Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
Speedy

Статус: Offline Зареєстрований: 11.08.2006 Повідомлення: 61 Звідки: Львів,Україна
|
Додано: 14 Серпень 2007 23:57 Заголовок повідомлення: максимум з 40вки |
|
|
цікавить як дістати максимальну потужність з двигуна
1. максимальна степінь стиснення яку витримують ремонтні шпильки
2. як запобігти поламки штовхачів.
3. як впливає встановлення 3 компресійного кільця замість маслоз"ємного (ресурс, розхід масла, сининій дим і тд.)
4. облегшення маховика(оптимально на скільки)
5. чи вартує міняти клапані пружини , якщо так на які
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Valentin_ZP_UA

Статус: Offline Зареєстрований: 17.12.2006 Повідомлення: 1404 Звідки: Запоріжжя Моє авто: ЗАЗ 968м, Ford Fusion
|
Додано: 15 Серпень 2007 00:40 Заголовок повідомлення: |
|
|
Максимальна потужність наших двигунів це 40 к. с.
Як що ти її маєш, найпростіше поставити другий двигун.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Speedy

Статус: Offline Зареєстрований: 11.08.2006 Повідомлення: 61 Звідки: Львів,Україна
|
Додано: 15 Серпень 2007 09:33 Заголовок повідомлення: |
|
|
Valentin_ZP_UA писав(ла): |
Максимальна потужність наших двигунів це 40 к. с. |
можливо в тебе і так. але ж були заводські 45 і 50,правильно?
Valentin_ZP_UA писав(ла): |
Як що ти її маєш, найпростіше поставити другий двигун. |
А судячи з логіки напевно краще поміняти машинку
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Ilya

Статус: Offline Зареєстрований: 29.09.2003 Повідомлення: 1310 Звідки: Tula
|
Додано: 15 Серпень 2007 19:43 Заголовок повідомлення: |
|
|
ыыыы. Желательно по-русски, тогда может я что ответить смогу 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Valentin_ZP_UA

Статус: Offline Зареєстрований: 17.12.2006 Повідомлення: 1404 Звідки: Запоріжжя Моє авто: ЗАЗ 968м, Ford Fusion
|
Додано: 16 Серпень 2007 02:21 Заголовок повідомлення: |
|
|
Speedy писав(ла): |
... але ж були заводські 45 і 50,правильно?
|
Коли я придбав, рік тому, була 40-ка. Зараз, так би мовити, зробив 45-ку.
Ось подивись [url=http://zaz.kiev.ua/forum/gallery/?do=sa&g=4566&a=1391]
Тут [/url]
Я мав на увазі, що практично ніколи щойно придбаний ЗАЗ не відповідає технічним характеристикам заявленим у паспорті. І причин тому безліч...
А коли його доведеш до заявленого в паспорті, тобто отримаєш 40 - 50 к.с. тоді і їде він як справжня машинка, і за кермом зручно. І в цей момент починаєш розуміти що ппотужніший двигун його кузову не потрібєн. Я у цому сьогодні впевнився, іхав по трасі продовж години намагаючись тримати максимальну швидкість, 120км\год на прямомій ділянці без проблем. А коли треба повертати, так такої потужності вже й забагато. Тут то і відчуваеш, кузов треба удосконалювати... На цому місті починаеш збирати гроші на іншу машинку.
Почитай форум тут про це вже дуже багато сказано, і тема ця зайва.
Чи тобі як Ilya
Ilya писав(ла): |
ыыыы...  |
птрібен перекладач
Ilya
Да это мы так, переливаем с пустого в порожнее.
Просто Speedy поиском пользоваться не любит.
И чесно говоря я думал что все славяне друг друга понимают, не зависимо от того на каком языке. Особенно бесит когда по телеку с русского на украинский переводят, извиняюсь другая тема...
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
zaz-racer

Статус: Offline Зареєстрований: 14.04.2003 Повідомлення: 2002 Звідки: Киев
|
Додано: 16 Серпень 2007 08:41 Заголовок повідомлення: |
|
|
Valentin_ZP_UA писав(ла): |
Я у цому сьогодні впевнився, іхав по трасі продовж години намагаючись тримати максимальну швидкість, 120км\год на прямомій ділянці без проблем. А коли треба повертати, так такої потужності вже й забагато. |
Ну я могу энергично маневрировать и на скоростях выше 120км/ч.... (газовые аммо, немного ниже сидит, рабочий передок, и отсутствие люфтов)
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Speedy

Статус: Offline Зареєстрований: 11.08.2006 Повідомлення: 61 Звідки: Львів,Україна
|
Додано: 16 Серпень 2007 09:55 Заголовок повідомлення: |
|
|
ситуація така:
в мене заз вже більше року,майже нічого стокового незалишилось.
двигун розточений,головки присажені,карб поміняний.
настав час для другої стадії
мене інтересує конкретні цифри
мах степінь стиску щоб небоятися виривання шпильок
мах оберти на які крутиться мотор щоб неламалися штовхачі, або як їх зміцнити
і про маховик цікавить і про 3 кільце чи варто ставити.
Прошу більше конкретики, абр лінки
Дякую.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
BUg

