|
ЗАЗ Форум Присвячений автомобілям Запорожець
|
|
|
|
Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
Димитрий
Статус: Offline Зареєстрований: 23.12.2006 Повідомлення: 428 Звідки: Краснодар
|
Додано: 13 Грудень 2009 01:33 Заголовок повідомлення: |
|
|
MishkoZAZ писав(ла): |
а чт описать все высказал помоему свои мнениея,что я считаю что это не целесообразно делать такую моз.....бу,
насиловать движ другими поршнями.
помоему мне кажеться темму можно закрыть, |
Тему можно закрыть потому что ты считаеш что родной двиг гуано?
У каждого свое мнение. А в теме срать не стоит.
Левша почему то из родного двига 1.5 делал и ничего. Впрыск ставил. А вазодвиг.......
|
|
Повернутися до початку |
|
|
pau62
Статус: Offline Зареєстрований: 09.06.2008 Повідомлення: 996 Звідки: Рязань
|
Додано: 13 Грудень 2009 12:30 Заголовок повідомлення: |
|
|
MishkoZAZ с Zaz 968 1975 - вам нужно просто свои бесдабольские ротики в этой теме не открывать.
какого вы вообще сюда приперлись и насрали?
_________________ VW Golf2 GTI 1991
ЗАЗ-968А 1977 |
|
Повернутися до початку |
|
|
Zaz 968 1975 НенАвиЖу RamzesА
Статус: Offline Зареєстрований: 02.06.2009 Повідомлення: 2424 Звідки: от туда Моє авто: Geely mk new comfort 2011 Пежо 301 1,6hdi
|
Додано: 13 Грудень 2009 12:40 Заголовок повідомлення: |
|
|
Это уже не мемз получаеться а непонятно что. Если вы хотите что бы родной двиг мемз быз значит в нем должно быть все родное, а не навешивать на него всякой хрени. Порня от ТАЗ корб тоже это уже не мемз получаеться сборная ссср. Я так понимаю все должно быть родное и порня и карбюратор. а если нехватает родного двига тогда лучьше задуматься что нить посовременнее поставить, на заводе давно могли разработать более мощьный двигатель и поставить его на зазик, но они посчитали, что этот самый оптимальный вариант. И скажите зачем изобретать велосипед когда он давно изобретен. вы переделуете двигателя? увеличеваете диаметр поршня, уменьшаете камеру сгорания, а вы проводили испытания в заводских условиях? выдержит ли коленвал, небудет ли он перегреваться? Прежде чем пустить в серийное производсто, нужно прозвести испытания на специальном оборудовании в заводских условиях, потом как прошол испытания, проводят испытания на треке, исли прошо испытания полностью только тогда пускают в серийное производсто. А никто из вас не проводил такие испытания.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Zaz 968 1975 НенАвиЖу RamzesА
Статус: Offline Зареєстрований: 02.06.2009 Повідомлення: 2424 Звідки: от туда Моє авто: Geely mk new comfort 2011 Пежо 301 1,6hdi
|
Додано: 13 Грудень 2009 12:42 Заголовок повідомлення: |
|
|
MishkoZAZ писав(ла): |
нет зачем сенсовский он дорогой и там много разней хрене не нужной жужу,а мотор от ВАЗ 1,3 или 1,6 с головой хватит, |
Миша негони мотор от ВАЗа это прошлый век. если ставить то лучьше от 2108 или 21083, класический сильно тяжолый, он весит 140 кг. а жужа 100
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Vadim_K
Статус: Offline Зареєстрований: 16.02.2008 Повідомлення: 1863 Звідки: Львів
|
Додано: 13 Грудень 2009 15:21 Заголовок повідомлення: |
|
|
MishkoZAZ писав(ла): |
а чт описать все высказал помоему свои мнениея,что я считаю что это не целесообразно делать такую моз.....бу,
насиловать движ другими поршнями.
помоему мне кажеться темму можно закрыть, |
чим це насилується двигун іншими поршнями? якщо теперішні 79 по вазі такі самі як наші 76, + ще невідомо як впливає збільшення обєму, як по мені тіки в +, якби було херово, то мотори під 79 завод би не випускав би...
