 |
ЗАЗ Форум Присвячений автомобілям Запорожець
|
|
|
|
Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
Ro968Ma
Статус: Offline Зареєстрований: 15.07.2009 Повідомлення: 191 Звідки: Чортків, Тернопільська обл.
|
Додано: 19 Листопад 2010 22:27 Заголовок повідомлення: трещина в аккумуляторе |
|
|
Достав мене акумулятор.
Купив новий Plazma 62 А\Г. Два роки одні і ті самі проблеми.
1. В ньому виникла тріщина (не був закріплений) між кришкою та корпусом. Клеїв епоксидкою звичайною, все одно через деякий час починало текти, достало, просто залив те місце товстим шаром епоксидки, для міцності добавив кусок тканини, зараз знов розїло і тече, поки що тимчасово зачистив і замастив герметиком Віктор Райнз.
2. Підозрюю що він від перезаряду кипить, під час руху пищить БК, напруга 14,7-14,9 вольт. Зараз він жорстко закріплений, під планку поставив кусок резини, сьогодні як знімав ця резина була вся мокра в кислоті. Знизу теж кусок резини весь постійно мокрий.
Машинка із останніх, акумулятор на місці запаски. Того хто це придумав мінімум потрібно обматюкати, тупо приварили дві планки, під ними виїмка під запаску, туди нічим не доберешся, через вищевказані причини виїмка майже зігнила, там вже немає що рятувати. А я корозію і ржу з дитинства ненавиджу.
Для ремонту тріщини в неті вичитав:
1. злити електроліт з банки і запаяти пальником (проблема тріщина на стику кришки і корпуса акумулятора);
2. холодна зварка;
3. клеєвий пістолет.
Ще думаю, що то фуфлова епоксідка, упаковка а-ля совдеп, а розфасовано хрен зна де.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
John Warner ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист


Статус: Offline Зареєстрований: 07.11.2009 Повідомлення: 5912
|
Додано: 19 Листопад 2010 23:29 Заголовок повідомлення: Re: трещина в аккумуляторе |
|
|
Ro968Ma писав(ла): |
1. злити електроліт з банки і запаяти пальником (проблема тріщина на стику кришки і корпуса акумулятора) |
Я це робив.
Если сможешь всё тщательно обезжирить - то будет на века.
Там просто есть одна тонкость - надо тщательно разделать всю трещину сначала, а именно, надо паяльником как бы раздать края трещины, а потом, вооружившись куском корпуса от негодного аккумулятора, причём нужен именно такой же пластик от такого же аккумулятора, и с его помощью запаять трещину.
1) Дополнительный пластик нужен для добавки его, когда не хватает материала самого корпуса, чтоб заплавить трещину.
2) Стараемся не перегревать материал корпуса - следим за нагревом паяльника и материала!
3) Трещина должна быть обязательно сухой, иначе ничего не выйдет!
Ну а когда рекомендации соблюдены - получается, будто ничего не было, подумаешь, слегка пропаян корпус
Когда я медником работал, доводилось мне паять корпуса аккумуляторов. Обычно, корпуса у них полиэтиленовые. Помню, всего дооолго ипался я с промывкой водою и просушкой трещины - иначе удачи не видать...
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Ro968Ma
Статус: Offline Зареєстрований: 15.07.2009 Повідомлення: 191 Звідки: Чортків, Тернопільська обл.
|
Додано: 20 Листопад 2010 00:07 Заголовок повідомлення: |
|
|
_______________
..............................\
..............................|
.................___.......|
.................|....|......|
.................|..|.|___|
.................|..|
.................|..\________ проблема в тому що тече звідси,
.................|.....................на стику кришки і корпуса, тріщини
.................|.....................не видно, а я ще в цю щілину напхав
.......................................поліетиленову нитку та епоксідку,
.......................................тепер це все потрібно вишкрябувати
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
John Warner ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист


Статус: Offline Зареєстрований: 07.11.2009 Повідомлення: 5912
|
Додано: 20 Листопад 2010 00:12 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ro968Ma писав(ла): |
_______________
..............................\
..............................|
.................___.......|
.................|....|......|
.................|..|.|___|
.................|..|
.................|..\________ проблема в тому що тече звідси,
.................|.....................на стику кришки і корпуса, тріщини
.................|.....................не видно, а я ще в цю щілину напхав
.......................................поліетиленову нитку та епоксідку,
.......................................тепер це все потрібно вишкрябувати |
1) Вот это рисунок!!! Всё понятно
2) Да, да, тебе надо всё оттуда вычищать теперь, до голого родного пластика. После этого паяльником можешь всё заровнять.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Lnalex

Статус: Offline Зареєстрований: 21.04.2005 Повідомлення: 795 Звідки: Николаев Моє авто: Camry SXV10
|
Додано: 20 Листопад 2010 06:10 Заголовок повідомлення: |
|
|
Мож термо клеем попробовать. Тот что из пистолета электрического.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
0}{0T#!(K
Статус: Offline Зареєстрований: 26.01.2010 Повідомлення: 251 Звідки: Херсон Моє авто: 968м
|
Додано: 20 Листопад 2010 13:02 Заголовок повідомлення: |
|
|
Я тоже думаю что паяльником.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
OgeN13 лентяй
Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2008 Повідомлення: 1482 Звідки: Харьков б.Даниловка
|
Додано: 20 Листопад 2010 17:04 Заголовок повідомлення: |
|
|
термоклей из пистолета держится не ахти. Холодная сварка рулит, если она на блоках двигателя держится то на аккумуляторе так тем более.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Zaz 968 1975 НенАвиЖу RamzesА
Статус: Offline Зареєстрований: 02.06.2009 Повідомлення: 2424 Звідки: от туда Моє авто: Geely mk new comfort 2011 Пежо 301 1,6hdi
|
Додано: 20 Листопад 2010 22:10 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ro968Ma писав(ла): |
_______________
..............................\
..............................|
.................___.......|
.................|....|......|
.................|..|.|___|
.................|..|
.................|..\________ проблема в тому що тече звідси,
.................|.....................на стику кришки і корпуса, тріщини
.................|.....................не видно, а я ще в цю щілину напхав
.......................................поліетиленову нитку та епоксідку,
.......................................тепер це все потрібно вишкрябувати |
А ты уверен что именно оттуда течет? может с другого места течет а туда затикает?
_________________ http://dilight-electric.com.ua/ интернет магазин электротехнической продукции |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Ro968Ma
Статус: Offline Зареєстрований: 15.07.2009 Повідомлення: 191 Звідки: Чортків, Тернопільська обл.
|
Додано: 22 Листопад 2010 13:45 Заголовок повідомлення: |
|
|
Цитата: |
А ты уверен что именно оттуда течет? может с другого места течет а туда затикает? |
Він в мене з двох сторін епоксідкою заляпаний, що аж страшно на нього дивитись. В тому місті де тече епоксідка розрихлена і має розовий відтінок.
Я ще підозрюю, що він в мене закипає, так як напруга коливається 14,7 - 14,9.
Мабуть зимою злию електроліт і буду ремонтувати паяльником.
Тільки є питання, електроліт мабуть краще зливати із зарядженого акумулятора.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Компромисс
Статус: Offline Зареєстрований: 21.04.2009 Повідомлення: 1684 Звідки: Днепропетровская обл. Моє авто: ЗАЗ 968М, Sens 1.3
|
Додано: 22 Листопад 2010 22:46 Заголовок повідомлення: |
|
|
Заткнуть вентиляционные отверстия в пробках или сбоку, положить на бок, как удобно - и работай паяльником, щеткой, скребком, ножом, ацетоном или растворителем (обезжирить).
Оптимальное напряжение - 13,9В. Хотя при 14,7-14,9 особо "кипеть" не должно.
_________________ Если дела идут хорошо, значит вы чего-то не заметили... |
|
Повернутися до початку |
|
 |
John Warner ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист


Статус: Offline Зареєстрований: 07.11.2009 Повідомлення: 5912
|
Додано: 24 Листопад 2010 16:04 Заголовок повідомлення: |
|
|
to Ro968Ma тов. Компромисс правильно написал - кипеть не должен аккумулятор, до 15 вольт ещё более-менее норма.
Однако, советую тебе проверить состояние генератора, а именно - как там выпрямитель поживает. Ну и можно собственно обмотку статорную проверить, на предмет замыкания на корпус. Я уже встречался с такой фигнёй - когда человек ипётся с аккумулятором, а него переменка с геныча шпарит, и аккумулятор от этого кипит.
Также, электролит лучше слить перед ремонтом акумулятора, причём сначала разрядить аккумулятор "до победного конца", и слить.
После ремонта, залить в аккумулятор электролит слабенький, какой ты и сливал с него, и тщательно, медленно и долго его зарядить малым током.
Это ему должно на пользу пойти.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Dimitry6552

Статус: Offline Зареєстрований: 13.10.2010 Повідомлення: 854 Звідки: 64 рег Моє авто: шланос '08
|
Додано: 25 Листопад 2010 23:41 Заголовок повідомлення: |
|
|
дабы сульфатацию убить? 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
John Warner ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист


Статус: Offline Зареєстрований: 07.11.2009 Повідомлення: 5912
|
Додано: 26 Листопад 2010 05:30 Заголовок повідомлення: |
|
|
Dimitry6552 писав(ла): |
дабы сульфатацию убить?  |
Да ты крут
Так точно)))
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Ro968Ma
Статус: Offline Зареєстрований: 15.07.2009 Повідомлення: 191 Звідки: Чортків, Тернопільська обл.
|
Додано: 20 Листопад 2011 23:22 Заголовок повідомлення: |
|
|
Прийшла осінь і появився час взятись за акумулятор, хоча можливо він скоріше всього труп.
Тріщину, вказану вище, успішно залатав пластмасою із цього ж акумулятора, а зверху залив пластиком для клеєвого пістолету. Перед цим зрізав виступ канцелярським ножем, зчистив епоксідку, тріщина була невеличка, по шві сплаву верхньої частини акумулятора, вичислив тільки коли побачив звідки тече. Совдеповську класичну епоксідку кислота розїдає на ура.
Після повної зарядки напруга на клемах 12,9 В. Плотність при +10 С, в чотирьох банках 1,28-1,29, а в двох 1,0 та 1,2. На стику цих двох і була тріщина. Батько доливав туди пару раз дистильовану воду.
Думаю що оскільки плотність впала через витікання електроліту, її можна попробувати підняти доливши кислоти. Погугливши вияснив що робиться це при зарядженому акумуляторі. Варіант 2 - поміняти електроліт в цих двох банках, правила такі - не перевертати акумулятор, робити на розрядженому акумуляторі, перед заливанням нового електроліту залити дистильовану воду і заряджати дві години.
Ще одне - зарядне позичив в сусіда, якийсь польський китай, ток менше 5 ампер не виставляється, рекомендували паралельно акумулятору включити лампочку і так заряджати для десульфатації.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
kubanoid

Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 1058 Звідки: Краснодар Моє авто: ЗАЗ-968М 1993 г., Nissan Terrano-II, 2001 г.
|
Додано: 21 Листопад 2011 22:02 Заголовок повідомлення: |
|
|
А может недолго думая откачать грушей электролит из всех банок в одну емкость, и потом поделить его снова по-братски?
И так несколько раз, пока плотности не уравняются. Потом еще разряд-заряд, и посмотреть что получилось.
_________________ "Запорожец старый купили, разваленный!" (с) Э. Успенский |
|
Повернутися до початку |
|
 |
|
|
Ви не можете починати теми Ви не можете відповідати на повідомлення Ви не можете редагувати свої повідомлення Ви не можете знищити свої повідомлення Ви не можете голосувати в опитуваннях
 |
|
Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group
|