Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
максимум з 40вки

 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
Speedy



Статус: Offline
Зареєстрований: 11.08.2006
Повідомлення: 61
Звідки: Львів,Україна

ПовідомленняДодано: 14 Серпень 2007 23:57    Заголовок повідомлення: максимум з 40вки Відповісти з цитатою


цікавить як дістати максимальну потужність з двигуна
1. максимальна степінь стиснення яку витримують ремонтні шпильки
2. як запобігти поламки штовхачів.
3. як впливає встановлення 3 компресійного кільця замість маслоз"ємного (ресурс, розхід масла, сининій дим і тд.)
4. облегшення маховика(оптимально на скільки)
5. чи вартує міняти клапані пружини , якщо так на які

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Valentin_ZP_UA



Статус: Offline
Зареєстрований: 17.12.2006
Повідомлення: 1404
Звідки: Запоріжжя
Моє авто: ЗАЗ 968м, Ford Fusion

ПовідомленняДодано: 15 Серпень 2007 00:40    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Максимальна потужність наших двигунів це 40 к. с.
Як що ти її маєш, найпростіше поставити другий двигун.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Speedy



Статус: Offline
Зареєстрований: 11.08.2006
Повідомлення: 61
Звідки: Львів,Україна

ПовідомленняДодано: 15 Серпень 2007 09:33    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Valentin_ZP_UA писав(ла):
Максимальна потужність наших двигунів це 40 к. с.

можливо в тебе і так. але ж були заводські 45 і 50,правильно?
Valentin_ZP_UA писав(ла):
Як що ти її маєш, найпростіше поставити другий двигун.

А судячи з логіки напевно краще поміняти машинку

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Ilya



Статус: Offline
Зареєстрований: 29.09.2003
Повідомлення: 1310
Звідки: Tula

ПовідомленняДодано: 15 Серпень 2007 19:43    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


ыыыы. Желательно по-русски, тогда может я что ответить смогу Smile
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Valentin_ZP_UA



Статус: Offline
Зареєстрований: 17.12.2006
Повідомлення: 1404
Звідки: Запоріжжя
Моє авто: ЗАЗ 968м, Ford Fusion

ПовідомленняДодано: 16 Серпень 2007 02:21    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Speedy писав(ла):

... але ж були заводські 45 і 50,правильно?

Коли я придбав, рік тому, була 40-ка. Зараз, так би мовити, зробив 45-ку.
Ось подивись [url=http://zaz.kiev.ua/forum/gallery/?do=sa&g=4566&a=1391]
Тут [/url]
Я мав на увазі, що практично ніколи щойно придбаний ЗАЗ не відповідає технічним характеристикам заявленим у паспорті. І причин тому безліч...
А коли його доведеш до заявленого в паспорті, тобто отримаєш 40 - 50 к.с. тоді і їде він як справжня машинка, і за кермом зручно. І в цей момент починаєш розуміти що ппотужніший двигун його кузову не потрібєн. Я у цому сьогодні впевнився, іхав по трасі продовж години намагаючись тримати максимальну швидкість, 120км\год на прямомій ділянці без проблем. А коли треба повертати, так такої потужності вже й забагато. Тут то і відчуваеш, кузов треба удосконалювати... На цому місті починаеш збирати гроші на іншу машинку.

Почитай форум тут про це вже дуже багато сказано, і тема ця зайва.
Чи тобі як Ilya
Ilya писав(ла):
ыыыы... Smile
птрібен перекладач Smile Smile

Ilya
Да это мы так, переливаем с пустого в порожнее.
Просто Speedy поиском пользоваться не любит.
И чесно говоря я думал что все славяне друг друга понимают, не зависимо от того на каком языке. Особенно бесит когда по телеку с русского на украинский переводят, извиняюсь другая тема...

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
zaz-racer



Статус: Offline
Зареєстрований: 14.04.2003
Повідомлення: 2002
Звідки: Киев

ПовідомленняДодано: 16 Серпень 2007 08:41    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Valentin_ZP_UA писав(ла):

Я у цому сьогодні впевнився, іхав по трасі продовж години намагаючись тримати максимальну швидкість, 120км\год на прямомій ділянці без проблем. А коли треба повертати, так такої потужності вже й забагато.


Ну я могу энергично маневрировать и на скоростях выше 120км/ч.... (газовые аммо, немного ниже сидит, рабочий передок, и отсутствие люфтов)

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Speedy



Статус: Offline
Зареєстрований: 11.08.2006
Повідомлення: 61
Звідки: Львів,Україна

ПовідомленняДодано: 16 Серпень 2007 09:55    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


ситуація така:
в мене заз вже більше року,майже нічого стокового незалишилось.
двигун розточений,головки присажені,карб поміняний.
настав час для другої стадії
мене інтересує конкретні цифри
мах степінь стиску щоб небоятися виривання шпильок
мах оберти на які крутиться мотор щоб неламалися штовхачі, або як їх зміцнити
і про маховик цікавить і про 3 кільце чи варто ставити.
Прошу більше конкретики, абр лінки
Дякую.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення ICQ Number
BUg



Статус: Offline
Зареєстрований: 23.01.2005
Повідомлення: 1894
Звідки: Киев

ПовідомленняДодано: 16 Серпень 2007 22:16    Заголовок повідомлення: RE: (empty) Відповісти з цитатою


Я предлагаю игнорировать либо удалять, либо сразу посылать ф поиск авторов таких, и других, набивших оскомину старожилам, тем. Дабы не плодить и так многочисленные баяны и просто мусор!