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Vadim_K
Статус: Offline Зареєстрований: 16.02.2008 Повідомлення: 1863 Звідки: Львів
|
Додано: 13 Грудень 2009 15:24 Заголовок повідомлення: |
|
|
Zaz 968 1975 дозволю нагадати тобі, на МеМЗ 968 ставився з завода як і ВАЗовські карбюратори так і 79 поршня, так і головки з меншою камерою згорання, так що зі своїм поняттям оригінальності ви тут нажаль для вас - в прольоті, все це випробувалося як на стенді, так і на треках, то раз, а по други, насправжні випробування моторів - це авто спорт, а багісти то все не раз вже перепробували, і якщо ти з ними не спілкувався то не тре тут дурниці висказувати....і ще одне, як ти вислався всі мотори мають пройти випробуванння на стендах і на треках...то все херня, все залежить від їх зборки... осмілюсь нагадати, що на першому дакарі ні один камаз який був оснащений конвеєрними деталями не дойшов до фініша самостійно і без сторонньої допомоги...тіки після русної зборки як рамно-кузомеої, так трансмісійно-моторної він зара так шпаре...
|
|
Повернутися до початку |
|
|
LEKS Авторитетище
Статус: Offline Зареєстрований: 15.04.2003 Повідомлення: 7163 Звідки: Боярка (пригород КИЕВА)
|
Додано: 13 Грудень 2009 18:22 Заголовок повідомлення: |
|
|
Vadim_K писав(ла): |
Zaz 968 1975 дозволю нагадати тобі, на МеМЗ 968 ставився з завода як і ВАЗовські карбюратори так і 79 поршня, так і головки з меншою камерою згорання, так що зі своїм поняттям оригінальності ви тут нажаль для вас - в прольоті, все це випробувалося як на стенді, так і на треках, то раз, а по други, насправжні випробування моторів - це авто спорт, а багісти то все не раз вже перепробували, і якщо ти з ними не спілкувався то не тре тут дурниці висказувати....і ще одне, як ти вислався всі мотори мають пройти випробуванння на стендах і на треках...то все херня, все залежить від їх зборки... осмілюсь нагадати, що на першому дакарі ні один камаз який був оснащений конвеєрними деталями не дойшов до фініша самостійно і без сторонньої допомоги...тіки після русної зборки як рамно-кузомеої, так трансмісійно-моторної він зара так шпаре... |
ну, и где эти багги с запорожскими моторами? по сараям стоят? что-то на соревнованиях я их не вижу, а если и появляется один, то едет последним
_________________ 050-5254195 |
|
Повернутися до початку |
|
|
Zaz 968 1975 НенАвиЖу RamzesА
Статус: Offline Зареєстрований: 02.06.2009 Повідомлення: 2424 Звідки: от туда Моє авто: Geely mk new comfort 2011 Пежо 301 1,6hdi
|
Додано: 13 Грудень 2009 20:31 Заголовок повідомлення: |
|
|
Vadim_K писав(ла): |
Zaz 968 1975 дозволю нагадати тобі, на МеМЗ 968 ставився з завода як і ВАЗовські карбюратори так і 79 поршня, так і головки з меншою камерою згорання, так що зі своїм поняттям оригінальності ви тут нажаль для вас - в прольоті, все це випробувалося як на стенді, так і на треках, то раз, а по други, насправжні випробування моторів - це авто спорт, а багісти то все не раз вже перепробували, і якщо ти з ними не спілкувався то не тре тут дурниці висказувати....і ще одне, як ти вислався всі мотори мають пройти випробуванння на стендах і на треках...то все херня, все залежить від їх зборки... осмілюсь нагадати, що на першому дакарі ні один камаз який був оснащений конвеєрними деталями не дойшов до фініша самостійно і без сторонньої допомоги...тіки після русної зборки як рамно-кузомеої, так трансмісійно-моторної він зара так шпаре... |
Покажи Мне мотор где с завода на мемз ставили 79 поршня?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
ENERGI
Статус: Offline Зареєстрований: 08.08.2008 Повідомлення: 19
|
Додано: 13 Грудень 2009 20:53 Заголовок повідомлення: |
|
|
На мою думку ваз поршня 79 самий раз! Так як Вадим сказав, що він такий самий по вазі як рідний 76 а віддача в нього більша.. Та і тема так і називається розточка під ваз поршня 79, тому тут має обговорюватися як ліпше їх тута встановити і як правильніше буде...
