Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
течь масла

 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
Lagiga



Статус: Offline
Зареєстрований: 10.04.2007
Повідомлення: 1141
Звідки: Горловка

ПовідомленняДодано: 08 Березень 2010 18:20    Заголовок повідомлення: течь масла Відповісти з цитатою


Господа многоуважаемые, довольно таки не хило подтекает масло в месте запрессовки кожуха штанги в головку, именно на кожухах штанг выпускных клапанов 1 и 3 цилиндра, как устранить?


_________________
По Запорожцу в каждую семью, товарищи!
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Zaz 968 1975
НенАвиЖу RamzesА


Статус: Offline
Зареєстрований: 02.06.2009
Повідомлення: 2424
Звідки: от туда
Моє авто: Geely mk new comfort 2011 Пежо 301 1,6hdi

ПовідомленняДодано: 08 Березень 2010 18:40    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Я заливал эбокситкой, можно залепить холодной сваркой.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Lagiga



Статус: Offline
Зареєстрований: 10.04.2007
Повідомлення: 1141
Звідки: Горловка

ПовідомленняДодано: 08 Березень 2010 18:46    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Zaz 968 1975 писав(ла):
Я заливал эбокситкой, можно залепить холодной сваркой.
Сварка не выдерживает температуру, эпоксидка, наверное, тоже

_________________
По Запорожцу в каждую семью, товарищи!
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Zaz 968 1975
НенАвиЖу RamzesА


Статус: Offline
Зареєстрований: 02.06.2009
Повідомлення: 2424
Звідки: от туда
Моє авто: Geely mk new comfort 2011 Пежо 301 1,6hdi

ПовідомленняДодано: 08 Березень 2010 19:03    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Lagiga писав(ла):
Zaz 968 1975 писав(ла):
Я заливал эбокситкой, можно залепить холодной сваркой.
Сварка не выдерживает температуру, эпоксидка, наверное, тоже

как это сварка не видерживает температуру? у меня на работе на кразе блок заклеен холодной сваркой 5 лет краз ездит полет нормальный. карбюратор заклеивал себе холодной сваркой 5 месяцев откатался все норм было, продал тот карб сейчас на тазе мой карб катается все в норме.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Gazirovannij



Статус: Offline
Зареєстрований: 05.03.2007
Повідомлення: 2310


ПовідомленняДодано: 08 Березень 2010 19:11    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Стоп!
Водяное охлаждение двига или воздушное - "две большие разницы".
По температуре голов. У нас норма - где то 250. Эпо уже не держит.
Есть силиконы до 300 градусов.
Есть герметики для глушаков до 600.
Из них выбирать.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Ro968Ma



Статус: Offline
Зареєстрований: 15.07.2009
Повідомлення: 191
Звідки: Чортків, Тернопільська обл.

ПовідомленняДодано: 08 Березень 2010 20:35    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Я по дурості випадково випустив з рук головку і погнув кожухи штанг, один рихтуванню не підлягав, запресував з донора на герметику Victor Reinz, класна штука, з ним працювати приємно і розхід малий, до + 300, правда примітка кратковременное воздействие і фактично машина в експлуатації не була.
Ціна в районі 45 гривень за тюбик, але його на два мотори все загерметизувати хватить.
Епоксідка температури головки точно не витримає.
Стверджувати не буду, але до 120 С максимум, і то не варто 100 С перевищувати.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4855
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 08 Березень 2010 20:47    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Есть печной герметик, который держит 1200 *С
Лучше всего, а главное, надежно - запаять.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Lagiga



Статус: Offline
Зареєстрований: 10.04.2007
Повідомлення: 1141
Звідки: Горловка

ПовідомленняДодано: 08 Березень 2010 21:54    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


el_fuego писав(ла):
Есть печной герметик, который держит 1200 *С
Лучше всего, а главное, надежно - запаять.
, дык а как там запаять, то? ведь трубка - оцинковка, головка - алюминий. расскажите поподробнее, мож аргоном заварить или чем еще?

_________________
По Запорожцу в каждую семью, товарищи!
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Wladimir_Donetsk



Статус: Offline
Зареєстрований: 13.07.2006
Повідомлення: 4794
Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро
Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і

ПовідомленняДодано: 08 Березень 2010 22:15    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Попробуй асбест с жидким стеклом замесить и замазать стык.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Vadim_K



Статус: Offline
Зареєстрований: 16.02.2008
Повідомлення: 1863
Звідки: Львів

ПовідомленняДодано: 09 Березень 2010 14:39    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


вичищав зазори міз трубкою тою і головкою, вимивав бензином і заливав то все грунтовкою..... робив таке уже не на одному моторі, що на стокових. що на форсованих, нічого не тріскається, не випадає, і не підтікає...
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення ICQ Number
John Warner
ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист
ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист


Статус: Offline
Зареєстрований: 07.11.2009
Повідомлення: 5912


ПовідомленняДодано: 09 Березень 2010 15:36    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Vadim_K писав(ла):
вичищав зазори міз трубкою тою і головкою, вимивав бензином і заливав то все грунтовкою..... робив таке уже не на одному моторі, що на стокових. що на форсованих, нічого не тріскається, не випадає, і не підтікає...

