 |
ЗАЗ Форум Присвячений автомобілям Запорожець
|
|
|
|
Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
Bodya_troll

Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 162 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 05 Жовтень 2024 02:32 Заголовок повідомлення: Гараж імені ВЕЛИКОГО ДРОСЕЛЯ або мій ЗАЗ 968М by Bodya_troll |
|
|
Це, типу, в мене тепер є гараж?
Останній раз редагувалося: Bodya_troll (22 Жовтень 2024 12:21), всього редагувалося 1 раз |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Bodya_troll

Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 162 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 05 Жовтень 2024 03:07 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ну, думаю, що треба почати короткої історії мого автомобіля...
Купив я свій перший автомобіль 08 серпня 2020 року за 6500грн, і мені тоді було 17 років, а водійське посвідчення я отримав приблизно через рік)
Що я отримав за 6500грн:
Кузов, який доволі не погано виглядав,
Фари від камаза, якими я досі повністю задоволений,
Робоча, не погана автономна пічка,
Такі собі гальма, робив по факту тільки передній контур,
Майже новий акумулятор,
Нормальний руль від таврії (як потім виявилося це ЗАЗ 968МБ),
Якась магнітола, якою я не користуються вже років 2,
Водійське сидіння від якогось опеля з підігрівом лише дупи (ніби в опелі дупа не гріється без всяких там підігрівів),
Двигун свіжо зроблений, непогано зроблений,
БСЗ від волги (не москвича),
Солекс 21081 встановлений через переходнік, якій зі слів власника треба промити бо немає холостих без підсосу, хоча холостих не було через ну дуже пізнє запалювання,
І додатковий генератор від Запоріжця - в сумі два однакових генератори з однаковими шківами, а по факту в кращому випадку півтора генератори від Запоріжця (Г-502, здається, де після того як я зміг висадити акумулятор, літера "Г" для мене почала означати зовсім не слово "генератор".
Перегон 50км був дуже веселим, було дуже спекотно і сотню він наберав дуже швидко, сотню градусів за цельсієм...
Підчас їздити виявилося що передня балка повністю вбита,
А коли вдома я його спробував помити з нього почала змиватися фарба...
Доречі в день покупки, на майже закинуті дорозі я спробував на ньому їхати, майже не маючи досвіду їздити на автомобілі і вийшло, навіть, не погано, завдяки низькій перші передачі і тяговитому МеМЗу.
Ох, скільки ж я наслухався "краще б жигуля купив"...
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Bodya_troll

Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 162 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 05 Жовтень 2024 03:22 Заголовок повідомлення: |
|
|
Зразу скажу яка концепція "проекту":
1) максимально стоковий зовнішніх вигляд. Як з-під діда мене повністю влаштовує,
2) ніякої аерографії, наліпок, і тому подібного, також ніяких вух на М-ку,
3) ходова та гальма - поки мінімальні модифікації (безпека понад усе),
4) двигун хочу 100 к.с. ну або хоча би співвідношення 100 сил на тону,
5) цікавить встановлення КПП з блокіровкою і хотілось би якусь більш швидшу максимальну передачу,
6) план-максимум - Запорожець, який може безпечно їхати 150 км/год, хороша динаміка розгону і при цьому щоб він виглядав максимально непримітно)
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Bodya_troll

Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 162 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 05 Жовтень 2024 03:26 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ну і думаю, що варто буде сказати що я справді дуже люблю ці автомобілі, хоча багато з мого досвіду володіння виглядає як досвід працівників німецьких та японських концтаборів часів другої світової...
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
weld_master

Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 616 Звідки: Україна Нікополь Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 05 Жовтень 2024 06:45 Заголовок повідомлення: |
|
|
Вітаю у нашій палаті!
Давай фотки.
Особливо цікавить додатковий генератор.
Перший нах!
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Bodya_troll

Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 162 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 05 Жовтень 2024 09:56 Заголовок повідомлення: |
|
|
Фотки якісь будуть, хоча я не багато фоток наробив за ці 4 роки.
Так склалося що я ніколи не їздив на Запоріжці з одним стандартним генератором...
Другий генератор Г-502 (або щось типу того) був прикручений на уголки до корпусу вентилятора охолодження. Регулювання натягну ременя відбувається тим самим підбором шайб між шківами, в моєму випадку це не відбувалося жодного разу... Фото того як це було реалізовано я не робив, але на драйв2 (не хороший сайт) хтось робив те саме. Проблема була в тому що в одного генератора було стандартне реле регулятор (з контактами) а у додаткового електронне. Наскільки я зрозумів запаралелити роботу генераторів не так просто хотілось би. Схема з одним регулятором на 2 генератори не працює (це з чужого досвіду) два електронних регулятори напруги також не будуть робити. І після цього мені здається що щоб запаралелити 2 автомобільні генератори потрібно використовувати якісь шестерні ГРМ і максимально точно виставляти фази. Тому той генератор доволі швидко звідти вилетів а на його місце було встановлено генератор від ЗАЗ сенс відчизняного виробництва на 65 ампер (фото будуть згодом)
Взагалі, коли я шукав як люди вирішували проблему нестачі зарядки я знайшов як люди ставили на МеМЗ генератори від: москвича та здається уаза(40а), ще один стандартний генератор, генератор від ваз 2101, 2108, 21214, хтось навіть ставив на ЛуАЗ генератор від зіла 131на 100 совкових ампер - це тільки те, що мені вдалося згадати.
Коли я поставив двигун ваз 2103, для охолодження якого використовується вентилятор від Audi 100 C3 (пятициліндрова), який ніби як на 500ват, то спочатку використовувався генератор від сенса який доволі не погано став на двигун ваз. Для його встановлення було лише втулено втулку в кронштейн генератора ваз (перехід з діаметру 12мм на 10мм), та трошки допрацьовано напільніком верхнє кріплення генератора ваз 21214. Я догадувався що той генератор не буде жити в такому режимі і почав шукати як нормально поставити на жигомотор нормальний генератор (100Ампер), і як виявилося - немає жодного рішення, яке задовольняло мене в повному обсязі.
Були лише такі варіанти:
1) підсилена версія стандартного генератора від фірм атек, кзате, lsa, і т.п. - дорого ціна майже $100 і надійність під питанням,
2) генератор з кронштейнами від ваз 21214 - крім перерахованих проблем + кронштейн, який часто лопає.
Тому, я вирішив підібрати генератор від якоїсь імпортної машини, який стане на нижній кронштейн генератора ваз 2103, і не треба буде видумувати щось дуже складне для реалізації верхнього кронштейну (натяжного) про це рішення я розповім згодом
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Proffesor

Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2967 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 06 Жовтень 2024 00:49 Заголовок повідомлення: |
|
|
Давай фотки!! Вітаю на форумі!
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Bodya_troll

Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 162 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 06 Жовтень 2024 01:30 Заголовок повідомлення: Гараж імені ВЕЛИКОГО ДРОСЕЛЯ або мій ЗАЗ 968М |
|
|
Думаю, що починати треба з чогось хорошого або хоча би не зовсім поганого.
Номер зафарбував в пеінті, бо жигомотор не вписаний) 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Bodya_troll

Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 162 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 06 Жовтень 2024 02:14 Заголовок повідомлення: Гараж імені ВЕЛИКОГО ДРОСЕЛЯ або мій ЗАЗ 968М |
|
|
Єдине фото, зроблене при встановлені генератора від ЗАЗ сенс. Можна побачити болти, на які через уголки чіплявся другий генератор від Запоріжця.
Цей генератор було обрано через зручність реалізації натяжки ремня, та те, що це дешевше, ніж встановленя генератора ваз 21214 чи 2110.
Перший запуск для перевірки роботоздатності гєни з OLX було виконано за декілька хвилин до того як було зроблено це фото. Потім я поставив планку для натяжки ремня від газелі, але забув зробити фото...
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Bodya_troll

Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 162 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 06 Жовтень 2024 02:34 Заголовок повідомлення: |
|
|
Спосіб кріплення генератора до МеМЗа дуже схожий на спосіб, запропонований автором каналу "Совжесть" https://youtu.be/UcHfQKzbbtI?si=sX2_BTFZEpmDl1Y3 (обережно, автор відео з не дружньої країни... Я попередив). Різниця в тому, що я використав міцніший, дешевший та поширеніший кронштейн генератора від ваз 2101, доречі виліт шківа генератора сенса, здається, такий самий як у ваз 2101 і т.п. бо потім я того генератора поставив на двигун ваз 2103 і все було ок.
Потужності цього генератора повністю вистачало на потреби автомобіля, лише для того щоб розпалити пічку потрібно було підкинути обертів
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Bodya_troll

Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 162 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 06 Жовтень 2024 02:42 Заголовок повідомлення: |
|
|
На фото можна побачити що двигун в пилюці і це при тому, що я її навіть трохи поздував перед початком роботи. А все це через те, що я часто їздив грантовими дорогами, де цей автомобіль почувається як вдома, але двигун, з якою підтікало масло, був не в захваті від такої стихії... Це була одна з причин подальшого переходу на двигун ваз
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Bodya_troll

Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 162 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 07 Жовтень 2024 22:58 Заголовок повідомлення: |
|
|
Невідомо чому, але лівий склюпідйо(б/м)ник ну дуже тугий, а правий крутити легше ніж на більшості машин на яких доводилося мені їздити чи користуватися склопідйомником. Це підштовхує мене до встановлення електросклопідйомників але ціна трохи кусається і їх надійність невідома.
Також маю ціль/мрію/фантазію - доводчики дверей на Запоріжця. Якщо максимально упоротися, то можна доводчики реалізувати і на рідних замках, але для цього знадобиться якийсь сервопривід, який не боїться води та якась надійна електрокерована муфта, або інший спосіб з'єднувати та роз'єднувати сервопривід та те прикольну шестерню дверного замка, також знадобиться по два датчика закривання дверей на кожні двері і моє улюблене - електронний блок керування дверми 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Proffesor

Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2967 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 08 Жовтень 2024 13:58 Заголовок повідомлення: |
|
|
Механізм скло підйомника нам підходить від 2101, болт он. Можна тупо купити новий і радіти життю далі.
Попутно при заміні все змазати.
Коли все добре - у прямих кузовів дуже легко відкриваються/закриваються вікна.
_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Bodya_troll

Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 162 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 08 Жовтень 2024 15:01 Заголовок повідомлення: |
|
|
Proffesor, дякую за інфу, запитаю на розборці ціну того склопідйомника.
Я уявляю як "зручно" той механізм міняти, також я міняв клійонки які закривають ті вирізи через які це все міняється (фото будуть згодом) тому, якщо я не хочу туди лізти.
Зі слів попереднього власника Запоріжця - його вкривали вандали (краще б голови собі повскривали), після того на двері залишилася вм'ятина від лому, та форточка, коли відрита, дрибижить. Можливо це спричинило таке туге опускання, та особливо піднімання скла
Останній раз редагувалося: Bodya_troll (08 Жовтень 2024 22:47), всього редагувалося 1 раз |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Bodya_troll

Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 162 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 08 Жовтень 2024 16:34 Заголовок повідомлення: |
|
|
Через деякий час після покупки автомобіля та його експлуа(т/ср)ації, я помітив, що між шарами підлоги (між дном, тим що залишилось від мата, та ліноліумом, який виконує роль привабливої підлоги) накопичується вода. Вирішення проблеми води в салоні, яке я знайшов на ЗАЗфорумі - "поставити дуйчик щоб висохло" - мене не зовсім влаштовувало, хоча поржав від душі)
Згодом, я помітив, що вода затікає з-під дверних карт. Коли я взявся вирішувати цю проблему - пройшов майже рік з моменту покупки авто. Ось що сталось з тими клійонками та заводським бітумним герметиком за 32 роки:
Я купив новий бітумний герметик, та знайшов шматок цупкої клійонки, яка валялася у дворі.
Стало якось так:
І з-під дверних карт перестала затікати вода, але як потім виявилось - вода затікала не тільки тудою...
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Bodya_troll

Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 162 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 08 Жовтень 2024 22:34 Заголовок повідомлення: |
|
|
Після встановлення двигуна ваз 2103, я помітив, що не вистачає довжини тросу газу (я догадувався що так буде). Тоді я вирішив купити "набір тяг для солекса" і замасть довгої тяги прикрути трохи модифіковану штуковину, як зєднувала тросик газу з К-133 (я не знаю як воно називається). Фото того що вийшло не збереглось... Робило це все так-собі. На педалі газу спочатку був великий свободний хід, а потім закороткий і тугий робочий хід. Окремої уваги (о̶б̶с̶е̶р̶а̶н̶н̶я̶) заслуговує тож механізм для підключення солекса до жигуля. Люфт там був неймовірний, ніби два фрагмента робили різні люди, які або не знали про існування інших, або дуже сильно посварилися.
Але якось я побачив як реалізований привод гагульки на таврії, і хоча я притримуюсь ідеології "чим менше в машині таврії - тим краща машина", я купив на розборці той привід газу ("кронштейн тросу газу") за 50грн і поставив на свій автомобіль. Якось так це получилось:
Кращого способу наростити трос газу я не знайшов і не придумав. Я чомусь так і не вкоротив зайвий шматок стандартного тросу, фото було зроблено сьогодні при регулюванні ЗАЗорів клапанів і тільки сього я зрозумів наскільки псує вигляд тоу "недорізаний" шматок. Доречі, трос (десь 30+ см тросу з "сорочкою") який я використав для "нарощування" (використано було десь +/-15см), я купив в 2022році за 5грн, а кусок сорочки для троса пішов на ЛуАЗ, на який я поставив солекса.
Получилось на багато краще ніж було, ніби є якись мінімальний люфт, але він точно манший ніж на жигулях зі стандартними тагами і озоном. Педаль газу стала дуже навіть комфортною та інформативною і можна точно дозувати газ
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Bodya_troll

Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 162 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 08 Жовтень 2024 23:34 Заголовок повідомлення: |
|
|
За 4 роки володіння автомобілем у нього дуже рідко працювали всі лампочки на задніх ліхтарях. Згідно з ПУЕ закльопки - топ, еле я б так не сказав але я не уявляю як очищати окисли під закльопками. Спочатку я продовжував колгосп (попереднього власника) з прикручуванням дроту до лампочок всередені ліхтаря щоб дати їм хоч якусь масу. Потім, я пробував напаювати перемичку між закльопкою і мінусовою пластиною, на фото можна побачити рештки тієї пайки. Пайка від вібрацій жила недовго... Очевидно, що їздити з невідомо як працючими ліхтарями небезпечно. Одного рачу чуть не "зловив" ланоса в бочину, коли я виконував лівий поворот щоб припаркувати ліворуч дороги. Поворот не відпрацював тоді через те, що відійшов запобіжник і врідному блоку запобіжників, який після того доволі швидко покину своє місце нероботи...
Також прийшлось якось вирішувати. Для того щоб підвести масу до лампочок я вирішив використовувати болти, гайки та проводи з клемами. Автори ПУЕ кажуть що закльопки краще ніж болти та гайки, я б подивився як вони будуть чистити окисли під закльопками...
Через приблизно пів року експлуатації перша (екскрементальна) версія ліхтарів виглядає якось так:
Пів року всі лампочки мають масу, ні пайка, ні інший вид колгоспу не давали такого результату. Навіть, якщо маса пропаде - можна розібрати почистити (може навіть обробити), і це буде простіше, ніж з закльопками.
Болти варто було брати якісь латунні, але які знайшов...
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Bodya_troll

Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 162 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 11 Жовтень 2024 23:42 Заголовок повідомлення: |
|
|
Вже, більше двох років їзджу на Запоріжці з дигуном ваз. Думаю про теж щоб зробити якись відос з "розкриттям" теми встановлення двигуна ваз класика в ЗАЗ 968М, але лінь та думка "хто я такий, щоб щось там розкривати?" мене зупиняють. Встановлював я той вазомотор літом 2022 року, і в мене вийшло багато чого купити по старих цінах, наприклад плиту я взяв десь за 1500грн, а зараз така плита коштує до 4500грн. Загалом на встановлення двигуна було потрачено близько 10к грн - майже дві початкові ціни авто. І я не шкодую, це був дуже цікавий досвід, і у мене появилася можливість іздити на запоріжці в якого немає нестачі потужності. Катаюся в місцевості з крутими та затяжними горбками і заїзджаю на 4-ті передачі якщо дозволяє дорога. Я справді не можу згадати момент коли невистачало потужності двигуна ваз 2103 (не дивлячись на те, що він був вбитий), напевно, саме тому я цього літа ( - початок осені) встановив двигун ваз 2106
Двигун ваз 2103 дуже сильно сапунів ще з моменту покупки. Поки релізував нормальну систему охолодження замість не завжди працюючої системи відкладання перегріву декілька разів "прокіпятив" двигун, одного разу до прихвату поршнів в циліндрах через те що я думав що вентилятор включиться, а при не працюючому генераторі я бачив занижену температуру - 90°C. Також після того як я трохи покатався по пилючних літніх грунтовках, я зняв "черепаху" з карба, і карб був ну дуже в пилюці. Через ту чрепаху двигун смоктав далеко не чисте повітря... Я виконав дії спрямовані на герметизяцію тієї черепахи (або дедємєтізація), після того я помітив що кінець висхопної труби став чистим (там в трубі збералася пилюка, яка мала би мені на щось натякнути...).
Це було коротко про те як я дожився до Запоріжця з витратою масла від 4 до 10 (ДЕСЯТИ!!!) літрів на 1000км. Розхід масла йшов трошкі по 1-му циліндрі сильно по 2-му і ще сильніше по 4-му, 3-ій циліндр майже не брав масла навіть рільба на свічці була сухою. При витяганні свічки 4-го циліндра (який невідому чому перестав робити) зі свічного колодязя потекло масло широченьким потьоком (я не свотографував, я б не повірив що це можливо). Остані дні з двигуном ваз 2103 свічки 2-го та 4-го циліндра закидало маслом по черзі кожні 10км. 08.08.2024р я доїзджев додому на двигуні на 1,5 з 4-ох циліндрів там де виїзджав на 4-ті передачі я скидав на 2-гу і навіть 1-шу, бо небуло чим почистити або замінити свічки. Не зважаючи на стан, двигун не був в маслі, він був тупо сухий, в кінці масло пішло з-під ущільнення свічки 2-го циліндра...
Вихлопна труба виглядала якось так:

