| Попередня тема :: Наступна тема | 
	
	
		| Автор | Повідомлення | 
	
		| madmobile 
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 08.09.2007
 Повідомлення: 4179
 Звідки: UA.Kiev,Vishorod
 Моє авто: 968М red; 965A 1966
 
 | 
			
				|  Додано: 21 Березень 2014 20:15    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| имелось в виду что если на расточеном моторе выставить зажигание по штатной метке то мотор нормально не поедет (детонация, тяга и т.д.) следовательно штатная метка для изменненного мотора не подходит. Диапазон регулировки уменьшаеся и смещается за часовой стрелкой. Проверено годами эксплуатации.
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| madman 
 
 
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 23.03.2013
 Повідомлення: 824
 Звідки: Самара
 Моє авто: белое душистое мыло 1992 г.в
 Забанен
 Причина?
 | 
			
				|  Додано: 21 Березень 2014 20:25    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| При расточке и повышении СЖ и использовании 92 бензина оптимальное опережение будет как раз в районе заводской метки.
 
 _________________
 Ушёл пить кисель.
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| Andy_Bady 
 
 
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 27.02.2014
 Повідомлення: 416
 Звідки: Винница
 Моє авто: ЗАЗ-968м
 
 | 
			
				|  Додано: 21 Березень 2014 20:25    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| Расточка сама по себе приводит к повышению степени сжатия (увеличивается рабочий объем цилиндра при, практически, неизменном объеме камеры сгорания). Отсюда и детонация.
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| Nikolya_22 
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 10.10.2011
 Повідомлення: 616
 Звідки: Київ
 Моє авто: ЗАЗ 968
 
 | 
			
				|  Додано: 02 Квітень 2014 01:15    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| І так із приємного - потеплішало, прийшла весна, пора працювати над поліпшенням стану та працездатності ушакстика)
 
 Із-за деяких обставин прийшлося мені переїзджати в інший гараж, дещо із-за цього втратив, але дещо і здобув.
 
 Переїхав я на Оболонь у сусідній гараж від гаража, в якому Валера (sotkavali4) та Рома (didok).
 
 Трохи прибрався, але ще не розклав все по своїх місцях
 
 
   
 є невелика не відкрита яма без дощок, хто підскаже де такі взяти так щоб не дорого?
 
 Сусідній гараж, в якому кипить робота
   
 
   
 мій ушастик на новому місці, покищо якось так
 
 
   
 ушастики рулять
   
 
  
 _________________
 No job, no money, no car, but i'm in a band!
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| Nikolya_22 
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 10.10.2011
 Повідомлення: 616
 Звідки: Київ
 Моє авто: ЗАЗ 968
 
 | 
			
				|  Додано: 03 Квітень 2014 14:48    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| 2.04.2014 - оскільки часу мало, а ще треба доїхати додому а завтра на роботу, то вирішив лише замінити передні амортизатори на нові. До цього міняв старі на старі - позбувся лише гупання, щодо ходу - як плавав так і плаває((
 
 старі амори
 
 
   
 нові амори, мені їх просто підігнали, звідки вони і якого року виробництва чи реставрація я нажаль не знаю.
 гумові втулки не міняв, старі ще нормальні.
 гумові проставки зі сторони стакана і під ним не міняв в силу їх відсутності
   
 
   
   
   
 далі планую перебрати рульову трапецію
 
 _________________
 No job, no money, no car, but i'm in a band!
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| Corename Капитан Улитка
 
  
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 02.06.2008
 Повідомлення: 2090
 Звідки: Киев
 Моє авто: Белый Челленджер 968М 1993, Geely MK 2013
 
 | 
			
				|  Додано: 04 Червень 2014 08:19    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| Ну шо там? Как процесс?
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| Nikolya_22 
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 10.10.2011
 Повідомлення: 616
 Звідки: Київ
 Моє авто: ЗАЗ 968
 
 | 
			
				|  Додано: 04 Червень 2014 11:57    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| процесс никак((
 пока просто стоит в гараже. ездить в ближайший год я точно не буду, до гаража мне далеко чтобы по будням в него ездить, соберусь мыслями и в выходной с утра наверное начну разбор для более-менее качественного восстановления.
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| Corename Капитан Улитка
 
