| Попередня тема :: Наступна тема   | 
	
	
	
		| Автор | 
		Повідомлення | 
	
	
		maxx Запцацковед
  
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 04.12.2003 Повідомлення: 4890 Звідки: г. Симферополь Моє авто: ЗАЗ968М, ЗАЗ968
  | 
		
			
				 Додано: 12 Лютий 2004 01:21    Заголовок повідомлення: Люфт шлицевой полуоси. Ремонт | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Подскажите, народ, че делать-то? Вторая правая полуось разбилась на шлицах. Зачем вообще их делают на оных? И почему эти поганые шлицы нельзя тупо заварить сваркой?
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Ro968Ma
 
 
  Статус: Offline Зареєстрований: 15.07.2009 Повідомлення: 191 Звідки: Чортків, Тернопільська обл.
 
  | 
		
			
				 Додано: 17 Липень 2010 09:52    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
        
 
Тема стара - проблема та сама.
 
Рік тому постави дві нові полуосі. З одною все добре. Друга має шат на шліцах де зєднана з фланцем. Так як сама полуось нова і без браку, а більше нормальних полуосей нема, вирішив поміняти тільки фланець, нічого не помогло, на фольгу не садиться. Роботи було  багато - міняв масло в коробці, хрестовину і пильник полуосі (чехол) - поки що зібрав так як є,але шат став ще більший.
 
Тепер розглядаю варіанти:
 
 - поставити нову полуось;
 
 - заварити (тоді пильник не поміняєш);
 
 - трошки розтовкти шліци на полуосі, а тоді забити фланець.
 
Можливо проблема в тому, що перед тим як забивати фланець я змащував шліци мовілем, щоб легше було потім вибити.
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Hell-Racer †
  
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 18.07.2007 Повідомлення: 6930 Звідки: Івано-Франківськ - Київ - Буча Моє авто: ЗАЗ-968М, АЕ968М, ГАЗ-21C Volg O ) ) ) VW Transporter T4, Audi A4 Allroad ABT
  | 
		
			
				 Додано: 17 Липень 2010 11:06    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Роман, спробуй забити фланець, попередьно заклавши в шліци тонкий трос.
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		xenon.67
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 21.01.2009 Повідомлення: 9 Звідки: г.Туапсе Краснодарский край Моє авто: ЗАЗ- 968
  | 
		
			
				 Додано: 17 Липень 2010 12:07    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Эпоксидка с каким-нибудь наполнителем рулит ( 4 года, полет нормальный).
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		bush
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 19.06.2007 Повідомлення: 570 Звідки: обл.Донецкая г.Дружковка Моє авто: ЗАЗ 968М, ВАЗ 2106
  | 
		
			
				 Додано: 17 Липень 2010 13:48    Заголовок повідомлення: Re: Полуось разбилась - вторая | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 
 
	  | maxx писав(ла): | 
	 
	
	  | И почему эти поганые шлицы нельзя тупо заварить сваркой? | 
	 
 
 
 
После сварки узел будет не разборной, всего навсего в последствии не заменишь сальник полуоси, хотя сам чехол (чулок) можно, но с небольшим сексом.
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Hell-Racer †
  
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 18.07.2007 Повідомлення: 6930 Звідки: Івано-Франківськ - Київ - Буча Моє авто: ЗАЗ-968М, АЕ968М, ГАЗ-21C Volg O ) ) ) VW Transporter T4, Audi A4 Allroad ABT
  | 
		
			
				 Додано: 19 Липень 2010 09:35    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 
 
	  | Ro968Ma писав(ла): | 
	 
	
	  Дякую за варіанти. Цікавий варіант з епоксідкою. А ще краще два варіанти разом. Дивно що епоксідка витримує такі нагрузки.
 
Скоріше попробую зібрати щось із того металолому що в мене є, але про це вже в іншій темі. | 
	 
 
 
 
Епоксідка рулить, якщо шліцева не розбита в гамно...
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		madmobile
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 08.09.2007 Повідомлення: 4179 Звідки: UA.Kiev,Vishorod Моє авто: 968М red; 965A 1966
  | 
		
			
				 Додано: 27 Липень 2010 02:24    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Варить не тема   , так как полуоси с фланцами сделаны с качественной легированной стали, сварка которой будет очень проблемной (если даже получится она без специальных условий), да и сам сварной шов и область возле него будет доволи хрупкой. 
 
 
Кстати, даже сталь 45 нормально сварить есть сложной операцией.
 
 
ЗЫ. а пыльник (естественно без втулки) можно одеть без снятия фланца или оси сухарей  
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Croma
 
 
  Статус: Offline Зареєстрований: 09.11.2010 Повідомлення: 83 Звідки: Харьков Моє авто: Fiat
  | 
		
			
				 Додано: 20 Листопад 2010 01:34    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Массово применял эпоксидку.
 
