Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно. Хотя, уже гештальт закрыт
Гарно покатались!а сток реально додому міг на шнурку їхати!хоча гуртом всіх би заперли наверх але моторам було б не весело!
Хлопці ви крутяки просто супер!!!!!!
Щоб у вас, в процесі прочитання цього звіту, не виникало думки шо ми псіхи, забіжу на перед - воно того варте!....хоча ми таки трохи й*бнуті
сток мотор+пара б/у всесезонки БЦ-20 можуть запхати М-ку на Памір.
основною моєю проблемою було ГБО та Ремінь гєни.
через неправильну установку балона, клапан не відкривався на заправці і я не зміг задутись до повного. тому газ скінчився раніше, ніж треба було. включивши бєнз, виявилось шо ЕБН не зтягує тої програми і дуже часто здихав.
далі при сильній перетяжці ремня, підділо сальніка КВ, і при сильному пропиздоні в грязюці він здався і висцяв все масло в підкапотку.
підйом тяжкий, але основна складність заключається в великій кількості камнів на дорозі. ти мусиш їхати повільно, шоб нічого не відірвати знизу, але тоді двигун не зтягує підніматись в таку гору на таких малих обертах. і тому треба постійно ловити цей баланс...
перед пешим перевалом хлопці перезули гуму, а я....я допомагав Валєрчику і шарився, бо в мене не було інакшої гуми.
після перевалу ми думали шо ми вже заїхали в єбєня, хоча, як виявилось потім, ці села були мегаполісами)) там були і кабаки, і заправки і магазини.
всі, з ким ми спілкувались, в кого питали дорогу на Памір, всі казали шо ми туди не заїдем)
а ми таки заїхали)
всі брали з собою палатки, спальніки і карємати, але добре що ми поставили ті палатки в середині казарми. Бо ми б змерзли як цуцики! Вночі, з п'ятниці на суботу був мороз і випав сніг.
в суботу ми поснідали, підійшли до сусідньої хати, де відпочвали якісь джипери, і спробували домовитись про те, шоб Бєжика затягнули на саму вершину. я не доїхав приблизно 1км. ремонтуватись там було не реально, бо було холодно, і дуже вітряно. а зверху був затишний критий гараж, тепла грубка, компанія і алкоголь, шоб не змерзнути).
в результаті джипери нас кинули, і мене на верх затягнув Валєра. правда був один прикол з тими джиперами. вони, виявляється, приїхали туди на полювання. а тут ми катаємся по горах - три жужика з прямотоками, в Саняби ще й музика на всю волає. кароч, ми тим серйозним дядям перелякали всього звіра, і вони були дуже недавольні. тому на самому жестяку, мене відчепили від Валєри, і по-тихому, акуратно, джипом відтягнули на верх, подалі від місця їхнього полювання
ввечері суботи замутили діскач в одному з куполів
в неділю роздуплились, прибрали після себе, загрузились і почали спуск. 80% спуску можна їхати на заглушеному моторі, але виявилось шо спускатись не легше ніж підійматись...я весь спуск тільки і думав про те, як я сюди заїхав..а ще, до цього всього, там проїхались джипери, і ситуація стала ще гірша!
перед перевалом, знову завівся, і знову згадались мої проблеми з ЕБН. декілька раз чистили контакти, ставили два насоси послідовно - всеодно їм було тяжко. я часто зупинявся через це, а хлопців піджимав час, і валєра рішив знову затягнути на верхушку. там ми відчепились і був знову довгий спуск. внизу, на асфальті, хлопці стали перезувати гуму, а я помантулив в Берегомет на газову заправку(десь 15-20км). туди доїхав без єдиної зупинки, насоси працювали безвідмовно!
задулись з Валєркою газом і рушили далі на Чернівці.
Там попрощались з хлопцями - вони в кам'янець до Ніциків і Кузьміча, а я в Тернопіль. Але проїхавши пару кварталів старий ремінь не витримав лихої долі і таки лопнув(в горах він постійно злітав і його крутило).