  
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 02.06.2008
 Повідомлення: 2090
 Звідки: Киев
 Моє авто: Белый Челленджер 968М 1993, Geely MK 2013
 
 | 
			
				|  Додано: 04 Червень 2014 12:32    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| у меня есть желание приехать к тебе в гараж с пивасиком и набором инструмента и разобрать твой жуж частично. устроим праздник снятия пихла. салон разберем. чтобы назад дороги не было))))
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| Sekator ЗамКлубногоКассира
 
 
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 28.04.2010
 Повідомлення: 653
 Звідки: Киев, Драбов
 Моє авто: ЗАЗ-968АЭ
 
 | 
			
				|  Додано: 05 Червень 2014 12:44    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| Саня +5
 Надо начать.... так сказать, подтолкнуть друга!)))
 А там главное не забивать болт, и потихоньку делать!
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| Nikolya_22 
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 10.10.2011
 Повідомлення: 616
 Звідки: Київ
 Моє авто: ЗАЗ 968
 
 | 
			
				|  Додано: 05 Червень 2014 14:29    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| Дякую за підтримку!
 З роботою більш-менш розібрався, от і буде вільний час почати працювати над жужиком)
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| sanitar лентяй
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 29.11.2005
 Повідомлення: 11632
 Звідки: Киев
 Моє авто: 968м
 
 | 
			
				|  Додано: 26 Серпень 2014 23:32    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| давай и правда дадим тебе "стартёра" под пивко?))))))))
 а то я теперь dniwe povarennoe,могу себе позволить))))))))
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| Nikolya_22 
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 10.10.2011
 Повідомлення: 616
 Звідки: Київ
 Моє авто: ЗАЗ 968
 
 | 
			
				|  Додано: 26 Серпень 2014 23:46    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| подъеб засчитан)
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| sanitar лентяй
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 29.11.2005
 Повідомлення: 11632
 Звідки: Киев
 Моє авто: 968м
 
 | 
			
				|  Додано: 26 Серпень 2014 23:47    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| ну хуль,не одному ж мне терпеть 27 раз)))))))))
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| АвтоЗАЗ 
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 29.04.2014
 Повідомлення: 13
 Звідки: Ukraine
 Моє авто: 966
 
 | 
			
				|  Додано: 27 Серпень 2014 00:39    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| суперовский заз ,у меня красный ушан 1979 года,на аве мой
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| Corename Капитан Улитка
 
  
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 02.06.2008
 Повідомлення: 2090
 Звідки: Киев
 Моє авто: Белый Челленджер 968М 1993, Geely MK 2013
 
 | 
			
				|  Додано: 27 Серпень 2014 08:22    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| Санитар, я помогу в таких благих начинаниях))))
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| Nikolya_22 
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 10.10.2011
 Повідомлення: 616
 Звідки: Київ
 Моє авто: ЗАЗ 968
 
 | 
			
				|  Додано: 29 Вересень 2014 22:27    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| Давненько не писав тут)
 Були у мене ідеї щодо повного розбору жужика, але минуло трохи часу, змінились деякі обставини і зрозумів я, що не треба заважати машині працювати)
 
 Буду замінювати та відновлювати тільки ті деталі, вузли та агрегати, яким справді це необхідно і почну потроху.
 