Статус: Offline Зареєстрований: 23.01.2005 Повідомлення: 1894 Звідки: Киев
|
Додано: 16 Серпень 2007 22:16 Заголовок повідомлення: RE: (empty) |
|
|
Я предлагаю игнорировать либо удалять, либо сразу посылать ф поиск авторов таких, и других, набивших оскомину старожилам, тем. Дабы не плодить и так многочисленные баяны и просто мусор!
Оставлять темы интересные, либо такие, которые помогут автору разобратся в вопросе, который, в свою очередь, еще не обсуждался.
_________________ .... ______ .... ЗАЗ 968 GTR
.. /_______ .. by LEKS
. (О. --=-- .О) . 1.2L 58hp 1977 - dead
. "Ш""""""Ш" . 80632586422
VW Transporter T2 electric |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Igorr

Статус: Offline Зареєстрований: 05.05.2007 Повідомлення: 203 Звідки: Санкт-Петербург
|
Додано: 16 Серпень 2007 22:22 Заголовок повідомлення: Re: максимум з 40вки |
|
|
Speedy писав(ла): |
цікавить як дістати максимальну потужність з двигуна
1. максимальна степінь стиснення яку витримують ремонтні шпильки
2. як запобігти поламки штовхачів.
3. як впливає встановлення 3 компресійного кільця замість маслоз"ємного (ресурс, розхід масла, сининій дим і тд.)
4. облегшення маховика(оптимально на скільки)
5. чи вартує міняти клапані пружини , якщо так на які |
1.Такой степени сжатия, чтобы вырвало шпильки, ты на мемзе не добьёшься. Посему - подрезай головы как хошь.
2.Толкатели не ломаются.
3.Два компрессионных кольца - ДОСТАТОЧНОЕ количество (необходимо - не менее одного, достаточно - не более двух). Лучше не будет - некуда лучше. А без маслосъёмного кольца - такой эксперимент никто не проводил. Поэтому все молчат.
4.Про маховик просто: с передней части снимаешь всё мясо по краям маховика, но при этом придётся перейти на восьмую корзину; с тыльной части просто режешь так, чтобы повторить профиль передней части. После привариваешь дуговой сваркой в трёх местах венец и балансируешь. Итог - минус 2 кило и очень быстрый набор оборотов на холостом ходу.
5.Клапанные пружины оставляешь какие есть. Здесь конструкторы всё правильно расчитали. Для ТОГО мотора который есть в стандарте, стандартные клапанные пружины - самое то.
Ну и как заключение:
2,4,5 пункты к повышению мощности не имеют вообще НИКАКОГО отношения.
3 пункт - здесь всё неоднозначно, но твоё предложение тоже мощность не повысит.
А 1 пункт связан с КПД мотора, а расчётный КПД и реальная отдача - это разные вещи.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Inigar
Статус: Offline Зареєстрований: 30.10.2006 Повідомлення: 48 Звідки: Киев
|
Додано: 30 Серпень 2007 00:17 Заголовок повідомлення: |
|
|
Лично не вижу смысла менять маховик так как его облегчение увеличивает неоднородность движения первичного вала а за ним и всего остального
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
C_asper Клубное привидение

Статус: Offline Зареєстрований: 14.03.2007 Повідомлення: 1905 Звідки: Украина, Светловодск Моє авто: ЗАЗ 968М 1983 года рождения
|
Додано: 30 Серпень 2007 21:34 Заголовок повідомлення: |
|
|
Можно с ним сделать все что угодно; форсирывать, турбирывать наконецто закись азотта вставить я думаю на один заезд хватит.
А дальше все, новый двиг.
Все таки не ролс-ройсами владеем 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
SIMON

Статус: Offline Зареєстрований: 22.02.2004 Повідомлення: 4955 Звідки: Харьков
|
Додано: 01 Вересень 2007 20:32 Заголовок повідомлення: |
|
|
А где новые дают? 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
madmobile

Статус: Offline Зареєстрований: 08.09.2007 Повідомлення: 4179 Звідки: UA.Kiev,Vishorod Моє авто: 968М red; 965A 1966
|
Додано: 07 Жовтень 2007 11:55 Заголовок повідомлення: |
|
|
Доречі потрібно перевірити інформацію про двигун нашого типу з потужністю 65-75 кінських сил. по моєму їх встановлювали на якісь військові авто типу ЛуАЗ.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
zaz-racer

Статус: Offline Зареєстрований: 14.04.2003 Повідомлення: 2002 Звідки: Киев
|
Додано: 07 Жовтень 2007 12:19 Заголовок повідомлення: |
|
|
бред...
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
_Slepa_

Статус: Offline Зареєстрований: 21.05.2007 Повідомлення: 901 Звідки: Харків Моє авто: ЗАЗ 968 1979г.в
|
Додано: 07 Жовтень 2007 16:27 Заголовок повідомлення: |
|
|
если хочеш выжать из 40-ки максимум возможного. В качестве руководства к действию предлагаю прочесть "Записки бывшего моториста", автор - С. Гребенюк. А также книгу "Первый шаг к победе", авторы М. Валуйсков и О. Бахтеев
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Hell-Racer †


Статус: Offline Зареєстрований: 18.07.2007 Повідомлення: 6929 Звідки: Івано-Франківськ - Київ - Буча Моє авто: ЗАЗ-968М, АЕ968М, ГАЗ-21C Volg O ) ) ) VW Transporter T4, Audi A4 Allroad ABT
|
Додано: 07 Жовтень 2007 20:59 Заголовок повідомлення: |
|
|
Форсируя до бесконечности двиг, мы не задумываемся о том, сколько ему осталось жить.
_________________ Grants me a world of cold nihility
An endless winter night
A bitter, black frozen hell
For me
Forever... |
|
Повернутися до початку |
|
 |
|