Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
Wladimir_Donetsk
Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2006 Повідомлення: 4791 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
|
Додано: 01 Квітень 2018 22:32 Заголовок повідомлення: Гидрокомпенсаторы на МеМЗ-968 |
|
|
Попал поковырять китайкий "Тоёт" под названием "Gonow", обратил внимание, что его гидрики очень похожи на МеМЗовские плунжеры. Замеры показали, что высота, один в один, а по диаметру, "китаец" больше на 0,5мм.
В Гидрики так-же как и в "наши" плунжеры, упираются пустотелые штанги, по которым масло поднимается вверх к коромыслам(конструктивно, конкретно этому гидрику, пофиг откуда поступает масло, сбоку или сверху).
Вот фото разобранного гидрика:
У кого есть голый блок, посмотрите, есть там "мясо", чтобы расточить посадочное плунжера, под китайский гидрик!?
(Комплект(8 шт) новых гидрокомпенсаторов стоит 950 грн.)
P.S. Модераторам, если тема получит техническое развитие, просьба перенести в соответствующий раздел! А нет - снести нахрен.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Vadim_K
Статус: Offline Зареєстрований: 16.02.2008 Повідомлення: 1863 Звідки: Львів
|
Додано: 02 Квітень 2018 00:37 Заголовок повідомлення: |
|
|
Тіла там достатньо.... Едуард від форда колись ставив....а в китайцю гідріки теж в тілі картера/блока ходять? чи там присутня гільзовка?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Wladimir_Donetsk
Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2006 Повідомлення: 4791 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
|
Додано: 02 Квітень 2018 10:05 Заголовок повідомлення: |
|
|
В тiлi. Як у ЗАЗiка, точнiше як у ГАЗона, бо рядна четвiрка,
Vadim_K, а від якого форда?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Hell-Racer †
Статус: Offline Зареєстрований: 18.07.2007 Повідомлення: 6923 Звідки: Івано-Франківськ - Київ - Буча Моє авто: ЗАЗ-968М, АЕ968М, ГАЗ-21C Volg O ) ) ) VW Transporter T4, Audi A4 Allroad ABT
|
Додано: 02 Квітень 2018 22:21 Заголовок повідомлення: |
|
|
гидрики для тех, кто не крутит мотор, не забывайте об этом. Если всё ж хочется тихий клапанный механизм и забыть о регулировке, но всё же крутить, то нужно провести ещё комплекс мероприятий по низу и верху.
_________________ Grants me a world of cold nihility
An endless winter night
A bitter, black frozen hell
For me
Forever... |
|
Повернутися до початку |
|
|
Lanc Дохтор Снежок
Статус: Offline Зареєстрований: 24.07.2006 Повідомлення: 10317 Звідки: КИЕВ Моє авто: ЗАЗ968М был -005, г/в 1985; ЗАЗ968 г/в 1975; ЗАЗ965 г/в 1965
|
Додано: 02 Квітень 2018 22:51 Заголовок повідомлення: |
поддержали 2 человек |
|
На пример?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Hell-Racer †
Статус: Offline Зареєстрований: 18.07.2007 Повідомлення: 6923 Звідки: Івано-Франківськ - Київ - Буча Моє авто: ЗАЗ-968М, АЕ968М, ГАЗ-21C Volg O ) ) ) VW Transporter T4, Audi A4 Allroad ABT
|
Додано: 02 Квітень 2018 23:54 Заголовок повідомлення: |
|
|
клапанный механизм у нас довольно тяжелый, гидрики ещё тяжелей. Клапана в фазе перекрытия зависают раньше по оборотам и дольше относительно угла поворота колена и распреда. О выпускных клапанах первого и третьего цилиндра помним. Вариантов остаётся немного, самый простой - жёсткие клапанные пружины. Но тогда увеличивается износ постелей распреда. Знач надо втулить бронзой.
Есть ещё варианты, но они дороже и сложнее в реализации, никто этим заниматься не будет, поэтому лупить по клавишам зря я не буду.
_________________ Grants me a world of cold nihility
An endless winter night
A bitter, black frozen hell
For me
Forever... |
|
Повернутися до початку |
|
|
Vadim_K
Статус: Offline Зареєстрований: 16.02.2008 Повідомлення: 1863 Звідки: Львів
|
Додано: 03 Квітень 2018 08:41 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ну мені тупо цікаво попробувати, в основному я катаюсь до 4000 .... для гідріків саме те....єдиний нюанс - це давка, треба збільшувати насос...
P/S - гідрік має бути по ідеї закритий резервуар....щось не вшарююсь як через нього в штангу масло подається....???