|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Bodya_troll

Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 162 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 12 Жовтень 2024 01:03 Заголовок повідомлення: |
|
|
Головною причио встановлення двигуна з водяним охолодженням була можливість модифікувати систему охолодження і зробити охолодження з запасом - можна поставити радіатор хоть від трактора. Але система охолодження все ще залишається однією з причин чому мій Запоріжець залишається прикольним корчом, а не повноцінною машиною.
Зараз система охолодження являє собою радіатор ваз 2106 (з розборки) з вентилятором від Audi 100 C3 який ніби як бере 500W. Таку схему мені порекомендував Proffesor, за що я йому дуже вдячний. Вентилятор від Audi з очевидних причин не підходить на радіатор ваз 2106, але у мене були довгі болти щоб прикрутити, клей та стара камора щоб заклеїти дюри. Та ж сама комора (те, що від неї залишилось) була використана для розділення гарачого і трохи холоднішого повітря.
Одного разу до встановлення потужного винтилятора доводилося доїзджати так:
Так, кращої мотузки я не знайшов...
А замість тих кортонок було використано камору.
Очевидно, і навіть мені зрозуміло що підкапотом не вистачає холодного повітря з вулиці, але, де його взяти не змінюючи (в мому випадку псуючи) зовнішній вигляд Завпоріжця... У мене були (і є) думки взяти повітря знизу так, як це зробив Olexandr'95 (наскільки я зрозумів). Виходячи з "гаражу" Olexandr'95 системи охолодження як на моєму фото (тільки зробленою наормальною людиною, а не мною) з забором повітря знизу вистачає на двигун ваз 21213 з турбіною, а я не міг повноцінно охолодити 1.5 атмо, а зараз змінився, лише, об'єм двигуна...
Чому я за 2 роки не зробив так, як Olexandr'95 (зробив на мою думку)? Не рахуючи раніше наведену причину, я ізджу далеко не тільки по сухому асвальті... Буває їзджу по пильних грунтовках. Також я памятаю коментар одного дядька, де було щось типу "кожен впевнений, що саме він зможе зробити систему водяного охолодження з радіатором під капотом запорожця, але все закінчується радіатором в багажнику..." - я не хочу різати та варити кузов зайвий раз. До того всього мені не подобається як виглядає система з радіатором під капотом, і дуже не подобається те що робота системи охолодження залежить від генератора проводки, датчиків для включення вентелятора, релюх, самого вентелятора... Ідея системи охолодження, яку мені запропонував Proffesor - робоча, але не сумісна з моєю реалізацією (я її реалізував не повністю) та реаліністю.
Тому, я задумуюсь про, і планую перенесення радіатора в багажник, яким я і так майже не користуюсь. Я цьго до цих пір не зробив, бо тієї системи охолодження, що є мені майже вистачає. Не можу визначитися з тим яку трубу використовувати, скоріше за все буде нержавіюча гофра, але вона дороговата, і через те, що вона гофора - у неї може бути зайвий опір прокачуваюю через неї води. Труб під машиною не буде, оскільки для мене важлива надійність, а їздити мені буває доводиться там, де "традиційний монопривід" не їде зовсім. Да і їзда з постійними думками "хочби трубу не обірвати" - не їзда. Автомобіль робиться для задоволеня, як не як...
Згідно з моєм гені(т)альним планом труба має зайти в (хату, ги ги ги) салон зліва, десь під баком під заднім диваном "перепригнути" наліво і так по праві частині салону йти до балки. Як розійтися з балкою - не знаю, хотілося б між трубами балки, ну а в багажнику якись великий радіатор... Продуктивність помпи можна підвищити, да і бачив автомобілі, яким при трубах в салоні вистачало стандартної помпи
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Hell-Racer †


Статус: Offline Зареєстрований: 18.07.2007 Повідомлення: 6929 Звідки: Івано-Франківськ - Київ - Буча Моє авто: ЗАЗ-968М, АЕ968М, ГАЗ-21C Volg O ) ) ) VW Transporter T4, Audi A4 Allroad ABT
|
Додано: 22 Жовтень 2024 00:23 Заголовок повідомлення: |
|
|
Додай в назву гаража свій нік
_________________ Grants me a world of cold nihility
An endless winter night
A bitter, black frozen hell
For me
Forever... |
|
Повернутися до початку |
|
 |
|
|
Ви не можете починати теми Ви не можете відповідати на повідомлення Ви не можете редагувати свої повідомлення Ви не можете знищити свої повідомлення Ви не можете голосувати в опитуваннях
 |
|
Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group
|