Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
Гараж імені ВЕЛИКОГО ДРОСЕЛЯ або мій ЗАЗ 968М by Bodya_troll
На сторінку Попер.  1, 2, 3, 4  Наст.
 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Гараж
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
Bodya_troll



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.08.2024
Повідомлення: 162
Звідки: Хмельницький
Моє авто: 968М

ПовідомленняДодано: 11 Листопад 2024 00:11    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Ну, тіпа, звіт за тиждень, за який я не мав часу нічого зробити для авто...
В якості покажчика температури двигуна, цілий тиждень використовується покажчик від шохи. Тай такий "плов":



Виглядає це діло, мяко кажучи, не дуже, зате показує точніше, крім випадків, коли в ньго відбувається отвал маси і стрілка йде в зашкал.
Цей покажчик я купив літом 2022 року за 10грн, бо ще до встановлення двигуна ваз 2103 я знав, що ДТОЖ ваз не сумісний з прибокою ЗАЗ, від чого на приборці буде занижена температура. Потім, я дізнався, що новий ДТОЖ ТМ-100 можливо вкрутити в ГБЦ ваз. Щодо різьб під ДТОЖ є декілька запитань:
1) Чому, не дивлячись на те що на ТМ-106 різьба М16*1.5 він легко вкручується в піддон МеМЗ-968, але ДТОЖ ТМ-100А (з того самого піддона) не вкручується в ГБЦ ваз?
2) Чому новий ТМ-100А вкручується в ГБЦ ваз (важче, не глибоко, але вкручується і не тече)?

На фото, також, видно, як запотів покажчик тамператури від шохи, скоріше за все та сама волога заважає працювати нормально показжчику в приборці, бо там явно не вистачає маси, яка частково втрачається, або на гвинті подачі маси на приборку, або на проволочному реостаті, вбудованому в покажчик (вони б туди ще ламповий осцилограф запхали...)

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Paul R-0707



Статус: Offline
Зареєстрований: 08.02.2007
Повідомлення: 497
Звідки: Германия
Моє авто: ЛуАЗ-969М

ПовідомленняДодано: 11 Листопад 2024 01:56    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Bodya_troll писав(ла):

1) Чому, не дивлячись на те що на ТМ-106 різьба М16*1.5 він легко вкручується в піддон МеМЗ-968, але ДТОЖ ТМ-100А (з того самого піддона) не вкручується в ГБЦ ваз?
2) Чому новий ТМ-100А вкручується в ГБЦ ваз (важче, не глибоко, але вкручується і не тече)?

У датчика ТМ-100А дюймовая резьба К3/8", у неё конус у основания больше чем у конической М16х1,5.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Bodya_troll



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.08.2024
Повідомлення: 162
Звідки: Хмельницький
Моє авто: 968М

ПовідомленняДодано: 11 Листопад 2024 02:05    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Paul R-0707 так, рідний ДТОЖ (часів срср) мав іншу форму з вужчої сторони, нові ТМ-100 по формі більше схожі на ТМ-106. Але чому ТМ-106 вкручується в дюймову різьбу так легко? Я не дуже розбераюся в тих дюймових різьбах, і мені вже здавалося що вони почали робити датчики з однаковою різьбою
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Paul R-0707



Статус: Offline
Зареєстрований: 08.02.2007
Повідомлення: 497
Звідки: Германия
Моє авто: ЛуАЗ-969М

ПовідомленняДодано: 11 Листопад 2024 03:09    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Bodya_troll писав(ла):
Paul R-0707 так, рідний ДТОЖ (часів срср) мав іншу форму з вужчої сторони, нові ТМ-100 по формі більше схожі на ТМ-106. Але чому ТМ-106 вкручується в дюймову різьбу так легко? Я не дуже розбераюся в тих дюймових різьбах, і мені вже здавалося що вони почали робити датчики з однаковою різьбою