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Wladimir_Donetsk
Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2006 Повідомлення: 4791 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
|
Додано: 03 Квітень 2018 12:45 Заголовок повідомлення: |
|
|
Vadim_K писав(ла): |
гідрік має бути по ідеї закритий резервуар....щось не вшарююсь як через нього в штангу масло подається....???
|
На верхньому фото, деталі, зліва на право:
Обидва "стаканчики"№1, №6, в зоні проточки, є по одному отвору, через які в стаканчик №6 попадає мастило, у стаканчика №6 знизу є отвір, трохи менший за кульку №5, яка разом з деталями №4 та №3, утворюють зворотній клапан, через який мастило потрапляє в простір між двома стаканчиками, і вибирає зазор між клапаном та носиком коромисла, залишки мастила видавлюються в кільцевий зазор між стаканчиками, пружина №2 держе внутрішній стаканчик в вехньому положенні, деталь №7 кришка внутрішнього стаканчика має отвір для проходу мастила в штангу та "центруючу" лунку для штанги.
P.S. На верхньому фото немає стопорної пружини, її видно на другому фото, вона утримує гідрокомпенсатор в зібраному стані(щоб нічого не повилітало, якщо вискоче з коромисла штанга).
P.P.S. для ЗМЗ-24(-402) продаються комплекти штанг з гідрокомпенсаторами, але там трохи інша конструкція, гадрики стоять зверху, в спеціальних корпусах які "нанизані" на штанги, подається мастило в гідрики через коромисла(у ЗМЗ-24(402) штанги не пустотілі, просто "палички").
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Lanc Дохтор Снежок
Статус: Offline Зареєстрований: 24.07.2006 Повідомлення: 10317 Звідки: КИЕВ Моє авто: ЗАЗ968М был -005, г/в 1985; ЗАЗ968 г/в 1975; ЗАЗ965 г/в 1965
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Vadim_K
Статус: Offline Зареєстрований: 16.02.2008 Повідомлення: 1863 Звідки: Львів
|
Додано: 03 Квітень 2018 22:03 Заголовок повідомлення: |
|
|
Як вирішити питання з тим, що масло у нас подається тільки по двох штангах ( по випускних 1 та 3 циліндрів), а по інших походу стікає...
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Vadim_K
Статус: Offline Зареєстрований: 16.02.2008 Повідомлення: 1863 Звідки: Львів
|
Додано: 03 Квітень 2018 22:06 Заголовок повідомлення: |
|
|
Lanc писав(ла): |
Если бы вот такое запилить на сорокет |
Не памятаю де, але колись читав про якісь розробки електро приводів клапанів, притому це все проводилося на головках від 30-ки
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Wladimir_Donetsk
Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2006 Повідомлення: 4791 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
|
Додано: 03 Квітень 2018 22:47 Заголовок повідомлення: |
|
|
Vadim_K писав(ла): |
Як вирішити питання з тим, що масло у нас подається тільки по двох штангах ( по випускних 1 та 3 циліндрів), а по інших походу стікає...
|
Цьому гідрику все одно, збоку чи зверху подається рідина, аби вона там була, та ще й тиск був(щоб зворотній клапан відкрився), а для цього потрібен справний мотор, а не такий, як ото пишуть, що редуктора гріють катрерними газами.
P.S. завтра, якщо не зхабуду, поміряю тиск, при якому відкриється клапан.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Vadim_K
Статус: Offline Зареєстрований: 16.02.2008 Повідомлення: 1863 Звідки: Львів
|
Додано: 03 Квітень 2018 23:24 Заголовок повідомлення: |
|
|
1)Просто для того і осі коромисел треба нормальні, або трохи переробляти систему, і в осі подавати тиск з основної магістралі...
2) півторашний масло насос треба полюбе...недавно займався реставрацією Газ 14, там також гідрики стоять....проблема виника, з прогрівом масла починали підклацувати клапана у звязку з падінням давки масла....у нашому випадку - це просто біда буде....
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Wladimir_Donetsk
Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2006 Повідомлення: 4791 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
|
Додано: 04 Квітень 2018 00:12 Заголовок повідомлення: |
|
|
Цитата: |
.проблема виника, з прогрівом масла починали підклацувати клапана у звязку з падінням давки масла.... |
То вже гідрики були зношені, до того ж ще й радянські.
Цей китайський 11-річний, с мастилом всередині, на розбирався, довелося гріти, щоб мастило(ZiK semisintetic) витекло, та зовнішній циліндрик розширився, тоді тілько й зміг розібрати, все дуже якісно зроблено.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
|