|
ЗАЗ Форум Присвячений автомобілям Запорожець
|
|
|
|
Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
Компромисс
Статус: Offline Зареєстрований: 21.04.2009 Повідомлення: 1670 Звідки: Днепропетровская обл. Моє авто: ЗАЗ 968М, Sens 1.3
|
Додано: 06 Липень 2023 22:21 Заголовок повідомлення: |
|
|
По поводу склеивания. Ничего не имею против, просто напомнил, и в этом узле был свой случай.
На первом же году владения соорудил подобную конструкцию. На кулачок надевается стальной тонкостенный цилиндр практически без люфта, к нему припаяна (сам делал, без сварки) "шторка" с "закруглённым квадратом" под кулачок. Сверху бегунок. Ездил 20 лет, горя не знал. )
Однажды что-то перестал ехать, при попытках завестись бывали вспышки. Засуетился, не стал разбираться, да и проезжающий коллега предложил буксир...
Выяснилось, что через 20 лет пайка нарушилась. Восстановил всё более надёжно.
Как правило, часто новшества делаются как бы во временном исполнении - потом сделаю капитально. Это "потом" может длиться годами, не сразу и вспомнишь и сообразишь. )
_________________ Если дела идут хорошо, значит вы чего-то не заметили... |
|
Повернутися до початку |
|
|
weld_master
Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 558 Звідки: Украина Никополь Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 07 Липень 2023 12:53 Заголовок повідомлення: |
|
|
Компромисс писав(ла): |
На кулачок надевается стальной тонкостенный цилиндр практически без люфта, к нему припаяна (сам делал, без сварки) "шторка" с "закруглённым квадратом" под кулачок. Сверху бегунок. |
А фоток випадково не залишилось?
Пластмасу бігунка знизу підпилював, чи ні?
Цікавлять різні варіанти виконання шторки та кріплення ДХ у рідному корпусі.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Компромисс
Статус: Offline Зареєстрований: 21.04.2009 Повідомлення: 1670 Звідки: Днепропетровская обл. Моє авто: ЗАЗ 968М, Sens 1.3
|
Додано: 07 Липень 2023 23:15 Заголовок повідомлення: |
|
|
Бегунок не трогал. Фоток нет - это было доцифровое время.
Буду в гараже - сфоткаю, но это может неделя, две...
_________________ Если дела идут хорошо, значит вы чего-то не заметили... |
|
Повернутися до початку |
|
|
weld_master
Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 558 Звідки: Украина Никополь Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 08 Липень 2023 08:11 Заголовок повідомлення: |
|
|
По часу не горить, але подивитись було б дуже цікаво.
Звичайно при горизонтальному розташуванні прорізу ДХ бігунок доводиться підпилювати.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
kubanoid
Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 1042 Звідки: Краснодар Моє авто: ЗАЗ-968М 1993 г., Nissan Terrano-II, 2001 г.
|
Додано: 08 Липень 2023 08:41 Заголовок повідомлення: |
|
|
weld_master писав(ла): |
Пластмасу бігунка знизу підпилював, чи ні?
Цікавлять різні варіанти виконання шторки та кріплення ДХ у рідному корпусі. |
Дуже тісно в нашому трамблері, якщо його під БСЗ переробляти. Тому досі не зробив це. Для себе розглядав два варіанти БСЗ: москвичівський з установкою нашого вакуумного коректора і пружинок з грузиками, і МПСЗ з уникненням трамблера. Але поки все нормально працює - ліньки поратися.
_________________ "Запорожец старый купили, разваленный!" (с) Э. Успенский |
|
Повернутися до початку |
|
|
weld_master
Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 558 Звідки: Украина Никополь Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 08 Липень 2023 10:55 Заголовок повідомлення: |
|
|
kubanoid писав(ла): |
Дуже тісно в нашому трамблері, якщо його під БСЗ переробляти. |
Ото ж!
ДХ проситься з вертикальним розташуванням прорізу.
Але тоді треба використовувати ВАЗівську шторку.
Космічовський нормально налаштувати важко.
Там окрім пружинок ще й інша вага грузиків.
У двох моїх знайомих стоять космічовські.