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Zaz 968 1975 НенАвиЖу RamzesА
Статус: Offline Зареєстрований: 02.06.2009 Повідомлення: 2424 Звідки: от туда Моє авто: Geely mk new comfort 2011 Пежо 301 1,6hdi
|
Додано: 13 Грудень 2009 21:53 Заголовок повідомлення: |
|
|
ENERGI писав(ла): |
На мою думку ваз поршня 79 самий раз! Так як Вадим сказав, що він такий самий по вазі як рідний 76 а віддача в нього більша.. Та і тема так і називається розточка під ваз поршня 79, тому тут має обговорюватися як ліпше їх тута встановити і як правильніше буде... |
Правильнее будет незаморачиваться туда их лепить. попоипете себе мозг, а толку от этого никакого. этот двиг это прошлый век уже, если хотите помошьнее, лучьше задуматься о другом мемзе(мемз 245, 2457, 301)
|
|
Повернутися до початку |
|
|
pau62
Статус: Offline Зареєстрований: 09.06.2008 Повідомлення: 996 Звідки: Рязань
|
Додано: 13 Грудень 2009 21:59 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ты чтоль попугаем решил поработать? одну и ту же хрень 20 раз написал.
_________________ VW Golf2 GTI 1991
ЗАЗ-968А 1977 |
|
Повернутися до початку |
|
|
Zaz 968 1975 НенАвиЖу RamzesА
Статус: Offline Зареєстрований: 02.06.2009 Повідомлення: 2424 Звідки: от туда Моє авто: Geely mk new comfort 2011 Пежо 301 1,6hdi
|
Додано: 13 Грудень 2009 22:04 Заголовок повідомлення: |
|
|
Vadim_K писав(ла): |
чим це насилується двигун іншими поршнями? якщо теперішні 79 по вазі такі самі як наші 76. |
Это как ты их весил? и что у тебя за поршня такие были, что они по весу такие как 76? я на лабороторных весах взвешивал. поршень 79 тяжеле поршня 76. Поршень 79 весит 380 а поршень 76 весит 330 - 340грм. Так где 79 поршень такойже по весу 76? Это ты наверно ширпотребоские купил которые были вылиты из ложек и вилок алюминеевых, и без железных вставок.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Pas
Статус: Offline Зареєстрований: 07.01.2009 Повідомлення: 473 Звідки: Днепропетровск
|
Додано: 13 Грудень 2009 22:12 Заголовок повідомлення: |
|
|
Zaz 968 1975 писав(ла): |
мотор от ВАЗа это прошлый век. если ставить то лучьше от 2108 или 21083, класический сильно тяжолый, он весит 140 кг. а жужа 100 |
А 2108 или 21083 - это не прошлый век
И что, сейчас лучший мотор определяют путем взвешивания
Убедительная просьба: Создайте себе ветку (например: "какой зае...ий двигатель "Таврии"), но хватит срать в этой ветке.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Zaz 968 1975 НенАвиЖу RamzesА
Статус: Offline Зареєстрований: 02.06.2009 Повідомлення: 2424 Звідки: от туда Моє авто: Geely mk new comfort 2011 Пежо 301 1,6hdi
|
Додано: 13 Грудень 2009 22:23 Заголовок повідомлення: |
|
|
Pas писав(ла): |
А 2108 или 21083 - это не прошлый век. |
Я имел ввиду мотор класики.а не мотор зубил
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Pas
Статус: Offline Зареєстрований: 07.01.2009 Повідомлення: 473 Звідки: Днепропетровск
|
Додано: 13 Грудень 2009 23:01 Заголовок повідомлення: |
|
|
А я имел в виду, что все двигатели выпускаемые в СНГ - ЭТО ПРОШЛЫЙ ВЕК! И не важно в каком году он выпущен в 1970, в 1984 или в 2009 - это двигатель ПРОШЛОГО ВЕКА! Отстали мы от мирового автопрома на хрен знает сколько . Догнать уже не реально .
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Vadim_K
Статус: Offline Зареєстрований: 16.02.2008 Повідомлення: 1863 Звідки: Львів
|
Додано: 14 Грудень 2009 01:31 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
Zaz 968 1975 от якби ти менше трандичав тут тупо, і засирав тему , а читав пости інших, а зокрема мої, які я на минулій сторінці написав,то б ти знав, що поршня 79 зара, є вагою 297 грам http://www.avtramat.com/ru/79-mm/256.html , що фактично відповідає вазі наших стоковим 76, то по перше, по друге мотори з обємом 1.3 куба, ішли з завода з маркуванням автомобілів ЗАЗ-968М і ЗАЗ-968Н з двигунами МеМЗ-968НБ... і ти хоть мовчи про мотори прошлого вігу, якщо незнаєш якого року розробився 245 мемз... тим паче найшов приклад хороших моторів...- таврійський абсурд...як по мені єдине що заставляє людей їх ставити, так це дешивизна самих агрегатів, і менша проблемність установки як і з поперової точки зору так і реальної матеріальної...
