| Попередня тема :: Наступна тема   | 
	
	
	
		| Автор | 
		Повідомлення | 
	
	
		Te40
 
 
  Статус: Offline Зареєстрований: 26.02.2019 Повідомлення: 4 Звідки: Івано-Франківськ Моє авто: Луаз
  | 
		
			
				 Додано: 26 Лютий 2019 22:04    Заголовок повідомлення: Поршня К750 на Мемз | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Шукав купити поршневу мемз, попалась розточена з поршнями без колець К 750, чи має хтось досвід такого тюнінгу. Продавець каже що треба вставляти кольцо під головку, бо поршень вищий на З мм. а якщо ставити менше кольцо, чи збільшиться степінь стиску і чи не дістануть поршні до головок? Ну і під палець як проточувати?   
 
.
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		M.A.D.
 
 
  Статус: Offline Зареєстрований: 06.06.2016 Повідомлення: 445 Звідки: kr.ua
 
  | 
		
			
				 Додано: 27 Лютий 2019 01:20    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Я слышал о таком, но:
 
1.форма дна поршня отличается (совсем не плоская). Мож правильнее торцонуть, а не кольца подкладывать...
 
2. палец меньшего диаметра 
 
3. качество поршней - кооператив из хренпоймичего
 
 
Лучше купить убитую ЦПГ и расточить под 21011 поршни. К слову - вроде как у mahle поршни со стопорными кольцами, под плавающий палец.
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		upszn
 
 
  Статус: Offline Зареєстрований: 16.05.2011 Повідомлення: 326 Звідки: kolo STANISLAVA Моє авто: ЗаЗ 968М
  | 
		
			
				 Додано: 27 Лютий 2019 09:36    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Я не сильний спец і тому питанні ,але чув що зміщення осі поршневого пальця на К750 не таке або його нема взагалі. Не знаю як то впливає на мотор в нашому випадку. Специ поправлять   
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Vadim_K
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 16.02.2008 Повідомлення: 1863 Звідки: Львів
 
  | 
		
			
				 Додано: 27 Лютий 2019 09:39    Заголовок повідомлення:  | 
				поддержали 1 человек         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 не бачу сенсу заморочувавтися...краще узяти ваз поршні...
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Te40
 
 
  Статус: Offline Зареєстрований: 26.02.2019 Повідомлення: 4 Звідки: Івано-Франківськ Моє авто: Луаз
  | 
		
			
				 Додано: 27 Лютий 2019 10:00    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Поршня дно плоске.
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Te40
 
 
  Статус: Offline Зареєстрований: 26.02.2019 Повідомлення: 4 Звідки: Івано-Франківськ Моє авто: Луаз
  | 
		
			
				 Додано: 27 Лютий 2019 10:02    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Палець тонший від нашого на 1 мм.
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Te40
 
 
  Статус: Offline Зареєстрований: 26.02.2019 Повідомлення: 4 Звідки: Івано-Франківськ Моє авто: Луаз
  | 
		
			
				 Додано: 01 Березень 2019 20:11    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Не дає писати довший текст.
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		DaYa
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 10.08.2009 Повідомлення: 1520 Звідки: Днепропетровск Моє авто: ЗАЗ 968м,     Kadett E,       МЗМА 401
  | 
		 | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		M.A.D.
 
 
  Статус: Offline Зареєстрований: 06.06.2016 Повідомлення: 445 Звідки: kr.ua
 
  | 
		
			
				 Додано: 13 Березень 2019 19:01    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Не, таки у К750 поршни плоские (он нижнеклапанник, ему ямки под клапаны нафиг не надо, это у МТ9/МТ10 неплоские), но все равно смысл в этом при наличии вазопоршней для меня загадка...
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Messerschmitte
 
 
  Статус: Offline Зареєстрований: 29.10.2012 Повідомлення: 18 Звідки: Город в котором всем и все РоВнО Моє авто: Opel Manta B CC \\\"79
  | 
		
