| Попередня тема :: Наступна тема | 
	
	
		| Автор | Повідомлення | 
	
		| el_fuego Маньяк-одиночка
 
  
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 03.12.2007
 Повідомлення: 4855
 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
 Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
 
 | 
			
				|  Додано: 08 Тра 2017 17:57    Заголовок повідомлення: Потрібно зробити цилідри 82+мм |     |  
				| 
 |  
				| Всі пункти обговорюються, але загальна мета - зробити поршньову групу під об’єм 1.4+ л з запресовкою гільзи у ребра з повітряним охолодженням.
 
 Бажано мати твердомір для гільз
 
 0. З інструментом підібрати гарні комплекти гільз (можна бу) та підказати з приводу виробника поршнів (колишні - Автрамат - можу надати для вимірювань)
 
 1. Донорську гільзу проточити по зовнішньому діаметру (точний розмір назву пізніше. орієнтовно 86+мм) з точністю не менше 0.1мм. Кінцевий шар зняти на максимально повільнму переміщенні різця, аби забезпечити гладку поверхню
 Яку гільзу використовувати - питання відкрите. У разі проточки під ремонтний розмір поршньової (підхотить будь-яка група), гільза повинна бути проточена максимум на 1 ремонтний розмір для забезпеченя жорсткості.
 Гільза може бути від Москвича або іншомарок (тут бажана консультація з приводу витримування високих температурних режимів)
 
 2. Циліндри проточити під розмір гільзи задля напресовки з натягом. Внутрішню поверхню обробити аналогічно для зменшення шероховатості.
 Циліндри можуть бути: рідні чавунні, рідні з дюралевою наплавкою (можуть мати зазори мір дюралевою та чавунною частиною), від Жука
 
 3. Напресувати циліндри на гільзи
 
 4. ? Проточити кожну гільзу під поршень. Прохонінгувати
 Тут пі питанням розмір зазору. Планую їздити на обертах, дещо вищих за максимальний обертальний момент, тому збільшити зазор до 0.07-0.08
 Поршні будуть омиватись мастилом лише на великих обертах
 
 4. Проточити гільзи у задані розміри: зовнішній діаметр у головці, зовнішній діаметр у блоці, висота ребер, висота входу головку.
 На верхній кромці зробити паз для ущільнення, на нижній - скос для встановення (все як на рідному циліндрі)
 
 По строках - не горить. Бажано закінчити до середини літа.
 Зорієнтуйте по вартості
 
 Також, буду радий обговорити нюанси реалізації. Тому запрошую людей до обговорення, хто мав справу з розточкою під 79+ мм, вимірюванням характеристик або теоретичною частиною процесу.
 У разі розростання обговорення, прошу адмінів виокремити його у іншу тему у відповідний розділ форуму
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| Димас 
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 26.02.2010
 Повідомлення: 410
 Звідки: ХАРЬКОВ
 
 
 | 
			
				|  Додано: 09 Тра 2017 20:10    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| Я делал из москвичёвских гильз. Цилиндры с алюминиевыми рёбрами растачивал под них с натягом 5 соток.Запрессовка на горячо.Потом растачивал под москвичевский 85-мм поршень.Зазор 6 соток.
 Получилось 1497 кубиков.
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| el_fuego Маньяк-одиночка
 
  
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 03.12.2007
 Повідомлення: 4855
 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
 Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
 
 | 
			
				|  Додано: 09 Тра 2017 20:13    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| скільки відходили у яких умовах?
 чи вскривав потім двигун для вимірювання?
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| Димас 
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 26.02.2010
 Повідомлення: 410
 Звідки: ХАРЬКОВ
 
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		|  |