Оставлять темы интересные, либо такие, которые помогут автору разобратся в вопросе, который, в свою очередь, еще не обсуждался.


_________________
.... ______ .... ЗАЗ 968 GTR
.. /_______ .. by LEKS
. (О. --=-- .О) . 1.2L 58hp 1977 - dead
. "Ш""""""Ш" . 80632586422
VW Transporter T2 electric
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Igorr



Статус: Offline
Зареєстрований: 05.05.2007
Повідомлення: 203
Звідки: Санкт-Петербург

ПовідомленняДодано: 16 Серпень 2007 22:22    Заголовок повідомлення: Re: максимум з 40вки Відповісти з цитатою


Speedy писав(ла):
цікавить як дістати максимальну потужність з двигуна
1. максимальна степінь стиснення яку витримують ремонтні шпильки
2. як запобігти поламки штовхачів.
3. як впливає встановлення 3 компресійного кільця замість маслоз"ємного (ресурс, розхід масла, сининій дим і тд.)
4. облегшення маховика(оптимально на скільки)
5. чи вартує міняти клапані пружини , якщо так на які


1.Такой степени сжатия, чтобы вырвало шпильки, ты на мемзе не добьёшься. Посему - подрезай головы как хошь.
2.Толкатели не ломаются.
3.Два компрессионных кольца - ДОСТАТОЧНОЕ количество (необходимо - не менее одного, достаточно - не более двух). Лучше не будет - некуда лучше. А без маслосъёмного кольца - такой эксперимент никто не проводил. Поэтому все молчат.
4.Про маховик просто: с передней части снимаешь всё мясо по краям маховика, но при этом придётся перейти на восьмую корзину; с тыльной части просто режешь так, чтобы повторить профиль передней части. После привариваешь дуговой сваркой в трёх местах венец и балансируешь. Итог - минус 2 кило и очень быстрый набор оборотов на холостом ходу.
5.Клапанные пружины оставляешь какие есть. Здесь конструкторы всё правильно расчитали. Для ТОГО мотора который есть в стандарте, стандартные клапанные пружины - самое то.

Ну и как заключение:
2,4,5 пункты к повышению мощности не имеют вообще НИКАКОГО отношения.
3 пункт - здесь всё неоднозначно, но твоё предложение тоже мощность не повысит.
А 1 пункт связан с КПД мотора, а расчётный КПД и реальная отдача - это разные вещи.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
Inigar



Статус: Offline
Зареєстрований: 30.10.2006
Повідомлення: 48
Звідки: Киев

ПовідомленняДодано: 30 Серпень 2007 00:17    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Лично не вижу смысла менять маховик так как его облегчение увеличивает неоднородность движения первичного вала а за ним и всего остального
Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
C_asper
Клубное привидение


Статус: Offline
Зареєстрований: 14.03.2007
Повідомлення: 1905
Звідки: Украина, Светловодск
Моє авто: ЗАЗ 968М 1983 года рождения

ПовідомленняДодано: 30 Серпень 2007 21:34    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Можно с ним сделать все что угодно; форсирывать, турбирывать наконецто закись азотта вставить я думаю на один заезд хватит.
А дальше все, новый двиг. Smile
Все таки не ролс-ройсами владеем Very Happy

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
SIMON



Статус: Offline
Зареєстрований: 22.02.2004
Повідомлення: 4955
Звідки: Харьков

ПовідомленняДодано: 01 Вересень 2007 20:32    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


А где новые дают? Laughing
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
madmobile



Статус: Offline
Зареєстрований: 08.09.2007
Повідомлення: 4179
Звідки: UA.Kiev,Vishorod
Моє авто: 968М red; 965A 1966

ПовідомленняДодано: 07 Жовтень 2007 11:55    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Доречі потрібно перевірити інформацію про двигун нашого типу з потужністю 65-75 кінських сил. по моєму їх встановлювали на якісь військові авто типу ЛуАЗ.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
zaz-racer



Статус: Offline
Зареєстрований: 14.04.2003
Повідомлення: 2002
Звідки: Киев

ПовідомленняДодано: 07 Жовтень 2007 12:19    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


бред...
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
_Slepa_



Статус: Offline
Зареєстрований: 21.05.2007
Повідомлення: 901
Звідки: Харків
Моє авто: ЗАЗ 968 1979г.в

ПовідомленняДодано: 07 Жовтень 2007 16:27    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


если хочеш выжать из 40-ки максимум возможного. В качестве руководства к действию предлагаю прочесть "Записки бывшего моториста", автор - С. Гребенюк. А также книгу "Первый шаг к победе", авторы М. Валуйсков и О. Бахтеев
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Hell-Racer

†


Статус: Offline
Зареєстрований: 18.07.2007
Повідомлення: 6929
Звідки: Івано-Франківськ - Київ - Буча
Моє авто: ЗАЗ-968М, АЕ968М, ГАЗ-21C Volg O ) ) ) VW Transporter T4, Audi A4 Allroad ABT

ПовідомленняДодано: 07 Жовтень 2007 20:59    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Форсируя до бесконечности двиг, мы не задумываемся о том, сколько ему осталось жить.

_________________
Grants me a world of cold nihility
An endless winter night
A bitter, black frozen hell
For me
Forever...
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун Часовий пояс: GMT + 3
Сторінка 1 з 1

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group