Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно. Хотя, уже гештальт закрыт
У меня ,тоже,такой цвет после регулировки газоангализатором на СТО. А когда сам настраивал,то были кирпичного цвета! Сейчас тихо торохтит на холостом,да и стартует прилично.
Знову тріснув вже запаяний бочок гальмівної рідини. Тепер вже серьйозно.
Благо, допомогли і за пару днів новий був вже у мене. Відмивши усю каку від БСК і потерши наждачкою, встановив. На вигляд такий, що старий проситься у мийку )
Докучав звук підвіски на ухабах - знайшов причину: внутрішній циліндр був не до кінця затиснутий і бився об корпус. Розібрав - все ок. Зібрав до упору - люфтить.. а й хай йому грець - затягнув далі з молотком )
Результат - працює так само, а звуку биття немає.
Міняв підшипники генератора і чи то я престарався, чи вже було, але тріснув корпус задньої частини. Під час перемотки, помітив облущення ізоляції на дроті - перемазав лаком. Також, перепаяв 2 дроти до болтів.
Узяв у товариша генератор у невідомому стані під перемотку - думаю, поміняю поки на свій. Все розібрав, випресував за допомогою підігріву та тисків з оправкою - все клас, але старий підшипник на 2мм менше за діаметром.
То з якогось року почали робити трохи іншу кришку з упором - перевіряйте перед заміною.
Поки відчистив старий за допомогою Dimer (ну дуже крута річ: пару разів брискаєш і увесь бруд чи змазка змивається) та змазав ШРБ. Зараз поїду купляти новий, щоб було феншуйно
Виїхали у ніч у четвер. Дорога лежала така Київ - Житомир - Вінниця - Чернівці - Верховина, що приблизно 750-800км у одну сторону.
Вже засинали, та й у планах була ночівля на кілька годин, то десь напівдороги (як нам здавалося) зупинилися. Трохи від'їхали від траси, а там став з густим клапотем лісу і галявиною - ідеальне місце: і вода гріє, і тихо.
З ранку поснідали заготованими з вечора і підігрітими з ранку бургерами та супчиком, заварили чаю і у дорогу.
Дорога важка не тільки через ями, але більше через постійні ремонти і рух 40-60км/год протягом сотні ато і більше км.
Коли під'їхали до Косіва, то навігатор показав ще 3 години до місця призначення та 40км дороги. Це трохи насторожило, але знаючи наші дороги і попередній досвід - нічого особливого - напевно, люди вузькими дорожками плетуться. Далі - слова будуть зайві.
Какая красота все таки!
А мы ехали дорогу от Верховины... ночью!!! В дождь!!! Три часа вроде ехали. И нам казалось, что с края обрыв и река, а с другого скалы нависают, какого было наше удивление на обратном пути, что мы едем просто по деревням.
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
Додано: 13 Червень 2021 17:29 Заголовок повідомлення: Димогенератор як пошук провалу на низьких обертах
Нарешті минули дощі і забрав машинку додому.
Прийшли вихідні і потрібно було побути на свіжому повітрі та щось покрутити. Погляд пав на давню болячку - суттєвий провал на низьких обертах.
Минулого року, ставив пару карбюраторів з запасу, міняв голки, чистив як весь карбюратор з розборкою, так і отвори холостого ходу під голкою, регулював рівень у камері та момент запалення, міняв свічки.. - провал є і все. Аби не глохнути на не прогрітому двигуні (за 20хв до роботи 60-70 градусів максимум) підняв холості відкриванням заслонки.
Якщо проблема не вирішилася методами вище - значить ще щось: а перевірю-ка я підсос повітря.
Подивившись конструкції на просторах інтернет, вирішив зробити димогенератор своїми руками.
У ході випробовувань, пружину вкоротив на 5 витків (розмотана довжина стала порядка 40см за діаметру ніхромового дроту 0.7мм) та підняв на 7мм, бо диму практично не було.
Перевірка показала - підсосу немає ані під карбюратором, ані під впускним коллектором. Дим іде доволі активно з отвору заслонки підсосу та штоку прискорювального насосу. Також, перевірив і глушник - до карбюратора диму ніде немає.
Завів авто, погазував та зрозумів, що за дуже плавного натискання педалі газу є ще один провал.
Прискорювальний за плавного натискання практично не впливає, то явно не ідеальна робота перехідної системи.
Було знято дроссельну заслонку, по колу облужено і підігнано до практично ідеального закриття (зазор на просвіт менше 0.1мм)
Після підпилювання, до напайки:
Зазор близ дроссельної заслонки
Ці отвори повинні бути перекриті (для заслонко повернуто для іллюстрації)
Процесс:
Після:
Для усунення вісевого люфта, проточив упор вісі заслонки.
Проточена вісь
Вирівнювання площини для усунення люфта
Також, почитавши про доробки, вирішив просвердлити отвір у дроссельній заслонці близ каналу виходу суміші ХХ та, про всяк випадок (0.01% потужності на дорозі не валяються), підрізав болти затискання заслонки для полегшення потоку на високих обертах.
Отвір навпрти каналу ХХ
Болти під потай для заслонки
Через наявність отвору, відкрутив на 1 оберт болт кількості палива ХХ.
Наразі провалу немає, холості зменшив і двигун працює стабільніше.
Наступний крок - заміна манжети прискорювального насосу на ту, що не розбухає
Ви не можете починати теми Ви не можете відповідати на повідомлення Ви не можете редагувати свої повідомлення Ви не можете знищити свої повідомлення Ви не можете голосувати в опитуваннях