Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
Димас

Статус: Offline Зареєстрований: 26.02.2010 Повідомлення: 410 Звідки: ХАРЬКОВ
|
Додано: 13 Квітень 2011 14:06 Заголовок повідомлення: Покрасил-хорошо,но хочу больше блеска! |
|
|
Итак,акриловая эмаль Дюксон,2-к.
Блестит,как положено.
Но хочу,чтоб вообще глаза слепило.
Есть ли смысл покрытть лаком?Много слоёв.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Wladimir_Donetsk

Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2006 Повідомлення: 4794 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
|
Додано: 13 Квітень 2011 16:38 Заголовок повідомлення: |
|
|
А нельзя было сразу нитрой покрасить и потом уже лаком (много слоев) покрывать?
Лаку на акриле хреново живется, полопатся может.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Димас

Статус: Offline Зареєстрований: 26.02.2010 Повідомлення: 410 Звідки: ХАРЬКОВ
|
Додано: 13 Квітень 2011 18:50 Заголовок повідомлення: |
|
|
Wladimir_Donetsk писав(ла): |
А нельзя было сразу нитрой покрасить и потом уже лаком (много слоев) покрывать?
Лаку на акриле хреново живется, полопатся может. |
База под лаком не лопается,а ведь она тоже акриловая...
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
SIMON

Статус: Offline Зареєстрований: 22.02.2004 Повідомлення: 4955 Звідки: Харьков
|
Додано: 13 Квітень 2011 19:04 Заголовок повідомлення: |
|
|
+1
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Zaz 968 1975 НенАвиЖу RamzesА
Статус: Offline Зареєстрований: 02.06.2009 Повідомлення: 2424 Звідки: от туда Моє авто: Geely mk new comfort 2011 Пежо 301 1,6hdi
|
Додано: 13 Квітень 2011 22:02 Заголовок повідомлення: Re: Покрасил-хорошо,но хочу больше блеска! |
|
|
димас писав(ла): |
Итак,акриловая эмаль Дюксон,2-к.
Блестит,как положено.
Но хочу,чтоб вообще глаза слепило.
Есть ли смысл покрытть лаком?Много слоёв. |
Надо было сразу перекрывать лаком, теперь уже нет смыла, со временем лак может лущиться
_________________ http://dilight-electric.com.ua/ интернет магазин электротехнической продукции |
|
Повернутися до початку |
|
 |
GTMAD

Статус: Offline Зареєстрований: 20.01.2010 Повідомлення: 389 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ 965А Yalta
|
Додано: 13 Квітень 2011 22:56 Заголовок повідомлення: |
|
|
Спробую написати плюси і мінуси нанесення додаткового шару лаку.
+ незначне підвищення блиску без полірування
+ покращення фізичних параметрів (в першу чергу стійкість до подряпин)
+ покращення ремонтопригодності (глибші подряпини можна буде видалити поліруванням)
- значні трудозатрати (потрібно повністю заматувати фарбу перед нанесенням лаку)
- складність якісного виконання (якісно нанести лак складніше ніж фарбу)
- додаткова можливість для виникнення дефектів пов'язаних з осіданням пилюки на мокрий лак (наносити потрібно на ідеально підготовану поверхню і обов'язково у камері для фарбування автомобілів з нормальними витяжкою і фільтрами)
- якщо лак не полірувати то різницю помітити буде важко, тож повна поліровка кузова обов'язкова.
На твоєму місці я віддав би на якісну поліровку (якщо дюксон полірується, думаю, що так але варто запитати).
Візуальний результат буде практично той самий, а геморою знаааачно менше.
Звичайно, якщо бюджет не обмежений то можна керамікклір налити (ним мерседеси S класу лакують) але не думаю, що в Україні багато малярів його зможуть нанести.
До речі, а скільки відсотків блиск вийшов ?
Якщо відразу знав, що хочеш, щоб фарба "горіла" треба було брати базу яка до перламутру, або металіку йде.
Все вищенаведене це спільна думка групи людей (включаючи мене) яким довелось трошки попрацювати з автофарбами 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
MishkoZAZ
Статус: Offline Зареєстрований: 14.11.2009 Повідомлення: 1302 Звідки: Харьков Моє авто: ЗАЗ968М
|
Додано: 14 Квітень 2011 00:20 Заголовок повідомлення: |
|
|
давай фотки покрашеного кузова. и где красил мне тоже нужно. если не трудно в личку
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Hell-Racer †