 Отже, зняв вчора балку і розібрав, виявелось що відбійники цілі, верхні важелі в нормі, без люфта, верхній торсіон упругий, пильники верхніх важелів цілі, це радує)
 Нижній торсіон розпушений, важелі легко рухаються, пильники надірвані - люфт нижніх важелів у втулках мінімальний - заміню нижній торсіон, пильники, заллю мастило) планую замінити всі пильники на силіконові - 4 для шарових і 6 для рульових
 
 
   
   
 Поворотні кулаки розібрав, підшипники чіпати не буду (хоч і хотів до цього), але  якщо накат суперовий, люфта та гулу немає, то навіщо їх чіпати)
 До шарових пальців не дійшов, розберу подивлюсь, так само із всіма рульовими - розберу подивоюсь)
 Амори нещодавно замінив на нові хоч і новодел, але поки альтернативи немає, так і залишаться.
 не сподобалось що втулки амортизаторів дуже швидко виїдаються( буду складати, прийдеться брати нові(
 
 Отже, продовження слідує!
 
 _________________
 No job, no money, no car, but i'm in a band!
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| Lanc Дохтор Снежок
 
  
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 24.07.2006
 Повідомлення: 10321
 Звідки: Київ
 Моє авто: ЗАЗ968М был -005, г/в 1985; ЗАЗ968 г/в 1975; ЗАЗ965 г/в 1965
 
 | 
			
				|  Додано: 30 Вересень 2014 23:10    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| Некуй тебе было делать - говорил не лезь!
 Огромная охота перейти на личность и назвать плохим словом, но сделаю это при встрече
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| Zazik_91 ПаЯльНег/неКроФилЬнег
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 18.12.2009
 Повідомлення: 3085
 Звідки: Украина, Киев, Соломенка.
 Моє авто: ЗАЗ 965 1961г. ЗАЗ 965 196?г.
 
 | 
			
				|  Додано: 30 Вересень 2014 23:17    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| Ты рычаги на люфт проверял с торсионами или без?
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| Nikolya_22 
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 10.10.2011
 Повідомлення: 616
 Звідки: Київ
 Моє авто: ЗАЗ 968
 
 | 
			
				|  Додано: 30 Вересень 2014 23:44    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| 2 Lanc
 
 Дякую за те що переживаєш, я це ціную)
 Але ж нижній торсіон вже зношений, з плеча рубити не буду)
 У мене зараз такі обставини що їздити я не скоро зможу, да і жуж я використовую чисто для задоволення, отже поки стоятиме - зроблю профілактику що буде в моїх силах, щоб потім не соромно було на зльотах показуватись)
 
 2 Zazik_91
 
 важелі перевіряв без торсіона, люфт ледве помітний, я розумію що люфта мабуть зовсім не повинно бути, не бачу сенсу далі ковиряти, верхні навіть розкручувати не буду. Я думаю якщо через пресмаленку змазати, то верхні важелі мають змазатись
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| Nikolya_22 
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 10.10.2011
 Повідомлення: 616
 Звідки: Київ
 Моє авто: ЗАЗ 968
 
 | 
			
				|  Додано: 14 Жовтень 2014 12:34    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| фото нижнего торсиона (извините за качество)
 
 
   
 розібрав передні поворотні кулаки
 шарові пальці з вироботкою, вкладиші зношені та розплющені, все буду міняти
 
 
   
 розібрав рульову трапецію, взагалі її стан був непоганий, явних люфтів я не відчував, але у зібраному стані при відрегульованому редукторі все одно треба постійно було підрулювати
 
 думаю раз поліз, то зроблю нормально, тим більш що запчастин треба мало і не дорогих
 
 пильники наче цілі, але є тріщини та малі розриви, буду ставити силіконові і на шарові також
 
 втулки в рульових пальцях всі почавлені та потерті, пальці з вироботкою але не критичною, думаю ще можна було б їздити
 
 оскільки є нові, то вже зроблю як треба - нові пальці, втулки, змазку і сподіваюсь що буде бомба)
 
 отже, далі помию тяги, зберу та встановлю, редуктор підрегюлюю вже в кінці
 
 наступний крок - чекаю на шарові пальці, а там також все помию, зберу, встановлю
 
 _________________
 No job, no money, no car, but i'm in a band!
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		|  |