У дюймовой и метрической резьбы разные углы профиля, 60° у метрической и 55° у дюймовой, так же и разная высота профиля.
На глаз это не всегда можно различить.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Bodya_troll



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.08.2024
Повідомлення: 162
Звідки: Хмельницький
Моє авто: 968М

ПовідомленняДодано: 11 Листопад 2024 03:34    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Мене дивує те, що діаметр та крок різьби, напевно, не сильно відрізняються.
З іншого боку - головне щоб працювало правильно і не текло

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Bodya_troll



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.08.2024
Повідомлення: 162
Звідки: Хмельницький
Моє авто: 968М

ПовідомленняДодано: 21 Листопад 2024 11:32    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Вчора поставив зимову гуму спереду, та тимчасово ліквідував люфт в передніх ступичних підшипниках, також замінив передні пружини, мені здається, що передні амортизатори ну дуже жорсткі.



Гума - Sailun Ice blazer alpine plus 165/70 r13. На перед поставив гуму, яку ставив ззаду з 2021 року, а на зад купив таку саму нову. І сьогодні я вперше проїхався на Запоріжці з зимовою гумою на всіх чотирьох колесах - вообше кайф
Також, мені подобається як виглядає Запоріжець на гумі шириною 165мм, тоді як при ширині 155мм колеса виглядають, як від велосипеда, ніби 1см, а який ефект



Останній раз редагувалося: Bodya_troll (21 Листопад 2024 14:05), всього редагувалося 1 раз
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Bodya_troll



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.08.2024
Повідомлення: 162
Звідки: Хмельницький
Моє авто: 968М

ПовідомленняДодано: 21 Листопад 2024 13:29    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Цікавить думка знаючих. На фото вище можна побачити, що я поставив дві гайки на шарнір рульового наконечника, там було також використано не мало синього різьбового фіксатора. До такого рішення я вдався через поганий стан різьби на рідні гайці і на тому наконечнику, обидві гайки затягнуто дуже, навіть, добре, але всерівно є якісь сумніви в надійності і безпеці
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Bodya_troll



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.08.2024
Повідомлення: 162
Звідки: Хмельницький
Моє авто: 968М

ПовідомленняДодано: 30 Листопад 2024 15:57    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Це був понеділок... І тут мав би бути запис про те, як я зміг замінити передній сральник колінвалу на двигуні 2106 в моєму Запорожці, на новий сальник фірми Elring, без знімання двигуна і "задньої морди", але щось пішло не так (ой, як неочікувано).
Головка на 36 навіть не наділась на болт шківа, який ніби теж мав би бути на 36...
Заодно, поки був "на ямі" розглянув можливі перспективи (насправді їх відсутність) розвитку системи охолодження.
Після того як я оцінив ситуацію під днищем, появилися сумніви, що труби охолодження будуть під днищем...




КПП якась дуже вцята маслом, і невідомо чому почала видавати якісь дивні звуки, почитавши форум - скоріше за все підшипник первинного валу, бо звук пропадає при вижимі щеплення.

Лівий важіль я міняв 3 роки тому, це важіль від ЗАЗ 966, ніби точно такий самий як стояв, але різьби під болт кріплення амортизатора в ньому відчутно менше. Купував я його зі всім навісним за 850грн, тіпа з авто яке стояло в гаражі. Тормозний циліндр там був від 965-го, в ідеальному стані, але манжети, напевно не розраховані на DOT 4. Те як за 3 роки з нього облізла фарби мене наштовхує на думку, що мене КИНУЛИ!

Далі, вирішив я долити масла (ну, як масла, ТАД-17) в КПП, але заливний болт виявився міцнішим ніж ключ



Тому, тад-17 я доливав шприцом 100мл, відкрутивши датчик задньої швидкості - було дуже весело, тому фото не буде...

