Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
Проблеми з сороковкою

 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
Samuraj



Статус: Offline
Зареєстрований: 12.03.2006
Повідомлення: 147
Звідки: Rivne

ПовідомленняДодано: 06 Серпень 2006 22:11    Заголовок повідомлення: Проблеми з сороковкою Відповісти з цитатою


Привіт панове, допоможіть вирішити траблу:
Категорично не хоче заводитися двигун сороковка... тільки стріляє (інколи навіть досить гучно). Двигун в нормальному стані, іскра нормальна паливо у двигун теж поступає... Хто що думає з цього приводу?

У мене є думка що неправильно виставлений момент запалювання, але тут знову трабла, це двигун з 968А, і я не знаю як на ньому виставляється момент запалювання, принаймні міток на шківу і на корпусі двигуна, як на сороковці від 968М, на цьому двигуні нема... Хто з таким стикався, підкажіть як розрулити проблему.

Наперед вдячний.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Voytik



Статус: Offline
Зареєстрований: 17.04.2003
Повідомлення: 13605


ПовідомленняДодано: 07 Серпень 2006 00:56    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


мітки там є, тільки їх погано видно.
але настроювати краще на звук, вручну.

пострілювати може з багатьох причин. наприклад забруднений карб або фільтр.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
Samuraj



Статус: Offline
Зареєстрований: 12.03.2006
Повідомлення: 147
Звідки: Rivne

ПовідомленняДодано: 07 Серпень 2006 18:44    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Voytik писав(ла):
мітки там є, тільки їх погано видно.
але настроювати краще на звук, вручну.

пострілювати може з багатьох причин. наприклад забруднений карб або фільтр.


Уточнення: він не заводиться, гад, а стріляє коли крутиш стартером...

І відразу питання: розкажи будь ласка, бажано на примітивному рівні, як настроювати момент запалювання в ручну на звук?

Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Voytik



Статус: Offline
Зареєстрований: 17.04.2003
Повідомлення: 13605


ПовідомленняДодано: 07 Серпень 2006 22:03    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


мммм, певно швидше і ефективніше буде якщо це хтось тобі покаже вживу. Rolling Eyes
Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
R53



Статус: Offline
Зареєстрований: 11.08.2005
Повідомлення: 326
Звідки: РФ, Боровичи

ПовідомленняДодано: 07 Серпень 2006 23:12    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


На этом двигателе метка на крышке распредшестерен находится на отливке под трубку сапуна, т.е., если смотреть на центрифугу, метка будет на 12 часов. На крышке центрифуге метки должны быть, если их по каким либо причинам нет, то смотри на шляпки болтов, там на крышке литьём сделаны надписи ВМТ и НМТ.

_________________
Виталий.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відвідати сайт автора ICQ Number
Samuraj



Статус: Offline
Зареєстрований: 12.03.2006
Повідомлення: 147
Звідки: Rivne

ПовідомленняДодано: 08 Серпень 2006 14:27    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


R53 писав(ла):
На этом двигателе метка на крышке распредшестерен находится на отливке под трубку сапуна, т.е., если смотреть на центрифугу, метка будет на 12 часов. На крышке центрифуге метки должны быть, если их по каким либо причинам нет, то смотри на шляпки болтов, там на крышке литьём сделаны надписи ВМТ и НМТ.


Спасибо... Сегодня посмотрю

Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Михалыч



Статус: Offline
Зареєстрований: 22.04.2005
Повідомлення: 191
Звідки: Днепропетровск

ПовідомленняДодано: 08 Серпень 2006 15:20    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


У 968А и 968М метки стоят в разных местах.
У меня как то было, товарищи "помогли" разобрать двигатель без меня раскололи шкив и молча на базаре купили новый. Я целый час не мог понять в чем дело, когда собирал двигатель. Понял в чем дело только, когда они признались. Надпилил на шкиве новые и все ОК.


_________________
ЗАЗ 968 1974 г. 40 л.с. св. желтый
Volkswagen Jetta 1.6 1990 г.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Sanich2359



Статус: Offline
Зареєстрований: 11.08.2005
Повідомлення: 205
Звідки: Харьков

ПовідомленняДодано: 09 Серпень 2006 08:32    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


На корпусе (чугунном) центрфуги тоже есть метка - выступ (а по обе стороны впадинки), который НА ВСЕХ (968, 968А, 968М) двигателях "стоит на 12 часов", т.е. в сторону "отливки под трубку сапуна" при ВМТ 1-го цилиндра.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун Часовий пояс: GMT + 3
Сторінка 1 з 1

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group