Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
AFC

Статус: Offline Зареєстрований: 06.11.2012 Повідомлення: 30 Звідки: Тернопіль Моє авто: ЗАЗ 965А
|
Додано: 29 Квітень 2014 12:31 Заголовок повідомлення: Де взяти вольфрам |
|
|
Привіт усім. Потрібен кусочок вольфрамогового дроту(проволки). Товщина від 3мм до 8мм довжина хоча б пару сантиметрів. Може в когось є таке добро, а може підкажете де можна дістати?
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
chovchov Барыга ШустоФФ

Статус: Offline Зареєстрований: 04.08.2011 Повідомлення: 2174 Звідки: Кировоград Моє авто: Заз 965
|
Додано: 29 Квітень 2014 17:20 Заголовок повідомлення: |
|
|
у меня есть только тонкая - около 1-1.5мм
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Вя4еслав
Статус: Offline Зареєстрований: 10.09.2013 Повідомлення: 148 Звідки: Симферополь Моє авто: ЗАЗ 965 А
|
Додано: 29 Квітень 2014 19:03 Заголовок повідомлення: |
|
|
При аргонной сварке используют вольфрамовые электроды, в зависимости от режимов разная толщина (от1,5 до 3 мм. "на глаз"). Длина нового около 10-15 см.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Wladimir_Donetsk

Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2006 Повідомлення: 4794 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
|
Додано: 29 Квітень 2014 20:57 Заголовок повідомлення: |
|
|
В котельній(газовій) для контролю полум’я використовуються(використовувались?) вольфрамові електроди(дроти).
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
AFC

Статус: Offline Зареєстрований: 06.11.2012 Повідомлення: 30 Звідки: Тернопіль Моє авто: ЗАЗ 965А
|
Додано: 29 Квітень 2014 21:06 Заголовок повідомлення: |
|
|
Вя4еслав писав(ла): |
При аргонной сварке используют вольфрамовые электроды, в зависимости от режимов разная толщина (от1,5 до 3 мм. "на глаз"). Длина нового около 10-15 см. |
тре пошукати в спец магазинах.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
AFC

Статус: Offline Зареєстрований: 06.11.2012 Повідомлення: 30 Звідки: Тернопіль Моє авто: ЗАЗ 965А
|
Додано: 29 Квітень 2014 21:07 Заголовок повідомлення: |
|
|
Wladimir_Donetsk писав(ла): |
В котельній(газовій) для контролю полум’я використовуються(використовувались?) вольфрамові електроди(дроти). |
Якщо можна то детальніше будь ласка. Якої приблизно товщини той дріт? І в яких котельнях застосовується? Просто є знайомі на Газовій службі, але їм тре буде якось конкретніше пояснити.. Хоча і за таку "наводку" вдячний
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Zaz 968 1975 НенАвиЖу RamzesА
Статус: Offline Зареєстрований: 02.06.2009 Повідомлення: 2424 Звідки: от туда Моє авто: Geely mk new comfort 2011 Пежо 301 1,6hdi
|
Додано: 30 Квітень 2014 13:25 Заголовок повідомлення: |
|
|
AFC стоят в топке котла на датчиках
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Wladimir_Donetsk

Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2006 Повідомлення: 4794 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
|
Додано: 30 Квітень 2014 22:37 Заголовок повідомлення: |
|
|
AFC Абсолютно різної форми і довжини, коли я працював на котельній(обслуговував Контрольно Вимірювальні Прилади та Автоматику), єлектроди були пласкі і довгі, такі собі стрічки завтовшки 3 - 4 міліметри, шириною 10 - 15 мм і довжиною від 20 сантиметрів до 70 см.
Також бувають(були, бо я там працював у 1988 році) "дроти" діаметром 8 - 12 мм.
Раніше ж написав, котельня газова!
Котли ДКВР-13, але то не має різниці який котел. Важливо що там є датчик іонізації.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
AFC

Статус: Offline Зареєстрований: 06.11.2012 Повідомлення: 30 Звідки: Тернопіль Моє авто: ЗАЗ 965А
|
Додано: 30 Квітень 2014 22:52 Заголовок повідомлення: |
|
|
Усім дякую. Буду пробувати дістати.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
|