Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
VVK

Статус: Offline Зареєстрований: 15.01.2007 Повідомлення: 83 Звідки: Ivano-Frankivsk
|
Додано: 18 Липень 2007 16:41 Заголовок повідомлення: КОЛЕНВАЛ |
|
|
Сьогодні робив примірку колена до вкладишів, запресував задній корінний вкладиш (той шо біля маховика), шо не сподобалось: дуже легко увійшов, і після закручення його з штіфтом, вкладиш має люфт, легенько рукою можна його туда-сюда в осьовому напрямку сувати, шо скажети на це, може щось підкласти під штіфт?
Потім запресував колено (всьо як має бути закрутив) і побачив що колено має дуже осьовий ЛЮФТ, який допускаєьбся люфт, і чи можна якось з ним боротись, може якісь шайби підставити на опору (з того боку що прилягає до противовеса колена), чи треба викідати колено і блок-картер?
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
zaz-racer

Статус: Offline Зареєстрований: 14.04.2003 Повідомлення: 2002 Звідки: Киев
|
Додано: 18 Липень 2007 17:07 Заголовок повідомлення: |
|
|
вкладыши должны запрессовыватся, а не вставлятся, либо вкладыш бракованный, либо картер под замену. фольгу и прочее подкладывать крайне не советую.
Осевой люфт коленвала после затяжки центрифуги вродь 0.1-0.2 (точно не помню). увеличенный может быть из-за бракованного переднего вкладыша, либо износа коленвала где он упирается.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
VVK

Статус: Offline Зареєстрований: 15.01.2007 Повідомлення: 83 Звідки: Ivano-Frankivsk
|
Додано: 22 Липень 2007 11:19 Заголовок повідомлення: |
|
|
Спасибо zaz-racer, що нагадав, що осьовий люфт перевіряється після затяжки центрифуги. Коли закрутив центрифугу, люфт лишився в мірах допустимого десь 0,1. Думаю тему можна закривати.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
|