Я думав, що зможу зробити забір холодного повітря для охолодження, вирізавши нішу запаски, але скоріше за все цього не буде



Оскільки, я люблю ганяти по пильних грунтовках, радіатора доведеться мити дуже часто, да і бризки з-під коліс мені там точно не потрібні. Хоча можливо я ще передумаю.
При температурі навколишнього середовища ≤ 5°C, при за якомусь розділені повітря до та після радіатора зябр на праві частині вистачає для охолодження двигуна, тому найближчі декілька місяців змін в системі охолодження не передбачається

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Bodya_troll



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.08.2024
Повідомлення: 162
Звідки: Хмельницький
Моє авто: 968М

ПовідомленняДодано: 10 Грудень 2024 22:08    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Давно хотів так зробити)



Особливого ефекту не помітив, може вентилятор працював трошки менше часу

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Barbarossa
НашКузьмич


Статус: Offline
Зареєстрований: 23.01.2009
Повідомлення: 3187
Звідки: Кам’янець-Подільський, Україна
Моє авто: ЗАЗ-965А, ЗАЗ-968М

ПовідомленняДодано: 13 Грудень 2024 07:39    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Bodya_troll писав(ла):
Цікавить думка знаючих. На фото вище можна побачити, що я поставив дві гайки на шарнір рульового наконечника, там було також використано не мало синього різьбового фіксатора. До такого рішення я вдався через поганий стан різьби на рідні гайці і на тому наконечнику, обидві гайки затягнуто дуже, навіть, добре, але всерівно є якісь сумніви в надійності і безпеці


Друже, я тобі подарую новий палець з новою корончастою гайкою, якщо не купиш на авторинку в Хмельницькому, ці деталі уніфіковані з москвичом, думаю, знайдеш без проблем.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Bodya_troll



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.08.2024
Повідомлення: 162
Звідки: Хмельницький
Моє авто: 968М

ПовідомленняДодано: 13 Грудень 2024 20:29    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Barbarossa, дякую за відповідь, сьогодні навіть був на тому базарі, ще довго так ходив, а про ці пальці навіть не згадав... А ще подивлюсь чи на моєму "центральному складі" не завалялос часом якихось живих палців.

А взагалі по рульовому планую переходати на тяги (не бархатні) з наконечниками від передньоприводних ВАЗів, вони повинні витримувати на багато більші навантаження, що в моєх умовах дуже актуально, бо в наконечниках після переборки якось швидко зявились люфти, та і збілшився люфт в рульовому редукторі, який вже нема куди регулювати.

Мені здається, що можна (а може і треба) підтягувати ту кришку рульового наконечника щоб зменшити чи прибрати люфт.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Bodya_troll



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.08.2024
Повідомлення: 162
Звідки: Хмельницький
Моє авто: 968М

ПовідомленняДодано: 13 Грудень 2024 20:56    Заголовок повідомлення: поддержали 1 человек Відповісти з цитатою


Колись побачив на форумі, хтось написав щось типу що на запорожці зимою хздити не можливо і що така їзда взагалі для суїцидніків. Було цікаво і страшно - "шо з це буде?". Станом на початок першої зими коли в мене авто на хороші зимові гумі "в круг" можу сказити, що запороцець зимою - це кайф.
Автономна пічка - завів, розпалив пічку, заглушив і через пару хвилин (і зовсім трошки бензину) лобове скло розтало і в салоні тепло. Мені в жодні машині так тепло не було як в запорожці. Навіть водяну пічку не робив бо хочу мати автономку, і думаю як це так зробити щоб дві пічки могли дути на лобаш і в салон.

Зразу скажу, що в мене неприязнь і упкркдженість щодо переднтого приводу (ПП), а питиння приводу мені все більше нагадує релігію. Багато разів чув що ПП простіше в керуванні, особливо для новачків, і взагалі там одні переваги. У мене був досвід їзди на запоррожці і на пассаті в умовах ожеледиці і можу сказати що для мене запорожець на багато простіше, передбачуваніше і комфортніше в керуванні, тепер я просто не можу дивитися на ПП і таке явище (уникаю слова "машина") в 90+% випадків нагадує мотоблок-мутант

