| Попередня тема :: Наступна тема | 
	
	
		| Автор | Повідомлення | 
	
		| Vadim_K 
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 16.02.2008
 Повідомлення: 1863
 Звідки: Львів
 
 
 | 
			
				|  Додано: 15 Квітень 2017 19:24    Заголовок повідомлення: Допоможіть розпізнати модель електромотору |     |  
				| 
 |  
				| Усім гарної пори доби. Дістався мені електромотор який колись крутив зіловський компресор. Мотор старий, так званий ушастик (тепер ви розумієте чому я це питання задаю саме на цьому форумі
  ) які йшли різних типів А ( найбільш схожий на А41 чи А42)... проте, в мануалах до них написано, що вони 3-х фазні замкнутого типу. У мене виходе з двигуна 4 дроти, ну звісно я мотор розібрав і побачив там дві обмотки - пускову і робочу...і тепер хз, чи це його перемотували, чи це якийсь різновид двигунів. Запускався він шляхом подачі напруги на робочу обмотку і короткочасним імпульсом на пускову...плавно розкручувався БЕЗ наванжаження....а коли набрав свої робочі оберти, тоді на нього вже підєднювали компресор. Важить даний мотор 25 кг, фото і розміри його додаю, можливо хтось знає більше за мене по цьому девайсу, оскільки я планував на базі тогож зіловського компресора і цього мотору зробити собі гаражну помпувальницю  , але факт того, що він "слабий" при пуску мене лякає.... 
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
  
 
 Останній раз редагувалося: Vadim_K (15 Квітень 2017 20:21), всього редагувалося 1 раз
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| Pasha.F 
 
 
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 22.01.2012
 Повідомлення: 140
 Звідки: г.Донецк
 Моє авто: ЗАЗ-968М
 
 | 
			
				|  Додано: 15 Квітень 2017 23:58    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| Это перемотка, кустарная: нет пропитки лаком, бандаж слабенький из прешпана и шнурков. Хотя обмотка намотана и уложена (на вид) красиво. Мощности с него и при штатной обмотке и 220В через конденсаторы мало, а тут еще другие обмотки при штатном железе на 380В. У нас на роботе такое уже пытались делать, получалось слабое, тяжелое, чудо. Самые примитивные компрессора (
 Китай) до 2кВт 220В имеют автоматический декомпресор на выходе из головки, так вот когда он глючит движок еле крутит и срабатывает тепловая защита. Посмотри их пусковую схему и декомпресор глядишь поможет+ автоматика по давлению. Удачи.
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| Wladimir_Donetsk 
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 13.07.2006
 Повідомлення: 4794
 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро
 Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
 
 | 
			
				|  Додано: 16 Квітень 2017 00:38    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| Для автоматического пуска(одним контактом) можно применить реле для холодильника, если будет ложное срабатывание(при пуске и без перегруза) можно подрегулировать, у старых реле винтиком, у новых(электронных) подбором деталей.
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		| Vadim_K 
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 16.02.2008
 Повідомлення: 1863
 Звідки: Львів
 
 
 | 
			
				|  Додано: 16 Квітень 2017 10:23    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| Наскільки я зрозумів, з даним двигуном повноцінного компресора не вийде...)))), хтось щось порадить з двигунів роботяг не дорогих, я так розумію, що потужність потрібна 2-3 кВт ...P/S мені зараз реально впирається все в бабло...(((
 
 Зокрема найшов ось таке чудо https://www.olx.ua/uk/obyavlenie/elektromotor-IDrDtO4.html#cdf0cb66bf
 
 |  | 
	
		| Повернутися до початку |  | 
	
		|  | 
	
		|  |