Не на одному робота двигуна не подобається.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Компромисс
Статус: Offline Зареєстрований: 21.04.2009 Повідомлення: 1670 Звідки: Днепропетровская обл. Моє авто: ЗАЗ 968М, Sens 1.3
|
Додано: 08 Липень 2023 23:21 Заголовок повідомлення: |
|
|
kubanoid писав(ла): |
Дуже тісно в нашому трамблері, якщо його під БСЗ переробляти. |
Блин...! )
Придётся по возможности поспешить с фотками ).
_________________ Если дела идут хорошо, значит вы чего-то не заметили... |
|
Повернутися до початку |
|
|
weld_master
Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 558 Звідки: Украина Никополь Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 09 Липень 2023 08:36 Заголовок повідомлення: |
|
|
Компромисс писав(ла): |
Блин...! )
Придётся по возможности поспешить с фотками ). |
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Wladimir_Donetsk
Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2006 Повідомлення: 4791 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
|
Додано: 09 Липень 2023 11:49 Заголовок повідомлення: |
|
|
weld_master писав(ла): |
...
У двох моїх знайомих стоять космічовські.
Не на одному робота двигуна не подобається. |
На моєму першому зазіку стояв трамблер з 2140, для міста не дуже, а як для траси, то саме те що треба.
По безконтактному, робив собі і на заз, але до нього черга не дійшла(кузов потребував вкладень, а з2014 дохід сильно впав), реалізував на ГАЗ-2410, двуконтурне, зазіковий трамблер провіряв на Волгі, працювало без проблем.
Якщо цікаво, можу наклацать фото.
Як завжди, є одне АЛЕ, Так як використовуються неавтомобільні деталі, то при "форсмажорі", в автомагазині електронну частину трамблера не купити, хіба що на радіоинку, або комп'ютерному магазині, використано нутро "комп'ютерного кулера".
|
|
Повернутися до початку |
|
|
weld_master
Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 558 Звідки: Украина Никополь Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 09 Липень 2023 12:42 Заголовок повідомлення: |
|
|
Wladimir_Donetsk писав(ла): |
Якщо цікаво, можу наклацать фото. |
Звичайно цікаво!
Клацай!
|
|
Повернутися до початку |
|
|
kubanoid
Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 1042 Звідки: Краснодар Моє авто: ЗАЗ-968М 1993 г., Nissan Terrano-II, 2001 г.
|
Додано: 09 Липень 2023 19:01 Заголовок повідомлення: |
|
|
Wladimir_Donetsk писав(ла): |
Як завжди, є одне АЛЕ, Так як використовуються неавтомобільні деталі, то при "форсмажорі", в автомагазині електронну частину трамблера не купити, хіба що на радіоинку, або комп'ютерному магазині, використано нутро "комп'ютерного кулера". |
Для неавтомобільних деталей та вузлів у разі далеких поїздок (далі 50-100 км від будинку) потрібно мати дубль саморобки або можливість повернення до штатної системи. Я так і не зробив собі другий модуль для гібридного запалення, тож тягаю "рідну" котушку. Якщо руки дійдуть зробити два однакових модулі в корпусі реле, то місця під заднім сидінням трохи звільниться.
_________________ "Запорожец старый купили, разваленный!" (с) Э. Успенский |
|
Повернутися до початку |
|
|
Wladimir_Donetsk
Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2006 Повідомлення: 4791 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
|
Додано: 11 Липень 2023 14:25 Заголовок повідомлення: |
|
|
Так як вже неодноразово моя галерея через збої, чи ще чогось(а раз і сам зачистив), кудись зникала, то фото на гуглфото, тут тільки посилання. Якщо в когось нема доступу до сервісів гугл, маякніть куди зкопіювати.
https://photos.app.goo.gl/xitjiWehmKtKxe4S9
Деякі фото з "Волги", але там все майже таке саме, різниця лише в тому, що на ГАЗоні два комутатори, і дві катушки від інжекторної "ГАЗелі"(42.3705, або 406.3705 або 3012.3705).
Комутатори ВТН семиконтактні(з виходом на тахометр), бо скільки не грався з адаптерами для тахометра/автоматики ГБО, нормально нічого не запрацювало, тільки ці комутатори з об'єднаними виходами на тахометр.
