострим предметом. Чомусь я думав що то окалина від лиття картеру. Бо в деяких місцях ці чорні плями наче з глибини картеру ромли. А сьогодні я випадково викруткою царапнув і виявилося, що ті підтіки легко знімаються. Цілими шматками. Єдине, від чого та херня могла розм'якнути то олива. Так може олива реагує на картер і його роз'їдає? Дурні думки але я не розумію, чому цей шар пудри лежав в піддоні. Точніше розумію але не знаю, коли він там з'явився.  Виходить, що реакція або шліфування якихось пар тертя відбувалося вже давно.
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| el_fuego Маньяк-одиночка
 
  
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 03.12.2007
 Повідомлення: 4855
 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
 Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
 
 | 
			
				|  Додано: 01 Січень 2021 00:17    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| у нашого двигуна сильно виробляються місця під штовхачі. Питання: що з ними робилося і який зазор робили?
 
 Другий варіант - менш реальний - місце під колінвал чи розподвал було проточено не співвісно.
 
 Третій - ще менша ймовірність - кудись не потрапляє мастило (розподвал - шийка, ближча до маховика?)
 
 Перше - розібрати, перевірити для заспокоєння і забити.
 Друге - просто забити, якщо впевнений, що зібрано првильно.
 Третє - спершу перевірити ьтиск манометром. Далі - бажано розібрати та перевірити знос шийок.
 
 ПС. Масляні канали мили за капіталки? Як?
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| Dr.Hartman 
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 02.01.2011
 Повідомлення: 742
 Звідки: Мелитополь
 
 
 | 
			
				|  Додано: 03 Січень 2021 11:51    Заголовок повідомлення: | поддержали 1 человек     |  
				| 
 |  
				| 
 
 
	  | perets писав(ла): |  
	  | . А сьогодні я випадково викруткою царапнув і виявилося, що ті підтіки легко знімаються. Цілими шматками. Єдине, від чого та херня могла розм'якнути то олива. Так може олива реагує на картер і його роз'їдає? |  Фракция отпавшего лака зачастую крупней отверстия в сетке маслоприёмника , мы бы наблюдали эти частицы в поддоне .
 
 
 
	  | Цитата: |  
	  | А от на вкладишах видно, що шийка не притерлася (місце тертя не блищить) |  В идеальных условиях ничего притираться не должно , так как масло разделяет трущиеся поверхности.
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| perets 
 
 
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 16.04.2008
 Повідомлення: 104
 Звідки: Ирпень
 Моє авто: Луаз, 1.2l, 4х4
 
 | 
			
				|  Додано: 15 Січень 2021 22:04    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| Всім привіт. Нарещті дібрався до компа.
 Розібрав повністю весь двигун. В надії на те що десь щось знайду. Болт. Ніде нічого не знайшов. Вкладиші, як і писав, абсолютно без якихось дефектів. Сильно переживав за коліно- всі шийки в ідеалі, без рисок і царапин. Навіть не розумію звідки пудра. Так, про модібденовий осад читав в інеті, але першою оливою була  ЛЕОЛ MASTER 15W-40 SF/CC мінералка. Не знайшов я в складі оливи молібдена. А може і є але про це ніхто не пише. Двигун весь промив, продув, зібрав. На пуск вибрав оливу ЛЕОЛ-Ультра 540 SAE 5W-40, API SM/CF.
 Не знаю, чи правильне рішення, чи ні. Намагався, читаючи наш сайт, вирішити для себе що ж краще. Одні дурні думки. Але. У мене встановлено додатковий  масляний фільтр. І чомусь я гадаю, що для кращого проходження фільтруючого елементу синтетика буде не гіршим варіантом. Можливо і помиляюся.
 Якост так. Далі буде. Чекаю, коли пройдуть морози і старт...
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| Компромисс 
 
 
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 21.04.2009
 Повідомлення: 1684
 Звідки: Днепропетровская обл.
 Моє авто: ЗАЗ 968М, Sens 1.3
 
 | 
			
				|  Додано: 15 Січень 2021 22:51    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| После этого сообщения что подумал - при конкретном сдвиге шестерни с балансирного вала грубо стругает, и получается стружка "широкого грансостава" (пришлось пройти). Если пудра - можно предположить, что где-то очень нежно касается (может и не всегда, от температуры) что-то вращающееся корпуса двигателя. Визуально может и не броситься в глаза - вроде как заводская фрезеровка...
 Но - если шейки и вкладыши выглядят идеально, значит пудра туда не попала - фильтр спас? Иначе бы там были точно видимые задиры, причём и мягких вкладышей, и твёрдых шеек.
 