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Barbarossa
НашКузьмич


Статус: Offline
Зареєстрований: 23.01.2009
Повідомлення: 3187
Звідки: Кам’янець-Подільський, Україна
Моє авто: ЗАЗ-965А, ЗАЗ-968М

ПовідомленняДодано: 15 Грудень 2024 23:41    Заголовок повідомлення: поддержали 1 человек Відповісти з цитатою


Коли справна пічка і гума в нормі, то зимова їзда на Запорожці абсолютно нормальна, навіть кайфова.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Barbarossa
НашКузьмич


Статус: Offline
Зареєстрований: 23.01.2009
Повідомлення: 3187
Звідки: Кам’янець-Подільський, Україна
Моє авто: ЗАЗ-965А, ЗАЗ-968М

ПовідомленняДодано: 15 Грудень 2024 23:45    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Bodya_troll писав(ла):
... та і збілшився люфт в рульовому редукторі, який вже нема куди регулювати.

Мені здається, що можна (а може і треба) підтягувати ту кришку рульового наконечника щоб зменшити чи прибрати люфт.


Що гвинт на кришці закручений донизу впритик? може бути безліч інших причин.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Bodya_troll



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.08.2024
Повідомлення: 162
Звідки: Хмельницький
Моє авто: 968М

ПовідомленняДодано: 15 Грудень 2024 23:55    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Barbarossa, таки да, той гвинт закручений настільки, що аж відкололась та частинка за яку чіпляється викрутка... Важко пояснити словами, може додам фото. Добре що є запасний гвинт.
Задумуюсь над встановленням іншого рульового редуктора. Бачив дуже позитивний відгук про встановлення редуктора від ваз, здається, 2101. Але я не дуже уявляю як його ставити і головне - мені не подобається як він виглядає

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Barbarossa
НашКузьмич


Статус: Offline
Зареєстрований: 23.01.2009
Повідомлення: 3187
Звідки: Кам’янець-Подільський, Україна
Моє авто: ЗАЗ-965А, ЗАЗ-968М

ПовідомленняДодано: 17 Грудень 2024 11:04    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Аналогічна ситуація. З'явився великий люфт, але гвинт не був вкручений. Намагався вкрутити його і він одразу відколовся з однієї сторони практично без зусилля. Поки що просто замінив колонку, бо треба було їздити, не було часу розбиратися в причинах люфта. Сумно те, що така деталь зробена з сирого металу і таких в машині багато.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Bodya_troll



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.08.2024
Повідомлення: 162
Звідки: Хмельницький
Моє авто: 968М

ПовідомленняДодано: 17 Грудень 2024 20:32    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


А я взяв одну чи дві гайки і підтягнув ту шпильку/гвинт ключом)
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Bodya_troll



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.08.2024
Повідомлення: 162
Звідки: Хмельницький
Моє авто: 968М

ПовідомленняДодано: 24 Грудень 2024 11:35    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Значить, таки поставив планку з резисторами, щоб обмежити оберти вентилятора охолодження. Майже 2 роки я їздив з вентилятором охолодження 500W який був або вимкнений, або увімкнений на максимальну потужність. Так було реалізовано тому, що я не розумів чому датчики для включення вентилятора спрацьовують при вищій (на градусів 10) температурі, ніж повинні. Тому, більшість часу я сам виконував роль того датчика... Таке собі задоволення...
Як виявилося - покажчик температури завищував покази температури. Тому я почав більше їздити з вентилятором в автоматичному режимі (вмикався та вмикався датчиком). Задоволення від автомобіля стало ще більше, але вентилятор, то дуже потужний і коли він вмикався, особливо при повільні їзді без навантаження на другі передачі, автомобіль дуже відчутно і різко гальмував, а коли він вимикався, то відчуття було, ніби ззаду хтось в'їхав. Навантаження на генератора і акумулятор в такі моменти було, теж "нормальне", до того ж, на холостому ходу при ввімкненому вентиляторі, генератора так навантажував двигун, що оберти дуже просідати... Ну і моє улюблене - для живлення цього вентилятора потрібно 500W електроенергії, які робить двигун, обертаючи генератор, враховуючи ККД двигуна, яке десь в районі 20%, то двигуну доводиться виробляти приблизно 2кВт зайвого тепла для охолодження себе... Особливо, ця думка "зігріває" мене (але не повністю) коли мені доводиться вмикати автономну пічку, щоб зігрітися коли позаду відбуваються вище описані процеси...