за допомогою Вовки Сотника вийшов на його знайомого, з чернівців, але він нічим не зміг мені допомогти....лишалось тільки одне - ночувати в Чернівцях. зкотили жужика з дороги на тротуар(бо на дорогах літали там як придурки! нас пару разів чуть не збили, хоча ми стояли під сами м бардюром, з аварійкою, і знаком аварійної зупинки!!), і полягали спати, вже в 10 ранку я знайшов потрібний магаз по камазах, купив ремінь, поставив, і вже в обід ми були в Тернополі. Більше проблем небуло ніяких!
в Саняби вирваний задній фартух, і дві вихлопні труби з правої головки, у Валєрки та сама фігня, тільки глушник в нього віпав при самому колекторі, і пробило передній аморт.
....я би туди ще раз з'їздив, тільки з потужнішим мотором, і на хорошій гумі....
знімаю стаби
в саняби вирвало першу трубу
ЕБН
ЕБН+Ремінь
Основний треш пройшли. лишився приблизно 1км..
потім в цьому болоті в мене висцяло все масло...
ранок суботи
коли ще можна буде ремонтувати свій зазік на такому краєвиді...
туса в куполі
вночі, гріємось біля грубки, під 50шку
перший треш, після якого я зняв стаби
а тут був сильний крєн, а карб перестав лити бєнз в мотор, прийшлося зкотитись трохи назад, щоб вирівняти машину..
а це та ділянка, відео з якої скидувала Заноза..один з найбільших трешняків
наступна ділянка
це вже на вершині
діскач під куполом(дуже погано видно, але атмосферу частково передає)
Купол з єдиною антеною на горі:
Храм, для молитв за МеМЗа
всі фотки і відео за цим посиланням
https://yadi.sk/d/ZCAIPz4Xk4r2f _________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
ZAZ-Laboratory, Богдан
Останній раз редагувалося: Proffesor (28 Жовтень 2015 12:05), всього редагувалося 1 раз
Ахуеть! Нет слов, одни эмоции! Это круто, вне всякого сомнения! Особенно молитва порадовала. Черт, очень-очень жалею о том, что не получилось составить компанию. Буду всю зиму кусать локти и ждать начала весны дабы повторить поездку. Молодцы!!!
Есть вопрос по теме - маршрут там, если не ошибаюсь, по приграничным районам - нужно как-то заранее предупреждать погранцов, или на месте показывали документы и вас пропускали? Спасибо!
Джордано Бруно Маршрут непосредственно по границе с Румынией, насыпаем по буеракам и колдобинам, по левой стороне колючка с датчиками, на пограничном КПП на нас посмотрели как на юродивых, попросили документы, на вапрос "какие" ответили пофиг))) Когда поднялись на гору, там где Бодя устроил экоколлапс, засрал маслом лужу, всем пришли СМСки "Приветствуем в Румынии!" )))
крутяк скатались і як виявилось рідному МеМЗу це по силах я б навіть сказав шо досить жваво вони проїхали судячи з відосів!класно що вирвались і повторили маршрут першопроходців!
Ахуеть! Нет слов, одни эмоции! Это круто, вне всякого сомнения! Особенно молитва порадовала. Черт, очень-очень жалею о том, что не получилось составить компанию. Буду всю зиму кусать локти и ждать начала весны дабы повторить поездку. Молодцы!!!
готовь машину для летней встречи в Запорожье, а там и про Карпаты побурчим вместе
Джордано Бруно як тобі сказати....самий підйом після всіх сіл один. там нікуди не звернеш і не заблудишся. а от в селах, до підйому, можна поблудити, бо там різні вулиці і т.д. але при цьому там в кожного можна запитатись як туди проїхати!
короче треба мати з собою нормальний навігатор на борту, який вміє водити не тільки по асфальту, і можна заїхати. лише їдь не сам, а ще з кимось...вдруг десь загрузнеш, чи поламаєшся....та і самому скучно їхати..
Ви не можете починати теми Ви не можете відповідати на повідомлення Ви не можете редагувати свої повідомлення Ви не можете знищити свої повідомлення Ви не можете голосувати в опитуваннях