Наполнители не применялись.
 
Перпендикулярность ставилась на глаз.
 
В эксплуатации не расшатывались.
 
Паяльная лампа разбирала для замены сальника легко.
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		el_fuego Маньяк-одиночка
  
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4855 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
  | 
		
			
				 Додано: 20 Листопад 2010 02:06    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 а просверлить в нескольких местах и забить штифты?
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		priedinieks
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 13.02.2009 Повідомлення: 746 Звідки: Latvia Моє авто: zaz 965a
  | 
		 | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Croma
 
 
  Статус: Offline Зареєстрований: 09.11.2010 Повідомлення: 83 Звідки: Харьков Моє авто: Fiat
  | 
		
			
				 Додано: 20 Листопад 2010 12:54    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 "а просверлить в нескольких местах и забить штифты?"
 
 
Долго возиться с нулевым результатом.
 
Точечная нагрузка и ослабление конструкции палочки.
 
Ломать их будет по очереди.
 
Посчитайте крутящий момент (рассказать как?) и добавьте ударную нагрузку.
 
 
Да много раз проверено. Эпоксидка держит.
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Тёма Инженер-рационализатор
  
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 22.09.2007 Повідомлення: 1447 Звідки: Светловодск Моє авто: Жужелёт
  | 
		
			
				 Додано: 24 Листопад 2010 01:01    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Я тоже на эпоксидку ставил, только с наполнением мет. опилками.
 
Нагрузку кручения держит не столько эпоксидка, сколько сами шлицы. Эпоксидка выполняет своего рода роль фиксатора от радиального люфта в шлицевом соединении. Также препятствует осевому люфту.
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Croma
 
 
  Статус: Offline Зареєстрований: 09.11.2010 Повідомлення: 83 Звідки: Харьков Моє авто: Fiat
  | 
		
			
				 Додано: 24 Листопад 2010 01:37    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Плезно знать всем.
 
В переднеприводных и полуосях ВАЗ шлицы подобны ЗАЗ.
 
Но проблем, подобных ЗАЗ там нет.
 
В отличие от ЗАЗ они работают в смазке.
 
Делаю вывод. Шлицы ЗАЗ кородируют и от этого разбалтываються.
 
Воду интенсивно подают в это место передние колеса.
 
Значит требуеться защита.
 
К примеру.
 
Одеть резиновые трубки на полуоси-фланцы.
 
Обрезанные пластиковые бутылки (ведь крестовины тоже поливаються водой)
 
Чехлы ШРУС.
 
Ну у каждого свои идеи.
 
Успехов!
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		priedinieks
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 13.02.2009 Повідомлення: 746 Звідки: Latvia Моє авто: zaz 965a
  | 
		 | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Croma
 
 
  Статус: Offline Зареєстрований: 09.11.2010 Повідомлення: 83 Звідки: Харьков Моє авто: Fiat
  | 
		
			
				 Додано: 24 Листопад 2010 03:07    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Графитка  это солидол с графитом.
 
Солидол, это 5% воды.
 
Вообще то извините.
 
Наверно все это сильно заумно.
 
Так что, счастливо ржавые крестовины менять.
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Ro968Ma
 
 
  Статус: Offline Зареєстрований: 15.07.2009 Повідомлення: 191 Звідки: Чортків, Тернопільська обл.
 
  | 
		
			
				 Додано: 24 Листопад 2010 11:38    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Невеличкий звіт.
 
Використовував епоксідку із наповнювачами - алюмінієва пудра та металеві опилки.
 
Як посадив фланець на полуось на епоксідці із наповнювачами - шату вже не було. Пробував з допомогою кутника виставити площину фланця перпендикулярно полуосі - нічого не помінялось, чуть-чуть не грало, але шліци так плотно сіли на наповнювачі, що фланець не рухався.
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Croma
 
 
  Статус: Offline Зареєстрований: 09.11.2010 Повідомлення: 83 Звідки: Харьков Моє авто: Fiat
  | 
		
			
				 Додано: 10 Грудень 2010 14:43    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 
 
	  | Ro968Ma писав(ла): | 
	 
	
	  Невеличкий звіт.
 
Використовував епоксідку із наповнювачами - алюмінієва пудра та металеві опилки.
 
Як посадив фланець на полуось на епоксідці із наповнювачами - шату вже не було. Пробував з допомогою кутника виставити площину фланця перпендикулярно полуосі - нічого не помінялось, чуть-чуть не грало, але шліци так плотно сіли на наповнювачі, що фланець не рухався. | 
	 
 
 
 
Все будет ОК!
 
Еще раз обращу внимание.
 
Делал такое много раз. 
 
С наполнителями не заморачивалься.
 
Отказов и отклонений не наблюдалось.
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		 |