Тому, я прийшов до того, щоб встановити планку з резисторами для вентилятора охолодження двигуна, її було встановлено якось так:



Скоріше за все, вона трошки "переїде" згодом. Тепер я можу використовувати два датчики для включення вентилятора - 87-82°C (заглушка трійника охолодження (зверху)), та 92-87°C в радіаторі. Прикольний факт: при випробуванні датчика в радіаторі час роботи вентилятора охолодження склав 7 секунд, ги-ги-ги
Закінчував збірку та підключення я вчора пізно ввечері, тому не було ні часу, ні сил, ні вміння зробити нормальний кабель менеджмент, але це буде обов'язково зроблено. Але найгірше справи виглядають в районі розв'язки релюх:



То просто капець... Але вчора пізно ввечері потрібно було зробити щоб машина вже їхала сьогодні зранку. Я навіть не уявляю як ту "Горгону" "причесати" до +/- привабливого вигляду...

Особливості підключення. Реалізовано першу та максимальну швидкість вентилятора (другої немає Бодя x*****ь/дуже сильно поспішає). Тепер реле вентилятора можуть спрацювати лише при ввімкненому запалюванні, тому тепер менше доведеться працювати з перемикачем режимів вентилятора на торпедо (автоматичний режим, примусово вимкнено, примусово ввімкнено максимальні оберти). Вентилятор таки керується "плюсом", бо як виявилося той кабель 10 квадратів всерівно довелося би різати... Дякую та вибачаюсь всім кого я встиг дістати питанням "чи можна вмикати вентилятор "мінусом"". Датчик 87-82°C стоїть в залізному адаптері з різьби М22*1.5 на "кругляк" 32мм, через це має деяку інерцію, а по факту - заторможеність в роботі. ДТОЖ і показометр від шохи.

Ну і результати випробування. На дворі близько 1°C, сиро. Максимальна швидкість поки не вмикалась. Температура на показометрі 90°C, гуляє +/- 1°, якщо стояти на холостих, то падає нижче. Ніби, все по кайфу)

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Bodya_troll



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.08.2024
Повідомлення: 162
Звідки: Хмельницький
Моє авто: 968М

ПовідомленняДодано: 24 Грудень 2024 11:45    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Продовження особливостей підключення. Для максимальної швидкості використовується дві 644-ті, ніби як силові релюхи, які працюють паралельно. На вентилятор приходить 3 "плюса" - як в тій Audi 100 C3 2.3 - один з планки з резисторами, а два для максимальної швидкості, тільки в мене для кожного проводу окреме реле. Вся проводка зібрана на клемах - ніяких "скруток"
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Bodya_troll



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.08.2024
Повідомлення: 162
Звідки: Хмельницький
Моє авто: 968М

ПовідомленняДодано: 24 Грудень 2024 17:48    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Попробував, значить, я, як ця система буде працювати при їзді вгору... Очікувано - не дуже. Остільки датчика для другої швидкості стоїть не в холодні частині радіатора - максимальна швидкість вмикається на при 92°C, а на декілька градусів вище, що мені не подобається. Тому, дам ці системі "останній шанс" (ну майже останній) з датчиком для другої швидкості в трійнику під датчик вентилятора в верхньому патрубку.

Але поки я бачу, що все що робиться - до радіатора в багажнику...

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Гараж Часовий пояс: GMT + 3
На сторінку Попер.  1, 2, 3, 4  Наст.
Сторінка 3 з 4

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
Flag Counter ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group