			
				 Додано: 08 Жовтень 2019 09:48    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Поршні К-750 розраховані на повітряне охолодження, ВАЗопоршні ні.
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Lanc Дохтор Снежок
  
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 24.07.2006 Повідомлення: 10321 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ968М был -005, г/в 1985; ЗАЗ968 г/в 1975; ЗАЗ965 г/в 1965
  | 
		
			
				 Додано: 08 Жовтень 2019 10:39    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Messerschmitte А докажи!
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Messerschmitte
 
 
  Статус: Offline Зареєстрований: 29.10.2012 Повідомлення: 18 Звідки: Город в котором всем и все РоВнО Моє авто: Opel Manta B CC \\\"79
  | 
		
			
				 Додано: 08 Жовтень 2019 11:59    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Ам...це як би апріорі.
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Lanc Дохтор Снежок
  
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 24.07.2006 Повідомлення: 10321 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ968М был -005, г/в 1985; ЗАЗ968 г/в 1975; ЗАЗ965 г/в 1965
  | 
		
			
				 Додано: 08 Жовтень 2019 13:04    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Це як би попліткувати з бабками на лавочті!
 
Давай докази!
 
Чи це тобі діди специ в гаражах нагрузили?
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Messerschmitte
 
 
  Статус: Offline Зареєстрований: 29.10.2012 Повідомлення: 18 Звідки: Город в котором всем и все РоВнО Моє авто: Opel Manta B CC \\\"79
  | 
		
			
				 Додано: 08 Жовтень 2019 13:57    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 
 
	  | Lanc писав(ла): | 
	 
	
	  Це як би попліткувати з бабками на лавочті!
 
Давай докази!
 
Чи це тобі діди специ в гаражах нагрузили? | 
	 
 
 
Ам, це як доводити що біле то є біле а чорне то насправді один з відтінків синього...
 
Я не заперечую того,що ВАЗ поршні ставлять в МеМЗ968 і без турбот їздять. Але ж це зовсім не означає що якщо вони підходять(по зовнішнім ознакам,вимірам) то вони на "своєму" місці, розумієш ?
  _________________ Кто сказал что Бога нет?! 
 
Я Его ПЛЕМЯННИК!!! | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Lanc Дохтор Снежок
  
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 24.07.2006 Повідомлення: 10321 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ968М был -005, г/в 1985; ЗАЗ968 г/в 1975; ЗАЗ965 г/в 1965
  | 
		
			
				 Додано: 08 Жовтень 2019 16:42    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Не розумію!
 
То є демогогия - доказів, обгрунтувань не бачу!
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		M.A.D.
 
 
  Статус: Offline Зареєстрований: 06.06.2016 Повідомлення: 445 Звідки: kr.ua
 
  | 
		
			
				 Додано: 08 Жовтень 2019 22:30    Заголовок повідомлення:  | 
				поддержали 1 человек         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Ну вообще-то у воздушников таки да, режимы по температуре чуть пожестче, и поршни при расширении получаются не совсем идеальной цилиндрической формы, и хороший поршень от воздушника был бы предпочтительнее хорошего вазопоршня... но 1) проблема с подходящими поршнями и 2) хороших, да и даже просто нормальных поршней особо-то и нет уже, К750 и так редкий гость в наших краях был, да и не факт что родные поршни качественные - а кооперативные вообще мусор.
 
 
Если хочется странного - можно конечно попробовать приживить поршни от мотоблока, тот же 177F - но там скорее всего диаметр пальца другой. Впрочем, как и на К750...
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Димас
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 26.02.2010 Повідомлення: 410 Звідки: ХАРЬКОВ
 
  | 
		
			
				 Додано: 09 Жовтень 2019 14:28    Заголовок повідомлення:  | 
				поддержали 2 человек         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Все эти поршни от совкоциклов такого ужасного качества, что лучше уж родные заводские.
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		 |