Для ЗАЗіка заготовлений модуль запалючання(ВАЗовський) "2112.3705010.02"(55.3705), бо для зазіка планувалось ставити ГБО-1(вакуумне), на ГАЗоні - ГБО2 елетронне, і без правильної частоти імпульсів запалювання, подача газу припиняється, машина сіпається і т.і.
Є ще один нюанс, через який багато хто розчаровується від "божої іскри", у двуканальних датчиків Холла є одна особливість, залежність рівня переходу 0/1 від напруги живлення, і якщо на ДХ подати 5 або 12 вольт, то підпал на одній парі циліндрів буде спрацьовувати раніше(або пізніше), що не є ґут, напруга живлення ДХ має бути в діапазоні 8 - 10 вольт, по моїм розрахункам, здається, 8,7 9.2(розрахунки робились "на коліні" і нічого не записував, бо в різних "кулерах" різні прпадаються ДХ, з дещо відмінними характеристиакми. Стабілізатор брав 7808, прям на ноги напаяв SMD конденсатори 1206 100nF, і все те запхав в корпус від акумулятора старої мобілки(Siemens C35i, ех, добрий був апарат).
Краще брати нутрощі з сучасних вентиляорів, і ліпше з малих, тих що ставлять на охолодження HDD, бо в ранніх вентиляторах використовувались одноканальні ДХ(другий канал через транзисторний інвертор), і в малих вентиляторах все мініатюрне(SMD), ніде нічого не стирчить, і менше шансів щось відламати. Бігунок обточив до стану, щоб на нього можна наклеїти кільцевий магніт з обоймою(вийнятий з крильчатки)
Провід від трамблера до комутаторів(МЗ) використав від USB шнурка(там і 4 проводка, і екран є).
На "бігунку" намальовано "пропеллер", у відповідному положенні РВ пропеллер стоїть відповідно, так легше регулювати МЗ, також для діагностики зробив "макет на соплях", розьєм з двома світлодіодами, резистором, та проводком до акумулятора, бо двічі їхав додому на двох циліндрах, в одному випадку, пробило прокладку і антифрізом залило трамблер, такого знущання ДХ не витримав, і один канал "відсох", іншим разом "закінчився", один з двох, комутатор( "розріз" показав, що він ще з заводу був неблагополучний, з "соплями", та наліпленми поверх деталями).
З фото видно, що свеціально ніякої плати робити нема потреби, все робиться на шматку плати вентилятора, хіба що хто захоче влаштувати на корпусі трамблера "світломузику", щоб возити з собою "діагностику, в мене була така задумка, але воно потрібно хіба що, коли щось не працює, а для цього є звичайний індикатор-викрутка з світлодіодом і батарейками всередині, який добре показує є іскра чи ні.
Щось я розійшовся. Будуть питання, маякуйте.
P.S. Фото на ЗАЗіку не буде, машина лишилась в селі.
Останній раз редагувалося: Wladimir_Donetsk (11 Липень 2023 17:27), всього редагувалося 1 раз |
|
Повернутися до початку |
|
|
weld_master
Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 558 Звідки: Украина Никополь Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 11 Липень 2023 16:30 Заголовок повідомлення: |
|
|
Круто!
А я тут лізу зі своїм суперклеєм з содою!
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Wladimir_Donetsk
Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2006 Повідомлення: 4791 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
|
Додано: 11 Липень 2023 16:51 Заголовок повідомлення: |
|
|
До трамблера було куплено на Алі "роз'єми авіаційні", ось такі:
але черга до них так і не дійшла, я навіть вже не знаю, де вони й є, чи в селі, чи з собою припер на Запоріжжя.
Останній раз редагувалося: Wladimir_Donetsk (11 Липень 2023 17:25), всього редагувалося 1 раз |
|
Повернутися до початку |
|
|
Wladimir_Donetsk
Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2006 Повідомлення: 4791 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
|
Додано: 11 Липень 2023 17:24 Заголовок повідомлення: |
|
|
weld_master писав(ла): |
...суперклеєм з содою! ... |
Суперклей з содою(лугом) теж непогано, особливо коли треба "залатати" діру, але як на мене, то "холодна зварка" краще, а якщо є можливість використати електрозварку для металу, а толуол/діхлоретан для пластику, то нема кращого.