Статус: Offline Зареєстрований: 18.07.2007 Повідомлення: 6929 Звідки: Івано-Франківськ - Київ - Буча Моє авто: ЗАЗ-968М, АЕ968М, ГАЗ-21C Volg O ) ) ) VW Transporter T4, Audi A4 Allroad ABT
|
Додано: 14 Квітень 2011 11:34 Заголовок повідомлення: |
|
|
Мои 5 копеек - база не акриловая, а нитро 
_________________ Grants me a world of cold nihility
An endless winter night
A bitter, black frozen hell
For me
Forever... |
|
Повернутися до початку |
|
 |
GTMAD

Статус: Offline Зареєстрований: 20.01.2010 Повідомлення: 389 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ 965А Yalta
|
Додано: 14 Квітень 2011 15:05 Заголовок повідомлення: |
|
|
2 Hell-Racer
Нітроцелюлозні фарби мають лише одну перевагу - час висихання, у всьому іншому це ... навіть не знаю яке слово підібрати
Їх можна порівняти з фастфудом - просто напхати шлунок чим небудь але швидко, про користь та якість забудьте.
Запитайте на будь якому з підборів авто фарб про нітро, почуєте цікаві слова
PS не вірю, що Дюксон тимбільше 2 К на нітроцелюлозній основі.
Поясніть який затверджувач до нітро потрібно додавати і чому?
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Hell-Racer †


Статус: Offline Зареєстрований: 18.07.2007 Повідомлення: 6929 Звідки: Івано-Франківськ - Київ - Буча Моє авто: ЗАЗ-968М, АЕ968М, ГАЗ-21C Volg O ) ) ) VW Transporter T4, Audi A4 Allroad ABT
|
Додано: 14 Квітень 2011 15:28 Заголовок повідомлення: |
|
|
Хм, я не пам*ятаю, чи колись в базу хтось лив затверджувач. І практично все, що я бачив - нітра.
Я ж не кажу, що акрил є поганим, навпаки скоро твоєю фарбою фарбуватиму Зазіка 
_________________ Grants me a world of cold nihility
An endless winter night
A bitter, black frozen hell
For me
Forever... |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Димас

Статус: Offline Зареєстрований: 26.02.2010 Повідомлення: 410 Звідки: ХАРЬКОВ
|
Додано: 14 Квітень 2011 15:45 Заголовок повідомлення: |
|
|
Hell-Racer писав(ла): |
Мои 5 копеек - база не акриловая, а нитро  |
Не принимается,база под лак-это акриловая краска.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Hell-Racer †


Статус: Offline Зареєстрований: 18.07.2007 Повідомлення: 6929 Звідки: Івано-Франківськ - Київ - Буча Моє авто: ЗАЗ-968М, АЕ968М, ГАЗ-21C Volg O ) ) ) VW Transporter T4, Audi A4 Allroad ABT
|
Додано: 14 Квітень 2011 15:48 Заголовок повідомлення: |
|
|
Тогда стыд мне и позор 
_________________ Grants me a world of cold nihility
An endless winter night
A bitter, black frozen hell
For me
Forever... |
|
Повернутися до початку |
|
 |
GTMAD

Статус: Offline Зареєстрований: 20.01.2010 Повідомлення: 389 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ 965А Yalta
|
Додано: 14 Квітень 2011 16:10 Заголовок повідомлення: |
|
|
2 Hell-Racer
Пардон але я маю справи з поліуританами (також епоксиди але це грунти)
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Hell-Racer †


Статус: Offline Зареєстрований: 18.07.2007 Повідомлення: 6929 Звідки: Івано-Франківськ - Київ - Буча Моє авто: ЗАЗ-968М, АЕ968М, ГАЗ-21C Volg O ) ) ) VW Transporter T4, Audi A4 Allroad ABT
|
Додано: 14 Квітень 2011 17:11 Заголовок повідомлення: |
|
|
Не звертай уваги, то я нині зовсім не вмєняємий щось %)
_________________ Grants me a world of cold nihility
An endless winter night
A bitter, black frozen hell
For me
Forever... |
|
Повернутися до початку |
|
 |
susanin

