Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
Samuraj
Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 147 Звідки: Rivne
|
Додано: 06 Серпень 2006 22:11 Заголовок повідомлення: Проблеми з сороковкою |
|
|
Привіт панове, допоможіть вирішити траблу:
Категорично не хоче заводитися двигун сороковка... тільки стріляє (інколи навіть досить гучно). Двигун в нормальному стані, іскра нормальна паливо у двигун теж поступає... Хто що думає з цього приводу?
У мене є думка що неправильно виставлений момент запалювання, але тут знову трабла, це двигун з 968А, і я не знаю як на ньому виставляється момент запалювання, принаймні міток на шківу і на корпусі двигуна, як на сороковці від 968М, на цьому двигуні нема... Хто з таким стикався, підкажіть як розрулити проблему.
Наперед вдячний.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Voytik

Статус: Offline Зареєстрований: 17.04.2003 Повідомлення: 13605
|
Додано: 07 Серпень 2006 00:56 Заголовок повідомлення: |
|
|
мітки там є, тільки їх погано видно.
але настроювати краще на звук, вручну.
пострілювати може з багатьох причин. наприклад забруднений карб або фільтр.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Samuraj
Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 147 Звідки: Rivne
|
Додано: 07 Серпень 2006 18:44 Заголовок повідомлення: |
|
|
Voytik писав(ла): |
мітки там є, тільки їх погано видно.
але настроювати краще на звук, вручну.
пострілювати може з багатьох причин. наприклад забруднений карб або фільтр. |
Уточнення: він не заводиться, гад, а стріляє коли крутиш стартером...
І відразу питання: розкажи будь ласка, бажано на примітивному рівні, як настроювати момент запалювання в ручну на звук?
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Voytik

Статус: Offline Зареєстрований: 17.04.2003 Повідомлення: 13605
|
Додано: 07 Серпень 2006 22:03 Заголовок повідомлення: |
|
|
мммм, певно швидше і ефективніше буде якщо це хтось тобі покаже вживу. 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
R53

Статус: Offline Зареєстрований: 11.08.2005 Повідомлення: 326 Звідки: РФ, Боровичи
|
Додано: 07 Серпень 2006 23:12 Заголовок повідомлення: |
|
|
На этом двигателе метка на крышке распредшестерен находится на отливке под трубку сапуна, т.е., если смотреть на центрифугу, метка будет на 12 часов. На крышке центрифуге метки должны быть, если их по каким либо причинам нет, то смотри на шляпки болтов, там на крышке литьём сделаны надписи ВМТ и НМТ.
_________________ Виталий. |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Samuraj
Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 147 Звідки: Rivne
|
Додано: 08 Серпень 2006 14:27 Заголовок повідомлення: |
|
|
R53 писав(ла): |
На этом двигателе метка на крышке распредшестерен находится на отливке под трубку сапуна, т.е., если смотреть на центрифугу, метка будет на 12 часов. На крышке центрифуге метки должны быть, если их по каким либо причинам нет, то смотри на шляпки болтов, там на крышке литьём сделаны надписи ВМТ и НМТ. |
Спасибо... Сегодня посмотрю
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Михалыч

Статус: Offline Зареєстрований: 22.04.2005 Повідомлення: 191 Звідки: Днепропетровск
|
Додано: 08 Серпень 2006 15:20 Заголовок повідомлення: |
|
|
У 968А и 968М метки стоят в разных местах.
У меня как то было, товарищи "помогли" разобрать двигатель без меня раскололи шкив и молча на базаре купили новый. Я целый час не мог понять в чем дело, когда собирал двигатель. Понял в чем дело только, когда они признались. Надпилил на шкиве новые и все ОК.
_________________ ЗАЗ 968 1974 г. 40 л.с. св. желтый
Volkswagen Jetta 1.6 1990 г. |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Sanich2359

Статус: Offline Зареєстрований: 11.08.2005 Повідомлення: 205 Звідки: Харьков
|
Додано: 09 Серпень 2006 08:32 Заголовок повідомлення: |
|
|
На корпусе (чугунном) центрфуги тоже есть метка - выступ (а по обе стороны впадинки), который НА ВСЕХ (968, 968А, 968М) двигателях "стоит на 12 часов", т.е. в сторону "отливки под трубку сапуна" при ВМТ 1-го цилиндра.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
|