До речі, "капрон"(капролон, капролактам) клеїться мурашиною кислотою(звісно, не з мурах .
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Wladimir_Donetsk
Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2006 Повідомлення: 4791 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
|
Додано: 11 Липень 2023 17:35 Заголовок повідомлення: |
|
|
Перевірка Р 114Б на ГАЗоні
А це, рідний волговський:
В кадр попада один комутатор, насправді їх там два, один над одним, але така схема виявилась нежиттєздатною з причино поганого охолодження, там ще й стабілізатора для ДХ не було.
To kubanoid
kubanoid писав(ла): |
...
Для неавтомобільних деталей та вузлів у разі далеких поїздок (далі 50-100 км від будинку) потрібно мати дубль саморобки або можливість повернення до штатної системи.
... |
На всяк випадок в машині, при дальніх поїздках, є 12-вольтовий паяльник(магазин з вентиляторами в любому місті є), пару раз знадобився, але лише тоді коли в гаражі "зникло світло", а допаяти було потрібно.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Компромисс
Статус: Offline Зареєстрований: 21.04.2009 Повідомлення: 1670 Звідки: Днепропетровская обл. Моє авто: ЗАЗ 968М, Sens 1.3
|
Додано: 12 Липень 2023 22:12 Заголовок повідомлення: |
|
|
Быстро сделал фотки.
https://www.zaz.kiev.ua/forum/gallery/?do=sa&g=22372&a=6418
Коротко - отъездил больше 20 лет, было два случая. Первый раз накрылся ДХ - поменял, второй раз перестал ехать, т.к. через 20 лет нарушилась пайка, и сдвинулась "чашка" относительно втулки. Припаял, дополнительно накернил.
Сейчас немного некогда, будут вопросы - поясню.
_________________ Если дела идут хорошо, значит вы чего-то не заметили... |
|
Повернутися до початку |
|
|
weld_master
Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 558 Звідки: Украина Никополь Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 12 Липень 2023 22:22 Заголовок повідомлення: |
|
|
Дякую!
Тепер усе зрозуміло.
Шторка 60/30?
Ескізу не залишилось?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Компромисс
Статус: Offline Зареєстрований: 21.04.2009 Повідомлення: 1670 Звідки: Днепропетровская обл. Моє авто: ЗАЗ 968М, Sens 1.3
|
Додано: 13 Липень 2023 22:10 Заголовок повідомлення: |
|
|
Да, 60/30. Тогда информации почти не было, первый опыт был от незнания 45/45 - коммутатор не работал. Потом уже где-то вычитал, что 60/30.
Эскиза нет, но размеры некоторые есть. Диаметр "чашки" обусловлен расположением ДХ на поворотной пластине, хотя это расположение можно немного корректировать. Кстати, родную пластину с контактами снял и возил с собой, но не потребовалось ). А сюда использовал от какого-то донора.
Если доступен "свой" токарь, можно выточить весь узел целиком, без пайки или сварки. Но тонкостенное всё чтобы.
Можно и без эскиза - диаметр "чашки" 50 мм, высота 13. Внутренний диаметр стакана - для безлюфтового надевания на кулачок, т.е. равен его габаритам. высота стакана примерно 30 мм - может подогнать под конкретный трамблёр для вставки пружинной скобы вверху. Все стенки толщиной 1 мм. Думал про минимальный вес для уменьшения инерционности. Сталь 3, вроде бы.
Окна пилил вручную напильниками долго и скрупулёзно, максимально точно. Сейчас бы "дремелем" ловчее получилось. )
_________________ Если дела идут хорошо, значит вы чего-то не заметили... |
|
Повернутися до початку |
|
|
weld_master
Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 558 Звідки: Украина Никополь Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 14 Липень 2023 06:44 Заголовок повідомлення: |
|
|
Гарне рішення.
Єдиний мінус - необхідність мати "свого" токаря.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
|
|
Ви не можете починати теми Ви не можете відповідати на повідомлення Ви не можете редагувати свої повідомлення Ви не можете знищити свої повідомлення Ви не можете голосувати в опитуваннях
|
|
Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group
|