Статус: Offline Зареєстрований: 23.10.2004 Повідомлення: 1050 Звідки: Made in BSSR
|
Додано: 14 Квітень 2011 17:22 Заголовок повідомлення: |
|
|
GTMAD писав(ла): |
2 Hell-Racer
Нітроцелюлозні фарби мають лише одну перевагу - час висихання, у всьому іншому це ... навіть не знаю яке слово підібрати
Їх можна порівняти з фастфудом - просто напхати шлунок чим небудь але швидко, про користь та якість забудьте.
Запитайте на будь якому з підборів авто фарб про нітро, почуєте цікаві слова
|
Ну-ну. Жертва маркетинга?
_________________ ЗАЗ 968М 86г. (На пенсии)
ЗАЗ 965А 68г. (в коме) |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Wladimir_Donetsk

Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2006 Повідомлення: 4794 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Димас

Статус: Offline Зареєстрований: 26.02.2010 Повідомлення: 410 Звідки: ХАРЬКОВ
|
Додано: 14 Квітень 2011 21:45 Заголовок повідомлення: |
|
|
Там нигде не сказано,что лак или краска будут повреждаться.
Акриловая краска(как и лак)-самая прочная из автокрасок,и камера ей нахрен не нужна.А у тебя либо краска бала дешевая,либо технология не соблюдена.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Димас

Статус: Offline Зареєстрований: 26.02.2010 Повідомлення: 410 Звідки: ХАРЬКОВ
|
Додано: 14 Квітень 2011 21:53 Заголовок повідомлення: |
|
|
MishkoZAZ писав(ла): |
давай фотки покрашеного кузова. и где красил мне тоже нужно. если не трудно в личку |
Красил сам и не себе,так что фоток не делал.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Wladimir_Donetsk

Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2006 Повідомлення: 4794 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
|
Додано: 14 Квітень 2011 22:21 Заголовок повідомлення: |
|
|
Гдето на форуме проскакивало выражение "жертва рекламы".
Цитата: |
Покрытие лаком акриловые автоэмали.
Стандартная технология покраски автомобиля не приветствует покрытие акриловых автоэмалей лаком. Для покрытия лаком существуют специальные автокраски под лак. Но очень часто мастера делают такую работу, чтобы получить улучшенный блеск покрытия и более глубокий цвет. Для того чтобы покрывать акриловую автокраску лаком, ее необходимо полностью высушить. Т.е. должно пройти время полной полимеризации |
Цитата: |
В данном случае у нас двухслойное покрытие -БАЗА-это краска на нитрооснове ,которая дает цвет машине ,она разводиться только растворителем и сохнет за счет испарения этого растворителя ! |
Ну и знакомый маляр мне обьяснял то что яуже приводил выше.
не слушаете рекомендации, зачем спрашивать, делайте по своему.
P.S. Чтобы акрил лучше блестел нужно чтобы либо растворитель был "жирный", либовводить в готовую краску замедлитель (2К+1), но сохнет долго.
Я своего жужика так и красил: Краска, Разбавитель, Отвердитель, Замедлитель.
Вот результат(в процессе) 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
GTMAD

Статус: Offline Зареєстрований: 20.01.2010 Повідомлення: 389 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ 965А Yalta
|
Додано: 14 Квітень 2011 23:37 Заголовок повідомлення: |
|
|
Вся балаканина звелась до тези "кожен др*че як він хоче".
Ключові тези:
Нітро фарбою автомобіль фарбувати це гріх, хіба для ворога, навіть добрий алкід має кращі антикорозійні властивості.
Акріли це 1К (одно компонентні) фарби або лаки, тому вони набувають своїх властивостей завдяки випаровуванню розчинника. Тому вони потребують високотемпературної сушки (120 градусів і вище).
Поліуритани це 2К фарби в яких полімерізація відбувається не за рахунок випаровування розчинника, а за рахунок хімічної реакції між фарбою та затверджувачем. Тому вони сохнуть при температурі навколишнього середовища (+5 вже досить для нормальної полімерізації)
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
|