Очень даже логично - нормальный грунт должен въедаться в металл. Rolling Eyes

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Pas



Статус: Offline
Зареєстрований: 07.01.2009
Повідомлення: 473
Звідки: Днепропетровск

ПовідомленняДодано: 09 Березень 2010 18:34    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Вычищал зазоры между кожухами штанг и головкой, промывал ацетоном и заливал эпоксидной смолой с алюминиевой пудрой. Вопросов нет. Нигде не подтекает.
Для справки. Глушители покрашены смесью: эпоксидная смола + алюминиевая пудра + ацетон. Ничего не выгорает. Все прекрасно держится Wink .

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Petrov_kamensk



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.07.2009
Повідомлення: 268
Звідки: Каменск-Уральский
Моє авто: ЛУАЗ-969М, -967М ТПК

ПовідомленняДодано: 11 Березень 2010 10:41    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Pas писав(ла):
Для справки. Глушители покрашены смесью: эпоксидная смола + алюминиевая пудра + ацетон. Ничего не выгорает. Все прекрасно держится Wink .


противоречивая справка.
скорей всего лак и пудра, тк сломы обычно двух компонентные да и слой дают более толстый. если резонатор или глушитель красить еще можно предположить там не очень высокие температуры.
а вот лаком и пудрой можно и приемную трубу покрасить.

может перепосадить эту трубку ?
нагреть голову всю вынуть отмыть по нормальному потом собрать с герметиком в оконцовке.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
Pas



Статус: Offline
Зареєстрований: 07.01.2009
Повідомлення: 473
Звідки: Днепропетровск

ПовідомленняДодано: 11 Березень 2010 19:29    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Petrov_kamensk писав(ла):
противоречивая справка.
скорей всего лак и пудра, тк сломы обычно двух компонентные да и слой дают более толстый. если резонатор или глушитель красить еще можно предположить там не очень высокие температуры.
а вот лаком и пудрой можно и приемную трубу покрасить.

Можно расписать Laughing : эпоксидная смола + отвердитель + алюминиевая пудра + ацетон. На ЗАЗе покрашены два глушителя (пулеметы). Покрашены полностью вместе с трубами. Какая температура - лично я не знаю. Но ничего не обгорает и не осыпается Wink .
А в чем противоречие Question

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Ro968Ma



Статус: Offline
Зареєстрований: 15.07.2009
Повідомлення: 191
Звідки: Чортків, Тернопільська обл.

ПовідомленняДодано: 11 Березень 2010 19:38    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Petrov_kamensk писав(ла):


может перепосадить эту трубку ?
нагреть голову всю вынуть отмыть по нормальному потом собрать с герметиком в оконцовке.

Вибивати трубку (кожух штанги - по мануалу) я б не радив. В тій частині де трубка запресована в головку її внутрішній діаметр більший. Тобто її запресовують, а потім мабуть розкатують зсередини, щоб вона сиділа там добре. Після перепресовки трубка добре не сідає, має невиликий шат. Якщо ж після перепресовки вона не паралельна іншим, і її потрібно підігнути, то після такої процедури вана шатається шо піпец.
Особисто я з цим так намахався, так нічого нормального і не добився. Може трохо руки криві.
Краще заліпити чимось так як є.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Petrov_kamensk



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.07.2009
Повідомлення: 268
Звідки: Каменск-Уральский
Моє авто: ЛУАЗ-969М, -967М ТПК

ПовідомленняДодано: 12 Березень 2010 08:29    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


я понимаю конечно что форум украинский но блин как ж это читать сложно. а ведь бывает и чтото полезное написано.

какая смола чтоб было понятно было.

про запресовку труб так греть надо для вытаскивания, а запресовывать надо в горячую голову холодную трубку, должна свободно вставлятся и после выравкивания температура уже намертво стоять.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
Vadim_K



Статус: Offline
Зареєстрований: 16.02.2008
Повідомлення: 1863
Звідки: Львів

ПовідомленняДодано: 13 Березень 2010 20:20    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Ro968Ma ті трубки спочатку обкатуються, а потім запресовуються у гарячу голову, там дюри збільшуються, а по мірі остигання головки вона сама обжимає як їй хочеться ту трубку.... перед запресовкою треба було зробити наставку з направляючими, щоб ті трубки в кінцевому випадку не стирчали як бик посцяв... Wink
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун Часовий пояс: GMT + 3
Сторінка 1 з 1

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group