 Не по теме, но про морозы. При любых морозах не было проблем с двигателем. Только запомнились обмерзающие окна, при этом в салоне тепло, но из-за слабой циркуляции воздуха стекла не грелись. С задним решил установкой кулера 120 мм, а с боковыми беда... Думал про потолочный центробежный вентилятор, но украинские зимы постепенно отодвинули тему... )
 
 _________________
 Если дела идут хорошо, значит вы чего-то не заметили...
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| perets 
 
 
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 16.04.2008
 Повідомлення: 104
 Звідки: Ирпень
 Моє авто: Луаз, 1.2l, 4х4
 
 | 
			
				|  Додано: 15 Січень 2021 23:42    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| 
 
 
	  | Компромисс писав(ла): |  
	  | =при конкретном сдвиге шестерни с балансирного вала |  Шестерня стоїть на своєму місці.
 Була одна думка...... Коли вставляв вже вимитий РВ на своє місце в картер то забув в передній частині прикрутити упорну пластину та що кріпиться двома гвинтами М6. І звісно, що РВ дещо провалився і виліз вперед. І рукою відчув наче щось як зрізало метал. Я думаю, вас всім це відчуття знайоме. Коли дуже гостра кромка зрізає дуже тонкий шар металу. У мене РВ має осьовий люфт 0,33 мм. Можливо, як варіант, до притирання двигуну, за рахунок косих шестерень РВ і ходив вперед-назад та гострими кромками підрізав відреставровані втулки в картері? Нагадаю, картер віддавався на ремонт, куплявся новий РВ і хлопці підганяли кожну шийку РВ під нову втулку. РВ крутиться легко без заїдань.
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| Dr.Hartman 
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 02.01.2011
 Повідомлення: 742
 Звідки: Мелитополь
 
 
 | 
			
				|  Додано: 17 Січень 2021 11:00    Заголовок повідомлення: | поддержали 1 человек     |  
				| 
 |  
				| 
 
 
	  | Цитата: |  
	  | Нагадаю, картер віддавався на ремонт, куплявся новий РВ і хлопці підганяли кожну шийку РВ під нову втулку. РВ крутиться легко без заїдань |  Есть нюансы в ремонте опор р/вала , там с вилами не подходи
   Первое важное условие перед ремонтом - это установка картера строго по оси коленвала
   Затем отступаем от оси колена на 108мм и выходим на девственную ось распредвала с последующей обработкой
   Если делать на координатке (вертикалка), то в обязательном порядке нужно делать планировку плоскостей прилегания передней крышки и привалочной плоскости картера КПП (точней направляющего бурта).
 Так же стоит вопрос шлифовался ли распредвал и делалась ли предварительная правка центровой фаски на оном.
 Если не соблюсти эти условия , то это ремонтом назвать нельзя - это халтура.
 Распредвал да , от руки будет свободно вращаться , но в какой оси от колена
  балансвал соответственно от оси распредвала , который могли прошлифовать без правки центров, что в сумме набегает в определённом месте на алюминиевую шестерню на коленчатом валу. 
 
 
	  | Цитата: |  
	  | Болт. Ніде нічого не знайшов |  Я понимаю что в домашних условиях выявить смещение осей распредвала и балансвала никак, но по зазору в шестернях можно понять , да и пристально посмотрите на алюминиевую шестерню балансвала, она всё расскажет
  
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| perets 
 
 
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 16.04.2008
 Повідомлення: 104
 Звідки: Ирпень
 Моє авто: Луаз, 1.2l, 4х4
 
 | 
			
				|  Додано: 18 Січень 2021 10:23    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| Dr.Hartman
 Дякую за розгорнуту відповідь.
 Я звертався по питанню ремонту в Вінницю, телефон тих хлопців наче з форуму хтось давав, говорили, що не рукожопи. Перевірити вісі вдома в гаражі неможливо. Єдиним методом перевірки то є зазор в парі шестерень.
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| Meborep 
 
 
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 14.02.2021
 Повідомлення: 1
 Звідки: Москва
 Моє авто: Заз
 Забанен
 Причина?
 | 
			
				|  Додано: 14 Лютий 2021 16:44    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| 
 
 
	  | Dr.Hartman писав(ла): |  
	  | Я понимаю что в домашних условиях выявить смещение осей распредвала и балансвала никак, но по зазору в шестернях можно понять , да и пристально посмотрите на алюминиевую шестерню балансвала, она всё расскажет
  |  да особо ничего и не видно
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| Lanc Дохтор Снежок
 
  
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 24.07.2006
 Повідомлення: 10321
 Звідки: Київ
 Моє авто: ЗАЗ968М был -005, г/в 1985; ЗАЗ968 г/в 1975; ЗАЗ965 г/в 1965
 
 | 
			
				|  Додано: 15 Лютий 2021 09:16    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| А кто его забанил и за что?
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| sanitar лентяй
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 29.11.2005
 Повідомлення: 11632
 Звідки: Киев
 Моє авто: 968м
 
 | 
			
				|  Додано: 15 Лютий 2021 14:21    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| я.у него в другом сообщении был замаскированный под смайл спам.
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		|  |