|
|
Повернутися до початку |
|
|
kobza Шаман Сосіской
Статус: Offline Зареєстрований: 09.11.2008 Повідомлення: 695 Звідки: Ів Франківськ
|
Додано: 14 Грудень 2009 01:33 Заголовок повідомлення: |
|
|
+1
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Vadim_K
Статус: Offline Зареєстрований: 16.02.2008 Повідомлення: 1863 Звідки: Львів
|
Додано: 14 Грудень 2009 01:38 Заголовок повідомлення: |
|
|
LEKS і до чого ти це сказав?, про шо мова взагалі йшла ти вичитав?, мова йшла про те чи витримає чи нє, на ,що я подав в приклад багістів, а тепер на рахунок в чиєму вони заді як і де - ти з якими моторами рівняєш і в яких класах і в які роки?, я давав в приклад людей які тим займалися у 80 роках, і коли при розточках під 1.4 і осадками, давали фору 1.5 літровим москвичовським моторам... я вас прошу, тіки не говоріть мені пиздатість тавро мотора... якби мені давали на вибір ставити за одну ціну чи навіть сенсовський інжекторний, чи фіатовський чи з якогось німця, то повірте, вибір був би точно не перший...так само і у вас...
|
|
Повернутися до початку |
|
|
LEKS Авторитетище
Статус: Offline Зареєстрований: 15.04.2003 Повідомлення: 7163 Звідки: Боярка (пригород КИЕВА)
|
Додано: 14 Грудень 2009 02:02 Заголовок повідомлення: |
|
|
Vadim_K писав(ла): |
я давав в приклад людей які тим займалися у 80 роках, і коли при розточках під 1.4 і осадками, давали фору 1.5 літровим москвичовським моторам... я вас прошу, тіки не говоріть мені пиздатість тавро мотора... якби мені давали на вибір ставити за одну ціну чи навіть сенсовський інжекторний, чи фіатовський чи з якогось німця, то повірте, вибір був би точно не перший...так само і у вас... |
вот именно, в 80-х! а сейчас то зачем этим заниматься? и дело не в пиздатости тавромотора, а в бесперспективности форсировки 40-ки. следуя твоим словам, уж лучше тавромотор, чем "форсированная" сороковка.
_________________ 050-5254195 |
|
Повернутися до початку |
|
|
Zaz 968 1975 НенАвиЖу RamzesА
Статус: Offline Зареєстрований: 02.06.2009 Повідомлення: 2424 Звідки: от туда Моє авто: Geely mk new comfort 2011 Пежо 301 1,6hdi
|
Додано: 14 Грудень 2009 08:50 Заголовок повідомлення: |
|
|
Vadim_K писав(ла): |
Zaz 968 1975 от якби ти менше трандичав тут тупо, і засирав тему , а читав пости інших, а зокрема мої, які я на минулій сторінці написав,то б ти знав, що поршня 79 зара, є вагою 297 грам http://www.avtramat.com/ru/79-mm/256.html , що фактично відповідає вазі наших стоковим 76, то по перше, по друге мотори з обємом 1.3 куба, ішли з завода з маркуванням автомобілів ЗАЗ-968М і ЗАЗ-968Н з двигунами МеМЗ-968НБ... і ти хоть мовчи про мотори прошлого вігу, якщо незнаєш якого року розробився 245 мемз... тим паче найшов приклад хороших моторів...- таврійський абсурд...як по мені єдине що заставляє людей їх ставити, так це дешивизна самих агрегатів, і менша проблемність установки як і з поперової точки зору так і реальної матеріальної... |
Незнаю где ты такие поршня нашол. Когда ставили за мемз 79 поршня подгоняли по весу. вес у них был 365 - 370. покупалось 2 комплекта.Собирал Тозовский двиг. тоже ставились поршня 79 тоже подгонялись по весу. вес их 375-380. автрамат Харьковские. а ты мне рассказываеш поршень 79 весит 297. Ты хоть сам в это вериш что 79 поршень весит 297?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
|
|
Ви не можете починати теми Ви не можете відповідати на повідомлення Ви не можете редагувати свої повідомлення Ви не можете знищити свої повідомлення Ви не можете голосувати в опитуваннях
|
|
Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group
|